abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 februari 2020 @ 22:28:31 #276
370431 drakin
vurig typje
pi_191317362
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 22:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het mogelijk is zonder hulp van friendzone vriendinnen. :P
Maar waarom zou je die moeite doen. Sites en apps zat.
Andere sites zat hij ook dacht ik, maar daar bemoeide ik me verder niet mee.
Hij wilde meer punten om meer te kunnen doen en zo werkte het, misschien had hij ook wel emailadressen gemaakt, weet ik veel, interesseert me ook geen donder.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 2 februari 2020 @ 23:37:51 #277
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191318567
Gisteren een heel leuke spontane date gehad na een weekje appen. Kon aan het einde een lief afscheidskusje op de mond niet achterwege laten O+

Aan de andere kant... Ik heb het sleepnetten ontdekt. Vang er 50; date er 25; ga er met 10 op een tweede date (en beland er met een paar in bed... :@ ) En wie weet willen er een paar wel verder...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  maandag 3 februari 2020 @ 07:23:35 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191321864
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:05 schreef Elvi het volgende:
Ik moet iets hebben waarbij je meer op persoonlijkheid kan selecteren. Zoiets als Tinder valt dus af.
Dan kom je wss eerder uit bij Pepper, Relatieplanet en dergelijke, wat meer "serieuze" datingsites denk ik zo.
pi_191321936
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 23:37 schreef Kleurplaatje het volgende:
Gisteren een heel leuke spontane date gehad na een weekje appen. Kon aan het einde een lief afscheidskusje op de mond niet achterwege laten O+

Aan de andere kant... Ik heb het sleepnetten ontdekt. Vang er 50; date er 25; ga er met 10 op een tweede date (en beland er met een paar in bed... :@ ) En wie weet willen er een paar wel verder...
Uiteindelijk lijkt me het sleepnetten wel het meest effectief voor het vinden van een partner ja.

Vraag is wel een beetje wat het doet met je eigen beeld van vrouwen. ;) Wordt iedereen dan niet inwisselbaar?
  maandag 3 februari 2020 @ 07:43:50 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191322007
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:32 schreef Generationalpha het volgende:

Uiteindelijk lijkt me het sleepnetten wel het meest effectief voor het vinden van een partner ja.

Vraag is wel een beetje wat het doet met je eigen beeld van vrouwen. ;) Wordt iedereen dan niet inwisselbaar?
Als dat laatste zo werkt, dan is het juist geen goede manier van daten voor een relatie.

Je bent dan enorm bezig met vergelijken, je bent enkel bezig met het moment zelf, want de volgende dag staat er weer een nieuwe date voor je klaar.

Als je gewoon puur beetje plezier/seks wilt hebben, kan dit een leuke tijd zijn om even te hebben. Al zou het mijzelf enorm vervelen op den duur (Elke keer weer iemand nieuw enzo)

Voor een relatie is het vaak nodig om je open te stellen enzo.

Je weet zelf ook dat bij je vorige relatie of iets het ook niet lekker ging toen je tussendoor een ander zat te neuken. Moet je nagaan als je nog meer lijntjes open hebt staan.
pi_191322538
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 23:37 schreef Kleurplaatje het volgende:
Gisteren een heel leuke spontane date gehad na een weekje appen. Kon aan het einde een lief afscheidskusje op de mond niet achterwege laten O+

Aan de andere kant... Ik heb het sleepnetten ontdekt. Vang er 50; date er 25; ga er met 10 op een tweede date (en beland er met een paar in bed... :@ ) En wie weet willen er een paar wel verder...
Hoe de fuck heb je tijd hiervoor tussen werk/sociale leven? of heb je beide niet? :')
pi_191322670
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:05 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat datingapps gewoon te vluchtig zijn voor mij ofzo. Het is teveel op uiterlijk gericht en ik moet het toch meer van m'n persoonlijkheid hebben _O- ik ben ook niet fotogeniek.

Ik moet iets hebben waarbij je meer op persoonlijkheid kan selecteren. Zoiets als Tinder valt dus af.
Ik schrijf voor de lokale krant en bezocht gisteren Runnersdate. https://www.bndestem.nl/b(...)oor-tinder~af91af8a/

Uitgangspunt: 'wij vinden hardlopen leuk en gaan dat dus samen doen'. Dat zorgt ervoor dat dating niet primair is, maar juist secundair en dus valt de druk weg. Ik vind het een leuk idee. Meisje dat ik sprak had ook moeite met Tinder. Ik vond het wel inspirerend, hoewel ik hardlopen kut vind. Maar er zal vast wel iets van mijn (en jouw) gading zijn dat ook aansluit.
pi_191322695
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als dat laatste zo werkt, dan is het juist geen goede manier van daten voor een relatie.

Je bent dan enorm bezig met vergelijken, je bent enkel bezig met het moment zelf, want de volgende dag staat er weer een nieuwe date voor je klaar.

Als je gewoon puur beetje plezier/seks wilt hebben, kan dit een leuke tijd zijn om even te hebben. Al zou het mijzelf enorm vervelen op den duur (Elke keer weer iemand nieuw enzo)

Voor een relatie is het vaak nodig om je open te stellen enzo.
Helemaal mee eens, alleen ben ik juist degene die zelf ook een kanttekening bij de sleepnettechniek zet. ;)

quote:
Je weet zelf ook dat bij je vorige relatie of iets het ook niet lekker ging toen je tussendoor een ander zat te neuken. Moet je nagaan als je nog meer lijntjes open hebt staan.
Huh wat? Ik ben geen vreemdganger ofzo. Waar je het nu over hebt was tijdens mijn datingperiode. Maar daar ben ik toen al snel mee gestopt, en heb dat contact ook definitief verbroken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 09:08:19 ]
pi_191322734
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik schrijf voor de lokale krant en bezocht gisteren Runnersdate. https://www.bndestem.nl/b(...)oor-tinder~af91af8a/

Uitgangspunt: 'wij vinden hardlopen leuk en gaan dat dus samen doen'. Dat zorgt ervoor dat dating niet primair is, maar juist secundair en dus valt de druk weg. Ik vind het een leuk idee. Meisje dat ik sprak had ook moeite met Tinder. Ik vond het wel inspirerend, hoewel ik hardlopen kut vind. Maar er zal vast wel iets van mijn (en jouw) gading zijn dat ook aansluit.
Edit: Laat maar.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 09:10:53 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 09:10:37 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191322741
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:

Huh wat? Ik ben geen vreemdganger ofzo. Waar je het nu over hebt was tijdens mijn datingperiode. Maar daar ben ik toen al snel mee gestopt, en heb dat contact ook definitief verbroken.
Ik heb het niet over tijdens je relatie dat je daar andere dingen bij deed. Maar ik dacht dat dat wel speelde tijdens het daten met de persoon waar je een relatie mee kreeg (Als ik het mij goed herinner)
pi_191322757
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb het niet over tijdens je relatie dat je daar andere dingen bij deed. Maar ik dacht dat dat wel speelde tijdens het daten met de persoon waar je een relatie mee kreeg (Als ik het mij goed herinner)
Klopt. Toen had ik nog een scharrel waar ik het ook af en toe mee deed maar heb dat netjes afgekapt toen. (Onder andere na jullie advies. :) ) En dat speelde echt alleen in de eerste paar weken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 09:13:07 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 09:18:42 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191322897
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef Generationalpha het volgende:

Klopt. Toen had ik nog een scharrel waar ik het ook af en toe mee deed maar heb dat netjes afgekapt toen. (Onder andere na jullie advies. :) ) En dat speelde echt alleen in de eerste paar weken.
Ja dus? Maar daardat je die toen aanhield (in het begin) liep het daten met die toekomstige relatie wel even wat slechter.

Dat was mijn punt.
pi_191323142
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja dus? Maar daardat je die toen aanhield (in het begin) liep het daten met die toekomstige relatie wel even wat slechter.

Dat was mijn punt.
Ja klopt ook. Ben ik mijzelf van bewust. Ik plaats toch ook een kritische noot bij het sleepnetverhaal van @Kleurplaatje?

Tegelijkertijd heeft hij wel weer gelijk dat die manier gewoon werkt. Als je maar genoeg probeert dan blijft er vanzelf wel iemand plakken.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:24:29 #289
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324384
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Uiteindelijk lijkt me het sleepnetten wel het meest effectief voor het vinden van een partner ja.

Vraag is wel een beetje wat het doet met je eigen beeld van vrouwen. ;) Wordt iedereen dan niet inwisselbaar?
Mwa nee. Het hangt alleen allemaal samen met de intentie. Sommige vrouwen kappen na heel leuk appen en een date met serieuze vervolgintentie ineens met bestaan zowat. Dan is het aan mijn kant ook een beetje een geval van 'graag of niet'. Kan immers moeilijk aan hun reet hangen. Daten is een wisselwerking. Het hoeft niet elke dag vurig appen te zijn, maar als de vibe na een date wel wat weg raakt, dan tel ik mijn zegeningen. Wat moet je anders? Smeken? Dat gaat ook wel weer ver, niet?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  maandag 3 februari 2020 @ 11:25:09 #290
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324392
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:51 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hoe de fuck heb je tijd hiervoor tussen werk/sociale leven? of heb je beide niet? :')
Haha, soms is een koffietje best makkelijk te integreren toch? Het is niet meteen bloemen en serenades op een balkon hoor :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  maandag 3 februari 2020 @ 11:30:58 #291
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324463
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als dat laatste zo werkt, dan is het juist geen goede manier van daten voor een relatie.

Je bent dan enorm bezig met vergelijken, je bent enkel bezig met het moment zelf, want de volgende dag staat er weer een nieuwe date voor je klaar.

Als je gewoon puur beetje plezier/seks wilt hebben, kan dit een leuke tijd zijn om even te hebben. Al zou het mijzelf enorm vervelen op den duur (Elke keer weer iemand nieuw enzo)

Voor een relatie is het vaak nodig om je open te stellen enzo.

Je weet zelf ook dat bij je vorige relatie of iets het ook niet lekker ging toen je tussendoor een ander zat te neuken. Moet je nagaan als je nog meer lijntjes open hebt staan.
Hangt het er ook niet van af hoe makkelijk iemand zich openstelt? Ik doe dat vrij makkelijk en kan daarom best de diepte in gaan met dates. Als dat in een pril stadium afschrikt, weet je soms ook wel genoeg.

Die inwisselbaarheid valt in mijn ogen wel mee. Misschien omdat voor mij net zozeer hetzelfde geldt. Genoeg meegemaakt. Dan vonden ze daags na de date ineens hun droomman.

Of is het dan omdat ik ineens niet interessant was? :s)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191324471
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:25 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Haha, soms is een koffietje best makkelijk te integreren toch? Het is niet meteen bloemen en serenades op een balkon hoor :D
Ah. Ik doe alleen in de avond daten. :Y
pi_191324491
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:30 schreef Kleurplaatje het volgende:
... en kan daarom best de diepte in gaan met dates.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:32:49 #294
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324494
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:31 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ah. Ik doe alleen in de avond daten. :Y
Ik ook wel vaak hoor. Namiddag/avond, maar ja... Er zijn zeven avonden in een week. Op vijf daarvan kan/wil ik wel daten dan. Wat doe ik anders? Thuis een beetje aan mijn zak krabben ofzo
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191324510
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:24 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Mwa nee. Het hangt alleen allemaal samen met de intentie. Sommige vrouwen kappen na heel leuk appen en een date met serieuze vervolgintentie ineens met bestaan zowat. Dan is het aan mijn kant ook een beetje een geval van 'graag of niet'. Kan immers moeilijk aan hun reet hangen. Daten is een wisselwerking. Het hoeft niet elke dag vurig appen te zijn, maar als de vibe na een date wel wat weg raakt, dan tel ik mijn zegeningen. Wat moet je anders? Smeken? Dat gaat ook wel weer ver, niet?
Nee, ik vind het prima begrijpelijk hoor. Het is wel gewoon effectief en prettig als je na een mislukte date ergens op terug kunt vallen.

Overigens lijkt het me lastig vol te houden. 3 tegelijk was wel mijn max om eerlijk te zijn. (En als je dan ook nog een beetje appt dan kost dat al belachelijk veel tijd.) En vaak springt er 1 dan wel zo uit dat als dat niets wordt de andere 2 ook geen succes worden. Dat is althans mijn ervaring.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:36:12 #296
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191324546
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:30 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Hangt het er ook niet van af hoe makkelijk iemand zich openstelt? Ik doe dat vrij makkelijk en kan daarom best de diepte in gaan met dates. Als dat in een pril stadium afschrikt, weet je soms ook wel genoeg.

Die inwisselbaarheid valt in mijn ogen wel mee. Misschien omdat voor mij net zozeer hetzelfde geldt. Genoeg meegemaakt. Dan vonden ze daags na de date ineens hun droomman.

Of is het dan omdat ik ineens niet interessant was? :s)
Ik weet niet precies wat jij verstaat onder de diepte in gaan. Als je puur bedoelt op wat zwaardere onderwerpen en open zijn in je gevoelens enzo.
Dat kan ik ook heel goed zijn, maar dat betekent niet dat ik echt opensta voor het gevoel dat iemand mij geeft of wat ik voor iemand kan gaan voelen.
Dan is het meer 'leuke avond, goede gesprekken, evt seks'

Maargoed, het is voor iedereen anders
  maandag 3 februari 2020 @ 11:36:57 #297
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324570
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, ik vind het prima begrijpelijk hoor. Het is wel gewoon effectief en prettig als je na een mislukte date ergens op terug kunt vallen.

Overigens lijkt het me lastig vol te houden. 3 tegelijk was wel mijn max om eerlijk te zijn. (En als je dan ook nog een beetje appt dan kost dat al belachelijk veel tijd.) En vaak springt er 1 dan wel zo uit dat als dat niets wordt de andere 2 ook geen succes worden. Dat is althans mijn ervaring.
Klopt ook wel. Momenteel is er van die hele hoop er nog precies 1 over. En die appt ook maar mondjesmaat. Dusja, dan maar met serieuze intenties verder met de leuke zaterdagdate.

En verder kan ik er ook weinig aan doen dat ik op alle apps waarop ik zit zowat elke dag wel leuke matches scoor :@
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191324613
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Klopt ook wel. Momenteel is er van die hele hoop er nog precies 1 over. En die appt ook maar mondjesmaat. Dusja, dan maar met serieuze intenties verder met de leuke zaterdagdate.

En verder kan ik er ook weinig aan doen dat ik op alle apps waarop ik zit zowat elke dag wel leuke matches scoor :@
Lijkt wel aardig op mijn patroon dus. _O- Nouja prima toch?
  maandag 3 februari 2020 @ 11:40:00 #299
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324623
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat jij verstaat onder de diepte in gaan. Als je puur bedoelt op wat zwaardere onderwerpen en open zijn in je gevoelens enzo.
Dat kan ik ook heel goed zijn, maar dat betekent niet dat ik echt opensta voor het gevoel dat iemand mij geeft of wat ik voor iemand kan gaan voelen.
Dan is het meer 'leuke avond, goede gesprekken, evt seks'

Maargoed, het is voor iedereen anders
Dat laatste geeft toch precies weer hoe het zit? Leuke avond; goed gesprek; seks... Allemaal dikke prima. Maar of ik wat voel, hangt echt af van het vervolg en de algehele vibe. En daar ben ik niet alleen in mijn eentje bij. Wat maakt voor jou dan dat je je pas voor iemand openstelt dan?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  maandag 3 februari 2020 @ 11:40:45 #300
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324638
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Lijkt wel aardig op mijn patroon dus. _O- Nouja prima toch?
Nja, kan slechter. Beetje druk alleen soms :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')