Ik ga er wel vanuit dat er gepast gereageerd wordt. Lijkt me geen leuk bericht trouwens.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
open TBC heeft een r0 van 1,78, dit virus lijkt iets meer besmettelijk (ruime schatting 2.0 tot 3.0) daarnaast is open TBC makkelijker te behandelen, aangezien het een bacterie is, daarom werken antibiotica. Een dodelijk griepvirus is niet te behandelen en daarmee dus meer risicovol. Ik hoop dus dat het iets minder vrijblijvend opgepakt wordt
Bevestigde. Dank je wel.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:17 schreef LTVDK het volgende:
54 doden, 1,764 besmettingen https://bnonews.com/index(...)t-coronavirus-cases/
Nogal extreem dit. Gaan we hinder in onze dagelijkse bezigheid aan ondervinden.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:17 schreef LTVDK het volgende:
5 nieuwe gevallen in Australie? Was dat al?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:20 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nogal extreem dit. Gaan we hinder in onze dagelijkse bezigheid aan ondervinden.
Het staat nog niet op de kaart des doods. Matig, slecht.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:17 schreef LTVDK het volgende:
Weet ik niet. Maar de snelheid waarmee de officiële gemelde gevallen omhoog gaan en de afstanden en snelheid van t verspreidingsgebied is nogal extreem. Evenals het mortaliteitscijfer.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
5 nieuwe gevallen in Australie? Was dat al?
Die lijkt sowieso maar matig te worden bijgewerkt vandaag.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het staat nog niet op de kaart des doods. Matig, slecht.
RIPquote:Op zondag 26 januari 2020 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lijkt sowieso maar matig te worden bijgewerkt vandaag.
Waar zie je dat? ik zie nog steeds 4 bij Australiëquote:Op zondag 26 januari 2020 00:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
5 nieuwe gevallen in Australie? Was dat al?
Sowieso gaat het maar mondjesmaat met nieuwe getallen, zal morgenochtend wel weer een stuk hoger zijn.quote:
Het is 7u30 in China, ze zijn net wakkerquote:Op zondag 26 januari 2020 00:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso gaat het maar mondjesmaat met nieuwe getallen, zal morgenochtend wel weer een stuk hoger zijn.
"Stable" is ook niet altijd goed, hoor?quote:Op zondag 26 januari 2020 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het staat nog niet op de kaart des doods. Matig, slecht.
Ja. sorry. Ik vergiste me.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:28 schreef Belg het volgende:
[..]
Waar zie je dat? ik zie nog steeds 4 bij Australië
Je vergeet Hong Kong, Taiwan en Macau.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:34 schreef Belg het volgende:
De leden van de club:
China
Thailand
Singapore
France
Malaysia
Japan
South Korea
United States
Vietnam
Nepal
Australia
Canada
Wie zullen we morgen mogen verwelkomen
Doe India en Bangladesh maar niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:34 schreef Belg het volgende:
De leden van de club:
China
Thailand
Singapore
France
Malaysia
Japan
South Korea
United States
Vietnam
Nepal
Australia
Canada
Wie zullen we morgen mogen verwelkomen
China staat al in de lijst.quote:Op zondag 26 januari 2020 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vergeet Hong Kong, Taiwan en Macau.
Jaja, rustig maar hoor Winnie.quote:
Wie weet zit het al in Afrika (waar veel Chinezen werken) maar gaat men gewoonweg niet naar de dokter...quote:Op zondag 26 januari 2020 00:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het is wachten totdat deze virus in volgende arme land bereikt heeft.
Tot nu toe is virus alleen in landen waar welvaart en zorg op redelijk goed is te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |