De grootste schande nog steeds van de recente melfest historie dat dit niet in de finale stond.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
Loreen - Statements (Zweden 2017) - verloor van Robin Bengtsson
Zal zeker nog een andere post van mij komen, maar dat zal ook even graven zijn
Had toen gewoon moeten winnen in Zweden.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De grootste schande nog steeds van de recente melfest historie dat dit niet in de finale stond.
Oh jaaa! Dat was zo'n fantastisch jaar voor Eurosong met o.a. ook deze keltische popbanger:quote:
Zo raar dat het klote lied van Nina ging ipv Nightwish.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
Niet hun beste nummer, maar alsnog heel mooi deze.
@:Kyran, kende jij deze al?
Nightwish - Sleepwalker (Finland 2000) - verloor van Nina Astrom
van Roy?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef ato het volgende:
En hier ben ik er nog steeds boos om, dat dit verloor van Roy, Frankrijk 2019.
Dat ze dan net niet zou winnen door de vreemde staging nouja oké, maar dat ze de finale niet eens haalde was wel heel raar jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
De grootste schande nog steeds van de recente melfest historie dat dit niet in de finale stond.
Ik ben zo benieuwd naar jouw all time favs van de nationale selectiesquote:Op zondag 26 januari 2020 10:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat ze dan net niet zou winnen door de vreemde staging nouja oké, maar dat ze de finale niet eens haalde was wel heel raar ja
ESC top 10 of all time?quote:Op zondag 26 januari 2020 10:06 schreef Cee het volgende:
Het is niet zozeer een mooi liedje, maar wel een nummer dat ik echt zó leuk vind dat het misschien wel in mijn ESC top 10 had gestaan als het in 2011 Melodifestivalen had gewonnen en naar ESF was gegaan (het werd derde):
Jaaaa dat was vorig jaar echt zeker weten mijn top 5 in gekomenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:55 schreef ato het volgende:
En hier ben ik er nog steeds boos om, dat dit verloor van Roi-Bilal, Frankrijk 2019.
Deze ook inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2020 00:04 schreef ato het volgende:
En zo erg dat dit gediskwalificeerd werd, omdat het om plagiaat ging.
Portugal 2018
Had misschien wel hoger geëindigd dan Michal als ze live beter kon zingenquote:Op zondag 26 januari 2020 13:36 schreef Jesper23 het volgende:
Werd in 2016 tweede in de Poolse voorselectie achter Color of Your Life van Michał Szpak (dat het ook niet onverdienstelijk deed).
Ik volg de voorrondes ook nog niet super lang, maar eerste waar ik aan moet denken zijn deze twee:quote:Op zondag 26 januari 2020 12:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar jouw all time favs van de nationale selecties
Ja Lily Among Clouds blijft zonde. Daar hadden ze echt wel wat van kunnen maken.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik volg de voorrondes ook nog niet super lang, maar eerste waar ik aan moet denken zijn deze twee:
Iedereen had het over Aly Ryan, maar vond deze veel beter. Had denk ik heel goed kunnen scoren met een mooie mysterieuze stagingEn sowieso veel beter dan Sisters
(niet zo lastig).
En deze vond ik ook gaaf:
Oh ja deze vergeet ik helemaal, ik vind deze zelf beter dan Euphoria.quote:Op zondag 26 januari 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
Deze eerste poging van Loreen blijf ik ook echt geweldig vinden:
Jaaaaa.. ik was toen al zo ondersteboven van haar geluid en verschijning. Vind het ook zo raar dat het zweedse publiek twee van haar pogingen afstrafte en de ander liet winnen...quote:Op zondag 26 januari 2020 13:34 schreef Aoibhin het volgende:
Deze eerste poging van Loreen blijf ik ook echt geweldig vinden:
Zeker! Zowel MHIRM als Statements hadden in ieder geval gewoon in de finale moeten staan.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:12 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Jaaaaa.. ik was toen al zo ondersteboven van haar geluid en verschijning. Vind het ook zo raar dat het zweedse publiek twee van haar pogingen afstrafte en de ander liet winnen...
Wat heb ik me toen vreselijk geërgerd tijdens die prima Vlaamse voorronde dat jaar, waarin Bart Peeters, Marcel Vanthilt en de rest van de jury dat afgrijselijke Ishtar maar bleef ophemelen. Daniel Dekker en Cornald Maas zijn er niets bijquote:
Deze is inderdaadquote:
Zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef koffieleuk het volgende:
@Greysquote:Op maandag 3 februari 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
DE 3j’s verloren hier van zichzelf,
Jaaaa ik vond dit ook zo mooi. Hij heeft trouwens meegeschreven aan Ulrikke's lied dit jaar zo ver ik weet.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
MorlandDe Noorse taal komt in dit nummer ook goed tot z'n recht
Dit is ook echt een pareltje. Toen werd ik nog veel te veel gekozen, ook door de jury, van wat is een songfestivalnummer? En dat was dit blijkbaar niet. Dit had veel meer opgevallen als het gekozen was.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]![]()
DE 3j’s verloren hier van zichzelf,
Jonquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:37 schreef lashatumbai het volgende:
5. Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri (Zweden 2015) - verloor van Måns Zelmerlöw
Het is toch gewoon niet te geloven dat zo'n kutnummer hiervan wint? Ik kan vaak wel iets waarderen aan een song, maar dat nummer waar ze nu mee gaan heeft wat mij betreft helemaal niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |