Past iig op spoor 1, daar zou je zelfs met 3x6 bakken nét passen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond is een proef gedaan met 14 bakken SLT, van Utrecht naar Tiel. Iets zegt me dat dit net niet past op station Zandvoort aan Zee. het leek mij ideaal materieel voor de F1, gezien het snelle in- en uitstappen.
het plan is volgens mij om met setjes van 2 zesjes te gaan rijdenquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
gisteravond is een proef gedaan met 14 bakken SLT, van Utrecht naar Tiel. Iets zegt me dat dit net niet past op station Zandvoort aan Zee. het leek mij ideaal materieel voor de F1, gezien het snelle in- en uitstappen.
zoals het mobiliteitsplan er nu ligt wilt de Dutch Grand Prix om de 5 minuten een trein met maximaal 1250 bezoekers per trein.
Dan metselen ze dat er wel ff bij. Prins huisjesmelker heeft toch poen zat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:36 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Past iig op spoor 1, daar zou je zelfs met 3x6 bakken nét passen.
Op spoor 2 kom je 12 meter te kort voor 14 bakken.
vrijdag de 2 na laatste trein is ook 14 bakkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
zoals het mobiliteitsplan er nu ligt wilt de Dutch Grand Prix om de 5 minuten een trein met maximaal 1250 bezoekers per trein.
Alsof die daar "privé" vermogen in steekt...quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan metselen ze dat er wel ff bij. Prins huisjesmelker heeft toch poen zat.
En ook de onderzijde is niet helemaal dicht zo te zienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:45 schreef dennistd het volgende:
Beetje lekkage in de Lötschberg-basistunnel![]()
https://www.srf.ch/news/s(...)eibt-mehrere-tage-zu
Hij moet nog een beetje oefenen in de topografie van het Nederlandse spoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:07 schreef b2py het volgende:
Dude op r/thenetherlands heeft een visualisatie gemaakt van de storingen op het spoor per traject, van 2011 tot 2017: https://chrismostert.github.io/NSDisruptions/
Zo te zien is het een officiële kaart?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:23 schreef Fred het volgende:
[..]
Hij moet nog een beetje oefenen in de topografie van het Nederlandse spoor.
Met een weggemoffelde HSL zeker en Rotterdam Lombardijen staat uiteraard beter bekend als Paris Nordquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo te zien is het een officiële kaart?
De tering, zure vent.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:26 schreef Fred het volgende:
[..]
Met een weggemoffelde HSL zeker en Rotterdam Lombardijen staat uiteraard beter bekend als Paris Nord
Link naar thread?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:07 schreef b2py het volgende:
Dude op r/thenetherlands heeft een visualisatie gemaakt van de storingen op het spoor per traject, van 2011 tot 2017: https://chrismostert.github.io/NSDisruptions/
Als je data presenteert moet je het wel goed doen. Als de presentatie van de data al niet klopt, hoe moeten we er dan op vertrouwen dat de inhoud van de data wel klopt?quote:
Aangezien er geen link is naar de thread weten we niet of het misschien wel expres weggelaten is. Dat kan ik me goed voorstellen want het is een ander soort concessie en andere regels en dergelijke. Je ziet een kaartje, mist één fucking ding en klimt gelijk in de hoogste boom terwijl iemand gewoon best veel moeite heeft gestoken in een behoorlijke accurate én leesbare weergave van problematiek op het Nederlandse spoorwegnet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:29 schreef Fred het volgende:
[..]
Als je data presenteert moet je het wel goed doen. Als de presentatie van de data al niet klopt, hoe moeten we er dan op vertrouwen dat de inhoud van de data wel klopt?
Dude, hoover eens over de lijn tussen Rotterdam en Leiden, Rotterdam en Rotterdam Lombardijen en de lijn tussen Rotterdam en Dordrecht en lees dan je post nog eens na.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:31 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Aangezien er geen link is naar de thread weten we niet of het misschien wel terecht weggelaten is. Dat kan ik me goed voorstellen want het is een ander soort concessie en andere regels en dergelijke. Je ziet een kaartje, mist één fucking ding en klimt gelijk in de hoogste boom terwijl iemand gewoon best veel moeite heeft gestoken in een behoorlijke accurate én leesbare weergave van problematiek op het Nederlandse spoorwegnet.
Het is weekend, maandag hoef je pas weer de aardrijkskundeboeken van de meester te pakken jochie.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Dude, hoover eens over de lijn tussen Rotterdam en Leiden, Rotterdam en Rotterdam Lombardijen en de lijn tussen Rotterdam en Dordrecht en lees dan je post nog eens na.
Blijkbaar is dat Aardrijkskunde voor jou een gevoelige snaar. Gaat hier niet jouw groep 8 toposense af?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het is weekend, maandag hoef je pas weer de aardrijkskundeboeken van de meester te pakken jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |