Ik maak die schifting liever al voordat ik date. En dan alsnog kan het daarna tegenvallen uiteraard.quote:Op zondag 26 januari 2020 16:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Eens, maar een date maakt nog geen relatie. Dus je kan op het moment dat je date echt wel een inschatting maken of het in real life een match is.
Dat heeft weinig te maken met iedereen een kans geven, maar als je match tot date komt valt er alsnog best een schifting te maken. Het gros match je namelijk gewoon niet of het komt er na wat chatten op app wel uit dat je die persoon niet op date hoeft te vragen.
Bewijst maar weer dat je voor likes krijgen als kerel er gewoon heel goed uit moet zien, en als dame slechts ongeveer een lichaamstemperatuur van 37 graden aan hoeft te houden.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:14 schreef Solid-Snake het volgende:
Wanneer een van je beste vrienden, die tevens ook model is, voor het eerst aan Tinder begint en binnen een paar minuten al 60 likes heeft![]()
Dat doet iedereen toch, alleen de “instellingen” van je filter zijn anders. Ik vind het niet meer dan logisch. Ik bedoel het is ook niet zo dat ik elke match maar uitvroeg op date. Daar maak je, althans ik, gewoon op meerdere momenten, beslissingen of je ermee doorgaat. Net als dat je iemand wel of geen tweede keer wil zien.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik maak die schifting liever al voordat ik date. En dan alsnog kan het daarna tegenvallen uiteraard.
Maar dan weet ik in ieder geval al dat ik bepaalde dingen er heb uitgefilterd waar ik sowieso liever niet mee te maken heb.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 26 januari 2020 17:04 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat wij een beetje hetzelfde bedoelen, maar het anders verwoorden. In grote lijnen dan.
Tijd om je om te bouwen?quote:Op zondag 26 januari 2020 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bewijst maar weer dat je voor likes krijgen als kerel er gewoon heel goed uit moet zien, en als dame slechts ongeveer een lichaamstemperatuur van 37 graden aan hoeft te houden.
Ik zag toevallig vandeweek eentje op basis van je myers briggs typequote:Op zondag 26 januari 2020 21:35 schreef Gruj0 het volgende:
Zo, dat was het wel met datingapps. Er komen niet echt nieuwe meer uit, dus er valt weinig nieuws te proberen.
Bumble ben ik het meest tevreden over. Je kan filteren en als de vrouw echt wil, moet zij de 1e zet doen. Dat heeft meer kans van slagen dan een Tinder match imo.
quote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zag toevallig vandeweek eentje op basis van je myers briggs type
http://www.sosyncd.com/
Vrouwen krijgen zelfs openingszinnen aangereikt door Bumble.. en ik maar denken dat die vrouwen zo origineel warenquote:Op zondag 26 januari 2020 21:35 schreef Gruj0 het volgende:
Zo, dat was het wel met datingapps. Er komen niet echt nieuwe meer uit, dus er valt weinig nieuws te proberen.
Bumble ben ik het meest tevreden over. Je kan filteren en als de vrouw echt wil, moet zij de 1e zet doen. Dat heeft meer kans van slagen dan een Tinder match imo.
Serieus? Dat wist ik niet.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:42 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen zelfs openingszinnen aangereikt door de app.. en ik maar denken dat die vrouwen zo origineel waren
Niks van gemerkt. Is dat iets nieuws? Of nouja... nieuws....zit er al een jaar niet op.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:42 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen zelfs openingszinnen aangereikt door Bumble.. en ik maar denken dat die vrouwen zo origineel waren
Geen idee, een Bumble chick zei dat een keer op date.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks van gemerkt. Is dat iets nieuws? Of nouja... nieuws....zit er al een jaar niet op.
En leeft dat een beetje in NL?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geen idee.. niet actief datend hier nu.quote:
Ik overweeg hetquote:Op zondag 26 januari 2020 22:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Geen idee.. niet actief datend hier nu.
Maar vond het ergens wel interessant klinken.
Maar vraag me tegelijkertijd af of dat nou echt werkt... opposites attract.. maar dat werkt op de lange termijn alsnog vaak niet.
En 2 I-types samen... zie daar maar eens iemand de eerste stap doen.
2 E-types samen... geeft dan weer best vuurwerk denk ik.
Dus tja.. waar ligt de balans en kan zo’n app dat voor je verzinnen? Ik weet het niet
Maar probeer het eens en laat het weten. Ik ben erg benieuwd.
Huh? Jij had toch een relatie?quote:Op zondag 26 januari 2020 23:01 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb vanavond een intensieve datingappavond, niet gezond.Razendsnel van gesprek naar gesprek, het gaat maar door.
Ik heb er de afgelopen weken niet al teveel aandacht aan besteed maar het is alweer een tijdje uit.quote:
Want het is te beschamend voor jezelf?quote:Op zondag 26 januari 2020 23:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb er de afgelopen weken niet al teveel aandacht aan besteed maar het is alweer een tijdje uit.![]()
Details gooi ik hier niet neer.
Je zit de hele avond op apps om een rebound te scoren?quote:Op zondag 26 januari 2020 23:01 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb vanavond een intensieve datingappavond, niet gezond.Razendsnel van gesprek naar gesprek, het gaat maar door.
Ik ben daar toch een beetje wars van hoor. Zag vaak die afkortingen op Tinder voorbijkomen. Alsof ik dan ga opzoeken wat dat precies inhoudt. Zeg gewoon wie je bent, wat je doet, wat je bezighoudt, waar je blij van wordt, waar je verdrietig van wordt, wat voor jou belangrijk is, etcquote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, luiheid op leeftijd gooienquote:Op maandag 27 januari 2020 07:26 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Ik ben daar toch een beetje wars van hoor. Zag vaak die afkortingen op Tinder voorbijkomen. Alsof ik dan ga opzoeken wat dat precies inhoudt. Zeg gewoon wie je bent, wat je doet, wat je bezighoudt, waar je blij van wordt, waar je verdrietig van wordt, wat voor jou belangrijk is, etc
Voor zijn die afkortingen precies hetzelfde als emoticons. Ik kan dat niet lezen. Zal ook wel iets met leeftijd te maken hebben en de onwil om me daar in te willen verdiepen.
Waar lees jij luiheid? Onwil kan meerdere oorzaken hebben dan luiheidquote:Op maandag 27 januari 2020 07:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, luiheid op leeftijd gooien
Je niet in iets willen verdiepen heeft niks met leeftijd te maken. Zo'n zwakte bod het daar op te gooien. Je hebt gewoon geen zin je er in te verdiepen.quote:Op maandag 27 januari 2020 07:31 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Waar lees jij luiheid? Onwil kan meerdere oorzaken hebben dan luiheid
Neu daar kom je wel snel achter op Tinder. Weinig doen moeite voor een interessante bioquote:Op zondag 26 januari 2020 21:42 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen zelfs openingszinnen aangereikt door Bumble.. en ik maar denken dat die vrouwen zo origineel waren
Erg veel inlegkunde van jouw kant, je kan er niet verder naast zitten.quote:Op zondag 26 januari 2020 23:40 schreef TucoRamirez het volgende:
Een vrouw maakt jou niet tot wat je bent, maak jezelf eens gelukkig man. Met deze houding ga je een chick niet houden, ik durf te wedden dat die breakup hier ook uit voortkwam.
Ik heb je wel eens zien roepen dat je oh zo blij was met een vriendin. Eindelijk 'beloond' en dat soort kreten. Dat zegt genoegquote:Op maandag 27 januari 2020 08:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Erg veel inlegkunde van jouw kant, je kan er niet verder naast zitten.
Voor dit topic is het voor de duidelijkheid van de andere users alleen van belang dat ik weer single ben.
Verder is het niet gek dat je af en toe een avondje hebt dat je hier veel mee bezig bent lijkt me.
Natuurlijk was ik blij, en misschien was die inslag inderdaad weleens te krampachtig maar het heeft echt geen fuck te maken met waarom het uit is. Dat kan ik wel zeggen.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:00 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens zien roepen dat je oh zo blij was met een vriendin. Eindelijk 'beloond' en dat soort kreten. Dat zegt genoeg
Dat kan, maar dan nog zag ik je dat doenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Natuurlijk was ik blij, en misschien was die inslag inderdaad weleens te krampachtig maar het heeft echt geen fuck te maken met waarom het uit is. Dat kan ik wel zeggen.
Hoop ook dat je dat respecteert en niet allerlei onzin gaat suggereren. Ik wil ook gewoon lekker door met mijn leven, zit verder weer prima in mijn vel en sta er positief in.![]()
Prima.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:10 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan nog zag ik je dat doen
Maargoed het is slechts een observatie van mij haha.
Ik heb zelf niet te klagen qua dates. Maar ben een beetje klaar met vlugge contacten, afgelopen jaar toch met redelijk wat vrouwen het bed gedeeld.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima.In ieder geval deze week weer een leuke date gepland staan. Hoe is jouw datingleven?
Leuk man. Klinkt goed.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:17 schreef TucoRamirez het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet te klagen qua dates. Maar ben een beetje klaar met vlugge contacten, afgelopen jaar toch met redelijk wat vrouwen het bed gedeeld.
Heb me voorgenomen dit jaar wat meer voor kwaliteit te gaan en een echte klik met iemand op te gaan zoeken. Praat met een drietal vrouwen nu, maar twee daarvan zijn net op vakantie. Maar die dates komen daarna wel.
Ik heb ook een hekel aan vlugge contacten. Ik investeer graag tijd in iemand en bij vlugge contacten vind ik het dan zo zonde van de moeite die je erin steekt.quote:Op maandag 27 januari 2020 09:17 schreef TucoRamirez het volgende:
Maar ben een beetje klaar met vlugge contacten,
Het ligt aan jouquote:Op maandag 27 januari 2020 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hier lijkt het wel of tinder compleet uitgestorven is, maandje terug bijna dagelijks matches en op het moment bijna niks.
Moet wel zeggen dat ik er eigenlijk ook minimaal mee bezig ben geweest vooral omdat het steeds meer lijkt of men zelfs al te beroerd is om een normaal gesprek te voeren.
Nu al weer een date staan?quote:Op maandag 27 januari 2020 09:11 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Prima.In ieder geval deze week weer een leuke date gepland staan. Hoe is jouw datingleven?
Nou nee ik vind van niet, maar de rest weet het toch altijd beter dus kan je daar net zo goed bij neerleggen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet, je bent zelf natuurlijk ervaringsdeskundige op dat vlak.
liever een saaie date die mee kan vallen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:07 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is jullie idee als het vóór een date al extreem gezellig is en er de ene na de flirt wordt uitgedeeld?
Ik zelf ben dan bang dat het in het echt alleen maar kan tegenvallen.
Nergens op rekenen, het kan in no time omslaan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:07 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is jullie idee als het vóór een date al extreem gezellig is en er de ene na de flirt wordt uitgedeeld?
Ik zoek wel een soort van klik tijdens het appen al. Als het dan al niet gezellig is, dan heb ik ook meestal niet zo'n zin in een date met diegene.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:07 schreef Generationalpha het volgende:
Ho ho, das niet waar hè, ik ken één persoon op de wereld die geweldiger is dan Faxie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er is niemand... geweldiger dan jij
Bedankt voor het mooie compliment vriend. Ik waardeer hetquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ho ho, das niet waar hè, ik ken één persoon op de wereld die geweldiger is dan Faxie.
Tjah je wekt gewoon erg warme gevoelens bij me op.quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedankt voor het mooie compliment vriend. Ik waardeer het
Daten?quote:Op donderdag 30 januari 2020 21:51 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er is niemand... geweldiger dan jij
Geen zorgen, zolang je hier post heb je hierover geen mogelijkheid onbenut gelaten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Restyler het volgende:
- Voor ik de rest van het verhaal vertel is het belangrijk om te weten dat ik aardig veel sport en daardoor ook aardig gespierd ben -
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Restyler het volgende:
Verhaaltijd.
Gisteravond sinds een tijdje weer eens uit gegaan naar een barretje. Had overhemd aan met daaronder nog een zwarte hemd. Het was behoorlijk warm in het barretje dus deed m'n overhemd al aardig snel uit.
- Voor ik de rest van het verhaal vertel is het belangrijk om te weten dat ik aardig veel sport en daardoor ook aardig gespierd ben -
Nog geen 2 minuten nadat ik mijn overhemd uit had getrokken kwam een dame naar me toe en die ging zonder te vragen ineens aan m'n borst(spier)en zitten. Dus ik pak haar borst ook vast, waarop ze al snel een beetje verontwaardigd haar handen weer van mij afhield.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Restyler het volgende:
Verhaaltijd.
Gisteravond sinds een tijdje weer eens uit gegaan naar een barretje. Had overhemd aan met daaronder nog een zwarte hemd. Het was behoorlijk warm in het barretje dus deed m'n overhemd al aardig snel uit.
Nog geen 2 minuten nadat ik mijn overhemd uit had getrokken kwam een dame naar me toe en die ging zonder te vragen ineens aan m'n borst(spier)en zitten. Dus ik pak haar borst ook vast, waarop ze al snel een beetje verontwaardigd haar handen weer van mij afhield.
Tinder begint denk ik iedereen zat te worden met "perfect pics" only. Op Bumble komt het allemaal wat menselijker over.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:47 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ligt het aan mij of is Bumble ineens een flinke toevlucht aan het nemen momenteel?
Verder begint Tinder een beetje dood te raken... Wel veel actief (al wonen ze allemaal in 'Mockba'), maar echt een beetje chill contact... Hooguit 2 van de 10...
Check.quote:Op donderdag 30 januari 2020 19:58 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Nergens op rekenen, het kan in no time omslaan.
Die behoefte is er.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:28 schreef Stofje het volgende:
Is hier behoefte aan een tamelijk dramatisch -als in: de wtf-manier - dateverhaal?
quote:Op zondag 2 februari 2020 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Check.Ik weet weer waarom ik deze apps soms zo haat.
Sappige verhaaltjes doen het altijd goed hier.quote:
Bumble gebruik ik niet, maar merk het zelf ook wel. Ik denk dat de meesten naar Bumble zijn en de tokkies nog op Tinder.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:47 schreef Kleurplaatje het volgende:
Ligt het aan mij of is Bumble ineens een flinke toevlucht aan het nemen momenteel?
Verder begint Tinder een beetje dood te raken... Wel veel actief (al wonen ze allemaal in 'Mockba'), maar echt een beetje chill contact... Hooguit 2 van de 10...
Wat voor een matige vrouw doet dat soort dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:18 schreef Restyler het volgende:
el is het belangrijk om te weten dat ik aardig veel sport en daardoor ook aardig gespierd ben -
Zou ze een Fokster zijn denk je?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:39 schreef Stofje het volgende:
edit: Sorry, ik verwijder dit verhaal toch maar. Stel dat ze dit leest: lullig en gemeen, eigenlijk. Want inhoudelijk herkenbaar, natuurlijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |