Man3, ze hebben met die verrijdbare trap een deuk in de deur van de Boeing gemaakt.quote:Can't believe they dinged the door on the airstairs.
Unseenbits staat onlinequote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, ze hebben met die verrijdbare trap een deuk in de deur van de Boeing gemaakt.
Ik zag ze al klungelen ja. Die deur kwam tegen die trap aan tijdens het openen, toen kwam er iemand naar boven om iets aan de zijkant van dat trapgeval weg de schuiven, toen kon de deur open.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, ze hebben met die verrijdbare trap een deuk in de deur van de Boeing gemaakt.
kijkcijfers dalen of ze moeten op de schop .. want 1200 man met een kastje ... misschien zijn die inmiddels al overleden of verhuisd ..quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Wow mn vriendin ook al niet WIDM gekeken en 380 punten
toch cheap blik materiaal .. geen real Campbell'squote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja ik zag ze klungelenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een vierdaags programma waarbij je les krijgt in mountaineering etc. en waarbij je naar de top klimt. https://www.rmiguides.com/mt-rainier/4-day-summit-climbquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
9000 vertical feet. Dat is meestal verticaal als in: steil omhoog.
Waarschijnlijk moet je echt een megaconditie hebben om daar aan mee te kunnen doen.quote:Qualifications
This trip is open to all individuals in excellent physical condition. There are no technical climbing prerequisites to join this program.
Ik 800quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Wow mn vriendin ook al niet WIDM gekeken en 380 punten
Ah, daar had ik niet op gelet. Die trap schommelde ook enorm, zag ik wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag ze al klungelen ja. Die deur kwam tegen die trap aan tijdens het openen, toen kwam er iemand naar boven om iets aan de zijkant van dat trapgeval weg de schuiven, toen kon de deur open.
quote:
Ja en hele goede arm strength. Daar mankeert het bij nog wel aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een vierdaags programma waarbij je les krijgt in mountaineering etc. en waarbij je naar de top klimt. https://www.rmiguides.com/mt-rainier/4-day-summit-climb
[..]
Waarschijnlijk moet je echt een megaconditie hebben om daar aan mee te kunnen doen.
Yep, dat was het.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de stream nog even teruggekeken. Met de deuk zal het wel meevallen. Ze hadden de trap ingesteld voor de andere kant van het vliegtuig.![]()
Hier gaat de deur open en komt-ie tegen de zijkant van dat trapding aan:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk moet je jezelf kunnen optrekken etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja en hele goede arm strength. Daar mankeert het bij nog wel aan.
Yep nu je het zegt zie ik het ook. Wel een stomme fout hoor. Dat valt wel een klein beetje in de categorie: You had one job...quote:Op zondag 26 januari 2020 00:01 schreef Recce het volgende:
Dat deurtje aan de rechterkant van de trap had naar achteren moeten staan en dat deurtje aan de linkerkant naar voren naar de romp. Nu was het andersom.
Ja dat was m. Beetje knuppelig wel.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de stream nog even teruggekeken. Met de deuk zal het wel meevallen. Ze hadden de trap ingesteld voor de andere kant van het vliegtuig.![]()
Hier gaat de deur open en komt-ie tegen de zijkant van dat trapding aan:
[ afbeelding ]
Yups. Aan de andere kant: dit gebeurt natuurlijk aan de lopende band in de praktijk.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep nu je het zegt zie ik het ook. Wel een stomme fout hoor. Dat valt wel een klein beetje in de categorie: You had one job...
Dat zal best, maar als je weet dat dit met argusogen bekeken gaat worden doe je toch wel even een double check, lijkt mijquote:Op zondag 26 januari 2020 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Aan de andere kant: dit gebeurt natuurlijk aan de lopende band in de praktijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |