Oh, lekker laten mekkeren. In de zomer had ze er 's morgens vroeg lekker koel onder kunnen zitten. Maar ja, avondmens.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Vooral over mijn boom, want neem licht weg terwijl dat hooguit eventjes in de ochtend 9 uur/10 uur is.
Het is een avondmens naast me
en kale boel in eigen tuin, wel zo'n verandadakjequote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, lekker laten mekkeren. In de zomer had ze er 's morgens vroeg lekker koel onder kunnen zitten. Maar ja, avondmens.
Reuze makkelijk in onderhoud, maar oersaai. Klinkt niet als iemand om eens lekker mee op stap te gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:33 schreef drakin het volgende:
[..]
en kale boel in eigen tuin, wel zo'n verandadakje
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Reuze makkelijk in onderhoud, maar oersaai. Klinkt niet als iemand om eens lekker mee op stap te gaan.
Oeps.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 07:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
!!! Voxs heeft gevraagd niet te spoileren
Als ontbijt?quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:51 schreef drakin het volgende:
Dit was trouwens jummie
Verse lasagne met verse lasagnebladen.![]()
[ afbeelding ]
Nee eerder deze week, maar had de foto's nogquote:
Mag dat niet? zuurpruimquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral kwooten van een dag terug ....
Niet iedereen zit hier 24/7 en soms wil iemand ergens op reageren dat al wat eerder gepost is. Big deal.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral kwooten van een dag terug ....
Zo is datquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hier 24/7 en soms wil iemand ergens op reageren dat al wat eerder gepost is. Big deal.
Altijd en eeuwig iets te zeiken over wat een ander post. Wat een vervelende ouwe mopperaar ben je toch.
Einde rant. Fijne dag verder
quote:
100% eens. Dat eeuwige gezanik. Ben voorlopig ook weer even klaar hier.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hier 24/7 en soms wil iemand ergens op reageren dat al wat eerder gepost is. Big deal.
Altijd en eeuwig iets te zeiken over wat een ander post. Wat een vervelende ouwe mopperaar ben je toch.
Fijne dag Lyza!quote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ik moet ook even de city in nogquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:17 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens de kou in zo. Het is niet echt lekker wandelweer, maar het moet toch maar even.
Nou voel ik me schuldig. Ik moet eigenlijk ook maar heb geen bal zinquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:17 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens de kou in zo. Het is niet echt lekker wandelweer, maar het moet toch maar even.
BEDANKT LEKKER MOTIVEREND ZIT NET MET MN SCHOENEquote:Op zaterdag 25 januari 2020 14:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben net terug, gadverdamme wat is het koud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |