abonnement Unibet Coolblue
pi_191188622
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 13:50 schreef Caland het volgende:
INZET STRIJD PASSIE OVER MIJN LIJK MENTALITEIT

En dan vervolgens lekker je eigen spelers afzeiken voor de camera

Fabergod
Hij vertelt gewoon de waarheid. En terecht, de softe aanpak heeft niet gewerkt, dan maar de harde proberen.

Van Bommel legde de lat steeds lager. Op een gegeven moment lag de lat op één helft redelijk voetballen en een zooi kansen missen en vervolgens gelijk spelen of verliezen.

Het kwam allemaal over alsof dat puntverlies iets was dat PSV gewoon overkwam en waar ze zelf geen invloed op hadden. Alsof het om het weer gaat.

Dat Faber kritiek krijgt omdat hij ontploft na een zeer terechte uitschakeling door een worstelende eerste divisie club is echt ridicuul. Als je in zo'n situatie al niet meer pissig mag worden wanneer dan wel?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191188982
Ja, waar hebben we het over?

NAC.

Vergelijk hun begroting met de onze.

Als je dan nog niet ontploft, dan snap je niet wat er van een professionele organisatie gevraagd wordt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Forum Admin zaterdag 25 januari 2020 @ 14:40:36 #28
35723 crew  GGMM
pi_191189045
Faber snapt er niks van. Van Bommel was nog minder erg als trainer dan hij is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191189107
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 11:42 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik verwacht mannen als Gakpo, Rosario en Hendrix. Niet de beste van de selectie, wel qua inzet.
Affelay gaat starten ,let maar op.
pi_191189125
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 11:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Goed om te lezen dat het uiteindelijk dus niet om het erbarmelijke voetbal ging :)

Sowieso zijn de meeste voetballers echt net kleine kinderen hé. Als je ze de kont niet afveegt dan gaan ze met de strontstrepen in de broek het veld nog op :') Een beetje amateursporter in bijv. de atletiek kan nog een redelijk voedingsschema voor zichzelf opstellen met wat speurwerk op het internet en de verwende voetballertjes moeten allemaal 5 man personeel hebben :')
Verwende divas zijn het. Al moet een kapsalon eten best kunnen. Dat topsport Toon daardoor ontploft en Mark ontslaat maakt pijnlijk duidelijk dat deze volleybalcoach niks bij PSV te zoeken heeft. Zo ga je niet met clubiconen om. Heerlijk om te zien dat nu onder Faber het nog slechter gaat als onder Mark. De posities van John en Toon komen steeds meer onder druk te staan. De smoesjes zijn op. "PSV 2.0 dat de top 32 van Europa gaat bestormen enz" Veel loze praatjes van onze koffiedrinkende boekenschrijver.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191189307
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Affelay gaat starten ,let maar op.
Denk je? Kwam tot nu toe compleet niet in de plannen voor bij Faber.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 25 januari 2020 @ 15:46:05 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191189659
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191189994
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij vertelt gewoon de waarheid. En terecht, de softe aanpak heeft niet gewerkt, dan maar de harde proberen.

Van Bommel legde de lat steeds lager. Op een gegeven moment lag de lat op één helft redelijk voetballen en een zooi kansen missen en vervolgens gelijk spelen of verliezen.

Het kwam allemaal over alsof dat puntverlies iets was dat PSV gewoon overkwam en waar ze zelf geen invloed op hadden. Alsof het om het weer gaat.

Dat Faber kritiek krijgt omdat hij ontploft na een zeer terechte uitschakeling door een worstelende eerste divisie club is echt ridicuul. Als je in zo'n situatie al niet meer pissig mag worden wanneer dan wel?
Spijker, kop.
pi_191190009
Zou Dumfries wel eens op de bank willen zien, lijkt me een enorme dissonant met al dat gekanker en gekrijs van hem op t veld terwijl ie er zelf geen ene kut van bakt.
pi_191190242
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Denk je? Kwam tot nu toe compleet niet in de plannen voor bij Faber.
Op basis van zijn laatste persconferentie verwacht ik dat ie met Ibi start ja,hij had het over ervaring en leiderschap in de as,dat het daar misschien wel aan ontbrak in dit elftal.

Hopelijk het einde van Rosario.
pi_191190283
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Op basis van zijn laatste persconferentie verwacht ik dat ie met Ibi start ja,hij had het over ervaring en leiderschap in de as,dat het daar misschien wel aan ontbrak in dit elftal.

Hopelijk het einde van Rosario.
Nou ja ben benieuwd, maar dat hij er tot nu toe niet in stond en zelfs niet inviel zegt natuurlijk wel wat over hoe Ibi er voorstaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 25 januari 2020 @ 17:09:28 #37
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_191190468
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja ben benieuwd, maar dat hij er tot nu toe niet in stond en zelfs niet inviel zegt natuurlijk wel wat over hoe Ibi er voorstaat.
Ach ja, we zijn in voorbereiding op het seizoen 20/21, dan kun je wel eens wat uitproberen.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 17:59:11 #38
488647 Krekelkweker1
Ik kweek krekels
pi_191191095
John de Jong moet zijn spullen pakken.
pi_191191192
Eindelijk tijdperk Ted van Leeuwen?
Dit, dus.
pi_191195074
Feyenoord is PSV voorbij op de ranglijst jongens. Wie had dat gedacht een paar maanden terug.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191195272
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij op de ranglijst jongens. Wie had dat gedacht een paar maanden terug.
Ik.
pi_191195305
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij op de ranglijst jongens. Wie had dat gedacht een paar maanden terug.
Ik
pi_191195348
Ik ook trouwens als ik eerlijk moet zijn.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 22:05:57 #44
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191195355
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij
(op alle fronten)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_191195519
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Feyenoord is PSV voorbij op de ranglijst jongens. Wie had dat gedacht een paar maanden terug.
Ik niet iig. Het verval is echt zo groot dat het bijna onvoorstelbaar is.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191195552
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:47 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Affelay gaat starten ,let maar op.
*Afellay.
pi_191195695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik niet iig. Het verval is echt zo groot dat het bijna onvoorstelbaar is.
We zagen de bui al hangen in de voorbereiding en voorronde CL.
Land of the free. Home of the brave.
pi_191196179
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

*Afellay.
Fck ;(
pi_191198016
Appelvlaai
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 26 januari 2020 @ 09:56:36 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191199491
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij vertelt gewoon de waarheid. En terecht, de softe aanpak heeft niet gewerkt, dan maar de harde proberen.

Van Bommel legde de lat steeds lager. Op een gegeven moment lag de lat op één helft redelijk voetballen en een zooi kansen missen en vervolgens gelijk spelen of verliezen.

Het kwam allemaal over alsof dat puntverlies iets was dat PSV gewoon overkwam en waar ze zelf geen invloed op hadden. Alsof het om het weer gaat.

Dat Faber kritiek krijgt omdat hij ontploft na een zeer terechte uitschakeling door een worstelende eerste divisie club is echt ridicuul. Als je in zo'n situatie al niet meer pissig mag worden wanneer dan wel?
Prima dat hij ontploft, maar doe dat lekker intern en ga niet voor de camera zitten huilen als een klein meisje dat je voor deze vorstelijk betaalde baan de jeugdopleiding in de steek heb moeten laten. En dat na een paar wedstrijden. Al zijn geloofwaardigheid in één klap verloren.

Maar wat verwacht je ook van een trainer die ze in Nijmegen en Groningen liever kwijt dan rijk waren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')