Waarom is hier weer zo'n tussenbak als bij de GTW toegepast? De Flirt is toch ook gewoon als diesel te koop?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:03 schreef Peterselieman het volgende:
positiever nieuws dan maar. De eerste beelden van de Stadler Wink voor Arriva Noord-Nederland zijn opgedoken
https://www.drehscheibe-o(...),9203548#msg-9203548
DE gok ik zo want er ligt ook een stroomafnemer op het dak van het rijtuig. Oh jah, Noord Nederland. Die gaan soms onder bovenleiding rijden toch? Dus accupack en dieselmotor.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:32 schreef James1988 het volgende:
Bij een diesel-FLIRT krijg je ook zo'n powerpack.
Dus ze willen later de boel aanpassen dat er geen diesel nodig is, maar is dus al voorbereidquote:– Start of operation as bimodal unit (1.5kV DC and combustion
engines for diesel / HVO)
– Later replacement of combustion engines by batteries and
operation as zero emission units (1.5kV DC and batteries)
klopt. Het is de bedoeling om in de spits drie tweetjes aan elkaar te knopen. 8 bakken GTW heeft echter meer zitplaatscapaciteitquote:Op zondag 9 februari 2020 15:49 schreef greavy het volgende:
Apart wel dat Stadler zegt dat er alleen maar tweetjes komen? 18 stuks.
Bi-mode rijden Heb ik in Frankrijk ook eens gedaanquote:Op zondag 9 februari 2020 15:47 schreef greavy het volgende:
Oh, ik zag dit nog staan:
[..]
Dus ze willen later de boel aanpassen dat er geen diesel nodig is, maar is dus al voorbereid
ja nee logisch, 3 tweetjes zijn maar 6 bakkenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Het is de bedoeling om in de spits drie tweetjes aan elkaar te knopen. 8 bakken GTW heeft echter meer zitplaatscapaciteit
Nee, de opstelling van de stoelen zou ruimer moeten worden dan nu het geval is.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:59 schreef greavy het volgende:
[..]
ja nee logisch, 3 tweetjes zijn maar 6 bakken
En we gaan toch niet aan Veolia praktijken met 3+2 opstelling beginnen he
dat klopt. Je hebt meer meters nodig voor hetzelfde aantal passagiersquote:Op zondag 9 februari 2020 16:02 schreef greavy het volgende:
Dan ga je dus plekken verliezen. Volgens de sheet heeft een tweetje aan zitplaatsen 135 + 16klapstoeltjes
Rijden die hybride trams in Kassel eigenlijk nog, met dieselmotor aan boord voor de voormalige spoorlijnen die geen waslijn hebben?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bi-mode rijden Heb ik in Frankrijk ook eens gedaan
Dat is veel cooler dan "diesel onder de draad".
ja, dat hybride is voor bij Wolfshagen, rest onder de draad jaquote:
Pimpel 147 naar Berlin is bij Schüttorf op een boom gereden. Nou ja, DOOR een boom gereden Dit is inmiddels aan de andere kant van de treinquote:Op zondag 9 februari 2020 17:31 schreef James1988 het volgende:
Zeg Dennis, lukt het nog een beetje? Ik lees inmiddels her en der dat het Fernverkehr in heel Duitsland "eingestellt" wordt (opgeheven) en dat ook het Regionalverkehr in meerdere deelstaten op instorten staat.
Bron: DBquote:Da es insbesondere im Norden und Westen Deutschlands bereits zu starken Beeinträchtigungen durch das Sturmtief kommt, wurde der Fernverkehr in weiten Teilen Niedersachsens, Schleswig-Holsteins und Nordrhein-Westfalens vorübergehend eingestellt. Aufgrund der aktuellen Entwicklungen und zunehmender Windstärken haben wir uns dazu entschieden, nach und nach alle Züge des Fernverkehrs bundesweit an größeren Bahnhöfen enden zu lassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |