Ja die is wel klein en Nikkie lang ik hou van allebei welquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan Ellen niks aan doen dat ze zo'n kaboutje is
Ellen is eng!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan Ellen niks aan doen dat ze zo'n kaboutje is
Ja trap jij even na nogquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ghost heeft een zwarte gat, alles verdwijnt erin
O.A.quote:
Geen schop onder je hol.... Die Bermudadriehoekquote:
ook de mijne al voor 20 jaar ... nog steeds niet slimquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Honeywell engines zie ik... die maken ook mijn thermostaat
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja
geen zorgen...![]()
NASA’s Curiosity Mars rover experienced a technical glitch last week, causing it to temporarily lose its sense of direction and freeze in its tracks. But the talented rover repair team back on Earth enabled a fix, and Curiosity is now back in action.
[ afbeelding ]
kliekjesquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer is iedereen nu in een kliekje ergens anders?
Duurt een uur om ons fietsplan te laten zien ... Dat is too much for me 2quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus.. ik heb van die afwijkingen... vele.. en eentje is deze..
Ouderdomsduizeligheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:24 schreef Prisha het volgende:
@:Recce @:tonja
geen zorgen...![]()
NASA’s Curiosity Mars rover experienced a technical glitch last week, causing it to temporarily lose its sense of direction and freeze in its tracks. But the talented rover repair team back on Earth enabled a fix, and Curiosity is now back in action.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |