quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer schavuit gewoon opdonderen van hier
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik gok zuurstofgebrek bij je geboorte.
Wat een debieltjes.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 15:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga gewoon weg. We zitten hier niet op je te wachten.
Kun jij het mij vertellen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En nog gaat er geen lichtje branden bij TS..
Jij grossiert in waardeloze topics dus je hebt geen recht van spreken.quote:
Zoiets ja. Niet net zoals je voorganger het huilende meisje uithangenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
KLB is wel zo'n beetje het paradepaardje van FOK! dus je moet de lat ook niet te hoog willen leggen. In VBL moet je gewoon een grote bek hebben en schijt hebben aan die van een ander. Dan word je vast wel toegelaten.
Yes pleasequote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tijd voor een gecoördineerde baggerinvasie?
Ik ben trouwens benieuwd of je de 4 weken die je jezelf oplegde ook volhoudt, ik hoop van wel.quote:
Hup danquote:
MAAR ZE ZIJN OOK USER DUS MOGEN BEST ZO DOEN!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:43 schreef Filosoofert het volgende:
Wat een mongolen daar zeg![]()
Algemeen bekend dat voetbalfans het IQ van een kapotte garnaal hebben, maar dit is wel heel sneu
Ook echt mod en admin (ingekocht wsl) onwaardig gedrag. Je meldt je gewoon vriendelijk en dan krijg je dit![]()
"Boehoe ons kliekje", stelletje losers.
Ik weet wel waar we mee kunnen schermen als ik ooit aangesproken word
@:neef_wuppie er zijn echt wel leukere SC's.
Ik heb notes voor vele malen minder.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
MAAR ZE ZIJN OOK USER DUS MOGEN BEST ZO DOEN!!
Zullen we zelf beginnen?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
Duidelijke taal. Was dat hier maar.
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:51 schreef Sigaartje het volgende:
Duidelijke taal. Was dat hier maar.
Jullie zouden nu al een aanwinst zijn voor de VBL-SC.quote:
Rot opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden nu al een aanwinst zijn voor de VBL-SC.
Maakt het uit dat ik niks om voetbal geef? Of is het belangrijker dat ik TS niet mag?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Nou hoho, jij moet wel oppassen hoor. Met je 1 meter 25.quote:
Over voetbal praten in de SCquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Maakt het uit dat ik niks om voetbal geef? Of is het belangrijker dat ik TS niet mag?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou hoho, jij moet wel oppassen hoor. Met je 1 meter 25.
OK dan kom ik wel even langs.quote:
ZIEDENDquote:
pleurt opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wie ben jij nou weer schavuit?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Ik zag je post voorbij komenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:06 schreef Ezio het volgende:
Even langs geweest, lekker gevariëerd volkje daar, aantal labiele lieden ook
quote:
Loopt inmiddles uit de hand inderdaadquote:
Dit uit de hand lopen noemenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
Loopt inmiddles uit de hand inderdaad
Nee, jouw MyAT ziet er intellectueel uit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:37 schreef InverHouse het volgende:
Waarom wil je daar überhaupt posten
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jouw MyAT ziet er intellectueel uit.
[ afbeelding ]
VBL is het mooiste subforum op de foks!quote:
Pak 'em!quote:
GSEquote:
Noem je tijdquote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Tijd voor een gecoördineerde baggerinvasie?
[..]
[ afbeelding ]
Ohshit.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PAK ZE!!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij komt zelden in KLB zie ikquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit uit de hand lopen noemen
Jullie klb volk zijn echt niets gewend hé.
Niet zo laf meelachen dan parasietquote:
VBL / [VBL SC #7327] Scrummie is dom, Rozevla doet aan HOMOSEXquote:Op zondag 26 januari 2020 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet zo laf meelachen dan parasiet
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik een nog mooier forum voor.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VBL is het mooiste subforum op de foks!
*forumquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VBL is het mooiste subforum op de foks!
Is mijn conclusie na gisteravond ook ja.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:17 schreef Plompzakker het volgende:
Het valt best mee heb ik geconstateerd.
Je moet je alleen niet laten intimideren door de eerste ga weg
Lolquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je er met de staart tussen de benen weer vertrokken?quote:Op zondag 26 januari 2020 09:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Even gepost, ver beneden mijn niveau allemaal daar. Je mist er niks aan ts.
Het valt allemaal best wel mee.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Is mijn conclusie na gisteravond ook ja.
De ontgroening is voltooid.
Beste SC van den FOKS knul.quote:Op zondag 26 januari 2020 10:14 schreef Filosoofert het volgende:
Uiteindelijk was het nog best gezellig
Neeeeee beter héquote:
SOWWWWW KOEKOEKquote:Op zaterdag 25 januari 2020 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2020 10:14 schreef Filosoofert het volgende:
Uiteindelijk was het nog best gezellig
Jouw geestelijke beperking is zelfs te groot om mee te kunnen posten in een downie SC als VBL.quote:Op zondag 26 januari 2020 09:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Even gepost, ver beneden mijn niveau allemaal daar. Je mist er niks aan ts.
Jij ergert je zelfs aan mijn uitspraken als mod. Derhalve kunnen we dit niet serieus nemenquote:Op zondag 26 januari 2020 11:37 schreef Belg het volgende:
Ik erger me vooral aan de uitspraken van GGMM. Dat dit kan als forum admin, slaat helemaal nergens op.
Maar FOK! is geen democratie zeker?
Je kunt het ook anders zien; als GGMM dat mag, dan mogen wij net iets meer.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:37 schreef Belg het volgende:
Ik erger me vooral aan de uitspraken van GGMM. Dat dit kan als forum admin, slaat helemaal nergens op.
Maar FOK! is geen democratie zeker?
Ik neem je niet serieus, nee.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij ergert je zelfs aan mijn uitspraken als mod. Derhalve kunnen we dit niet serieus nemen
Hahaaaa!quote:Op zondag 26 januari 2020 11:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jouw geestelijke beperking is zelfs te groot om mee te kunnen posten in een downie SC als VBL.
Hahaaaatjes mongooltje²
Ik was dronken, meestal kraam ik dan onzin uitquote:Op zondag 26 januari 2020 11:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hier nog wel
JUI / plompzakker is best een goede mod
quote:Op zondag 26 januari 2020 11:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Hier nog wel
JUI / plompzakker is best een goede mod
Ga nou niet over geestwlijke beperking beginnen knulletje. Jij bent het rolmodel voor elke PIquote:Op zondag 26 januari 2020 11:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jouw geestelijke beperking is zelfs te groot om mee te kunnen posten in een downie SC als VBL.
Hahaaaatjes mongooltje²
Op woensdag om kwart over 8quote:Op zondag 26 januari 2020 11:45 schreef Belg het volgende:
[..]
Ik was dronken, meestal kraam ik dan onzin uit
Woooooow kijk allemaal knappe woordjes.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:45 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ga nou niet over geestwlijke beperking beginnen knulletje. Jij bent het rolmodel voor elke PI
Harde punches worden hier uitgedeeld.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Woooooow kijk allemaal knappe woordjes.
Goed geleerd mongooltje
Zo werkt dat niet op FOK.quote:Op zondag 26 januari 2020 11:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien; als GGMM dat mag, dan mogen wij net iets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |