Daar gaan we weer, ik make you all Prince addictsquote:
Te laat en we gaan nergensquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, ik make you all Prince addicts
Vragen, vragen, lees terug, mutsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Te laat voor wat en wat ga je niet?
Geen zin in deze keer, wat ga je niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vragen, vragen, lees terug, muts
als je de god periode er uit laat vind ik het funkyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, ik make you all Prince addicts
Nergens heen, ik zit hier prima momenteelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen zin in deze keer, wat ga je niet?
Ik ben zelf atheist, wil niet zeggen dat ik zijn godnummers niet mooi vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
als je de god periode er uit laat vind ik het funky
Daar herken ik me wel in.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben zelf atheist, wil niet zeggen dat ik zijn godnummers niet mooi vind.
ik weet niet of dat prince nummertje. 'condition of the heart' toch echt het beste pop nummertje is dat ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben zelf atheist, wil niet zeggen dat ik zijn godnummers niet mooi vind.
Nou nee, niet echt een ""popnummertje"" natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik weet niet of dat prince nummertje. 'condition of the heart' toch echt het beste pop nummertje is dat ik ooit gehoord heb
Gaat meer om de teksten, voor mij dan. Zoveel mooie teksten. The ladder bijv. Maar Prince is maar een deel van mijn smaak. Zoveel moois.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik weet niet of dat prince nummertje. 'condition of the heart' toch echt het beste pop nummertje is dat ik ooit gehoord heb
Qua teksten is hij wel een van de beteren, spiegel vaak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gaat meer om de teksten, voor mij dan. Zoveel mooie teksten. The ladder bijv. Maar Prince is maar een deel van mijn smaak. Zoveel moois.
En gevierendeeld nadat je met een blok steen in het water bent geflikkerd, voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik toen in die tijd geleefd zou hebben was ik op de brandstapel beland.
Zeker weten.
Ja denk het wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gevierendeeld nadat je met een blok steen in het water bent geflikkerd, voor de zekerheid.
Godver. Jouw fantasiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gevierendeeld nadat je met een blok steen in het water bent geflikkerd, voor de zekerheid.
Maar waarom eigenlijk? ^^quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bij 'the ladder' moet ik altijd huilen en dan gaat me aansteker omhoogquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gaat meer om de teksten, voor mij dan. Zoveel mooie teksten. The ladder bijv. Maar Prince is maar een deel van mijn smaak. Zoveel moois.
Why?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij 'the ladder' moet ik altijd huilen en dan gaat me aansteker omhoog
Rokenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij 'the ladder' moet ik altijd huilen en dan gaat me aansteker omhoog
Waarom denk jij datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als ik toen in die tijd geleefd zou hebben was ik op de brandstapel beland.
Zeker weten"
Oh die ga ik ook een keertje kijken, want Vikingsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:56 schreef Stray_cat het volgende:
Aan het kijken nog steeds, fucking 1000 afleveringen ofzo, maar wel goed![]()
What defines a heroquote:
Echt wel stamppotquote:
Dat lijkt me voor iedereen anders, mag je helemaal zelf kiezen in het leven maar kies met verstand want er zijn maar weinig echte helden.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor iedereen anders, mag je helemaal zelf kiezen in het leven maar kies met verstand want er zijn maar weinig echte helden.
Eens, daarom Princequote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor iedereen anders, mag je helemaal zelf kiezen in het leven maar kies met verstand want er zijn maar weinig echte helden.
He? Waarom niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zonder Prince had ik mijn ouders niet overleefd, dus eensch
Hmm mijn zus was van van The Cure/Bowie, ik weet eigenlijk niet wat ze erger vondenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
PuberteitLekker hard al die albums
Oude jeugdvriend van me had ooit over de 850 platen van Prince, heeft hij jaren geleden weg gedaan, het was klaar, gisterenavond samen de LP van For You weer gekocht.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zonder Prince had ik mijn ouders niet overleefd, dus eensch
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hmm mijn zus was van van The Cure/Bowie, ik weet eigenlijk niet wat ze erger vonden
Komt toch weer terug, altijd.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude jeugdvriend van me had ooit over de 850 platen van Prince, heeft hij jaren geleden weg gedaan, het was klaar, gisterenavond samen de LP van For You weer gekocht.
Best wel een rukfilm is datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Komt toch weer terug, altijd.Zo wil ik Under the cherry moon weer eens kijken.
Ik zou niet weten wie hier op Prince haatquote:
Heb Prince liever oversekst en zo geil als een loopse hond.quote:
Ah leuk, zwart en wit movie.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Komt toch weer terug, altijd.Zo wil ik Under the cherry moon weer eens kijken.
Dat is beter dan deaudquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb Prince liever oversekst en zo geil als een loopse hond.
Das de misvatting van veel mensen, onedimensional.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb Prince liever oversekst en zo geil als een loopse hond.
Much betterquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar kan ik het alleen maar eens mee zijn, wacht ik maak hem wel weer wakker.
Wat ben je hier vaak ineens ^^quote:
Ik ben er alleen op Vrijdag dus het zegt me verder weinigquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:35 schreef puzziepie het volgende:
Er komt hier iedere vrijdag een clown
Dit weer, zal ik wegblijven?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:35 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:35 schreef puzziepie het volgende:
Jawel, iedereen is een kloonquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij vind het natuurlijk geen clown![]()
Ja, joh, zo is ze gewoon, ieder heeft zo zijn dingetjes. Ik vind het primaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week nog tegen IC
Iedereen vindt dat prima behalve IC , FOK is nou eenmaal een kloon bendequote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, joh, zo is ze gewoon, ieder heeft zo zijn dingetjes. Ik vind het prima
Ik trek me dat niet aan, voel me niet aangevallen, wat FOK daarmee doet is mijn zaak niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen vind dat prima behalve IC , FOK is nou eenmaal een kloon bende
Outsidersquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat prima behalve IC , FOK is nou eenmaal een kloon bende
quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel hoor en je vind het maar niks
goddelijk, ik kan dus klaar dus gewoon klaar weer naar huisquote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
https://www.podomatic.com(...)03-26T04_02_22-07_00
Tijd voor een mooi nummer
quote:
Je klinkt als kreequote:Op zaterdag 25 januari 2020 01:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
goddelijk, ik kan dus klaar dus gewoon klaar weer naar huis
Kende ik nog niet, klinkt goed!quote:
Heeeeeyyyy Kopjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, klinkt goed!
Heeeyquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
Ik beschouw vanaf nu iedereen als clone
Ik zou zeggen vouw er een hoedje van en zet hem opquote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
Ik las ff snel drone, maar is hetzelfdequote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
neuh das andersquote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik las ff snel drone, maar is hetzelfde
Eh, neequote:Op zaterdag 25 januari 2020 02:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel, als ik met een drone nu bij jou naar binnen kijk is anders dan een clone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |