Hertogdom Limburg, België en Luxemburg.quote:Op zondag 26 januari 2020 20:49 schreef stokj het volgende:
[..]
We kunnen een herhaling doen een ander weekend.
Welk hertogdom krijg je?
Dan ben je een bijzondere opvolger! Ga je naar het kasteel in Laken?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hertogdom Limburg, België en Luxemburg.
Waar ruik je naar?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:56 schreef Kopjechino het volgende:
Als je hebt gedoucht en je ruikt super lekker
Heb nieuwe shampoobars van Lush, heb citroen en als conditioner kokosquote:
Exotischquote:Op zondag 26 januari 2020 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nieuwe shampoobars van Lush, heb citroen en als conditioner kokos
Je ruikt de citroen niet zo goed, mijn haar ruikt nu meer.. crème-ig? Maar wel op een goede manierquote:
Komt door de kokos haha. Je bent wel fris en fruitig zoquote:Op zondag 26 januari 2020 21:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je ruikt de citroen niet zo goed, mijn haar ruikt nu meer.. crème-ig? Maar wel op een goede manier
Ja, absoluut. Ruik de hele tijd zo'n lekkere geurquote:Op zondag 26 januari 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
Komt door de kokos haha. Je bent wel fris en fruitig zo
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nieuwe shampoobars van Lush, heb citroen en als conditioner kokos
Een hairconditioner, haarversteviger of crèmespoeling is een cosmetisch product, meestal in vloeibare vorm, gebruikt bij haarverzorging, met als functie het haar makkelijker doorkambaar, soepel, zacht en glanzend te maken en/of er volume, luchtigheid, enz. aan te geven.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een hairconditioner, haarversteviger of crèmespoeling is een cosmetisch product, meestal in vloeibare vorm, gebruikt bij haarverzorging, met als functie het haar makkelijker doorkambaar, soepel, zacht en glanzend te maken en/of er volume, luchtigheid, enz. aan te geven.
Ik gebruik het omdat ik anders niet door mijn haar kom met borstelen en anders een coupe de poedel krijg
Vind ik conditioner niet echt geschikt voor omdat het het haar vaak wat zwaarder maakt. Gewoon een volumeshampoo erin knallenquote:Op zondag 26 januari 2020 22:21 schreef engine het volgende:
Misschien ook maar eens proberen. Kan wel volume gebruiken
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind ik conditioner niet echt geschikt voor omdat het het haar vaak wat zwaarder maakt. Gewoon een volumeshampoo erin knallen
Beetje zoals mini-ToT dus!quote:Op zondag 26 januari 2020 22:20 schreef Kopjechino het volgende:
Ik gebruik het omdat ik anders niet door mijn haar kom met borstelen en anders een coupe de poedel krijg
Jaaaquote:Op zondag 26 januari 2020 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals mini-ToT dus!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2020 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Jaaa
En ik weet dat je vrouw aziatisch is. Zie je dat ook in mini tot?
Gewoon interesse.quote:Op zondag 26 januari 2020 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]De oogjes he!
En de krullen zullen deels van mijn vader's familie af komen, en deels van haar Afrikaanse vader.(Dat laatste vooral, natuurlijk!
)
Haarkleur is ook van mijn vader's familie, maar is volgens mij ook heel gebruikelijk bij mixed race baby's.
Niks mis mee... Best of all worldsquote:Op zondag 26 januari 2020 22:37 schreef ToT het volgende:
Als mini-ToT een hondje was, was-ie een vuilnisbakkie!![]()
Nederlands, Filipijns, Ghanees, Duits en Spaans!
2 nationaliteiten van mijn familie, 3 van mijn vrouw. (opa's en oma's enzo meegerekend.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |