abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zondag 9 februari 2020 @ 19:56:34 #151
364681 over_hedge
pi_191431218
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:26 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Nee omdat ze het te vaak anders zien dan de meerderheid van de media/fans, als je de sport een beetje volgt dan zou je kunnen weten dat de kwaliteiten van de judges al langere tijd vrij discutabel zijn, commissies zijn niet streng genoeg om daar deugende kennisvolle mensen neer te zetten ;)
Ah ja want dat zijn natuurlijk altijd deze 2 judges :') en 80% van de fans weet niet eens waar een judge precies naar kijkt.

Maar worden idd best vaak fouten gemaakt. Maakt het nog steeds niet dat die 2 er opeens niks van kunnen omdat ze 1 ronde anders zien.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_191431530
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah ja want dat zijn natuurlijk altijd deze 2 judges :') en 80% van de fans weet niet eens waar een judge precies naar kijkt.

Maar worden idd best vaak fouten gemaakt. Maakt het nog steeds niet dat die 2 er opeens niks van kunnen omdat ze 1 ronde anders zien.
Niks van kunnen is misschien overdreven maar je gaat mij toch niet vertellen dat de judges over de kwaliteiten beschikken om gevechten correct te scoren ? :') en dit geldt echt voor de meeste commissies. Het gaat mij ook niet om die ene ronde ( al is 49-46 jones echt crimineel) maar om het algemene plaatje waar bijna ieder event een grove fout zit met scoren.
  zondag 9 februari 2020 @ 22:09:08 #153
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_191433663
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:26 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Nee omdat ze het te vaak anders zien dan de meerderheid van de media/fans, als je de sport een beetje volgt dan zou je kunnen weten dat de kwaliteiten van de judges al langere tijd vrij discutabel zijn, commissies zijn niet streng genoeg om daar deugende kennisvolle mensen neer te zetten ;)
zowel judge als ref, betaald echt niks
pi_191433979
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 15:59 schreef THEFXR het volgende:
kom op mannen, ze vochten in Texas, die commissie daar stelt niks voor, die laten bijna alles toe.
Jones is nu de black GSP met zijn close dec wins, alweer een tijd gelden dat hij iemand gefinsched heeft.
overall, best een kut event met veel dec en hier daar een stoppage.
alleen dat broertje van Hunt, heeft op mijn een grote indruk achter gelaten.
Mocht ook wel, die Juan Adams is een van de slechtste vechters in de UFC, die kan echt helemaal niks.
pi_191433993
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 17:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Klopt.
Zou niet het geval moeten zijn, maar dat snapt die Joe Solis dus niet. Aggression en octagon control is pas een factor wanneer alle andere factoren gelijk zijn of zo dicht in de buurt zitten dat je op basis daarvan geen keuze kan maken. Heeft verder ook niks met meningen te maken, dat zijn letterlijk de regels.

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah ja want dat zijn natuurlijk altijd deze 2 judges :') en 80% van de fans weet niet eens waar een judge precies naar kijkt.

Maar worden idd best vaak fouten gemaakt. Maakt het nog steeds niet dat die 2 er opeens niks van kunnen omdat ze 1 ronde anders zien.
Ze beoordelen soms feitelijk gevechten verkeerd. Kijk je hebt een hoop gevechten die close zijn en echt twee kanten op kunnen, maar sommige gevechten zijn complete robberies. Jones vs Reyes was linksom/rechtsom geen robbery, maar veel mensen zeggen wel dat dat Ewell gevecht op dezelfde card het wel was.

Alex Hernandez vs Trinaldo vorig jaar vond ik een complete robbery, Whittaker vs. Romero 2, Iaquinta vs. Masvidal, Sanchez vs. Pearson, Anderson Silva vs. Brunson, Held vs. Lauzon, dat zijn de gevechten die zo in me opkomen. Maar zijn er nog veel meer.

[ Bericht 20% gewijzigd door Kerftminister op 09-02-2020 22:42:04 ]
pi_191435179
Jammer van die judges, die eerdere partij in de prelims was lachwekkend. Latifi had ook de W verdiend meen ik.

Reyes had wat meer gedaan vond ik, maar de regerende champ heeft altijd wat meer credit, waardoor je, ondanks dat het niet zou moeten horen, wel overduidelijk beter moet zijn en niet 'net' beter. En de naam Jon Jones alleen al zal die ene judge z'n bril al van tevoren gekleurd hebben denk ik.

Roundkick van Valentina met dat geluid :D
pi_191435564
http://www.mmadecisions.c(...)es-vs-Dominick-Reyes

79 procent van de mensen geeft reyes de win. Same here.
pi_191435591
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

mja moet het nog eens kijken. Maar die knockdown was niks. Jones trapte net dus stond op 1 been en viel daarom om.

Die takedowns zouden misschien ronde 2 of 3 aan jones geven. Want van de rest lag het best dicht bij elkaar.

Maar zou het gevecht nog eens moeten kijken. Maar close was het sowieso
Dacht trouwens zelf ook dat Reyes 3-2 zou winnen. Maar dat het andere kant opvalt kan ik ook nog wel inkomen
Welke takedowns in ronde 2 en 3?

:') ^infinity
  maandag 10 februari 2020 @ 01:43:31 #159
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_191435601
Als je champ wil worden dan moet je hem duidelijk verslaan en niet zo'n twijfel geval.
pi_191435605
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ah ja want dat zijn natuurlijk altijd deze 2 judges :') en 80% van de fans weet niet eens waar een judge precies naar kijkt.

Maar worden idd best vaak fouten gemaakt. Maakt het nog steeds niet dat die 2 er opeens niks van kunnen omdat ze 1 ronde anders zien.
Whatever. Dana had ook 3-1 naar de laatste ronde toe. Ga jij maar eerst die fakenews takedowns zoeken in ronde 2 en 3 voor jones. Succes met zoeken :D
  maandag 10 februari 2020 @ 02:03:36 #161
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_191435673
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 01:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je champ wil worden dan moet je hem duidelijk verslaan en niet zo'n twijfel geval.
Nee, dat is gelul. Het is gewoon een gevecht en dat gevecht moet los zonder voorkennis beoordeeld worden. Ik vond de eerste 2 rondes duidelijk voor Reyes, laatste 2 voor Jones met de 3e die heel close was maar dankzij ring control kan ik prima snappen waarom je die aan Jones geeft. Die 49-46 is gewoon niet uit te leggen.

Tijdens de prelims was er ook een gevecht waar een jurylid naar de grond zat te kijken. Dat was echt zo erg dat Joe Rogan en Dominick Cruz er een heel gesprek over hadden en het duurde bijna een minuut voor hij weer naar het gevecht zelf keek. WTF ben je dan aan het jureren?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_191435695
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 02:03 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Nee, dat is gelul. Het is gewoon een gevecht en dat gevecht moet los zonder voorkennis beoordeeld worden. Ik vond de eerste 2 rondes duidelijk voor Reyes, laatste 2 voor Jones met de 3e die heel close was maar dankzij ring control kan ik prima snappen waarom je die aan Jones geeft. Die 49-46 is gewoon niet uit te leggen.

Tijdens de prelims was er ook een gevecht waar een jurylid naar de grond zat te kijken. Dat was echt zo erg dat Joe Rogan en Dominick Cruz er een heel gesprek over hadden en het duurde bijna een minuut voor hij weer naar het gevecht zelf keek. WTF ben je dan aan het jureren?
die judges hebben ook monitoren.
pi_191437005
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 01:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je champ wil worden dan moet je hem duidelijk verslaan en niet zo'n twijfel geval.
Dat vind jij, helaas staat het nergens in de regels.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_191437683
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb afgelopen weekend :P
  FOK!fotograaf maandag 10 februari 2020 @ 09:55:50 #165
364681 over_hedge
pi_191438012
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 01:44 schreef SOG het volgende:

[..]

Whatever. Dana had ook 3-1 naar de laatste ronde toe. Ga jij maar eerst die fakenews takedowns zoeken in ronde 2 en 3 voor jones. Succes met zoeken :D
Zoals ik al zei. Ik had het zelf ook gewoon 3-2 voor reyes.. en John had 2 takedowns. Hij kon hem niet echt op de grond houden maae daar scoor je als nog punten mee. Welke ronde precies weet ik ook niet uit mijn hoofd. Zou het nog eens terug moeten kijken.

Mijn punt is dat het gewoon erg close was en alle 2 de kanten op kan vallen dus dat gejank van robbery nergens op slaat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_191438110
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:26 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Nee omdat ze het te vaak anders zien dan de meerderheid van de media/fans, als je de sport een beetje volgt dan zou je kunnen weten dat de kwaliteiten van de judges al langere tijd vrij discutabel zijn, commissies zijn niet streng genoeg om daar deugende kennisvolle mensen neer te zetten ;)
Zijn ook mensen, Bas Rutten bijvoorbeeld, die zeggen dat je de wedstrijd zonder geluid moet kijken om het goed te beoordelen. Anders word je te veel beïnvloed door publiek en Joe Rogan.
  FOK!fotograaf maandag 10 februari 2020 @ 10:12:49 #167
364681 over_hedge
pi_191438168
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:26 schreef HulkHeld het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb afgelopen weekend :P
Valt mee. Was eigenlijk maar een matig event
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_191439819
Overeem vecht op 11 april tegen Walt Harris, weet niet of dat al bekend was.
  FOK!fotograaf maandag 10 februari 2020 @ 13:00:56 #169
364681 over_hedge
pi_191440038
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:37 schreef 3rr0r het volgende:
Overeem vecht op 11 april tegen Walt Harris, weet niet of dat al bekend was.
Hopelijk kan die weer eens winnen. Zo niet dat kan die er maar beter mee stoppen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_191440320
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hopelijk kan die weer eens winnen. Zo niet dat kan die er maar beter mee stoppen.
Eerst nog even tegen Harris, Volkov, Lewis en title shot...
pi_191440328
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hopelijk kan die weer eens winnen. Zo niet dat kan die er maar beter mee stoppen.
Weet niet of hij nog op z'n contract zit van 800k per partij? Of had hij wat nieuws nu? Is natuurlijk een leuke incentive om je hobby voor te blijven doen.
pi_191441451
Lees alleen maar berichten van april 2019 dat hij voor 6 gevechten heeft bijgetekend toen. Voor hoeveel per wedstrijd het ditmaal is, zie ik nergens. Misschien te vinden in van die berichten die @Nober wel eens post met de verdiensten per vechter voor een bepaald event.

Voor het gevecht tegen Oleynik (UFC Fight Night 149, 20 april 2019) vind ik

quote:
865,000 Alistair Overeem Vs Alexey Oleynik 41,000
Maar weet niet of dat net de laatste pot op z'n oude contract was of al een van die 6 van z'n nieuwe contract. Van tegen Rozenstruik zijn er nog geen gegevens voor zover ik nu snel zie.

Ok, toch wel:
quote:
Alistair Overeem: $865,000 ($850,000 to show, $15,000 fight week incentive pay)
850K tegenwoordig dus *)

[ Bericht 28% gewijzigd door 3rr0r op 10-02-2020 15:11:22 ]
pi_191441552
dat is meer dan 20x van wat Rozenstruik kreeg _O-
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_191441555
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 15:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
dat is meer dan 20x van wat Rozenstruik kreeg _O-
quote:
Jairzinho Rozenstruik: $36,000 ($16,000 to show, $16,000 win bonus, $4,000 fight week incentive pay)
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')