quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat geeft ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 05:59 schreef Michael_88 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben er niet zo vaak.
Dat maakt niks uit tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 05:59 schreef Michael_88 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben er niet zo vaak.
Beter idd, was gisteren echt frisquote:
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2020 06:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter idd, was gisteren echt fris![]()
Straks met de metro want vanavond zuipen bij werkborrel
quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor best lekker geslapenNu weer op weg naar Eindhoven.
Hendig sjiek slippenquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:40 schreef FranticDJ het volgende:
Potver. Het heeft gevroren. En dan lekker op de ferrari staan >.<
Allen lekker geslapen? Behalve @:bitterbal natuurlijk
Dinsdag geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar Den Haag?
Niet alleen hierquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Den Haag is wel een beetje het centrum van de wereld hier hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Uhuquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee, nooit geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Koninklijk meervoud? of ligt er nog een schaars geklede dame naast je?quote:
Laten we hopen dat laatstequote:Op donderdag 23 januari 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud? of ligt er nog een schaars geklede dame naast je?
Nee, papadag dus namens de kleine en mijquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud? of ligt er nog een schaars geklede dame naast je?
ook dat kan een schaars geklede dame zijn. alleen dan gaat (hopelijk) niemand om pics vragenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, papadag dus namens de kleine en mij.
goedemorgen mevrouw Bal.quote:
hoe maakt u het?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, papadag dus namens de kleine en mij.
was best een prima nacht geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was geen goede nacht :p JIj?
zit dat tegenwoordig niet allemaal samen in bsgw of zoiets?quote:
Ik weet het nooit eigenlijk. Volgens mij krijg je er 3 achter elkaar. WOZ is dan weer met riool en weet ik het wat erbij geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best een prima nacht geloof ik
[..]
zit dat tegenwoordig niet allemaal samen in bsgw of zoiets?
water, woz , afvalquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het nooit eigenlijk. Volgens mij krijg je er 3 achter elkaar. WOZ is dan weer met riool en weet ik het wat erbij geloof ik.
woz, afval en riool dacht ik dat samen in die bsgw zaten, maar goed. betalen moet je tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het nooit eigenlijk. Volgens mij krijg je er 3 achter elkaar. WOZ is dan weer met riool en weet ik het wat erbij geloof ik.
Ja, vervelend altijd. Het is niet weinig ook. Ik betaal iets van 800 bij elkaarquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woz, afval en riool dacht ik dat samen in die bsgw zaten, maar goed. betalen moet je toch
Ja niet te zuinig ookquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
woz, afval en riool dacht ik dat samen in die bsgw zaten, maar goed. betalen moet je toch
ja, ik zit ook in die buurt geloof ik. 750 vorig jaar dacht ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, vervelend altijd. Het is niet weinig ook. Ik betaal iets van 800 bij elkaar
grijze container betalen we hier ook per leging.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Hier moet je sinds een jaar of twee je afval scheiden en alleen voor restafval betaal je per zak, om mensen aan te moedigen beter te scheiden. De jaarlijkse afvalkosten van de gemeente zouden dan lager worden.
Nou. Die zijn ondertussen twee keer duurder gemaakt dus je betaalt nu bijna even veel als voordat we moesten scheiden. En dan vinden ze het raar dat er zakken restafval her en der worden gedumpt.
Ik gooi ongeveer om de twee maanden een kleine zak weg. Maar als ik flink heb opgeruimd dus meer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grijze container betalen we hier ook per leging.
die staat dan ook maar 3x per jaar aan de straat
Ach gelukkig is de belastingaangifte ook snelquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik zit ook in die buurt geloof ik. 750 vorig jaar dacht ik
ik ben wel blij dat ik gewoon een grijze container buiten heb. ik ga niet afval maanden lang ergens in huis stallen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gooi ongeveer om de twee maanden een kleine zak weg. Maar als ik flink heb opgeruimd dus meer.
Waaromquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Hopen dat de dag straks snel voorbij is
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij ging alsnog laat slapen
Haha nee he. Ik ging er vroeg in maar was 3 uur klaar wakkerquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JaDat was niet zo slim achteraf. Vanavond een nieuwe poging
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee he. Ik ging er vroeg in maar was 3 uur klaar wakker
Nee natuurlijk niet. Vertrok zoals altijd iets over half 6. Hquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En toen zat je om vier uur op je werk? Ga je straks inkakken?
Ik las leggingquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grijze container betalen we hier ook per leging.
die staat dan ook maar 3x per jaar aan de straat
Zeker!quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is soms ook net een vuilnisbak
Baaahhhquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker!
Sommige vrouwen hebben ook benen die eruit zien als een volgepropte vuilniszak qua bulten en kuilen en spataderen in zo'n legging
hard gewordenquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker!
Sommige vrouwen hebben ook benen die eruit zien als een volgepropte vuilniszak qua bulten en kuilen en spataderen in zo'n legging
Lange dag welquote:Op donderdag 23 januari 2020 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Vertrok zoals altijd iets over half 6. H
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker!
Half 11 maar ben er meestal wel om 10.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Half 11 maar ben er meestal wel om 10.
Vandaag ook beginnen met de chef. Kijken hoe zijn neus staat :p
snuift hij?quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Half 11 maar ben er meestal wel om 10.
Vandaag ook beginnen met de chef. Kijken hoe zijn neus staat :p
Nee, dan zou het een schaars geklede jongeman zijnquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook dat kan een schaars geklede dame zijn. alleen dan gaat (hopelijk) niemand om pics vragen
ook daar is een markt voor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dan zou het een schaars geklede jongeman zijn![]()
.
Dit mental image.quote:Op donderdag 23 januari 2020 09:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker!
je hebt een date met molo zondag?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit mental image.
Zal ik een van m'n kleurtjessportleggings aan doen zondag?
Trekt het Grote Grazers aan?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit mental image.
Zal ik een van m'n kleurtjessportleggings aan doen zondag?
En met AI.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt een date met molo zondag?
Neuh, die eten geen blauwe of paarsige dingen afaik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Trekt het Grote Grazers aan?
Niet doen dan aub.
Een trioquote:Op donderdag 23 januari 2020 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En met AI.
[..]
Neuh, die eten geen blauwe of paarsige dingen afaik.
Nou, het wordt meer een gangbang geloof ik want er zijn nog 13997 anderen ook...quote:
Ik ga vanmiddag shoppen.quote:
Jezus. Van molo had ik dit wel verwacht, maar van Ijsdraakje toch niet zo..quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, het wordt meer een gangbang geloof ik want er zijn nog 13997 anderen ook...
Niet?quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles voor te proeven hoor.
Ja, ook die staat weinig stil tijdens zo'n event hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus. Van molo had ik dit wel verwacht, maar van Ijsdraakje toch niet zo..
ik heb allebei niet.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, een spelletje wat we op de Xbox hebben is nu in de aanbieding op PS4.Vanmiddag even regelen.
En ja, ik mág wel op de Xbox gamen, maar hij is meestal al in gebruik.
Door het spelletje op de PS4 te kopen, kan ik de wens voor een laptop wat makkelijker parkeren.quote:
ik heb ook geen extra tvquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Door het spelletje op de PS4 te kopen, kan ik de wens voor een laptop wat makkelijker parkeren.Gaat alsnog wel gebeuren, maar later dit jaar ofzo.
De extra tv is toch zo neergezet.
Ik heb m'n oude tv meegenomen toen we gingen samenwonen en die wordt nog graag gebruikt. Om de week komt er iemand langs om te gamen en die neemt z'n console gewoon mee.quote:
Voor welke spellen zou je 'm willen?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een switch willen, Maar vind ze zo duur.
Ik ben zelf geen Zelda-speler, maar ik hoor echt alleen maar positiefs over BotW.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
En dan met Zelda en wat Mario spellen.
Ik had hem wel voor de WII ben er echt uuuuuren zoet mee geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen Zelda-speler, maar ik hoor echt alleen maar positiefs over BotW.
En een aangekondigd vervolg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had hem wel voor de WII ben er echt uuuuuren zoet mee geweest.Mario Kart vind ik ook leuk.
Jep. Met zo'n achterlijke verledentijdsconstructie waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben de enige niet niet gamet
Gamet toch?
Lol ja rabbits vond ik ook tof!quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een aangekondigd vervolg.
Ik ben eigenlijk maar een matige Nintendo-bezitter, ik speel vanalles, behalve de klassieke namen.(Ja, Odyssee dan, maar dat was een aanbieding met m'n console
) Verder alleen Mario vs Rabbids, geloof ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Met zo'n achterlijke verledentijdsconstructie waarschijnlijk. Gametete.
ik ken eigenlijk maar heel weinig mensen die veel gamen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Gamet toch?
Heel veel collega’s ook. Maar ik werk veel met computernerdsquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk maar heel weinig mensen die veel gamen.
Heb ik ook nog, alleen geen geschikt apparaat meer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb ook wel wat Steam spelletjes, zoals de sims enzo
Als je bedoelt te zeggen dat je de enige bent die geen spelletjes speelt…..quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Gamet toch?
Ik speel teveel spelletjes…..quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Laatste spel dat ik heb gespeeld was Battlefield. Jááren geleden alweer
het enige spel dat ik speel is paradise island.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel veel collega’s ook. Maar ik werk veel met computernerds
laatste gaes die ik fanatiek speelde waren Need for speed underground en Colin McRae rallyquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Check, hoogstens wat geknutsel erbij nog.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik speel teveel spelletjes…..
Als in... naast Netflix en sporten is dat het enige wat ik doe.
Met de helikopter-update?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatste gaes die ik fanatiek speelde waren Need for speed underground en Colin McRae rally
de wat?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met de helikopter-update?
Huehuehue.
McRae is neergestort met z'n helikopter.quote:
is hij daarbij gestorven? want dan is het natuurlijk geen leuk grapje he..quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
McRae is neergestort met z'n helikopter.
Dat was in 2007 al, prima grapjesmateriaal ondertussen.quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is hij daarbij gestorven? want dan is het natuurlijk geen leuk grapje he..
Daar heb ik FOK! voorquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige spel dat ik speel is paradise island.
en dat is vooral om de tijd om te krijgen tijdens het netflixen of muziek luisteren
Kids, huishouden?quote:Op donderdag 23 januari 2020 13:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik speel teveel spelletjes…..
Als in... naast Netflix en sporten is dat het enige wat ik doe.
Ik speel nog fanatiek rollercoaster tycoonquote:Op donderdag 23 januari 2020 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Naast je werk en FOK!?quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik speel nog fanatiek rollercoaster tycoon
Fokken, gamen, fappen, werken.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten
Soms even slapenquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fokken, gamen, fappen, werken.
Man man, je moet er maar de tijd voor hebben
Sporten niet vergeten.quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fokken, gamen, fappen, werken.
Man man, je moet er maar de tijd voor hebben
Zit het geheim in de boterhammen met kipfilet? Want dan ga ik dat ook etenquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten
Ik heb zo'n vermoede dat fappen sport is voor haags en hij extra vitamine pilletjes slik daarvoorquote:
Haags, slimme ondernemer die hij is, delegeert dat gewoonquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoede dat fappen sport is voor haags en hij extra vitamine pilletjes slik daarvoor
quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit het geheim in de boterhammen met kipfilet? Want dan ga ik dat ook eten
Laatst had hij nog geen behoefte aan een secretaresse heeft hij me verteltquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, slimme ondernemer die hij is, delegeert dat gewoon
Dan zal de stagiaire bevallen huehue!quote:Op donderdag 23 januari 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laatst had hij nog geen behoefte aan een secretaresse heeft hij me vertelt
Als dat maar geen rechtszaak wordquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zal de stagiaire bevallen huehue!
Da's genoegquote:Op donderdag 23 januari 2020 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen een kilootje inslaan
En dan moet je ook nog ontbijten en een tissendoortje hebben!quote:
Ach, ik ben al tevreden met de helft van Haags energiequote:Op donderdag 23 januari 2020 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog ontbijten en een tissendoortje hebben!
Lekkaaaaahquote:Op donderdag 23 januari 2020 15:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou nog een uurtje vergadertijgeren en dan naar huis
Wat vroeg, ik zou overwerken als ik jou was.quote:
Mensen die niet op tijd zijn, zijn per definitie klachtwaardigquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die niet op tijd zijn voor een vergadering
+1quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die niet op tijd zijn, zijn per definitie klachtwaardig
quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen zijn per definitie klachtwaardig
+100quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen die niet op tijd zijn, zijn per definitie klachtwaardig
Gek zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat vroeg, ik zou overwerken als ik jou was.
Moet ook nog naar huis he. Ben er voorlopig nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed zo! Je hebt genoeg gewerkt!
Tja, ik vind het best een kort werkdagje voor jouw doen.quote:
Mag wel een keer.quote:Op donderdag 23 januari 2020 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, ik vind het best een kort werkdagje voor jouw doen.
Nou mooiquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:57 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb ook niet zoveel te vertellen, ging lekker op de zaak vandaag, geen spannende dingen
boodschapje gedaan, thuis gekomen, schaaltje nootjes en een biertje, even op1 kijken van gisterenavond en fokken
straks spaghetti maken, koffie machine verversen zodat ik morgen alleen op het knopje hoef te drukken
daarna een beetje tv kijken, uur of tien-elf naar bed, misschien nog een stukje lezen of anders met het oog op morgen luisteren
Gewoon hoorn op de haak gooien en naar huis gaanquote:
Of de haak op de hoornquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon hoorn op de haak gooien en naar huis gaan
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon hoorn op de haak gooien en naar huis gaan
Ik woon ook niet op kantoorquote:Op donderdag 23 januari 2020 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ook nog naar huis he. Ben er voorlopig nog niet
Dan hoop ik dat de tijd beetje snel gaat.quote:
Het is je gegund.quote:
Mwahquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja niet te hard werken toch. Is voor niemand goed/
quote:
Police in Brazil ride on water buffalo to keep up with criminals trying to escape in rivers and swamps.
Heb je dat persoonlijk gecheckt bij ze?quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken genoeg mannen die te hard werken en daar een slappe van krijgen.
Ik geloof hen op hun woordquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat persoonlijk gecheckt bij ze?
Ja swamp. Zal wel niet zoveel water zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat een boot sneller is?
Ik zie US er wel voor aan om een ervaringsdeskundige te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat persoonlijk gecheckt bij ze?
Kijkend en zoekend naar bobbels in de broekjes.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie US er wel voor aan om een ervaringsdeskundige te zijn.
Zo’n boot met een ventilator achterop danquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja swamp. Zal wel niet zoveel water zijn.
Ja jezus vraag het ze.quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n boot met een ventilator achterop dan
Dat is geen boefquote:Op donderdag 23 januari 2020 17:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Boef vlucht hem dan gelijk naar zand waar ze niet voorkomen.
[ afbeelding ]
Volgens wiki welquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens wiki wel
Boef is de artiestennaam van Sofiane Boussaadia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Boef_(rapper)
O jawel.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vraag je toch niet aan een eloquente chique dame?
Nee niet echt. Heb ik wel vaker hoor. Komt zo random op zetten :pquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk het, niks voor jou![]()
Is er wat?
Okee, dat kan gebeurenquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee niet echt. Heb ik wel vaker hoor. Komt zo random op zetten :p
Mja weet niet of random het juiste woord is. Maar dan zit er weer iets in mijn hoofd ofzo.Maar dat komt dan wel weer random :p Maar zo kan ik dus ineens ook heel vrolijk zijnquote:
Lekker man, escortje vanavond?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit alweer een hotelweer een nachtje over slapen in Eindhoven
Ow op die manier, dat ken ik wel maar heb dat vaker met andere emoties zoals nostalgie ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja weet niet of random het juiste woord is. Maar dan zit er weer iets in mijn hoofd ofzo.Maar dat komt dan wel weer random :p Maar zo kan ik dus ineens ook heel vrolijk zijn
Ford?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, escortje vanavond?
Iedere avond dusquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel jawel. Soms ben ik ook een beetje knorrig. Als ik toe ben aan weekend of zo.
Ik ben geloof ik een totaal niet nostalgies persoonquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow op die manier, dat ken ik wel maar heb dat vaker met andere emoties zoals nostalgie ofzo.
Nou, RIP dan maarquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ojee dat coronavirus is nu ook in Frankrijk aangetroffen. Het komt wel erg dichtbij zo.
Volgende week weer naar Parijs, misschien is het dan ook meteen mijn laatste keerquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ojee dat coronavirus is nu ook in Frankrijk aangetroffen. Het komt wel erg dichtbij zo.
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, escortje vanavond?
Tegen de tijd dat je terug wil sta je aan een gesloten grens want Nederland beschermt zijn burgers wel tegen die vieze gore Chinese griep.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week weer naar Parijs, misschien is het dan ook meteen mijn laatste keer
Daar staat Nederland inderdaad om bekend.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je terug wil sta je aan een gesloten grens want Nederland beschermt zijn burgers wel tegen die vieze gore Chinese griep.
Das inmiddels duidelijk toch?quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:54 schreef Karzai het volgende:
Coronavirus, ja is nog even afwachten of dat besmettelijk is
quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week weer naar Parijs, misschien is het dan ook meteen mijn laatste keer
Van de vleermuisquote:Op donderdag 23 januari 2020 18:55 schreef Karzai het volgende:
nee ze weten het nog niet hoe dat wordt overgedragen
Hun eigen volk boeit ze niet zoveel, wat de wereld van China gaat vinden als ze het virus wereldwijd laten ontsnappen boeit ze heeeeel erg veel op economisch gebied.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraag me meer af waarom er in China al 5 steden in complete lockdown zijn. Best wel een paniekerige actie voor zoiets.
Oppassen voor Chinese rolkoffertjes!quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:54 schreef Karzai het volgende:
Coronavirus, ja is nog even afwachten of dat besmettelijk is
Ja verse slacht ter plekke van kikker tot gnoe en dan door elkaar is daar gangbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:56 schreef Karzai het volgende:
en waar het vandaan komt ze denken van een markt van een chinese stad
Ach Sars leek 10 keer erger na 1 week. Maar goed, Chinees nieuwjaar dit weekend...quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun eigen volk boeit ze niet zoveel, wat de wereld van China gaat vinden als ze het virus wereldwijd laten ontsnappen boeit ze heeeeel erg veel op economisch gebied.
Insjallah.quote:Op donderdag 23 januari 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Er zijn gewoon te veel chinezen dus dit is gods wil
Iedereen al lekker aan het rondreizen daar inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach Sars leek 10 keer erger na 1 week. Maar goed, Chinees nieuwjaar dit weekend...
Gaan er 1400 miljoen Chinezen een dagje vakantie vieren per trein.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach Sars leek 10 keer erger na 1 week. Maar goed, Chinees nieuwjaar dit weekend...
Hele trein naar de choleraquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan er 1400 miljoen Chinezen een dagje vakantie vieren per trein.
you have my attentionquote:
Oorverdovende rochelen en spugen in de trein is wel de nationale hobby daar.quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele trein naar de cholera
Stijfje gekregenquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorverdovende rochelen en spugen in de trein is wel de nationale hobby daar.
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een pik van 1 meter 80.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een pik van 1 meter 80.
De tering, das wel lanfquote:Op donderdag 23 januari 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allah is groot, Allah is machtig, Allah heeft een pik van 1 meter 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |