Daar gaan we weer, ik make you all Prince addictsquote:
Te laat en we gaan nergensquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, ik make you all Prince addicts
Vragen, vragen, lees terug, mutsquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Te laat voor wat en wat ga je niet?
Geen zin in deze keer, wat ga je niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Vragen, vragen, lees terug, muts
als je de god periode er uit laat vind ik het funkyquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:34 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, ik make you all Prince addicts
Nergens heen, ik zit hier prima momenteelquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Geen zin in deze keer, wat ga je niet?
Ik ben zelf atheist, wil niet zeggen dat ik zijn godnummers niet mooi vind.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
als je de god periode er uit laat vind ik het funky
Daar herken ik me wel in.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben zelf atheist, wil niet zeggen dat ik zijn godnummers niet mooi vind.
ik weet niet of dat prince nummertje. 'condition of the heart' toch echt het beste pop nummertje is dat ik ooit gehoord hebquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben zelf atheist, wil niet zeggen dat ik zijn godnummers niet mooi vind.
Nou nee, niet echt een ""popnummertje"" natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik weet niet of dat prince nummertje. 'condition of the heart' toch echt het beste pop nummertje is dat ik ooit gehoord heb
Gaat meer om de teksten, voor mij dan. Zoveel mooie teksten. The ladder bijv. Maar Prince is maar een deel van mijn smaak. Zoveel moois.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik weet niet of dat prince nummertje. 'condition of the heart' toch echt het beste pop nummertje is dat ik ooit gehoord heb
Qua teksten is hij wel een van de beteren, spiegel vaak.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gaat meer om de teksten, voor mij dan. Zoveel mooie teksten. The ladder bijv. Maar Prince is maar een deel van mijn smaak. Zoveel moois.
En gevierendeeld nadat je met een blok steen in het water bent geflikkerd, voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Als ik toen in die tijd geleefd zou hebben was ik op de brandstapel beland.
Zeker weten.
Ja denk het wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gevierendeeld nadat je met een blok steen in het water bent geflikkerd, voor de zekerheid.
Godver. Jouw fantasiequote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En gevierendeeld nadat je met een blok steen in het water bent geflikkerd, voor de zekerheid.
Maar waarom eigenlijk? ^^quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
bij 'the ladder' moet ik altijd huilen en dan gaat me aansteker omhoogquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gaat meer om de teksten, voor mij dan. Zoveel mooie teksten. The ladder bijv. Maar Prince is maar een deel van mijn smaak. Zoveel moois.
Why?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij 'the ladder' moet ik altijd huilen en dan gaat me aansteker omhoog
Rokenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij 'the ladder' moet ik altijd huilen en dan gaat me aansteker omhoog
Waarom denk jij datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Als ik toen in die tijd geleefd zou hebben was ik op de brandstapel beland.
Zeker weten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |