Minder dan 100 totquote:
En ik mis het eerste weekend ook nog.quote:
Prioriteiten stellenquote:Op vrijdag 24 januari 2020 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ik mis het eerste weekend ook nog.
De zandzakken liggen al klaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2020 11:07 schreef Lionheaad het volgende:
Tijd voor een vernieuwde OP
Nog 26 nachtjes slapen tot de eerste testdag
Sterkste motor van het veldquote:
Nepfan, teletekstsupporterquote:Op vrijdag 24 januari 2020 16:45 schreef Doevelaer het volgende:
Ik mis de eerste 3 races ivm vakantie
Ik hef mezelf maar op inderdaad, durf mezelf per direct geen liefhebber meer te noemenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Poging 2 (nu zonder <div>) @:zoem @:Nattekat Van een anonieme donor
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Poging 2 (nu zonder <div>) @:zoem @:Nattekat Van een anonieme donor![]()
Knip
Die geloofde ik dus niet helemaal tot ik het net nog ergens zag staan.quote:
Gewoon de race opzetten in het vliegtuig? Kan vast wel. En het weekend in Bahrein is makkelijk hoor, gewoon de race opzetten terwijl je de delicatessen van phuket aan het uitwonen bentquote:Op vrijdag 24 januari 2020 17:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik hef mezelf maar op inderdaad, durf mezelf per direct geen liefhebber meer te noemen
Then again, 3 weken Thailand is niks mis mee![]()
Tijdens de race in Australië vlieg ik heen, heeeeeel misschien kan ik iets meepakken van het weekend Bahrein en tijdens de race in Vietnam vlieg ik terug.
Vorig jaar werden er door Olav en Jack dagelijks samenvattingen gemaakt en op YouTube geplaatst.quote:Op zaterdag 25 januari 2020 13:50 schreef MakkieR het volgende:
zijn de trainingen in Barcelona ook op Ziggo te volgen?
Ben echt nieuwsgierig hoe de ontwikkelingen ervoor staan RBR t.o.v. Ferrari en Mercedes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |