Dat laatste vooral.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:03 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Omdat het kan muteren. RNA is niet zo stabiel. En misschien is erger dan we nu denken, omdat de informatie uit China onbetrouwbaar is.
Klopt allemaal. Het is afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:03 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Omdat het kan muteren. RNA is niet zo stabiel. En misschien is erger dan we nu denken, omdat de informatie uit China onbetrouwbaar is.
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is maar het is ook nogal voorbarig om mondkapjes in te slaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Denken dat er niks aan de hand is ‘want normale griep!!!!!’ is precies de naïviteit die gevaarlijk is.
Voor de chinezen zou het wel goed zijn juist. Die hebben al een vergrijzingsprobleem en dat gaat in de toekomst nog voor grote economische uitdagingen zorgen. Als alle oudjes nu dood zouden neervallen zou het een hoop problemen oplossenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:33 schreef funnywell het volgende:
mooi toch, toch een plaag die chinezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Een mondkapje kan ook voorkomen dat je andere mensen besmet. Tenminste dat zei die viroloog dan weer.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 08:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik las dat je ook besmet kon raken via de ogen? Dan heeft een mondkapje weinig nut.
https://www.dailymail.co.(...)rus-SPREAD-eyes.html
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze laten er iig geen gras over groeien met dat noodziekenhuis bouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Er is inderdaad geen gras meer te bekennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik begrijp uberhaupt niet dat iemand nog op de regering vertrouwt nadat je hebt gezien wat gebeurde met dat aids-virus.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er 900 gevallen zijn in China op een bevolking van 1,4 miljard inwoners en de enige reizigers hebben deze ziekte! Wordt hier de waarheid verzwegen?
Dat lijkt me wel jaquote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er 900 gevallen zijn in China op een bevolking van 1,4 miljard inwoners en de enige reizigers hebben deze ziekte! Wordt hier de waarheid verzwegen?
Wat ik niet begrijp is dat er voor 900 gevallen en een 45 dooien ofzo 50 miljoen mensen binnen moeten blijven.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:48 schreef Nikonlover het volgende:
Omdat dat virus zich heel snel verspreidt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er voor 900 gevallen en een 45 dooien ofzo 50 miljoen mensen binnen moeten blijven.
Omdat dit virus de potentie heeft om miljoenen het leven te kosten als het niet ingeperkt wordt.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 09:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er voor 900 gevallen en een 45 dooien ofzo 50 miljoen mensen binnen moeten blijven.
Als de natuur dat wil dan moet t eens gebeurenquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat dit virus de potentie heeft om miljoenen het leven te kosten als het niet ingeperkt wordt.
Kunnen we het nog wel inperken of zijn deze maatregelen niets meer als een vertraging bij de verspreiding van dit virus.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat dit virus de potentie heeft om miljoenen het leven te kosten als het niet ingeperkt wordt.
Een virus leeft niet eens. Valt nauwelijks onder 'natuur'. Buiten dat de natuur geen wil heeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:04 schreef funnywell het volgende:
[..]
Als de natuur dat wil dan moet t eens gebeuren
Is bij SARS ook gelukt om het in te perken.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kunnen we het nog wel inperken of zijn deze maatregelen niets meer als een vertraging bij de verspreiding van dit virus.
We creeeren t zelf, als goorlappen leven met miljoenen op een paar km en dan op een gore markt levende stinkende beesten kopen. Net als de plaag in de middeleeuwen. Karma is a bitch en de natuur wil dit en nee de natuur wil niet dat we een ieder redden. Al helemaal de zwakkere niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een virus leeft niet eens. Valt nauwelijks onder 'natuur'. Buiten dat de natuur geen wil heeft.
Evolutie heeft mensen grote breinen bezorgd wat juist dit soort problemen op kan lossen. Als je virussen als natuur ziet dan moet je dat ook als de natuur zien.
Wat ze bedoelen is dat het voor ons makkelijk controleren of er mensen uit Wuhan komen. Die komen namelijk allemaal per vliegtuig.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:13 schreef Injetta het volgende:
Gelukkig is de kans heel klein dat het virus naar Nederland komt volgens de berichtgeving.![]()
![]()
![]()
Hoe dom of naief ben je dan als je dat gelooft?
Heeft het virus verklaard dat het Nederland met rust laat?
Ook een vertraging is nuttig terwijl er aan vaccins wordt gewerkt. Het is al wel behoorlijk uit de hand gelopen om het nog echt op korte termijn 100% onder controle te krijgen, gok ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kunnen we het nog wel inperken of zijn deze maatregelen niets meer als een vertraging bij de verspreiding van dit virus.
echt ja, dacht dat je per taxi ook naar wuhan konquote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is dat het voor ons makkelijk controleren of er mensen uit Wuhan komen. Die komen namelijk allemaal per vliegtuig.
niet alles is met een vaccin op te lossen, zelfde dat anti biotica ook niet alles oplost. We mensen denken super slim te zijn, maar helaas.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 10:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook een vertraging is nuttig terwijl er aan vaccins wordt gewerkt. Het is al wel behoorlijk uit de hand gelopen om het nog echt op korte termijn 100% onder controle te krijgen, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |