twitter:RealBillRussell twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:36:19Jeannine & I are absolutely shocked to hear of the loss of one of my favorite people & one of the best basketball minds in the history of the game! Our hearts & prayers to Vanessa & his girls. @kobebryant you were my biggest fan, but I was yours #RIPMAMBA @NBA @espn @SLAMonline https://t.co/Ll0BD6VWgr reageer retweet
twitter:TMZ twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:42:23#BREAKING: Kobe's daughter Gianna Maria was also on board the helicopter and died in the crash https://t.co/1n7U8bvqhI reageer retweet
Tering, maak het nog erger.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
twitter:TMZ twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:42:23#BREAKING: Kobe's daughter Gianna Maria was also on board the helicopter and died in the crash https://t.co/1n7U8bvqhI reageer retweet
quote:Kobe's daughter Gianna Maria Onore -- aka GiGi -- was also on board the helicopter and died in the crash ... reps for Kobe tell TMZ Sports. She was 13.
We're told they were on their way to the Mamba Academy for a basketball practice when the crash occurred. The Academy is in nearby Thousand Oaks.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:43 schreef Zipportal het volgende:
Het is wel zo, TMZ is jammer genoeg ontzettend betrouwbaar met dit soort dingenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:00 schreef LuieSurinamer het volgende:
In de stream zeggen ze niets over dat zijn dochter er ook bij zat.
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:01 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Het is wel zo, TMZ is jammer genoeg ontzettend betrouwbaar met dit soort dingen
Ahh op die manier, neem aan dat ze het toen niet wisten. vreselijk drama uiteraardquote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.
Ze zeggen het net. 2 min geleden.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:05 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ahh op die manier, neem aan dat ze het toen niet wisten. vreselijk drama uiteraard
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Woj heeft het ook over gigi in de heli. Jezus man. Pff
twitter:wojespn twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:56:44Sources: Kobe Bryant was on his way to a travel basketball game with his daughter Gianna when the helicopter crashed. Those aboard the helicopter also included another player and parent. reageer retweet
Ik heb het aangepast.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:02 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik geloof het ook wel, maar net zeggen ze hij laat zijn vrouw en 4 dochters achter.
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hoe kunnen ze nou bij Houston - Denver doorspelen en uberhaupt leuke spelletjes doen tijdens half time?
Gigi en nog een ouder met kind. En de piloot uiteraard.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
Wie waren de andere passagiers?
[..]
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.
Dochter en een teamgenoot van haar en een ouder daarvan.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:45 schreef Nober het volgende:
Wie waren de andere passagiers?
[..]
NBA zijn een stel racistische slavendrijvers dus dat kan gewoon.
twitter:softlybassett twitterde op zondag 26-01-2020 om 22:04:53This video of Kobe talking about his daughter Gianna has me in tears https://t.co/w4hm96tXBQ reageer retweet
twitter:SHAQ twitterde op zondag 26-01-2020 om 22:46:09There’s no words to express the pain Im going through with this tragedy of loosing my neice Gigi & my brother @kobebryant I love u and u will be missed. My condolences goes out to the Bryant family and the families of the other passengers on board. IM SICK RIGHT NOW https://t.co/pigHywq3c1 reageer retweet
Beetje overdrevenquote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk retiren alle clubs de nummers #8 en #24.
Heat heeft het ook gedaan voor #23 gewoon uit respect.
Beetje overdreven en kan niet eens overal.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk niet. Dan ga je op termijn geen nummers over houden.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Want? Alsof dit dagelijks gebeurt.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan ga je op termijn geen nummers over houden.
Nee, gelukkig niet.quote:
twitter:NBATV twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:49:18“For those Kobe fans that are out there, that are feeling like I feel right now, just try and think of all the joy that he brought you.”Brian Shaw reacts to the reported passing of Kobe Bryant. https://t.co/WjAwmIHQle reageer retweet
Shaq wel, die zit helemaal stuk.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:28 schreef Zwansen het volgende:
LeBron heeft nog niet gereageerd. Jordan ook nog niet. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.![]()
Belachelijk ja. Debielen.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:
Wat een respectloze kutmongolen zitten er in dat topic in NWS zeg.
Viel me nog mee. Voor FOK! begrippen. Er lopen heel veel droeftoeters rond op deze site.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:25 schreef Hathor het volgende:
Wat een respectloze kutmongolen zitten er in dat topic in NWS zeg.
twitter:esteep twitterde op zondag 26-01-2020 om 23:43:12Statement from Michael Jordan: https://t.co/oI7w6e7HLI reageer retweet
quote:Op zondag 26 januari 2020 23:28 schreef Zwansen het volgende:
LeBron heeft nog niet gereageerd. Jordan ook nog niet. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk.![]()
Overige overledenen zijn een Duck basketbal/baseball familietwitter:Complex twitterde op maandag 27-01-2020 om 01:19:06Orange County baseball coach John Altobelli, his daughter Alyssa and wife Keri died in helicopter crash along with Kobe Bryant.More: https://t.co/WI4U9la5KJ https://t.co/UTE9SyZlVD reageer retweet
Dallas heeft je gehoord.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Er zijn beelden dat ie staat te huilen op LAX.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks vanuit LeBron gezien. Ben misschien de enige, maar wel benieuwd waarom dat nog niet is gebeurd. Zo’n man heeft toch een hele entourage om zich heen met een eigen communicatie-adviseur, etc.?
Kans is ook groot dat hij er echt kapot van is en wat beters aan zijn hoofd heeft dan iets posten op Twitter of Instagram.
Volgens mij heeft nog niemand van de Lakers nog gereageerd, ook de organisatie zelf niet.quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Nog niks vanuit LeBron gezien. Ben misschien de enige, maar wel benieuwd waarom dat nog niet is gebeurd. Zo’n man heeft toch een hele entourage om zich heen met een eigen communicatie-adviseur, etc.?
Kans is ook groot dat hij er echt kapot van is en wat beters aan zijn hoofd heeft dan iets posten op Twitter of Instagram.
Dat mag ie toch ook.quote:
Is toch vrij makkelijk in te vullen. One of the greatest ever played, a legend, a brother to me etc etc.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat mag ie toch ook.Ik ben gewoon benieuwd hoe hij gaat reageren. Maar aangezien het een Laker is, lijkt het me inderdaad zo dat ze als collectief eerst iets willen communiceren o.i.d.
Klopt. Een NBA-speler (weet niet meer wie het was) zei dat Bryant als Superman was en Superman hoort niet dood te gaan.quote:Op maandag 27 januari 2020 20:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is toch vrij makkelijk in te vullen. One of the greatest ever played, a legend, a brother to me etc etc.
Tegenwoordig gaat er zoveel aandacht uit naar hoe andere mensen reageren. Heel het nieuws staat meer stil bij hoe anderen reageren lijkt 't. Volgens mij draait 't daar niet om. Maar om het feit dat Kobe fucking Byrant post memoriam aan de HoF wordt toegevoegd. Die woorden zijn nog zo onwerkelijk damn. Jeugdhelden voelen altijd zo untouchable en dan komt 't harder binnen lijkt 't wel.
Ja, dat komt echt te vroeg.quote:
En Houston wint zonder Harden, Westbrook en Capela bij Utah met 50 punten van Gordon.twitter:ESPNStatsInfo twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 05:09:01The Kings trailed the Timberwolves by 17 points with 2:49 left in the 4th quarter. Since 1996-97, the first year of play-by-play data, NBA teams entered the day 0-8,378 when trailing by 17 or more in the final 3 minutes of the 4th quarter or overtime.The Kings won, 133-129. https://t.co/w1ma1HD7cC reageer retweet
Het zou mijn inziens ook verstandiger zijn geweest om het een weekje plat te leggen. Je ziet spelers zichtbaar geëmotioneerd zijn. Kyrie speelt bv al niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 09:47 schreef Mykonos het volgende:
Teams zijn blijkbaar zo van slag dat ze dit soort bizarre dingen gaan doen:
Bizarre collapse van de Timberwolves:En Houston wint zonder Harden, Westbrook en Capela bij Utah met 50 punten van Gordon.twitter:ESPNStatsInfo twitterde op dinsdag 28-01-2020 om 05:09:01The Kings trailed the Timberwolves by 17 points with 2:49 left in the 4th quarter. Since 1996-97, the first year of play-by-play data, NBA teams entered the day 0-8,378 when trailing by 17 or more in the final 3 minutes of the 4th quarter or overtime.The Kings won, 133-129. https://t.co/w1ma1HD7cC reageer retweet
Dat is logistiek ook niet te doen. Schema’s komen niet uit, sportarena’s zijn niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 12:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het zou mijn inziens ook verstandiger zijn geweest om het een weekje plat te leggen. Je ziet spelers zichtbaar geëmotioneerd zijn. Kyrie speelt bv al niet.
Inmiddels heeft hij een emotioneel bericht on Insta geplaatst. Zelf geschreven (dus wss dat het daarom logischerwijs langer duurde)quote:Op maandag 27 januari 2020 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Zal vrij snel zijn gok ik, maar qua NBA-planning hoeft dat niet heel lastig te zijn aangezien de meeste wedstrijden natuurlijk in de avond zijn en begrafenissen over het algemeen ochtend/middag? Wel lastig als je van LA nog naar Boston of Toronto moet vliegen als je om 19:00 moet spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 14:15 schreef Hathor het volgende:
De begrafenis zal ook wel een dingetje worden, daar verwacht ik zo'n beetje de hele NBA bij aanwezig plus een flink aantal bekenden uit de film en muziekwereld, en mensen zoals Obama. Is het al bekend welke dag de uitvaart is?
Ik denk dat je er niet aan kan ontkomen dat veel spelers en oudspelers er gewoon bij willen zijn, hij was gewoon te groot voor een kleine besloten begrafenis. Tenzij dat zijn laatste wil is natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:42 schreef Attitude het volgende:
Of de familie kan nog altijd besluiten om kleine begrafenis te houden met alleen familie.
Misschien als hij alleen omgekomen was maar Gianni is ook overleden dus het zou kunnen dat ze tegelijkertijd begraven worden en dat de familie dan besluit , vanwege de overleden dochter, dat het besloten wordt.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet aan kan ontkomen dat veel spelers en oudspelers er gewoon bij willen zijn, hij was gewoon te groot voor een kleine besloten begrafenis. Tenzij dat zijn laatste wil is natuurlijk.
Hard op weg om een van de populairste social media posts ooit te worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2020 19:52 schreef ShaoliN het volgende:
Lebron zijn bericht op instagram wel heel mooi. Oprecht ook.
Dit zal nog wel een paar keer langskomen, Kobe is nog geen HoF'er, dat zal best een indrukwekkende plechtigheid worden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:29 schreef Zwansen het volgende:
En de wereld gaat weer gewoon door. Zelfs op de NBA-pagina van ESPN staat er alweer normaal nieuws op. Logisch, maar voelt gek.
Dat interview met Green...quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:41 schreef PippenScottie het volgende:
Shea Serrano over Kobe en vaderschap
https://www.theringer.com(...)tter_impression=true
Ik had gelezen dat Kobe en Gianni en paar anderen geīdentificeerd waren door vingerafdrukken dus er is wel wat over blijkbaar. ze kunnen na de klap, voor de brand begon, eruit geslingerd zijn..quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:01 schreef Hathor het volgende:
Volgens Vanessa Bryant is er nog geen beslissing genomen wanneer er een begrafenis zal plaatsvinden. Eerlijk gezegd vraag ik me af of er uberhaupt wel een stoffelijk overschot is om te begraven, met zo'n afgetankte heli die in brand vliegt zal er weinig anders over zijn dan as lijkt me.
https://www.ad.nl/andere-(...)kte-bryant~a44cac46/quote:De jaarlijkse All-Star Game van de Amerikaanse basketbalcompetitie NBA wordt een groot eerbetoon aan de verongelukte vedette Kobe Bryant. Het duel op 16 februari in Chicago tussen de beste spelers uit de profliga, met LeBron James van Los Angeles Lakers en Giannis Antetokounmpo van Milwaukee Bucks als de aanvoerders, krijgt een compleet ander format en moet honderdduizenden dollars opleveren voor goede doelen.
Bryant en zijn dochter Gianna behoorden tot de dodelijke slachtoffers van een helikoptercrash afgelopen zondag in de buurt van Los Angeles.
Het vierde kwart in de wedstrijd krijgt een bijzonder karakter. De score na drie kwarten wordt bij aanvang van het vierde al aangevuld met 24 punten, zodat de teams moeten toewerken naar die vooraf bepaalde eindscore. Het getal 24 was het rugnummer van Bryant in de laatste tien jaar van zijn carričre.
Maar zelfs dan kan het geen normaal afscheid zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 22:22 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat Kobe en Gianni en paar anderen geīdentificeerd waren door vingerafdrukken dus er is wel wat over blijkbaar. ze kunnen na de klap, voor de brand begon, eruit geslingerd zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |