twitter:RealBillRussell twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:36:19Jeannine & I are absolutely shocked to hear of the loss of one of my favorite people & one of the best basketball minds in the history of the game! Our hearts & prayers to Vanessa & his girls. @kobebryant you were my biggest fan, but I was yours #RIPMAMBA @NBA @espn @SLAMonline https://t.co/Ll0BD6VWgr reageer retweet
twitter:TMZ twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:42:23#BREAKING: Kobe's daughter Gianna Maria was also on board the helicopter and died in the crash https://t.co/1n7U8bvqhI reageer retweet
Tering, maak het nog erger.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
twitter:TMZ twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:42:23#BREAKING: Kobe's daughter Gianna Maria was also on board the helicopter and died in the crash https://t.co/1n7U8bvqhI reageer retweet
quote:Kobe's daughter Gianna Maria Onore -- aka GiGi -- was also on board the helicopter and died in the crash ... reps for Kobe tell TMZ Sports. She was 13.
We're told they were on their way to the Mamba Academy for a basketball practice when the crash occurred. The Academy is in nearby Thousand Oaks.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Het is wel zo, TMZ is jammer genoeg ontzettend betrouwbaar met dit soort dingenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:00 schreef LuieSurinamer het volgende:
In de stream zeggen ze niets over dat zijn dochter er ook bij zat.
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:01 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Het is wel zo, TMZ is jammer genoeg ontzettend betrouwbaar met dit soort dingen
Ahh op die manier, neem aan dat ze het toen niet wisten. vreselijk drama uiteraardquote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.
Ze zeggen het net. 2 min geleden.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:05 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ahh op die manier, neem aan dat ze het toen niet wisten. vreselijk drama uiteraard
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Woj heeft het ook over gigi in de heli. Jezus man. Pff
twitter:wojespn twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:56:44Sources: Kobe Bryant was on his way to a travel basketball game with his daughter Gianna when the helicopter crashed. Those aboard the helicopter also included another player and parent. reageer retweet
Ik heb het aangepast.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe kunnen ze nou bij Houston - Denver doorspelen en uberhaupt leuke spelletjes doen tijdens half time?
Gigi en nog een ouder met kind. En de piloot uiteraard.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
Wie waren de andere passagiers?
[..]
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.
Dochter en een teamgenoot van haar en een ouder daarvan.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
Wie waren de andere passagiers?
[..]
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.
twitter:softlybassett twitterde op zondag 26-01-2020 om 22:04:53This video of Kobe talking about his daughter Gianna has me in tears https://t.co/w4hm96tXBQ reageer retweet
twitter:SHAQ twitterde op zondag 26-01-2020 om 22:46:09There’s no words to express the pain Im going through with this tragedy of loosing my neice Gigi & my brother @kobebryant I love u and u will be missed. My condolences goes out to the Bryant family and the families of the other passengers on board. IM SICK RIGHT NOW https://t.co/pigHywq3c1 reageer retweet
Beetje overdrevenquote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk retiren alle clubs de nummers #8 en #24.
Heat heeft het ook gedaan voor #23 gewoon uit respect.
Beetje overdreven en kan niet eens overal.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk niet. Dan ga je op termijn geen nummers over houden.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Want? Alsof dit dagelijks gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan ga je op termijn geen nummers over houden.
Nee, gelukkig niet.quote:
twitter:NBATV twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:49:18“For those Kobe fans that are out there, that are feeling like I feel right now, just try and think of all the joy that he brought you.”Brian Shaw reacts to the reported passing of Kobe Bryant. https://t.co/WjAwmIHQle reageer retweet
Shaq wel, die zit helemaal stuk.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:28 schreef Zwansen het volgende:
LeBron heeft nog niet gereageerd. Jordan ook nog niet. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.![]()
Belachelijk ja. Debielen.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:
Wat een respectloze kutmongolen zitten er in dat topic in NWS zeg.
Viel me nog mee. Voor FOK! begrippen. Er lopen heel veel droeftoeters rond op deze site.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:
Wat een respectloze kutmongolen zitten er in dat topic in NWS zeg.
twitter:esteep twitterde op zondag 26-01-2020 om 23:43:12Statement from Michael Jordan: https://t.co/oI7w6e7HLI reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2020 23:28 schreef Zwansen het volgende:
LeBron heeft nog niet gereageerd. Jordan ook nog niet. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.![]()
Overige overledenen zijn een Duck basketbal/baseball familietwitter:Complex twitterde op maandag 27-01-2020 om 01:19:06Orange County baseball coach John Altobelli, his daughter Alyssa and wife Keri died in helicopter crash along with Kobe Bryant.More: https://t.co/WI4U9la5KJ https://t.co/UTE9SyZlVD reageer retweet
Dallas heeft je gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn beelden dat ie staat te huilen op LAX.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks vanuit LeBron gezien. Ben misschien de enige, maar wel benieuwd waarom dat nog niet is gebeurd. Zo’n man heeft toch een hele entourage om zich heen met een eigen communicatie-adviseur, etc.?
Kans is ook groot dat hij er echt kapot van is en wat beters aan zijn hoofd heeft dan iets posten op Twitter of Instagram.
Volgens mij heeft nog niemand van de Lakers nog gereageerd, ook de organisatie zelf niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks vanuit LeBron gezien. Ben misschien de enige, maar wel benieuwd waarom dat nog niet is gebeurd. Zo’n man heeft toch een hele entourage om zich heen met een eigen communicatie-adviseur, etc.?
Kans is ook groot dat hij er echt kapot van is en wat beters aan zijn hoofd heeft dan iets posten op Twitter of Instagram.
Dat mag ie toch ook.quote:
Is toch vrij makkelijk in te vullen. One of the greatest ever played, a legend, a brother to me etc etc.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat mag ie toch ook.Ik ben gewoon benieuwd hoe hij gaat reageren. Maar aangezien het een Laker is, lijkt het me inderdaad zo dat ze als collectief eerst iets willen communiceren o.i.d.
Klopt. Een NBA-speler (weet niet meer wie het was) zei dat Bryant als Superman was en Superman hoort niet dood te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is toch vrij makkelijk in te vullen. One of the greatest ever played, a legend, a brother to me etc etc.
Tegenwoordig gaat er zoveel aandacht uit naar hoe andere mensen reageren. Heel het nieuws staat meer stil bij hoe anderen reageren lijkt 't. Volgens mij draait 't daar niet om. Maar om het feit dat Kobe fucking Byrant post memoriam aan de HoF wordt toegevoegd. Die woorden zijn nog zo onwerkelijk damn. Jeugdhelden voelen altijd zo untouchable en dan komt 't harder binnen lijkt 't wel.
Ja, dat komt echt te vroeg.quote:
En Houston wint zonder Harden, Westbrook en Capela bij Utah met 50 punten van Gordon.twitter:ESPNStatsInfo twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 05:09:01The Kings trailed the Timberwolves by 17 points with 2:49 left in the 4th quarter. Since 1996-97, the first year of play-by-play data, NBA teams entered the day 0-8,378 when trailing by 17 or more in the final 3 minutes of the 4th quarter or overtime.The Kings won, 133-129. https://t.co/w1ma1HD7cC reageer retweet
Het zou mijn inziens ook verstandiger zijn geweest om het een weekje plat te leggen. Je ziet spelers zichtbaar geëmotioneerd zijn. Kyrie speelt bv al niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:47 schreef Mykonos het volgende:
Teams zijn blijkbaar zo van slag dat ze dit soort bizarre dingen gaan doen:
Bizarre collapse van de Timberwolves:En Houston wint zonder Harden, Westbrook en Capela bij Utah met 50 punten van Gordon.twitter:ESPNStatsInfo twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 05:09:01The Kings trailed the Timberwolves by 17 points with 2:49 left in the 4th quarter. Since 1996-97, the first year of play-by-play data, NBA teams entered the day 0-8,378 when trailing by 17 or more in the final 3 minutes of the 4th quarter or overtime.The Kings won, 133-129. https://t.co/w1ma1HD7cC reageer retweet
Dat is logistiek ook niet te doen. Schema’s komen niet uit, sportarena’s zijn niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het zou mijn inziens ook verstandiger zijn geweest om het een weekje plat te leggen. Je ziet spelers zichtbaar geëmotioneerd zijn. Kyrie speelt bv al niet.
Inmiddels heeft hij een emotioneel bericht on Insta geplaatst. Zelf geschreven (dus wss dat het daarom logischerwijs langer duurde)quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Zal vrij snel zijn gok ik, maar qua NBA-planning hoeft dat niet heel lastig te zijn aangezien de meeste wedstrijden natuurlijk in de avond zijn en begrafenissen over het algemeen ochtend/middag? Wel lastig als je van LA nog naar Boston of Toronto moet vliegen als je om 19:00 moet spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:15 schreef Hathor het volgende:
De begrafenis zal ook wel een dingetje worden, daar verwacht ik zo'n beetje de hele NBA bij aanwezig plus een flink aantal bekenden uit de film en muziekwereld, en mensen zoals Obama. Is het al bekend welke dag de uitvaart is?
Ik denk dat je er niet aan kan ontkomen dat veel spelers en oudspelers er gewoon bij willen zijn, hij was gewoon te groot voor een kleine besloten begrafenis. Tenzij dat zijn laatste wil is natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef Attitude het volgende:
Of de familie kan nog altijd besluiten om kleine begrafenis te houden met alleen familie.
Misschien als hij alleen omgekomen was maar Gianni is ook overleden dus het zou kunnen dat ze tegelijkertijd begraven worden en dat de familie dan besluit , vanwege de overleden dochter, dat het besloten wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet aan kan ontkomen dat veel spelers en oudspelers er gewoon bij willen zijn, hij was gewoon te groot voor een kleine besloten begrafenis. Tenzij dat zijn laatste wil is natuurlijk.
Hard op weg om een van de populairste social media posts ooit te worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef ShaoliN het volgende:
Lebron zijn bericht op instagram wel heel mooi. Oprecht ook.
Dit zal nog wel een paar keer langskomen, Kobe is nog geen HoF'er, dat zal best een indrukwekkende plechtigheid worden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:29 schreef Zwansen het volgende:
En de wereld gaat weer gewoon door. Zelfs op de NBA-pagina van ESPN staat er alweer normaal nieuws op. Logisch, maar voelt gek.
Dat interview met Green...quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Shea Serrano over Kobe en vaderschap
https://www.theringer.com(...)tter_impression=true
Ik had gelezen dat Kobe en Gianni en paar anderen geïdentificeerd waren door vingerafdrukken dus er is wel wat over blijkbaar. ze kunnen na de klap, voor de brand begon, eruit geslingerd zijn..quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:01 schreef Hathor het volgende:
Volgens Vanessa Bryant is er nog geen beslissing genomen wanneer er een begrafenis zal plaatsvinden. Eerlijk gezegd vraag ik me af of er uberhaupt wel een stoffelijk overschot is om te begraven, met zo'n afgetankte heli die in brand vliegt zal er weinig anders over zijn dan as lijkt me.
https://www.ad.nl/andere-(...)kte-bryant~a44cac46/quote:De jaarlijkse All-Star Game van de Amerikaanse basketbalcompetitie NBA wordt een groot eerbetoon aan de verongelukte vedette Kobe Bryant. Het duel op 16 februari in Chicago tussen de beste spelers uit de profliga, met LeBron James van Los Angeles Lakers en Giannis Antetokounmpo van Milwaukee Bucks als de aanvoerders, krijgt een compleet ander format en moet honderdduizenden dollars opleveren voor goede doelen.
Bryant en zijn dochter Gianna behoorden tot de dodelijke slachtoffers van een helikoptercrash afgelopen zondag in de buurt van Los Angeles.
Het vierde kwart in de wedstrijd krijgt een bijzonder karakter. De score na drie kwarten wordt bij aanvang van het vierde al aangevuld met 24 punten, zodat de teams moeten toewerken naar die vooraf bepaalde eindscore. Het getal 24 was het rugnummer van Bryant in de laatste tien jaar van zijn carrière.
Maar zelfs dan kan het geen normaal afscheid zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Kobe en Gianni en paar anderen geïdentificeerd waren door vingerafdrukken dus er is wel wat over blijkbaar. ze kunnen na de klap, voor de brand begon, eruit geslingerd zijn..
Beter iets te vroeg dan te laat kijken, mocht je live willen zien wat men voor eerbetoon gaat doen. Maar ESPN site zegt zelf 04:00 https://www.espn.com/nba/scoreboardquote:
Lekker bezig laatste tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:14 schreef Hathor het volgende:
Maar de geest van Kobe leek in Lillard te zitten.
Maargoed dat je niet gokt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de vibe. Kans dat Portland wint is bijna 0 denk ik.
Haha, ze staan iets te laag in de rankings, 9e. Elke W telt voor hen om de playoffs straks te halen. Dat speelde toch wat meer mee met hoe ze de wedstrijd ingingen. En wellicht sowieso iets minder last van de emoties van de avond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker bezig laatste tijd.
[..]
Maargoed dat je niet gokt.
Meer ieder geval dan in die hele Lakers organisatie .quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:14 schreef Hathor het volgende:
Maar de geest van Kobe leek in Lillard te zitten.
Iets te laag is nog voorzichtig uitgedrukt, vorig seizoen stond dit team nog in de WCF. Ik verwacht ze dit seizoen gewoon weer in de playoffs en niet alleen om er in de eerste ronde weer uit te vliegen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, ze staan iets te laag in de rankings, 9e. Elke W telt voor hen om de playoffs straks te halen. Dat speelde toch wat meer mee met hoe ze de wedstrijd ingingen. En wellicht sowieso iets minder last van de emoties van de avond.
Hij zegt erbij dat ie nog nooit in zo'n lekker ritme heeft gezeten.quote:
Plus hij is bezig aan een persoonlijke losing streak van 18 potjes inmiddels ofzo? Waanzinnigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:41 schreef Mykonos het volgende:
Towns aan het huilen dat hij geen All-Star is en geen respect krijgt sinds hij in de league zit ("I'm desensitized to being disrespected"). Bitch pleaseJe hebt het halve seizoen gemist, levert 0,0 defense, en het beste basketball werd gespeeld toen jij geblesseerd was.
Memphis wilde hem ook niet rond het team hebben begin van het seizoenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Iguodala moet zich ook kapot schamen. Weigeren om voor Memphis te spelen tereijl je ‘healthy en ready to go’ bent. Lekker voorbeeld van de vice president van de Player Association.
Denk dat ie er nog een beetje ziek van is dat ie door GSW bij het grof vuil is gezet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Die Iguodala moet zich ook kapot schamen. Weigeren om voor Memphis te spelen tereijl je ‘healthy en ready to go’ bent. Lekker voorbeeld van de vice president van de Player Association.
Die komt gewoon terug hoor lolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Denk dat ie er nog een beetje ziek van is dat ie door GSW bij het grof vuil is gezet.
Bij de Warriors?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die komt gewoon terug hoor lol
https://www.nbcsports.com(...)lock-marc-stein-saysquote:
Hebben ze vanaf volgend jaar dan ook een rolstoelbasketbalteam?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.nbcsports.com(...)lock-marc-stein-says
Woont ook nog steeds daar , golft vaak met Curry en verschijnt zelfs op teamfeestjes lol
Tijdens de finals na elke game afgevoerd worden met een rolstoelgenot. Kan echt niet meer neequote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hebben ze vanaf volgend jaar dan ook een rolstoelbasketbalteam?
Die zagen dit ongetwijfeld aankomen na een eerste gesprekje met hem na de trade. Lijkt mij in ieder geval stug dat Iguodala zich vol enthousiasme heeft gemeld in Memphis, om vervolgens buiten de selectie gehouden te worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:18 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Memphis wilde hem ook niet rond het team hebben begin van het seizoen
Memphis heeft de trade alleen maar gemaakt voor de draftpick die ze erbij kregen van GSW. Van beide kanten is er vanaf het begin niet de intentie geweest om daadwerkelijk te gaan spelenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zagen dit ongetwijfeld aankomen na een eerste gesprekje met hem na de trade. Lijkt mij in ieder geval stug dat Iguodala zich vol enthousiasme heeft gemeld in Memphis, om vervolgens buiten de selectie gehouden te worden.
Dan heeft CP3 dat een stuk beter aangepakt. 100% zeker dat die helemaal geen zin had om in OKC te komen ballen, maar die heeft wel z’n verantwoordelijkheid genomen.
Dat was toch precies hetzelfde voor CP3? Die heeft blijkbaar niet eens met Presti gebeld tot een week na de trade, omdat OKC hem direct weer wou flippen. Die hadden geen interesse om CP3 te laten spelen, omdat die te goed is voor wat OKC eigenlijk wou doen dit jaar, en CP3 wou niet naar OKC.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:11 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Memphis heeft de trade alleen maar gemaakt voor de draftpick die ze erbij kregen van GSW. Van beide kanten is er vanaf het begin niet de intentie geweest om daadwerkelijk te gaan spelen
PJ Tucker waarschijnlijk. En Rockets gaan nog zoeken voor een echte Center die tegen teams als de Nuggets en Lakers kan spelen enz.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Gaat Hartenstein starting center worden ofzo? Of RoCo zelf?
Snap deze ook niet nee
Besparen nu wat geld(luxury tax) dacht ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:39 schreef Salina het volgende:
En wat heeft Denver nu in hemelsnaam gedaan?
Dat klinkt nog wel logisch. Maar op papier klinkt Beasley kwijtraken en Vonleh, Bates-Diop, Napier terugkrijgen nu niet echt aantrekkelijk. Nou ja, als Denver er blij mee is, wie ben ik om dit in twijfel te brengen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:16 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Besparen nu wat geld(luxury tax) dacht ik.
En Beasley en Hernangomez zijn restricted free agents deze zomer en waarschijnlijk wilden ze die niet gaan betalen.
True. Maar ze krijgen hier een first round pick voor terug dacht ik? Besparen geld, en het heeft weinig/geen invloed op hun titelkansen voor dit seizoen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:24 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat klinkt nog wel logisch. Maar op papier klinkt Beasley kwijtraken en Vonleh, Bates-Diop, Napier terugkrijgen nu niet echt aantrekkelijk. Nou ja, als Denver er blij mee is, wie ben ik om dit in twijfel te brengen?
Denk dat ze tegen veel teams nog wel wegkomen hiermee hoor. 5-out spacing voor Harden en Russ, moeilijk af te stoppen. Denk alleen dat ze in de play-offs wel met een oplossing moeten komen voor de teams met veel lengte(Lakers, Nuggets, Jazz)quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:20 schreef GotenSSJ het volgende:
6’5 PJ Tucker met zenuwschade in z’n schouder je starting center makenDat zijn nog eens tactieken. Zullen ze wel Noah ofzo op gaan pikken binnenkort.
En ik maar denken dat Billy D er niets van begreep.
Is (ongeveer) even lang als Tucker, en maakt nog teveel fouten om op te vertrouwen in een play-off serie.quote:
6'8" Dus wel wat langer dan Tucker maar idd ook nog erg kleinquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Is (ongeveer) even lang als Tucker, en maakt nog teveel fouten om op te vertrouwen in een play-off serie.
Opzich mee eens, veel teams zullen er geen antwoord voor hebben, maar voor Houston begint het championship window toch langzaam te sluiten. Je komt sowieso tegen 1 van de 3 teams die jij opnoemde, waarschijnlijk 2, als je ver komt in het westen. Dat gaan ze dus zeer waarschijnlijk al niet winnen met Tucker.. mocht Tucker tegen die tijd al niet uit elkaar vallen van ellende.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:59 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Denk dat ze tegen veel teams nog wel wegkomen hiermee hoor. 5-out spacing voor Harden en Russ, moeilijk af te stoppen. Denk alleen dat ze in de play-offs wel met een oplossing moeten komen voor de teams met veel lengte(Lakers, Nuggets, Jazz)
Houston zit nu 5.8 mil onder de Luxury Tax dus ze zullen niet alles van die 12 mil gebruiken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Opzich mee eens, veel teams zullen er geen antwoord voor hebben, maar voor Houston begint het championship window toch langzaam te sluiten. Je komt sowieso tegen 1 van de 3 teams die jij opnoemde, waarschijnlijk 2, als je ver komt in het westen. Dat gaan ze dus zeer waarschijnlijk al niet winnen met Tucker.. mocht Tucker tegen die tijd al niet uit elkaar vallen van ellende.
Ik snap best dat Houston iets probeert te veranderen, maar deze trade snap ik echt niets van, tenzij er een verrassing aankomt met die 12 miljoen die ze kunnen traden nu voor een top center.
Wat dachten ze dan in LAquote:The conversation did not go very far, as OKC -- currently the No. 7 seed in the West -- were not looking to move him without a hefty return.
Kuzma proberen ze aan de knicks te slijten lees ik net.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
De Lakers hebben blijkbaar geinformeerd naar Dennis Schroder.
[..]
Wat dachten ze dan in LAMisschien wel de frontrunner voor 6MOTY en hem voor peanuts krijgen omdat je de Lakers bent oid. Wie/wat hebben ze daar uberhaupt om te traden voor een speler die dit jaar zo presteert? Picks hebben ze niet, die zijn allemaal naar NOLA, en Kuzma mogen ze ook houden.
Dan moeten ze Robinson afstaan en eerste ronde picks (niet beschermd ) en dat zien ze niet zitten(al is deze draftclass heel erg zwak ) lolquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:08 schreef Hathor het volgende:
Knicks zitten achter D'Angelo Russell aan maar onderhandelingen schijnen niet te willen vlotten.
Willen blijkbaar ook Gallinari hebben. Dat zou een flinke aderlating voor OKC zijn, die gozer is zo goed.quote:
+ extension. 2 jaar/30 mil. 2e jaar een teamoptie.quote:
Prima deal voor beide teams. Dek dat beide niet voorkwamen in de plannen voor de Warriors volgend seizoen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:20 schreef Mykonos het volgende:
Warriors worden nog meer uitgekleed: Burks en Robinson naar 76ers voor drie 2nd round picks.
twitter:CJMcCollum twitterde op donderdag 06-02-2020 om 02:43:21Bruh you're a legend @andre . My guy sat half the season. Spent time with his family. Promoted his book. Sharpened up his post retirement plans and cashed out ??? respect bruh. reageer retweet
Aan het einde van het seizoen gaat hij gratis de deur uit, tenzij OKC er een sign and trade van kan maken. Maar dat ligt ook vooral aan Gallinari.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:41 schreef Salina het volgende:
Gallinari naar Miami zou van Miami wel serieus een zeer interessant team worden.![]()
Maar waarom zou OKC dat in hemelsnaam doen?
Schijnt hem wel te bevallen ook.quote:
Ze zijn straks gewoon weer Curry, Thompson, Draymond.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als die picks goed landen en ze nog een goede trade kunnen krijgen voor DLo zijn ze absoluut weer contenders.
Grizzlies ook wel goeie slag met Winslow vind ik. 30M/2yr voor Iggy vind ik.. wel vrij hoog. Blijkbaar hebben ze wel hoge playoffs verwachtingen in Miami.
twitter:CJMcCollum twitterde op donderdag 06-02-2020 om 02:43:21Bruh you're a legend @:andre . My guy sat half the season. Spent time with his family. Promoted his book. Sharpened up his post retirement plans and cashed out ??? respect bruh. reageer retweet
Misschien willen ze die pick in een bundel met Russell doen maar dan krijg je hooguit een ontevreden 'ster' of 2, 3 role players. Moet je nog steeds een stuk of 7 plaatsen vullen met slechts een exception en een MLEquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze zijn straks gewoon weer Curry, Thompson, Draymond.
Die draft picks voor GR3 en Burks gaan echt het verschil niet maken.
Het is te hopen dat de lottery pick deze zomer goed uitpakt. Maar het schijnt niet zo’n beste draft class te zijn.
Maar als ze een prima center terugkrijgen voor DLo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze zijn straks gewoon weer Curry, Thompson, Draymond.
Die draft picks voor GR3 en Burks gaan echt het verschil niet maken.
Het is te hopen dat de lottery pick deze zomer goed uitpakt. Maar het schijnt niet zo’n beste draft class te zijn.
Misschien wel als je kijkt naar wat Myers heeft gedaan nadat West naar de Clippers ging en daarvoor ook eigenlijk toen die bijna Thomspon wilde wegdoen voor Love.quote:
Mocht daar niemand weg gaan heb je Love, TT en Drummond..quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dlo en KAT, niet slecht.
Drummond weg ja maar ik lees naar Cleveland? Daar wil Thompson weg.
En Marcus Morris.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
IT ook naar de Clippers. Lekker bezig daar.
Ehm...nee, Lakers of Clippers kampioen, vrij voorspelbaar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
Matige deadline dit jaar.
Heel veel inwisselbare spelers en second round picks.
Playoffs worden wel mooi!
Volgens mij wordt IT gewaived.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:48 schreef Salina het volgende:
Clippers hebben het wel lekker gedaan met Morris en IT. Wel een sterk team nu hoor.
Of de Playoffs spannend worden...geen idee. Laten we het hopen.
Ah, ok. Vandaag nog geen NBA nieuws gezien. Zou ook maar zo kunnen. Er is mij geen NL woord voor "waiven" bekend, dus het is je vergeven.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt IT gewaived.
Sorry voor lelijk woord.
Waiven is toch zoiets als contract ontbinden?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:55 schreef Salina het volgende:
[..]
Ah, ok. Vandaag nog geen NBA nieuws gezien. Zou ook maar zo kunnen. Er is mij geen NL woord voor "waiven" bekend, dus het is je vergeven.
Wat een idiotenquote:As @CHold reports, sources say Portland players were told by officials that Damian Lillard's layup attempt "wasn't even close" to a goal tend. One of the most horrific no-calls you'll ever see.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Die refs bij Portland-Utah moeten ontslagen worden. Hoe missen 3 man zo'n duidelijke goaltend, ongelofelijk.
https://streamable.com/55n9l
[..]
Wat een idioten![]()
Volgens mij een van de de eerste keren dat een speler niet beboet is voor dergelijke uitspraken. Geheel terecht overigens.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:37 schreef RipCity het volgende:
[..]![]()
En je mag er dan ook weer niks van zeggen want anders krijg je tienduizenden dollars boete
Ja klopt om 21.30quote:Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef Hathor het volgende:
Boston-OKC vanavond toch bij Ziggo? Daar ga ik wel even voor zitten, kan een leuk potje zijn.
Ziet er naar uit dat ze de programmering gewijzigd hebben, want ze zenden nu Betis-Barcelona uit en die is pas 20 minuten bezig, ik zie Boston-OKC nu staan voor 1.30, maar dan weten we al wel de uitslag.quote:
Ziggo Sport Extra kan ik hem nu gewoon kijken.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat ze de programmering gewijzigd hebben, want ze zenden nu Betis-Barcelona uit en die is pas 20 minuten bezig, ik zie Boston-OKC nu staan voor 1.30, maar dan weten we al wel de uitslag.
Volgens mij is er nog een aardig team in het oosten, hebben tevens de MVP van dit seizoen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 23:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehm...nee, Lakers of Clippers kampioen, vrij voorspelbaar.
Mjah...moet het eerst nog zien als de druk er flink op staat.quote:Op maandag 10 februari 2020 00:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog een aardig team in het oosten, hebben tevens de MVP van dit seizoen.
IT, van bijna een max. deal (die Boston niet wilde geven, als ik het me goed herinner) tot geen team. Die is snel afgezakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 08:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt IT gewaived.
Sorry voor lelijk woord.
Wel slim geweest van Boston. Want IT verdiende op basis van zijn spel echt wel een flink contract. Thomas was ook enorm populair in Bostonquote:Op maandag 10 februari 2020 09:19 schreef travelman het volgende:
[..]
IT, van bijna een max. deal (die Boston niet wilde geven, als ik het me goed herinner) tot geen team. Die is snel afgezakt.
IT had nooit die playoffs moeten spelen. Hadden de dokters van Boston ook wel iets beter op kunnen treden imo. IT z'n hele heup naar de klote laten spelen voor een beetje succes, en hem dan de middelvinger geven. Lekker zakelijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel slim geweest van Boston. Want IT verdiende op basis van zijn spel echt wel een flink contract. Thomas was ook enorm populair in Boston
Harde, zakelijke beslissing, maar wel de juiste.
En de dag na het overlijden van zijn zusje stond hij ook gewoon op het veld.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
IT had nooit die playoffs moeten spelen. Hadden de dokters van Boston ook wel iets beter op kunnen treden imo. IT z'n hele heup naar de klote laten spelen voor een beetje succes, en hem dan de middelvinger geven. Lekker zakelijk.
Ik ben natuurlijk gigantisch biased, maar Russ is in mijn optiek in alle facetten beter buiten 3 punters knallen en fouls mee krijgen. Heeft de pech dat de league net in de afgelopen jaren die richting op gaat. Nu de 3-punters niet zo lekker vallen voor Harden verbaast het me dan ook niets dat Russ hem ingehaald heeft en langzamerhand de belangrijkste speler aan het worden is daar in Houston.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:19 schreef Hathor het volgende:
Westbrook is Harden gewoon voorbij in de MVP rankings, kan bijna niet anders dan dat daar binnenkort een knallende ruzie uitbreekt.
Kut man.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:48 schreef RipCity het volgende:
Lillard geblesseerd geraakt en geen All-star.
Straks spelen we met 3 man
Had gelezen dat die geheel in het teken van Bryant staat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:01 schreef Zwansen het volgende:
Bryant vorige week al begraven.![]()
Ben wel benieuwd naar wat ze gaan doen met de ASG.
2 uurquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
4e kwart worden de scores op 0 gezet en dan wint het team wat het eerst bij de 24 is.
Ja ik heb dit ook niet verzonnen
Hoe laat is het eigenlijk Nederlands tijd? 3 uur ofzo?
Beste materiaal hangt ook af van de vorm van PG. Die heeft echt regelmatig compleet waardeloze games er tussen zitten, niet op het niveau van vorig jaar imo.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Benieuwd wanneer Ballmer ,Rivers de laan uit gaat sturen . Loopt echt van geen kanten met ze terwijl ze het beste materiaal van de NBA hebben ( ja ik weet dat sommige spelers zoals Harrell en Williams het niet leuk vinden dat George en Kawhi constant rust krijgen)
Als die speelt ja . Gisteren ook weer uitgevallen met pijntjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beste materiaal hangt ook af van de vorm van PG. Die heeft echt regelmatig compleet waardeloze games er tussen zitten, niet op het niveau van vorig jaar imo.
Ben benieuwd wat Leonard zou doen als hij, met de kennis van nu, kon kiezen tussen PG of SGA en Gallinari. Misschien overwaardeer ik SGA en Gallo, maar die spelen momenteel de pannen van het dak (zeker Gallo). Tuurlijk is PG, mits fit, een betere speler dan die 2, maar 2 is in dit geval beter dan 1, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die speelt ja . Gisteren ook weer uitgevallen met pijntje
Sowieso niet voor de play-offs.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Benieuwd wanneer Ballmer ,Rivers de laan uit gaat sturen . Loopt echt van geen kanten met ze terwijl ze het beste materiaal van de NBA hebben ( ja ik weet dat sommige spelers zoals Harrell en Williams het niet leuk vinden dat George en Kawhi constant rust krijgen)
Denk dat Leonard misschien wel SGA had willen houden omdat ze geen point guard hebben die het spel kan maken of iets voor zichzelf kan creëren . Dat die George wilde kwam vooral voort omdat het populair is tegenwoordig dat supersterren met elkaar samengaan al had Leonard ook kunnen kiezen voor Lebron en Davis .quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Leonard zou doen als hij, met de kennis van nu, kon kiezen tussen PG of SGA en Gallinari. Misschien overwaardeer ik SGA en Gallo, maar die spelen momenteel de pannen van het dak (zeker Gallo). Tuurlijk is PG, mits fit, een betere speler dan die 2, maar 2 is in dit geval beter dan 1, denk ik.
Net als bij Brett Brown , bij de eerste de beste ronde dat ze eruit gaan voor de finals .quote:
Regular season misschien wel SGA + Gallo, playoffs PGquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Leonard zou doen als hij, met de kennis van nu, kon kiezen tussen PG of SGA en Gallinari. Misschien overwaardeer ik SGA en Gallo, maar die spelen momenteel de pannen van het dak (zeker Gallo). Tuurlijk is PG, mits fit, een betere speler dan die 2, maar 2 is in dit geval beter dan 1, denk ik.
Probleem met de LeBron teams is dat je altijd als bijzinnetje genoemd gaat worden. Denk dat Leonard daar geen zin in had na z'n titel met de Spurs en Raptors. Die wil LeBron nogmaals verslaan. De enige van Wade, Bosh, Love en Irving die enig krediet krijgt voor een behaalde titel buiten LeBron is Wade volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat Leonard misschien wel SGA had willen houden omdat ze geen point guard hebben die het spel kan maken of iets voor zichzelf kan creëren . Dat die George wilde kwam vooral voort omdat het populair is tegenwoordig dat supersterren met elkaar samengaan al had Leonard ook kunnen kiezen voor Lebron en Davis .
JA dat zou inderdaad best kunnen. Al heeft Playoff P ook niet veel laten zien de laatste 2 jaar eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:03 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Regular season misschien wel SGA + Gallo, playoffs PG
Dat klopt wel ja . En ook dat de Lakers nogal ''Hollywood'' en twijfelachtig zijn qua bestuur terwijl de Clippers redelijk stabiel ogen en dat ze natuurlijk Jerry West hebben .quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probleem met de LeBron teams is dat je altijd als bijzinnetje genoemd gaat worden. Denk dat Leonard daar geen zin in had na z'n titel met de Spurs en Raptors. Die wil LeBron nogmaals verslaan. De enige van Wade, Bosh, Love en Irving die enig krediet krijgt voor een behaalde titel buiten LeBron is Wade volgens mijDe andere 3 kunnen er bij wijze van geen klote van volgens de fans, media etc. Ben benieuwd hoe dat met Davis gaat straks.
KD had dit 'dilemma' in weze ook, met het verschil dat hij nog beter was dan iedereen in dat GSW team. Daar zal Curry, denk ik dan toch, minder blij mee geweest zijn aan het einde van de rit, ondanks dat hij het nooit heeft laten merken. Ineens was het KD dit, KD dat.
Wade is natuurlijk wel de enige speler van die vier die ook zelfstandig een ring zonder LeBron heeft gewonnen en die ook Finals MVP is geweest. Qua Finals-performances rank ik die dan ook veel hoger dan die andere drie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probleem met de LeBron teams is dat je altijd als bijzinnetje genoemd gaat worden. Denk dat Leonard daar geen zin in had na z'n titel met de Spurs en Raptors. Die wil LeBron nogmaals verslaan. De enige van Wade, Bosh, Love en Irving die enig krediet krijgt voor een behaalde titel buiten LeBron is Wade volgens mijDe andere 3 kunnen er bij wijze van geen klote van volgens de fans, media etc. Ben benieuwd hoe dat met Davis gaat straks.
Hup Robinson / Young , Jones Jr en Middleton (al is die skills challenge lachwekkend makkelijk)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
08:00 PM ET/02:00 CET All-Star Saturday Night 2020 rosters
3-point contest
Trae Young | Hawks
Zach LaVine | Bulls
Buddy Hield | Kings
Duncan Robinson | Heat
Joe Harris | Nets
Davis Bertans | Wizards
Devonte' Graham | Hornets
Devin Booker* | Suns
* Replacing Trail Blazers' Damian Lillard
Slam dunk contest
Dwight Howard | Lakers
Aaron Gordon | Magic
Derrick Jones Jr. | Heat
Pat Connaughton | Bucks
Skills challenge
Jayson Tatum | Celtics
Pascal Siakam | Raptors
Bam Adebayo | Heat
Domantas Sabonis | Pacers
Patrick Beverley | Clippers
Khris Middleton | Bucks
Spencer Dinwiddie | Nets
Shai Gilgeous-Alexander* | Thunder
* Replacing Pistons' Derrick Rose
Hij had het van net iets verder van de ring moeten doen zodat hij met gestrekte arm dunkte, dan zou het er indrukwekkender uit zien. En niet met z'n dij/ballen tegen hoofd komen waardoor die lange ging bukken.quote:
Hij heeft alles 50 gedunked behalve die laatste dus als ik en keuze moest maken was het Gordon. Toevallig geeft Wade een 9 voor die laatste dunk.quote:Op zondag 16 februari 2020 04:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij had het van net iets verder van de ring moeten doen zodat hij met gestrekte arm dunkte, dan zou het er indrukwekkender uit zien. En niet met z'n dij/ballen tegen hoofd komen waardoor die lange ging bukken.
Wade en 2 anderen gaven een 9 dus ligt niet alleen aan Wade. Maar ik vond Gordon in het begin sowieso beter, hij begon gewoon raw en niet met birthday cake onzin en over rug heen duwen zoals Jones Jr.quote:Op zondag 16 februari 2020 04:44 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Hij heeft alles 50 gedunked behalve die laatste dus als ik en keuze moest maken was het Gordon. Toevallig geeft Wade een 9 voor die laatste dunk.
Dit dus.quote:Op zondag 16 februari 2020 09:52 schreef Hathor het volgende:
Hoe kun je nou een 9 geven aan iemand die dunkt terwijl hij over de langste dude in de NBA springt????
Nou ja hij vloog anders best hard naar voren dus niet echt eroverquote:Op zondag 16 februari 2020 09:52 schreef Hathor het volgende:
Hoe kun je nou een 9 geven aan iemand die dunkt terwijl hij over de langste dude in de NBA springt????
De uitvoering was niet helemaal gladjes inderdaad, maar komop zeg....al zijn vorige dunks leverden steeds 50 punten op, en daar zaten er echt een paar tussen die voor een atleet zoals hij een stuk makkelijker waren. Gordon is nu degene met de meeste perfecte scores zonder uberhaupt ooit die dunkcontest te hebben gewonnen.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ja hij vloog anders best hard naar voren dus niet echt erover
ach al die 50s, het wordt zo makkelijk gegeven tegenwoordig, als je een 9 geeft dan wordt het al persoonlijk tegenwoordig dus geef je maar een 10.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
De uitvoering was niet helemaal gladjes inderdaad, maar komop zeg....al zijn vorige dunks leverden steeds 50 punten op, en daar zaten er echt een paar tussen die voor een atleet zoals hij een stuk makkelijker waren. Gordon is nu degene met de meeste perfecte scores zonder uberhaupt ooit die dunkcontest te hebben gewonnen.
Dan nog duurt het tot donderdag voor de competitie weer hervat word.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Blij als dit weekend weer voorbij is
Ik heb de allstar game altijd al goedkoop vermaak gevonden, basketbal is leuk om naar te kijken, maar er moet wel wat op het spel staan, een beetje lachend gaan staan te toekijken hoe jan en alleman wat dunkjes uit de kast trekken en maar zoveel mogelijk lol hebben met elkaar hoeft van mij niet zo. Maar ik zal er evengoed wel weer naar gaan liggen kijken, rond die tijd is er weinig anders op tv.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
Ik vind de nieuwe manier van allstar game zo stom, bijna geen zin om zo te kijken.
Ja maar deze regels slaan nergens op.quote:Op maandag 17 februari 2020 01:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb de allstar game altijd al goedkoop vermaak gevonden, basketbal is leuk om naar te kijken, maar er moet wel wat op het spel staan, een beetje lachend gaan staan te toekijken hoe jan en alleman wat dunkjes uit de kast trekken en maar zoveel mogelijk lol hebben met elkaar hoeft van mij niet zo. Maar ik zal er evengoed wel weer naar gaan liggen kijken, rond die tijd is er weinig anders op tv.
Laatste keren doen ze beter hun best met de boel competitief houden ipv elkaar slechts wide open lane gevenquote:Op maandag 17 februari 2020 01:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb de allstar game altijd al goedkoop vermaak gevonden, basketbal is leuk om naar te kijken, maar er moet wel wat op het spel staan, een beetje lachend gaan staan te toekijken hoe jan en alleman wat dunkjes uit de kast trekken en maar zoveel mogelijk lol hebben met elkaar hoeft van mij niet zo. Maar ik zal er evengoed wel weer naar gaan liggen kijken, rond die tijd is er weinig anders op tv.
Mart gaat weer bij elke speler noemen hoeveel hij wel niet verdient, zoals altijdquote:Op maandag 17 februari 2020 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Blij dat Mart dit mag doen . Pisschraper liet gisteren zien dat basketbal hem eigenlijk weinig tot niks boeit.
Ouders, familie en schooltje erbij met een wijntje lolquote:Op maandag 17 februari 2020 02:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mart gaat weer bij elke speler noemen hoeveel hij wel niet verdient, zoals altijd
Sierd van basketbalquote:Op maandag 17 februari 2020 02:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mart gaat weer bij elke speler noemen hoeveel hij wel niet verdient, zoals altijd
Mart Smeets maakt schandalig veel fouten bij zijn basketbalcommentaar.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:31 schreef Hathor het volgende:
Ik zag op een gegeven moment Tracy McGrady in beeld en Mart zei dat het Wade was.
Ja dat was me al opgevallen, en buiten dat is zijn Engels zo slecht dat het eigenlijk weer een beetje komisch word. Ik heb ooit eens Hennie Huisman Engels horen spreken, en toen dacht ik dat het niet erger zou kunnen, maar Mart heeft bewezen dat het dus wel kan.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mart Smeets maakt schandalig veel fouten bij zijn basketbalcommentaar.
Ik vertrouw met terugwerkende kracht zijn commentaar bij andere sporten ook niet meer.
Reggie Jackson waarschijnlijk naar de Clippers.twitter:wojespn twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 22:22:31Guard Reggie Jackson has agreed to a contract buyout with the Detroit Pistons and plans to sign with the Los Angeles Clippers upon clearing waivers, league sources tell ESPN. reageer retweet
Kyrie idd out for the remainder of the season. Dan maar samen met KD terugkomen. Moet worden geopereerd aan zijn schouder.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:39 schreef Hathor het volgende:
Die 141 miljoen voor 4 jaar die de Nets voor Kyrie betalen is tot nu toe echt wegggegooid geld, hij is alweer voor onbepaalde tijd weg met die schouderblessure waardoor hij dit seizoen al 20 wedstrijden heeft gemist. Twee grote namen gekocht waarvan je bij de een nog maar moet afwachten of hij ooit weer op niveau komt, en de ander altijd ziek, zwak en misselijk is. Lekker bezig Brooklyn.
Is nu officieel. Rich gets deeper.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:13 schreef JayJay8 het volgende:
Reggie Jackson waarschijnlijk naar de Clippers.twitter:wojespn twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 22:22:31Guard Reggie Jackson has agreed to a contract buyout with the Detroit Pistons and plans to sign with the Los Angeles Clippers upon clearing waivers, league sources tell ESPN. reageer retweet
Lakersquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Markieff Morris ook een buyout van Detroit. Zal ook wel weer op de een of andere manier bij de Clippers eindigen.
Lakers pikken hem op en zetten meteen Cousins bij het grof vuil.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Markieff Morris ook een buyout van Detroit. Zal ook wel weer op de een of andere manier bij de Clippers eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |