Niks mis met een beetje rellenpoeder.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nemen jullie eigenlijk wel eens een lijntje sos?
Fxdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nemen jullie eigenlijk wel eens een lijn sos?
Ik begin jullie toch meer te waarderen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje rellenpoeder.
@:Caland
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:20 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kerel... Je bent 40 minuten te vroeg tis 23:20 niet 00:00
ER IS MAAR ÉÉNquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hoorde dat hier ern rel was valt een beetje tegen.
ernquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
quote:
Kunnen voetbalfans de klok niet lezen of zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:20 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Kerel... Je bent 40 minuten te vroeg tis 23:20 niet 00:00
Ja doe dit maar niet meer...quote:
quote:
Niks!quote:
Ernquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe even normaal zeg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ern
Hahaaaaatjes
En je dan nog afvragen waarom je down kinderen hebt.
Doe eens normaal johquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ern
Hahaaaaatjes
Gewoon normaal doen ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ern
Hahaaaaatjes
Waren wuppies niet iets met voetbal bij jullie Hollanders? Beetje raar dat ze je dan wegjagen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
OPROTTEN Scrummie, we moeten je hier niet
Onbegrijpelijk ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Waren wuppies niet iets met voetbal bij jullie Hollanders? Beetje raar dat ze je dan wegjagen.
Da's dus de reden dat je hier ineens post. Vieze nicht.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:26 schreef Rozevla het volgende:
Verander de TT maar in HOMOSEX care SC
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je grapje mislukt, zoals alles in je leven.
Jou iets uitleggen is als een koe wiskunde leren.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
OPROTTEN Scrummie, we moeten je hier niet
Sterke comeback.quote:
Veel plezier ouwe reus.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik ga m'n film afkijken.
Doctor Sleep. Een verrassend goeie film.
Ze gaan nu naar het hotel uit deel 1, dus dat wordt ongetwijfeld tof!
wil je erover praten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:27 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Zit aan mijn laatste jibbit dit is niet goed.
Hallo makkerquote:
Ik heb het boek gelezen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:28 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik ga m'n film afkijken.
Doctor Sleep. Een verrassend goeie film.
Ze gaan nu naar het hotel uit deel 1, dus dat wordt ongetwijfeld tof!
Lex Uiting wil ook iets zeggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ern
Hahaaaaatjes
Iddquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's dus de reden dat je hier ineens post. Vieze nicht.
Ik zit al de hele avond in mijn blote reet faalhaas.quote:
Oh ja, het is zaterdag.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond in mijn blote reet faalhaas.
Niet echt. Bevalt de film.quote:
picsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sterke comeback.quote:
Ik zie helemaal geen zonsverduistering.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
pics
ik vraag dit voor @:Onlogisch
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
pics
ik vraag dit voor @:Onlogisch
Lekker man.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@Drizztquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker man.
Doe ff dickpickie via dm dan
Humor is niet echt je ding hè?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen zonsverduistering.
Ja, dat wel.quote:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo bekend met het hooliganisme.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Humor is niet echt je ding hè?
Gaat prima hier. Recent verhuisd. Heb nu huis met tuin.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makkerJou heb ik lang niet gesproken. Dan wacht ik nog even 2 minuten met de film.
Eerst wil ik natuurlijk weten of alles goed met je gaat!
Is dit een soort grap ofzo?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:30 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Dat past niet. Doe effe je faxnummer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Lekker man.
Doe ff dickpickie via dm dan
Hij woont nog steeds boven een patatzaak, dus ja... Vul maar in.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gaat prima hier. Recent verhuisd. Heb nu huis met tuin.
Wel last van een luidkeelse Aziaat op visite bij z'n adoptief ouders (de buren) die vanaf 21:00 uur zijn klep niet kan dichthouden, maar elk voordeel heeft zijn nadeel.
Met jou ook alles oké?
Het zijn vaak pageturners. Weinig sterk maar wel een hoog cliffhanger gehalte. Iquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Horrorboekjes of sowieso Stephen King boeken zou ik niet zo snel lezen, beetje slap meestal maar dan heb je wel een hele week verneukt. (Of langer als je niet zo snel kan lezen)
fixt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij woont nog steeds boven een frietkot, dus ja... Vul maar in.
Nice, gefeliciteerd met je nieuwe huisquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:31 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Gaat prima hier. Recent verhuisd. Heb nu huis met tuin.
Wel last van een luidkeelse Aziaat op visite bij z'n adoptief ouders (de buren) die vanaf 21:00 uur zijn klep niet kan dichthouden, maar elk voordeel heeft zijn nadeel.
Met jou ook alles oké?
I ?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het zijn vaak pageturners. Weinig sterk maar wel een hoog cliffhanger gehalte. I
Alleen als ze van je moeder zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mag je hier tetten foto's plaatsen na 12en?
Die jongen deelt zijn leven met je en dit is je reactie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd met je nieuwe huis![]()
Ja, hier gaat het ook prima. Ben een film aan het kijken en ik drink een kopje thee.
Welke?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hier gaat het ook prima. Ben een film aan het kijken en ik drink een kopje thee.
Als ze 12 zijn hebben ze nog maar weinig hangen maar post maarquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Mag je hier tetten foto's plaatsen na 12en?
Wat, ik ben oprecht blij voor hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die jongen deelt zijn leven met je en dit is je reactie.
Houd jij van grafkisten?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen als ze van je moeder zijn.
Dacht ik al jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ben zelf meer van de jonge heertjes.
Gaat ie mijn post aanpassen.quote:
Ik zou hier zo weg zijn als KLB weer beetje leefbaar werd.quote:
Woest.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gaat ie mijn post aanpassen.
Laf zeg.
TR gezet. Oh wacht
Da's mijn nieuwe afsluiter. Iquote:
Misschien is de rest weggelopen vanwege jouw grapjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:35 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik zou hier zo weg zijn als KLB weer beetje leefbaar werd.
Er zitten daar figuren als Mikeytt, Wollah en een wielrenner. Eerst moet het weer leefbaar worden daar.
@Mikeytt @wollahquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:35 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Ik zou hier zo weg zijn als KLB weer beetje leefbaar werd.
Er zitten daar figuren als Mikeytt, Wollah en een wielrenner. Eerst moet het weer leefbaar worden daar.
wtfquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als de douche gewoon werkt niet hoor
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als de douche gewoon werkt niet hoor
Was er maar iets Vlaams.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is de rest weggelopen vanwege jouw grapjes
Haal ze hier maar heen jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Mikeytt @:wollah
PIKKEN JULLIE DIT????
Jezus gastquote:
Mijn gedacht!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Haal ze hier maar heen ja
Zijn wij ze kwijt.
Duidelijk. Stop ik er nu mee. Iquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm
Ben er geen fan van, maar doe je ding.
Je doet het nu nogquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk. Stop ik er nu mee. I
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij woont nog steeds boven een patatzaak, dus ja... Vul maar in.
Dank!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klinkt als een relaxt weekend.quote:Ja, hier gaat het ook prima. Ben een film aan het kijken en ik drink een kopje thee.
Dat is het zeker maatquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:37 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
Dank!
[..]
Klinkt als een relaxt weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke thee is het nu eigenlijk?quote:
Wat een kutnick.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het zeker maat![]()
Dat is het zeker.
Ik zie nu je post pas over die patatzaak @:onlogischOoooooooooo doodsverwensingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan echt niet
Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is het zeker maat![]()
Dat is het zeker.
Ik zie nu je post pas over die patatzaak @:onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat's een boeler?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een kutnick.
Rozevla![]()
Vraag een Nick-change aan boeler.
Nee, geen witte.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Welke thee is het nu eigenlijk?
Zwarte, witte, groene, pu-erh, gele, kruiden, rooibosch... Welke?
Als het je niet bevalt steek je je ogen maar uitquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een kutnick.
Rozevla![]()
Vraag een Nick-change aan boeler.
Beoordelingen komen er aan. Ik moet dit maar gewoon slikken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ooooooooooo doodsverwensing
Kan echt niet
Welke dan wel?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, geen witte.
Ik drink alleen mijn koffie wit.
@:kingroland
Jij bent echt een smerig necrofieletje. Allemaal moeders opgraven die long gone zijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beoordelingen komen er aan. Ik moet dit maar gewoon slikken.
Zo hou ik ook gelijk die connectie met je moeder
Oke mooi.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beoordelingen komen er aan. Ik moet dit maar gewoon slikken.
Zo hou ik ook gelijk die connectie met je moeder
Nou ja zeg. Dit zeg je toch niet???quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke mooi.
Doe je die hoer de groeten ?
Ah duidelijk. Gewoon een kruidenmengsel dus.quote:
Veel plezier makker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, ik ga de rest van m'n film afkijken.
Doei vrienden.(en @:rozevla)
Zie je toch ?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Dit zeg je toch niet???
Doei vriend!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef GGMM het volgende:
Veel kijkplezier gap.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:41 schreef GGMM het volgende:
Zojuist gedaan. Bevalt me nog steeds niet. Mietje.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt steek je je ogen maar uit
Beetje ongeloofwaardig gap.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Bevalt me nog steeds niet. Mietje.
Jij zal ondertussen wel een stuk in je kraag hebbenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Bevalt me nog steeds niet. Mietje.
Jou mag ik wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Beetje ongeloofwaardig gap.
Ik ben een rustige drinker.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij zal ondertussen wel een stuk in je kraag hebben
Ik prefereer toch echt versnelling zes met een paar nakken sos.quote:
Nee sorry. Ik ben van de vrouwenliefde.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:45 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
en toevallig ook een gelegenheidshomo?
Ik ben een eenzame drinker.
znquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik prefereer toch echt versnelling zes met een paar nakken sos.
Maar goed, ieder zn ding.
Pas de problème niffauw.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik prefereer toch echt versnelling zes met een paar nakken sos.
Maar goed, ieder zn ding.
Godver, door de willekeurigheid moest ik hardop lachenquote:
Lekker maat.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godver, door de willekeurigheid moest ik hardop lachen
Dit is geen passend antwoord lutser.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik ben van de vrouwenliefde.
beestquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
V-V-V-V-VIER op een rij.
@:onlogisch
💪🏿💪🏿💪🏿quote:
Jatog.quote:
Zitten een paar met een handleiding tussen maar erg vriendelijke lui. Ik blijf hier denk ik wel een tijdje.quote:
Nee, natuurlijk niet. Idioot. Morgen weer knallen in de gym.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rest van de boys ook aan de alcohol? Ik zit hier aan een genottelijke cola/rum.
Ga weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:56 schreef Plompzakker het volgende:
Hoi jongens. Ik had gehoord dat het hier heel leuk is. Ik ben nieuw hier. Jullie wensen mij vast een warm welkom
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:56 schreef Plompzakker het volgende:
Hoi jongens. Ik had gehoord dat het hier heel leuk is. Ik ben nieuw hier. Jullie wensen mij vast een warm welkom
Goeie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Idioot. Morgen weer knallen in de gym.
@:Doublepain
Ik ben van de blauwe knoopquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe whisky drizzt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oké. (opzouten)quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:56 schreef Plompzakker het volgende:
*Niffauwsquote:
Ga zelf weg gquote:
Ewa niffo. Nice sc hier manquote:
Is dit het niveau?quote:
Ik was er al gekkiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:58 schreef Mikeytt het volgende:
@:wielrennerdt
@:aiciu
@:stokj
@:verbruikersnaam
@:nismo91
@:hyaenidae
@:plompzakker
@:wollah
@:kappaknoffo
@:jigggy
Ja is echt super man!quote:
Las het ja, genot.quote:
Zowienzo bradaquote:
Ewa ja toppa nog niet gelezenquote:
Ja vooral die Langequote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja is echt super man!
Echt gezellige lui
Wttog ouwes.quote:
Mannenvoetbalquote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Zitten hier de verenigde voetbalkneusjes?
Haaien ideequote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat jij erg chill was, dus dit valt een beetje tegen, makkerquote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik hou wacht. De rest zit momenteel op je moeder. (je vader filmt dus je kunt het terugkijken)quote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
SOWquote:Op zondag 26 januari 2020 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hou wacht. De rest zit momenteel op je moeder. (je vader filmt dus je kunt het terugkijken)
Moet wel een kolossaal wijf zijn als we er allemaal op passen. Teringjantje.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hou wacht. De rest zit momenteel op je moeder. (je vader filmt dus je kunt het terugkijken)
Ik heb slechte ervaringen met dit subforum uit het verleden helaasquote:Op zondag 26 januari 2020 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat jij erg chill was, dus dit valt een beetje tegen, makker
Dos gestrektos beenos.quote:
?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo laf meelachen dan parasiet
Vooralsnog pils!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2020 00:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met dit subforum uit het verleden helaas
Alleen vrouwenvoetbal is kwalitatief goed genoeg om te kijkenquote:
RKC Genkquote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Probeer cyanide.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:03 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Vooralsnog pils!
Maar het klinkt niet slecht om wat rum te mixen met iets.
Check die adamsappel dan.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen vrouwenvoetbal is kwalitatief goed genoeg om te kijken
[ afbeelding ]
Bij de vrouwen vliegen ze ook niet 4km verder met 2 gebroken benen nadat een speler ze zachtjes een schouderduw heeft gegeven
Tevens Alex Morgan
Jezelf quotenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2020 00:14:04 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
Jongen, mijn voorouders waren zo hard dat ik immuun ben voor dat spul.quote:
Ik dacht dat jij ook wel van het uitdelen en incasseren was.quote:
Onzekere incel gespotquote:
Ik mag jou echt wel. Jij bent welkom hier.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:05 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Jongen, mijn voorouders waren zo hard dat ik immuun ben voor dat spul.![]()
Alleen aanstellers sterven daaraan.
quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2020 00:14:12 ]Google is your friend, abuse your friends
quote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2020 00:14:23 ]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2020 00:14:30 ]Revolutions are the locomotives of history.
Ben gewoon niet zo van de gayseks Mickeytt, maar respecteer eenieder zijn voorkeur dus ook die van jou, gayboy.quote:
Dit is eigenlijk een schoolvoorbeeld van hoe je respectvol met homo's omgaat. Klassequote:Op zondag 26 januari 2020 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo van de gayseks Mickeytt, maar respecteer eenieder zijn voorkeur dus ook die van jou, gayboy.
[ Bericht 32% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-01-2020 00:14:39 ]Revolutions are the locomotives of history.
Thanks Balthasar_!quote:Op zondag 26 januari 2020 00:08 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk een schoolvoorbeeld van hoe je respectvol met homo's omgaat. Klasse
@Pendulequote:Op zondag 26 januari 2020 00:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben gewoon niet zo van de gayseks Mickeytt, maar respecteer eenieder zijn voorkeur dus ook die van jou, gayboy.
Verklaart zijn incel-zijn en haat jegens vrouwen wel inderdaadquote:
Hou je mond joh papoeaquote:
Oeh, jij bent onzeker.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Verklaart zijn incel-zijn en haat jegens vrouwen wel inderdaad
Dit is wel een blijvertje inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
Geweldige SC wel. Dank voor de uitnodiging. Ik kom hier vaker
Misschien dat dezebaas ooit nog terugkeertquote:
Ja ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit is wel een blijvertje inderdaad.
Ik voel me zo welkom
Zou jij daar mee spelen?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Aardige tetten mikey![]()
Mag je wel een bouwhelm op als je daarmee bezig bent
Samuel komt altijd terugquote:Op zondag 26 januari 2020 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien dat dezebaas ooit nog terugkeert
Mss even voelenquote:
Vrouwenhaat is vaak een product van onzekerheid.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oeh, jij bent onzeker.
Kop op man, het is een "anoniem" forum.
Boh, B cup beste cup.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Aardige tetten mikey![]()
Mag je wel een bouwhelm op als je daarmee bezig bent
Dat was toch die "daaaaaaaag" gast?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien dat dezebaas ooit nog terugkeert
Ja b c zo ietsquote:
Gast, DD beste cup.quote:
Hoezo dat nou weer.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind die tetten wel best, boys, maar gaarne achter een spoiler enzo.
Ja precies.quote:
Echt he.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer.
Seksistisch wel. @:danny @:yvonne
Jaaquote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was toch die "daaaaaaaag" gast?
In onz mag je gewoon tieten postenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind die tetten wel best, boys, maar gaarne achter een spoiler enzo.
Vrouwen zijn net treinen als je er een niet haalt dan pak je toch gewoon de volgende?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:16 schreef Elan het volgende:
Je vraagt je stiekem toch af waarom 90% van deze SC vrijgezel is en er hier eigenlijk amper vrouwen meeposten.
Ditquote:
Lekker jong hertje met kleine tietjesquote:
Vrouwen zijn net barracudas je kan je vinger er best insteken maar dat kan zeker pijn doenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:16 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net treinen als je er een niet haalt dan pak je toch gewoon de volgende?
Oja joh?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In onz mag je gewoon tieten posten
Overal mag datquote:Op zondag 26 januari 2020 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In onz mag je gewoon tieten posten
Ja echt hoor harryquote:
Lol wat zegt die danquote:
Ik heb hier Wuhanse sos, niks mis mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:18 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Jongens even serieus advies, wil iets bestellen op aliexpress is dat veilig of importeer ik een coronavirus mee?
Hertjes met dikke tetten, boh. Er werkt hier bij de Plus zo'n meiske van net 18 met dikke TETTEN joh, altijd genot als ik haar zie. Verder heeft ze een kop als een stormram, maar daar kijk ik toch niet naar.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker jong hertje met kleine tietjes
Nee beter geen realdoll bestellen nuquote:Op zondag 26 januari 2020 00:18 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Jongens even serieus advies, wil iets bestellen op aliexpress is dat veilig of importeer ik een coronavirus mee?
Waarom zou je naar die kop kijken, gewoon doen alsof je het naamkaartje probeert te lezen terwijl je die tieten checkt.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hertjes met dikke tetten, boh. Er werkt hier bij de Plus zo'n meiske van net 18 met dikke TETTEN joh, altijd genot als ik haar zie. Verder heeft ze een kop als een stormram, maar daar kijk ik toch niet naar.
Zo'n jonge grietje met van die dikke vet tieten ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hertjes met dikke tetten, boh. Er werkt hier bij de Plus zo'n meiske van net 18 met dikke TETTEN joh, altijd genot als ik haar zie. Verder heeft ze een kop als een stormram, maar daar kijk ik toch niet naar.
Forumbreed vanwege Dannyquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:14 schreef Danny het volgende:
• Omdat het plaatsen van mannenborsten gewoon mag, mag het plaatsen van vrouwenborsten ook,
Zo veel mogelijk importeren. Overbevolking is een groot probleemquote:Op zondag 26 januari 2020 00:18 schreef Balthasar_Boma het volgende:
Boh wat een held is dat toch ook hequote:
Okay lads, go mental! TITS TITS TITS!quote:
Jaja, en dan afvragen waarom het een minuut duurt om 'kim' te lezen zekerquote:Op zondag 26 januari 2020 00:19 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Waarom zou je naar die kop kijken, gewoon doen alsof je het naamkaartje probeert te lezen terwijl je die tieten checkt.
Porngifjes?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Okay lads, go mental! TITS TITS TITS!
Dat mag dan weer nietquote:
Kom maar op met die vieze acne flikkerquote:Op zondag 26 januari 2020 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
Mogen voeten ook? Vraag namens @:kluun1985
Voetfetishistenquote:Op zondag 26 januari 2020 00:23 schreef Mikeytt het volgende:
Mogen voeten ook? Vraag namens @:kluun1985
Volgens @Schwanzfahrer welquote:Op zondag 26 januari 2020 00:24 schreef Plompzakker het volgende:
Zijn paardenmeisjes hier eigenlijk ook welkom?
Ik vraag dit voor @:pferdfahrer
Godver weer veel te ver gelijkquote:
Jazekerquote:Op zondag 26 januari 2020 00:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit zijn de voeten van @:pferdelul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |