quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat geeft ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2020 05:59 schreef Michael_88 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben er niet zo vaak.
Dat maakt niks uit tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 05:59 schreef Michael_88 het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben er niet zo vaak.
Beter idd, was gisteren echt frisquote:
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2020 06:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter idd, was gisteren echt fris![]()
Straks met de metro want vanavond zuipen bij werkborrel
quote:Op donderdag 23 januari 2020 06:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor best lekker geslapenNu weer op weg naar Eindhoven.
Hendig sjiek slippenquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:40 schreef FranticDJ het volgende:
Potver. Het heeft gevroren. En dan lekker op de ferrari staan >.<
Allen lekker geslapen? Behalve @:bitterbal natuurlijk
Dinsdag geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer moet je weer naar Den Haag?
Niet alleen hierquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Den Haag is wel een beetje het centrum van de wereld hier hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Uhuquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee, nooit geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Koninklijk meervoud? of ligt er nog een schaars geklede dame naast je?quote:
Laten we hopen dat laatstequote:Op donderdag 23 januari 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud? of ligt er nog een schaars geklede dame naast je?
Nee, papadag dus namens de kleine en mijquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koninklijk meervoud? of ligt er nog een schaars geklede dame naast je?
ook dat kan een schaars geklede dame zijn. alleen dan gaat (hopelijk) niemand om pics vragenquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, papadag dus namens de kleine en mij.
goedemorgen mevrouw Bal.quote:
hoe maakt u het?quote:
Leuk!quote:Op donderdag 23 januari 2020 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, papadag dus namens de kleine en mij.
was best een prima nacht geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was geen goede nacht :p JIj?
zit dat tegenwoordig niet allemaal samen in bsgw of zoiets?quote:
Ik weet het nooit eigenlijk. Volgens mij krijg je er 3 achter elkaar. WOZ is dan weer met riool en weet ik het wat erbij geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2020 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was best een prima nacht geloof ik
[..]
zit dat tegenwoordig niet allemaal samen in bsgw of zoiets?
water, woz , afvalquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het nooit eigenlijk. Volgens mij krijg je er 3 achter elkaar. WOZ is dan weer met riool en weet ik het wat erbij geloof ik.
woz, afval en riool dacht ik dat samen in die bsgw zaten, maar goed. betalen moet je tochquote:Op donderdag 23 januari 2020 08:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet het nooit eigenlijk. Volgens mij krijg je er 3 achter elkaar. WOZ is dan weer met riool en weet ik het wat erbij geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |