Ik snap dat niet.quote:
quote:
Een zingende school-klas is iets anders dan een stewardess die het hele vliegtuig een promotielied laat uitvoeren.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Denk dat er op iedere vlucht wel eens gezongen wordt.
Met het ov reizenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb 1x ooit in een vliegtuig gezeten met KLM en dat was echt zwaar kut en krap![]()
Dan voelt zelfs met de trein reizen 10x meer premium aan.
Maar welke airline zit dan wel ruim en comfortabel?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb 1x ooit in een vliegtuig gezeten met KLM en dat was echt zwaar kut en krap![]()
Dan voelt zelfs met de trein reizen 10x meer premium aan.
Gewoon KLM business doenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Maar welke airline zit dan wel ruim en comfortabel?
Dat is zo, ben je direct van het gezeur af.quote:
Singapore Airlines vind ik ook goed!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:16 schreef fathank het volgende:
KLM is alsof je met een tijdmachine reist. Doen alsof ze een 'premiejum' airline zijn maar ondertussen is de vloot zwaar verouderd. Komen qua comfort nog niet in de buurt van bijv. Emirates of Singapore Airlines.
Dat gedoe heb ik dus ook geen zin in. Als ik vlieg wil ik zo uitgerust mogelijk aankomen en dan vind ik het niet echt een probleem om iets meer te betalen ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:13 schreef ToT het volgende:
Vliegtuigvoer is tegenwoordig echt niet zo slecht meer, ook niet bij low budget organisaties, maar klantvriendelijkheid is soms wel een dingetje met die cheap-ass maatschappijen.
Met China Southern Airlines kom je haast chagrijnig op je bestemming aan door het lompe gedrag van de stewardessen.
En eenmaal in Azië merk je dat budgetmaatschappijen daar zoals Air Asia ABSOLUUT onbetrouwbaar zijn en er alles aan doen je een poot uit te draaien.
Klaag je achteraf, krijg je met de grootste moeite een coupon ter waarde van de geannleerde heenvlucht, maar die is maar 3 maand geldig. Erg handig als je weer thuis in Nederland bent en de komende 2 jaar niet meer van plan bent om die kant op te gaan!Geld terug voor de terugvlucht kun je overigens vergeten, want ondanks dat je er door de geannuleerde vlucht niet op de plaats van bestemming aangekomen bent; de terugvlucht heeft wel plaatsgevonden, dus had je die gewoon kunnen nemen!
Sowieso alles echt 3x checken met die maatschappij, want door "storinkjes" op hun website heb je zo dat er iets ineens wegvalt, zoals dat je extra bagage meeneemt.
Op de ticket zelf zie je niet dat het er niet bij zit; er zit een onbegrijpelijke code op die alleen het personeel daar vertelt dat je ff dik ¤100 moet bijlappen voor je bagage.
Premium economy in de A350's van Singapore Airlines is perfect. Veel beenruimte, met uitklapbare beenondersteuning, 2-4-2 opstelling (zijkant stoelen boeken dus) ipv 3-3-3 en grotere schermen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Singapore Airlines vind ik ook goed!
Emirates heb ik zelf niet mee gevlogen, maar mijn vrouw wel en zij was er ook zeer over te spreken.
Gaan wij vanaf nu ook doen. Onze vorige vakantie verliep qua vervoer echt behoorlijk kut! En dan begin je ook niet echt lekker aan de vakantie zelf.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gedoe heb ik dus ook geen zin in. Als ik vlieg wil ik zo uitgerust mogelijk aankomen en dan vind ik het niet echt een probleem om iets meer te betalen ook.
Ik heb er een keer business class mee gevlogen toen iemand van stoel wilde wisselen!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Premium economy in de A350's van Singapore Airlines is perfect. Veel beenruimte, met uitklapbare beenondersteuning, 2-4-2 opstelling (zijkant stoelen boeken dus) ipv 3-3-3 en grotere schermen.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:13 schreef Marginal het volgende:
Uiteindelijk gaat het vooral om het vliegtuig waarin je zit, niet de maatschappij. Als je KLM naar New York vliegt, kan je in een enorm groot toestel zitten met alle vormen van comfort, maar datzelfde KLM heeft ook nog steeds toestellen waarin je blij mag zijn dat er een paar tv’s aan het plafond hangen waar je met z’n allen herhalingen van How I Met Your Mother gaat zitten kijken.
Heb twee keer met KLM gevlogen dat er problemen waren op het vliegveld, toen kreeg ik vrij snel een hotelkamer geregeld, en eten op hun kosten. Dat ga ik met EasyJet of whatever niet eens proberen.
Ik vlieg voor het grootste deel zakelijk; maar heb het ook doorgetrokken naar mijn eigen vakanties. Het scheelt stiekem toch wel wat als je uitgeruster aankomt. Maar er zit wel ergens een grens aan hoeveel ik extra wil betalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaan wij vanaf nu ook doen. Onze vorige vakantie verliep qua vervoer echt behoorlijk kut! En dan begin je ook niet echt lekker aan de vakantie zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |