Nice, gezien ze al 3 jaar geleden is verbrand en doorgespoeld, lijkt het me niet dat ze komen zalquote:Op zondag 26 januari 2020 20:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, we hadden nog drie plekken over en die zijn last minute naar je moeder gegaan.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nice, gezien ze al 3 jaar geleden is verbrand en doorgespoeld, lijkt het me niet dat ze komen zal
@:plompzakker, @:jigggy, @:wollah, ik heb plaatsen geregeld! Op kosten van Lucky_Strike
Dat verklaart de BBQ lucht wel.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nice, gezien ze al 3 jaar geleden is verbrand en doorgespoeld, lijkt het me niet dat ze komen zal
Last-minute uitnodigingen geaccepteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was met een Syrische vriend en hij had in dezelfde situatie gezeten, de ander die hier ook kwam eten durft nietWe have far more in common than that which devides us..
Daar smeer je de ribben het laatste half uur mee in zodat ze lekker plakkerig worden. Je kunt daar een aparte saus met kookvocht voor maken of gewoon, zoals wij normaalgesproken, lui doen en bbq saus uit een fles gebruiken.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier werd vanavond door de gasten voor het eerst chili con carne gegeten, en guacamole was ook voor het eerst. Het was een groot succes, met name de guacamole.
De film ”for Sama” was heel erg indrukwekkend. Een journaliste heeft de eerste jaren van de opstand in Aleppo gefilmd, dat materiaal is nu tot een documentaire gemaakt.Ik snap wel dat die niet durft. Onwijs confronterend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was met een Syrische vriend en hij had in dezelfde situatie gezeten, de ander die hier ook kwam eten durft niet"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Helder, thanksquote:Op zondag 26 januari 2020 21:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Daar smeer je de ribben het laatste half uur mee in zodat ze lekker plakkerig worden. Je kunt daar een aparte saus met kookvocht voor maken of gewoon, zoals wij normaalgesproken, lui doen en bbq saus uit een fles gebruiken.
De mopsaus voor de lamsribben hebben we vandaag wel zelf gemaakt van honing, mosterd en sinaasappelsap.
Ja, ik heb ze op maat gemaakt van de plastic binnenbakken die ik vond voor mn kruidenplanten.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:50 schreef Kreator het volgende:
Zijn dat bakken waar planten in kunnen? Ik heb ook zoiets (maar dan kant en klaar)
Die van mij is denk ik wel een stuk kleiner (badum tss). Maar wel groter dan deze foto doet vermoeden. (Badum tss)quote:Op zondag 26 januari 2020 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze op maat gemaakt van de plastic binnenbakken die ik vond voor mn kruidenplanten.
Heb je een foto van de jouwe? Ik kon online maar weinig vinden. Vond ik al zo raar, zoiets moet toch voor meer mensen handig zijn.
Wel weinig tijd om het Twenterlicht te zien danquote:Op zondag 26 januari 2020 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja de zon gaat in Twente pas om 22:30 onder in januari.
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja de zon gaat in Twente pas om 22:30 onder in januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |