abonnement Unibet Coolblue
pi_191434648
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:50 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik vind het ook een lelijke actie om zoiets door te geven maar ik kan wel een aantal motieven bedenken, al zou ik zoiets nooit doen. Ja maar dat snap ik dus niet. Je bouwt zo pakket op in de winkel, dan kan je hem toch niet verkopen aangezien je toch foto's ed moet maken? Dan loop je toch al gelijk tegen de lamp zonder dat een andere Roamler je snitch? Daar zit voor mij de onduidelijkheid in, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
Je kan hem na de promotie periode toch weer komen ophalen, en hem dan gaan verkopen? Foto's van het opgebouwde pakket heb je, want die moest je maken nadat je het had opgebouwd.
pi_191434787
ah nu snap ik hem. Ik wist niet dat merchandisers die dingen ook weer afbreken en ophalen hahaha. Ik dacht dat het puur om het opbouwen ging.
pi_191435223
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 23:49 schreef Sensaa het volgende:
ah nu snap ik hem. Ik wist niet dat merchandisers die dingen ook weer afbreken en ophalen hahaha. Ik dacht dat het puur om het opbouwen ging.
Dat is ook het geval. Je hoeft hem na de actieperiode inderdaad niet af te breken en mee te nemen, maar waarschijnlijk heeft die RM'er toch gevraagd of ie hem later weer mag meenemen, met in z'n achterhoofd dat ie hem ging verkopen ofzo.
  maandag 10 februari 2020 @ 00:58:34 #104
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_191435346
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:18 schreef babbelaar92 het volgende:
Waarom willen Roamlers elkaar verraden door aan Roamler door te geven dat er RM'ers zijn die max verstappen paketten verkopen of de Unox stortbak niet op de juiste manier is vullen?...waarom zou je dat doen? Ik snap dat echt niet. Zo treurig.
Verraden is een groot woord denk ik, ze zien iets op de winkel vloer wat niet helemaal klopt en melden dat. Je wilt toch niet dat een Redbull of Unox of een ander merk door dit soort dingen weg gaat bij Roamler. En naar bv brandwise gaat, dan heb je straks helemaal geen RM opdrachten meer. Want er zijn meer bedrijven die graag dit soort dingen doen van opbouwen enz...
  maandag 10 februari 2020 @ 03:29:39 #105
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191435948
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 22:50 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik vind het ook een lelijke actie om zoiets door te geven maar ik kan wel een aantal motieven bedenken, al zou ik zoiets nooit doen. Ja maar dat snap ik dus niet. Je bouwt zo pakket op in de winkel, dan kan je hem toch niet verkopen aangezien je toch foto's ed moet maken? Dan loop je toch al gelijk tegen de lamp zonder dat een andere Roamler je snitch? Daar zit voor mij de onduidelijkheid in, kan me er gewoon niks bij voorstellen.
Lelijke actie? 😂 Heb je de advertentie gezien? Dat ding zit nog in de doos. Als het een Roamler is, heeft ie het ding dus niet opgebouwd en verkoopt ie het. Lekkere manier van doen. Als de opdrachtgever dat ziet, ik kan me niet voorstellen dat die daar blij van wordt.

Ik was het niet, maar als ik het als eerste had gezien had ik het zeker doorgegeven aan het team.
pi_191437058
Zijn jullie ook allemaal nog door bij widm poule? Of doe je niet mee? :P
pi_191437200
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 03:29 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Lelijke actie? 😂 Heb je de advertentie gezien? Dat ding zit nog in de doos. Als het een Roamler is, heeft ie het ding dus niet opgebouwd en verkoopt ie het. Lekkere manier van doen. Als de opdrachtgever dat ziet, ik kan me niet voorstellen dat die daar blij van wordt.

Ik was het niet, maar als ik het als eerste had gezien had ik het zeker doorgegeven aan het team.
Was nog verkeerd opgebouwd ook. Gaten open aan zijkant pilaren. Bevestigingspunten van de pilaren aan de voorzijde.
1 wiel met Pirelli beneden.....
Slordig gedaan.
pi_191438380
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 03:29 schreef ranjazonderrietje het volgende:

[..]

Lelijke actie? 😂 Heb je de advertentie gezien? Dat ding zit nog in de doos. Als het een Roamler is, heeft ie het ding dus niet opgebouwd en verkoopt ie het. Lekkere manier van doen. Als de opdrachtgever dat ziet, ik kan me niet voorstellen dat die daar blij van wordt.

Ik was het niet, maar als ik het als eerste had gezien had ik het zeker doorgegeven aan het team.
Nee zoals ik eerder zei. Ik ben geen merchandiser en ken de opdracht niet, zit dan ook niet op Slack. Maar hoe jij het verteld, dan valt de betreffende Roamler toch meteen al door de mand door foto's enzo. Ook met niet juiste manier van vullen. Als het allemaal zo erg is dan wordt het toch sws afgekeurd? Daarom vroeg ik ook om verduidelijking
pi_191438964
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:04 schreef loezzzje het volgende:
Zijn jullie ook allemaal nog door bij widm poule? Of doe je niet mee? :P
Ik lig er al een paar weken uit. Was helaas weer vergeten de opdracht te doen, zoals ieder jaar.😩Het zou fijn zijn als je een melding kon krijgen als er (nieuwe) opdrachten in de app staan.
  maandag 10 februari 2020 @ 13:25:07 #110
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191440352
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:34 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Nee zoals ik eerder zei. Ik ben geen merchandiser en ken de opdracht niet, zit dan ook niet op Slack. Maar hoe jij het verteld, dan valt de betreffende Roamler toch meteen al door de mand door foto's enzo. Ook met niet juiste manier van vullen. Als het allemaal zo erg is dan wordt het toch sws afgekeurd? Daarom vroeg ik ook om verduidelijking
Er zijn genoeg bedrijven die hem uiteindelijk toch niet willen en dan krijgen de RM-ers de opdracht van Roamler om die doos mee te nemen, zodat je reserve hebt voor als de volgende niet compleet is of weer eens kwijtgeraakt. En ja, als de opbouwperiode dan voorbij is, heb je nog minimaal 1 doos over en er is heel veel vraag naar. Dus ja, de verleiding is heel groot.
Ik heb er ook 2 zelf opgehaald na de reclame-periode om te geven aan een dubbelgehandicapte jongen die helemaal VerstappenGek is. Kleine moeite, zoveel blijdschap!
Je moet er alleen wel 3-4 reserveren wil je er eentje krijgen, vaak sneuvelen ze in de winkel of 'verdwijnen' ze toch nog plotseling.
pi_191440410
@b-engel, ah zo. Ja er is weinig te lezen over het merchandising gedeelte op internet, vandaar dat het voor een niet-merchandiser zo vaag is. Krijg wel het idee dat ik de enige ben op dit forum die en niet merchandised en geen shifts doet hahaha.

net halve euro kickback erbij gekregen in een keer van een persoon die ik 2 weken geleden invite heb gegeven. Dacht dat die er niks meer mee ging doen, had op dezelfde dag toen nog wel 2 euro ontvangen omdat die persoon level 2 had bereikt maar zag verder niks veranderen. Hoop nog eens een Feestkabouter ofzo te strikken via invites. Of 2:P . Dat zou nog eens lekker zijn.
pi_191442233
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:04 schreef loezzzje het volgende:
Zijn jullie ook allemaal nog door bij widm poule? Of doe je niet mee? :P
Ja ik zit er gelukkig nog in
pi_191443081
Het valt mij op dat de beloningen voor de opdrachten de laatste tijden rare sprongen maken. Merken jullie dat ook? Bijvoorbeeld die Sushi Check, deze was vanmorgen om rond 10:00 bij een AH nog 6 euro. Wilde ik deze net gaan doen, staat hij nu op 2 euro. Merk dat dit steeds vaker gebeurt...
  maandag 10 februari 2020 @ 17:56:52 #114
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191443625
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:31 schreef Sensaa het volgende:
@:b-engel, ah zo. Ja er is weinig te lezen over het merchandising gedeelte op internet, vandaar dat het voor een niet-merchandiser zo vaag is. Krijg wel het idee dat ik de enige ben op dit forum die en niet merchandised en geen shifts doet hahaha.

net halve euro kickback erbij gekregen in een keer van een persoon die ik 2 weken geleden invite heb gegeven. Dacht dat die er niks meer mee ging doen, had op dezelfde dag toen nog wel 2 euro ontvangen omdat die persoon level 2 had bereikt maar zag verder niks veranderen. Hoop nog eens een Feestkabouter ofzo te strikken via invites. Of 2:P . Dat zou nog eens lekker zijn.
Gaat niet lukken, dan moet hij weer op level 1 beginnen (plus: ik heb het al geprobeerd, haha)
pi_191447663
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 17:56 schreef b-engel het volgende:

[..]

Gaat niet lukken, dan moet hij weer op level 1 beginnen (plus: ik heb het al geprobeerd, haha)
Ja ik bedoelde gewoon een heel actief persoon die er (bijna) een fulltime salaris uithaalt. Heerlijk jaarlijks honderden euros kickback zonder dat je er iets voor doet.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 14:37:24 #116
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191456341
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 21:52 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ja ik bedoelde gewoon een heel actief persoon die er (bijna) een fulltime salaris uithaalt. Heerlijk jaarlijks honderden euros kickback zonder dat je er iets voor doet.
Ik heb een vrij fanatieke die mij kick-backs bezorgt. Is echt maar een paar euro per maand. Maar alles is meegenomen, toch?
pi_191458091
Je moet tegenwoordig al blij zijn als je ¤2 van je invite krijgt door het bereiken van level 2. De meeste geven er helaas daarvoor al de brui aan.
pi_191463116
Oh dat probleem heb ik niet. Iedereen die ik heb uitgenodigd heeft binnen dezelfde dag dat ze zich aangemeld hebben level 2 behaald.

Iedere cent die je liggend op je bank/bed verdient is lekker.
pi_191473530
Wat vinden jullie van de vergoeding van de action bonnetjes opdracht? Ik vind 35 cent behoorlijk weinig, zeker als je hoort dat er mensen zijn die de prullenbakken rondom de winkel induiken...
pi_191473687
Ik heb een paar vraagjes over deze apps.

De nieuwste smartphones hebben tegenwoordig vaak een ultra wide camera. Kan je dit gebruiken in de Roamler en SmartSpotter apps? Want dit lijkt me best handig om te gebruiken, bijvoorbeeld als je een schap per meter moet fotograferen, dan heb ik nu vaak het probleem dat ik te dicht bij het schap sta door de smalle gangen. Met zo’n wide angle camera zou je dan veel meer in beeld kunnen brengen.

Iets anders is dat ik bij de Roamler app nooit push notificaties op mijn Samsung S8 smartphone ontvang. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Is dit bij recentere toestellen nog zo, iemand die toevallig bijvoorbeeld een S10 heeft?
pi_191476862
Ik ging nog wel eens extra langs de action. Bij ons is er een inpaktafel waar best regelmatig losse bonnetje lagen. Maar voor 35ct neem ik die moeite niet meer hoor.
pi_191478046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef babbelaar92 het volgende:
Wat vinden jullie van de vergoeding van de action bonnetjes opdracht? Ik vind 35 cent behoorlijk weinig, zeker als je hoort dat er mensen zijn die de prullenbakken rondom de winkel induiken...
Tja dat mensen in prullenbakken duiken moeten ze zelf weten. Je bent er zo weinig tijd kwijt aan het insturen van een bonnetje dat ik de vergoeding wel oke vind. Punt is ook, er zijn al zat artikelen die daar amper wat kosten. Een hoger bedrag lokt al snel misbruik uit, sommigen hebben dat ook gedaan met plastic tassen van 3 cent. Met 35 cent maak je al winst op behoorlijk wat aankopen.
  woensdag 12 februari 2020 @ 21:29:55 #123
416020 K44S
The bearded man
pi_191478890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:07 schreef babbelaar92 het volgende:
Wat vinden jullie van de vergoeding van de action bonnetjes opdracht? Ik vind 35 cent behoorlijk weinig, zeker als je hoort dat er mensen zijn die de prullenbakken rondom de winkel induiken...
Daar bedank ik voor, ook ga ik niet bij de winkel een soort verhaal ophangen om daar vervolgens bonnetjes te verzamelen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191481472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 19:48 schreef Beekje.1 het volgende:
Ik ging nog wel eens extra langs de action. Bij ons is er een inpaktafel waar best regelmatig losse bonnetje lagen. Maar voor 35ct neem ik die moeite niet meer hoor.
Precies. Ik vind 35 ct ook echt te weinig. En ja als ik zelf bij de action moet wezen, en ik koop wat prima, dan stuur ik hem in, maar ik ga daar niet staan zoeken en vragen om bonnetjes voor 35ct per stuk.
pi_191483811
Frisdrank checks, Energy vending machines en koffie checks fijne opdrachten vind ik dit. Snel en fatsoenlijke vergoeding.
  donderdag 13 februari 2020 @ 08:50:15 #126
488177 ranjazonderrietje
zonder is gewoon lekkerder
pi_191483873
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2020 16:17 schreef krayn het volgende:
Ik heb een paar vraagjes over deze apps.

De nieuwste smartphones hebben tegenwoordig vaak een ultra wide camera. Kan je dit gebruiken in de Roamler en SmartSpotter apps? Want dit lijkt me best handig om te gebruiken, bijvoorbeeld als je een schap per meter moet fotograferen, dan heb ik nu vaak het probleem dat ik te dicht bij het schap sta door de smalle gangen. Met zo’n wide angle camera zou je dan veel meer in beeld kunnen brengen.

Iets anders is dat ik bij de Roamler app nooit push notificaties op mijn Samsung S8 smartphone ontvang. Zijn er meer gebruikers die hier last van hebben? Is dit bij recentere toestellen nog zo, iemand die toevallig bijvoorbeeld een S10 heeft?
Ik heb een iPhone, geen idee. Vraag al voorgelegd aan Roamler zelf?
pi_191485706
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 08:41 schreef babbelaar92 het volgende:
Frisdrank checks, Energy vending machines en koffie checks fijne opdrachten vind ik dit. Snel en fatsoenlijke vergoeding.
Ik denk dat ik nog een te laag level heb, want die laatste 2 die je noemt, zie ik helemaal niet. Of zijn dat RM opdrachten?
pi_191487405
Ik vergeet het zelfs nog. Had laatst iets bij de action gekocht en dacht oh had het bonnetje wel in kunnen sturen. Maarja het gaat om 0,35, who cares?
pi_191490214
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:16 schreef Beekje.1 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nog een te laag level heb, want die laatste 2 die je noemt, zie ik helemaal niet. Of zijn dat RM opdrachten?
Nee, het zijn geen RM opdrachten. Die koffie checks zijn alleen in de grote steden en verdwijnen ook steeds uit de app. Je mag van die opdracht er ook maar 5 doen. Misschien kan je die energy vending pas doen vanaf level 3, maar dat weet ik niet.
  donderdag 13 februari 2020 @ 18:46:54 #130
416020 K44S
The bearded man
pi_191491466
Valt het alleen mij op dat de vergoedingen een stuk langzamer verhoogd wordt ?
In de decembermaand deed je een artikelcheck bij de AH voor ongeveer 15 euro. Nu is het ongeveer 2 euro.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191493018
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 13:33 schreef loezzzje het volgende:
Ik vergeet het zelfs nog. Had laatst iets bij de action gekocht en dacht oh had het bonnetje wel in kunnen sturen. Maarja het gaat om 0,35, who cares?
Ik heb denk ik inmiddels zo'n 200 bonnetjes ingestuurd denk ik. Toch een leuk bedrag hoor. En ik heb er geen gekke dingen voor gedaan. Gewoon dagelijkse aankopen en nog wat bonnetjes meenemen die bij inpaktafel/kassa lagen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 17:05 schreef babbelaar92 het volgende:

[..]

Nee, het zijn geen RM opdrachten. Die koffie checks zijn alleen in de grote steden en verdwijnen ook steeds uit de app. Je mag van die opdracht er ook maar 5 doen. Misschien kan je die energy vending pas doen vanaf level 3, maar dat weet ik niet.
Nee ik ben level 3 al voorbij en zie ook geen energy vending opdrachten. Koffie checks zijn er ook in kleinere plaatsen, zag een paar dorpen met nog geen 5000 inwoners. Opdracht was hier wel snel weg in de buurt, zie alleen nog wat dingen in de randstad staan
pi_191493143
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 18:46 schreef K44S het volgende:
Valt het alleen mij op dat de vergoedingen een stuk langzamer verhoogd wordt ?
In de decembermaand deed je een artikelcheck bij de AH voor ongeveer 15 euro. Nu is het ongeveer 2 euro.
Klopt inderdaad. Verhogen wordt weinig gedaan momenteel. En omdat het zo rustig in de app, worden vrijwel alle opdrachten gedaan voor lage vergoedingen dus verhoogt Roamler ook niet snel :/
pi_191499828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 20:12 schreef Sensaa het volgende:

[..]

Ik heb denk ik inmiddels zo'n 200 bonnetjes ingestuurd denk ik. Toch een leuk bedrag hoor. En ik heb er geen gekke dingen voor gedaan. Gewoon dagelijkse aankopen en nog wat bonnetjes meenemen die bij inpaktafel/kassa lagen.
[..]
Dat is een leuk bedragje dan ja. Ik kom misschien 1x per maand bij de action dus dan is het echt de moeite niet waard.
  zondag 16 februari 2020 @ 09:59:13 #134
416020 K44S
The bearded man
pi_191533621
Inmiddels bij level 3 aangekomen,

Zijn die shifts de moeite waard?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191533629
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef K44S het volgende:
Inmiddels bij level 3 aangekomen,

Zijn die shifts de moeite waard?
Is voor iedereen verschillend, probeer het gewoon een keertje uit. Je krijgt er vanzelf handigheid in, maar dan nog is de vraag of je het het waard vind.
pi_191533932
De ene vind het verschrikkelijk, de ander juist fijn. Ligt er ook aan wanneer je eraan begint, als de shifts bijna op zijn dan loont het niet, kun je er een paar achter elkaar doen dan is het misschien wel leuk. Is voor iedereen persoonlijk.
pi_191534017
Doen we nog mee met Wie is de Mol? Ik zit er gelukkig nog in.
  zondag 16 februari 2020 @ 10:59:59 #138
416020 K44S
The bearded man
pi_191534108
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef loezzzje het volgende:
De ene vind het verschrikkelijk, de ander juist fijn. Ligt er ook aan wanneer je eraan begint, als de shifts bijna op zijn dan loont het niet, kun je er een paar achter elkaar doen dan is het misschien wel leuk. Is voor iedereen persoonlijk.
Zojuist een geprobeerd. Op een zondag zoals deze is het wel te doen.
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:48 schreef eenjongen... het volgende:
Doen we nog mee met Wie is de Mol? Ik zit er gelukkig nog in.
Yes still in the game terwijl ik het programma niet kijk
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_191535662
[quote]0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:59 schreef K44S het volgende:

[..]

Zojuist een geprobeerd. Op een zondag zoals deze is het wel te doen.
[..]

Welke shifts kon jij vandaag nog doen dan? Ik meende dat ze vrijdagavond allemaal al op waren...
pi_191536297
Ik heb een vraag. Ik ben nu een week werkzaam voor SmartSpotter, ik heb een kleine 63 opdrachten voltooid, daarvan zijn er enkele afgekeurd en heb ik eenmaal 27,25 voor ontvangen en nu staat er nog 13,50 open ter uitbetaling.

Ik maakte diverse opdrachten van 1,75 tot 5 euro.

Het lijkt er dus op dat Smartspotter aan selectieve betaling doet.

Zijn er meer mensen die dit ervaren 0f vermoeden?
pi_191536455
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:26 schreef Vruitvliegje het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben nu een week werkzaam voor SmartSpotter, ik heb een kleine 63 opdrachten voltooid, daarvan zijn er enkele afgekeurd en heb ik eenmaal 27,25 voor ontvangen en nu staat er nog 13,50 open ter uitbetaling.

Ik maakte diverse opdrachten van 1,75 tot 5 euro.

Het lijkt er dus op dat Smartspotter aan selectieve betaling doet.

Zijn er meer mensen die dit ervaren 0f vermoeden?
De opdrachten die je nog niet uitbetaald hebt gekregen zijn dan na donderdagmiddag goedgekeurd. SS betaalt wekelijks op donderdag uit. Bij minimaal 20 euro.
pi_191536488
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:26 schreef Vruitvliegje het volgende:
Ik heb een vraag. Ik ben nu een week werkzaam voor SmartSpotter, ik heb een kleine 63 opdrachten voltooid, daarvan zijn er enkele afgekeurd en heb ik eenmaal 27,25 voor ontvangen en nu staat er nog 13,50 open ter uitbetaling.

Ik maakte diverse opdrachten van 1,75 tot 5 euro.

Het lijkt er dus op dat Smartspotter aan selectieve betaling doet.

Zijn er meer mensen die dit ervaren 0f vermoeden?
Wat bedoel je met selectieve betaling?
Voor zover ik weet, krijg je op donderdag bericht wat ze uit betalen en staat dat vrijdag op de rekening.
Alles wat daarna goedgekeurd wordt, komt de week erna.(als het meer is dan e20).
Of bedoel je dat niet?
pi_191536517
Dat weet ik. Smartspotter zegt dat zij een opdracht binnen 48 uur verwerken. Mijn laatste opdracht was op 13 februari. Er staan opdrachten van de 10e die zijn nog niet betaald en of goed of afgekeurd.

Rutger heeft vorige week enkel screenshots gestuurd die niet overeenkomen met de berichten in het berichtencentrum.
pi_191536533
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:39 schreef Vruitvliegje het volgende:
Dat weet ik. Smartspotter zegt dat zij een opdracht binnen 48 uur verwerken. Mijn laatste opdracht was op 13 februari. Er staan opdrachten van de 10e die zijn nog niet betaald en of goed of afgekeurd.

Rutger heeft vorige week enkel screenshots gestuurd die niet overeenkomen met de berichten in het berichtencentrum.
48 uur is wss het streven. Dat is bij Roamler ook zo. Soms is het nu eenmaal wat drukker dan op andere dagen en bepaalde opdrachten krijgen voorrang bij het nakijken, afhankelijk van de opdrachtgever
pi_191536639
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:37 schreef Beekje.1 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met selectieve betaling?
Voor zover ik weet, krijg je op donderdag bericht wat ze uit betalen en staat dat vrijdag op de rekening.
Alles wat daarna goedgekeurd wordt, komt de week erna.(als het meer is dan e20).
Of bedoel je dat niet?
Rutger stuurde bv een screenshot waarop een aantal afgekeurde opdrachten stonden waarvan in het berichtencentrum van de Android app werd aangegeven dat die goed waren gekeurd.

Selectieve betaling wil zeggen dat ze niet eerlijk alles uitbetalen wat je behoort te krijgen.

Er staan dus in de app goedgekeurde opdrachten die bij Rutger HQ op afgekeurd staan, terwijl die dus goedgekeurd waren.

Ook staan er in de app een heleboel opdrachten op dat ze binnen 48uur zullen worden nagekeken maar die zullen nooit worden uitgekeerd, gezien ze nu al meer dan 5 dagen staan te wachten op goedkeuring.
  zondag 16 februari 2020 @ 13:57:50 #146
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_191536787
Rutger ken ik niet, ik heb altijd contact met Wiigwas. Je kunt toch in het gedeelte 'berichten' zien wat goedgekeurd is en tegen welk bedrag? En bovenaan de opdracht zie je toch wat je krijgt (en je ziet dat het oploopt als je bonusvragen moet doen)?
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat shops niet betaald worden omdat zij laat zijn met nakijken?
pi_191536958
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 10:48 schreef eenjongen... het volgende:
Doen we nog mee met Wie is de Mol? Ik zit er gelukkig nog in.
Jep zit er ook nog steeds in!
pi_191537112
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:57 schreef b-engel het volgende:
Rutger ken ik niet, ik heb altijd contact met Wiigwas. Je kunt toch in het gedeelte 'berichten' zien wat goedgekeurd is en tegen welk bedrag? En bovenaan de opdracht zie je toch wat je krijgt (en je ziet dat het oploopt als je bonusvragen moet doen)?
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat shops niet betaald worden omdat zij laat zijn met nakijken?
Probeer alsjeblieft even te lezen/begrijpen wat ik vraag / zeg.

Je kan in de (Anroid) App zien wanneer een opdracht is goed gekeurd of afgekeurd, maar die informatie is achter de schermen anders. Achter de schermen dus staan er opdrachten die in de app op groen zijn gezet op rood. Dus die groene goedgekeurde opdrachten waar dan bij staat wat je krijgt kloppen niet en krijg je dus niet altijd ook daadwerkelijk uitebtaald.

Dus in je app staan groene goedgekeurde opdrachten die in praktijk niet worden betaald omdat ze achter de schermen op rood staan.

Er staan ook tientallen opdrachten al 5 dagen waar nog bij staat dat ze binnen 48uur zullen worden gekeurd.

Dus wanneer er nog meer mensen berichten in hun app hebben, waarbij staat dat ze nog gekeurd gaan worden , maar de verwerkingstijd al is overschreden kunnen er hoogstwaarschijnlijk vanuit gaan dat ze die niet betaald krijgen.

Er zullen vast meerdere mensen zijn die vermoeden dat ze VEEL meer opdrachten maken dan er betaald worden.

Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat mensen hier niet op letten en er vanuit gaan dat alles eerlijk en transparant verloopt - als er weer geld op je rekening staat ben je immers blij en wie checkt dat nou of het wel klopt?

Als niemand dat checkt hebben ze een makkelijke aan je.

[ Bericht 15% gewijzigd door Vruitvliegje op 16-02-2020 14:43:24 ]
pi_191537806
Soms duurt het nou eenmaal dagen voordat ze goedgekeurd worden. Soms gaan er ineens veel reviewers weg. Verwerkingstijd zegt gewoon niet zoveel, soms doen ze er ruim een week over. We kennen allemaal wel de bezorgingsdiensten die zeggen dat ze in x aantal dagen leveren. Dat betekent ook niet dat je je pakketje niet meer krijgt.
pi_191537991
Nooit problemen gehad met SS en ik doe het toch al jaren. Dus het zal allemaal niet zon vaart lopen. Er zitten daar trouwens maar weinig medewerkers hoor, niet te vergelijken met Roamler. Gewoon als je denkt dat er iets fout is gegaan, contact opnemen via mail met Laurens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')