SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Niet nodig maar wel heel lekkerquote:Op zondag 26 januari 2020 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo! Een half jaar wachten op een tafel!
Mijn weekend lijst
Za
O boterham pindakaas
L Thaise soep met witte rijst
D erwtensoep (heel veel)
B 8200 stappen
Zo
O 2 gekookt ei, 2 afbakcroissants
B body balance
L Italiaanse bol met 33 g spinata romana
T 200 g cherrytomaatjes
D pompoenbloemkoolcurry met naan
75,5quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
Hi hi,
Met begeleiding van een diëtist nu bezig om een soepeler dieet te volgen.
Mocht iemand ook begeleiding nodig hebben of wil je graag bij een deskundige terecht, zoek dan wel specifiek een diëtist op en géén persoon die zichzelf slechts een voedingsdeskundige noemt. De term diëtist is wettelijk beschermd voor mensen die 1 van 4 erkende opleidingen hebben gevolgd!
Maarja, ik ben bezig rustig op te bouwen naar 85 kilo, nu 75 (maand geleden 73, hiertussen steeds veel op en neer, ook de 80 gehaald), dus gaat de goede kant op.
Ik probeer geen kcal te tellen, maar zit nu op de 4200kcal en wel moeilijk vol te houdenVooral in combinatie met sporten heb je geen zin omdat je veel op hebt.
Iemand hier die een specifiek dieet volgt en ook meer dan 30 minuten per dag aan sport doet?
Heb je hiertussen geen tussendoortjes?quote:Op zondag 26 januari 2020 18:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Za
O boterham pindakaas
L Thaise soep met witte rijst
D erwtensoep (heel veel)
B 8200 stappen
Nee ik had ook keiharde honger toen ik thuis kwam. Ik wilde eigenlijk iets maken , maar zoveel trek dat ik de soep opgewarmd had.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heb je hiertussen geen tussendoortjes?
Goed zeg!quote:Op zondag 26 januari 2020 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Winegumdag vandaag, maar ook 25ish km gewandeld, dus het kon wel.
Is het volkoren speltbrood dat je hebt voor de lunch?quote:Op zondag 26 januari 2020 20:19 schreef Luke83 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt, muesli, banaan
T: cracker rookvlees
L: 4 speltboterhammen, 2 rookvlees 2 abrikozenjam
T: handje walnoten
D: broodje hamburger met broccoli
S: lesje hardlopen
T: kwark met extra pure chocolade
Morgen in ieder geval lijnzaad door de yoghurt, zit helemaal vast van binnen
Dat wordt niet makkelijker inschatten helaas. Accepteren dat 100% strak binnen de lijnen blijven qua eten/drinken niet gaat en dat dat ook gewoon kan met mate, wordt daarentegen wél steeds makkelijker.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:05 schreef Tuindier het volgende:
Afgelopen weekend was prima, behalve zaterdagavond bij vrienden waar kaas en stokbrood op tafel kwamen en mijn lichaam ‘eat all the cheese’ zei.
Ik vond het lastig omdat het niet te plannen en wegen is, dus geen idee wat dan een normale portie is/ waar ik nog ruimte voor had.
Met nog een paar kilo te gaan (je doel was 70kg toch?) is het serieus heel normaal dat je afvaltempo lager ligt/vaak even stilstaat. Geef je lichaam ook een beetje de tijd om te stabiliseren, heb je op lange termijn alleen maar meer profijt van.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:57 schreef Dance99Vv het volgende:
Heb me dit weekend weer moeten her-motiveren, was meer van een paar kg erbij nu er weer vanaf,
tot... plateau van 76,6kg. Eigenlijk mag ik niet klagen,beweeg iets meer, weer terug op plateau gewicht, heb nu een workout voor thuis app , een carb manager app, dus dat moet goed komen.
I know, dus ik wil graag leren om met laas en stokbrood niet een ‘alles of niks’ houding te hebben, maar te genieten met mate.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt niet makkelijker inschatten helaas. Accepteren dat 100% strak binnen de lijnen blijven qua eten/drinken niet gaat en dat dat ook gewoon kan met mate, wordt daarentegen wél steeds makkelijker.
Weegschaal niet geprobeerd vandaag, aan m'n pootjes te voelen is dat toch een hoop vocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |