Bitterballen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
Hoeft @:Plompzakker de fles Remia ook niet open te draaien voor de bitterballen!
Owquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik bedoelde Remia frituurvet!
Mayonaisequote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja sorry hoor..ik ben gek op ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ballen hebben helemaal geen sausquote:
Ingebouwd, toch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn ballen hebben helemaal geen saus
Bier is ook primaquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen interesse in de hoeren of het bier dan?
Mijn ballen hebben helemaal geen sausquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ingebouwd, toch?
Kan ze er vast wel uit krijgen!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:Ja maarw ...ja maarw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn gehaktballen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Verkeerd soort ballen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maarw ...ja maarw....
Dat zijn gehaktballen
Ze maken wel saus aan als het goed isquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn ballen hebben helemaal geen saus
Ik heb wel een lichte voorkeur voor die andere ballenquote:
Klopt. Vanochtend nog even getest. Kwam nog steeds saus uitquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze maken wel saus aan als het goed is
Een leegloper dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Vanochtend nog even getest. Kwam nog steeds saus uit
Niet op dagelijkse basis de crew chanterenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet op dagelijkse basis de crew chanteren
quote:
Chanteren!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest er wel goed voor schudden.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat dud0r eventjes op adem komen, man!
Misschien je ventiel checken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest er wel goed voor schudden.
[..]
Ik zag er wel een gaatje in zittenquote:
Ja voor je het weet zit het in je oogquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja voor je het weet zit het in je oog
Moet ik anders nog eens wat foto materiaal van jou het forum op slingeren?quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik anders nog eens wat foto materiaal van jou het forum op slingeren?
Ik DM wel weer de inlog gegevens van de BDSM file van je doorquote:
Geilquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik DM wel weer de inlog gegevens van de BDSM file van je door
Neequote:Op woensdag 22 januari 2020 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ik kan jullie ook geen minuut alleen laten hè
Ik wil ze ookquote:
De helft van al het video materiaal heb je samen met hem gemaaktquote:
Mevrouw?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Mevrouw BLIJFT "Poesje nauw" voor mini-ToT zingen!
"Honey? You're singing about a tight pussy again! It is 'Poesje mauw'. "
![]()
Maar heeft die een nauw poesje? Dat bedoelt haags waarschijnlijkquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar heeft die een nauw poesje? Dat bedoelt haags waarschijnlijk
Geen idee, ik ken haar poesje niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar heeft die een nauw poesje? Dat bedoelt haags waarschijnlijk
Vooral niks van zeggen juistquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
Mevrouw BLIJFT "Poesje nauw" voor mini-ToT zingen!
"Honey? You're singing about a tight pussy again! It is 'Poesje mauw'. "
![]()
TVPquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De helft van al het video materiaal heb je samen met hem gemaakt
En da's gênantquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan zingt MiniTot haar versie luidkeels waar andere mensen bij zijn.....
Yesss!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit met mijn gezin op een terras en zoonlief kon de R nog niet goed uitspreken.....zegt ie tegen de ober: we komen bloodjes eten!quote:
Lolquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit met mijn gezin op een terras en zoonlief kon de R nog niet goed uitspreken.....zegt ie tegen de ober: we komen bloodjes eten!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zo zat ik ooit met mijn gezin op een terras en zoonlief kon de R nog niet goed uitspreken.....zegt ie tegen de ober: we komen bloodjes eten!
In combinatie met bitterballen wel, ja!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:19 schreef beach2 het volgende:
bier en tieten
is dat nog een ding hier
Leedvermaakquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
M'n collega's maken aan de lopende band blunders in het Engels. Helemaal mooi als ze pissig zijn.
Tieten heb ik niet maar kan je wel een biertje aanbieden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:19 schreef beach2 het volgende:
bier en tieten
is dat nog een ding hier
Zit jij aan de glad?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In combinatie met bitterballen wel, ja!
leuk om te zien dat er na 2.5 jaar niks veranderd isquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
In combinatie met bitterballen wel, ja!
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:19 schreef beach2 het volgende:
bier en tieten
is dat nog een ding hier
ik zie dat tegenwoordig elke newbie mod kan wordenquote:
Ok en nu?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:25 schreef beach2 het volgende:
[..]
ik zie dat tegenwoordig elke newbie mod kan worden
fok is echt achteruit gegaan
tijd om weer 2.5 jaar weg te gaan
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:25 schreef beach2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:25 schreef beach2 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dat corona virus 2/3 van de mensheid weg vaagt..maar is dit niet een fake foto...quote:
Zie je het aan de pixels?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat dat corona virus 2/3 van de mensheid weg vaagt..maar is dit niet een fake foto...
Nicequote:Op woensdag 22 januari 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, als hij strand1 was en zich een beetje fatsoenlijk gedroeg, was hij deze geweest:
[ afbeelding ]
Ik stuur je wel even de inlog gegevensquote:
IK heb daar niet zoveel mee...ja leuk levend verbranden in de zon...en danquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, als hij strand1 was en zich een beetje fatsoenlijk gedroeg, was hij deze geweest:
[ afbeelding ]
Geilerdquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even de inlog gegevens
Beetje zwemmen, beetje varen, beetje chickies hosselen en diverse soa's oplopen bij hen, verkopers wegjagen die je wakker maken terwijl je rood als een kreeft ligt te bakken enz.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK heb daar niet zoveel mee...ja leuk levend verbranden in de zon...en dan
Jij op een strandbedje......meerdere vrouwen om je heen die schaduw en enige verkoeling geven....quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
IK heb daar niet zoveel mee...ja leuk levend verbranden in de zon...en dan
Die heeft een straatverbod tegen hem geëist. De rechter moet zich nog over de zaak buigen!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij op een strandbedje......meerdere vrouwen om je heen die schaduw en enige verkoeling geven....
Hoe gaat het eigenlijk met de zwembadmevrouw?
Nice!!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even de inlog gegevens
De kwaliteit is slechtquote:
Flippie hier wel!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De kwaliteit is slecht
Ik heb niets over nep gezegd
Ow jeetje.......quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft een straatverbod tegen hem geëist. De rechter moet zich nog over de zaak buigen!
Ben ik niet zo van...ben meer hier vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jij op een strandbedje......meerdere vrouwen om je heen die schaduw en enige verkoeling geven....
Hoe gaat het eigenlijk met de zwembadmevrouw?
HOMOquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben ik niet zo van...ben meer hier van
[ afbeelding ]
Zwemdame helaas nog niet gespot....
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleine Geerdje uit de polder, kind van 't lage land.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, nu maar wachten tot het koren rijp is he!
Als jij maar rijp bentquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, nu maar wachten tot het koren rijp is he!
Ahw....hopelijk zie je haar gauw!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oehoehoehoerend hard!quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]61 km/u!
Hij gaat hard, hij gaat lekker!
Ja na 330,3 km zoeken zou ik zo langzamerhand wel de moed een beetje verliezen eigenlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw....hopelijk zie je haar gauw!
Ghehequote:Op woensdag 22 januari 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja na 330,3 km zoeken zou ik zo langzamerhand wel de moed een beetje verliezen eigenlijk.
Ze zijn het nog aan het onderzoeken toch?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Tanja gevonden denken jullie?
Ja geloof het wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn het nog aan het onderzoeken toch?
Maar of er meer lichamen liggen dan bedoeld zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om vast te stellen zou ik denkenquote:
Zou dan onder een ander persoon liggen begreep ik van de radio.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nouja, op een begraafplaats niets vinden is natuurlijk onmogelijk...
Ik denk, aangezien het zolang duurt al dat zoeken, dat ze inderdaad meer hebben gevonden. Alleen de vraag is of het haar is..quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Maar of er meer lichamen liggen dan bedoeld zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om vast te stellen zou ik denken
Ik denk, aangezien het zolang duurt al dat zoeken, dat ze inderdaad meer hebben gevonden. Alleen de vraag is of het haar is..quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Maar of er meer lichamen liggen dan bedoeld zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om vast te stellen zou ik denken
Yepquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zou dan onder een ander persoon liggen begreep ik van de radio.
Hoop ik ook ...ook weer niet eng gekquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw....hopelijk zie je haar gauw!
Eng gek?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop ik ook ...ook weer niet eng gek![]()
![]()
Ja dat zal wel even duren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk, aangezien het zolang duurt al dat zoeken, dat ze inderdaad meer hebben gevonden. Alleen de vraag is of het haar is..
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt , weet alleen dat dat Tanja Groen verhaal 27 jaar(?) geleden is. En er werd ook wat gezegd over evt meer lichamen ,maar dat heb ik niet helemaal meegekregenquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het verhaal alleen al is best luguber.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zal wel even duren.
Ook wel nieuwsgierig waar zo'n tip nu ineens vandaan komt. Maar goed, eerst maar afwachten of ze echt gevonden wordt.
Ik word een beetje moe van die Peterquote:
Ik vind het een vreselijke ventquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die Peter
Soms wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke vent
Laffing aut laut.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijke vent
Nouja laat ik het erop houden dat hij lekker moet doen waar hij goed in is, dit soort zaken dus en niet overal maar mee willen bemoeien.quote:
Held....quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop ik ook ...ook weer niet eng gek![]()
![]()
Om 18:30 uur meer duidelijkheidquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouja laat ik het erop houden dat hij lekker moet doen waar hij goed in is, dit soort zaken dus en niet overal maar mee willen bemoeien.
Yupquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om 18:30 uur meer duidelijkheid
Buiten het werk om heb ik nooit contact met vrouwen...dus ik weet nog niet eens of ik het durf...quote:
Meen je dit?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Buiten het werk om heb ik nooit contact met vrouwen...dus ik weet nog niet eens of ik het durf...
quote:De zoekactie naar het stoffelijk overschot van de in 1993 verdwenen Tanja Groen is zonder resultaat gebleven, zo meldt de politie.
De forensische werkzaamheden aan het graf zijn in de loop van woensdagavond afgerond. Het geopende graf is weer dicht gemaakt en de grafsteen wordt zo snel mogelijk opnieuw geplaatst. De begraafplaats, die afgesloten was, is ook weer toegankelijk voor bezoekers.
Ben je serieus?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Buiten het werk om heb ik nooit contact met vrouwen...dus ik weet nog niet eens of ik het durf...
Whuttt?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als ik ben.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whuttt?![]()
Je maakt een grapje toch?
Huhquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als ik ben.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand is perfect dus ook ik niet.
Klopt net als anderen niet zo perfect als ik ben, dat klopt niet helemaal behalve mijn piemol !quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo perfect als ik ben.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt net als anderen niet zo perfect als ik ben, dat klopt niet helemaal behalve mijn piemol !
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:59 schreef ToT het volgende:
Of nee: Hall of the mountain king, aangezien die steeds sneller gaat en op een hoogtepunt komt!
Tegenwoordig geniet ik er wel van als ik een damp laat. Gewoon even de overtollige lucht lozen.quote:
vroeger niet ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Tegenwoordig geniet ik er wel van als ik een damp laat. Gewoon even de overtollige lucht lozen.
Ik damp liever zelf ..... Een jonkoquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Tegenwoordig geniet ik er wel van als ik een damp laat. Gewoon even de overtollige lucht lozen.
Toen stond ik er niet zo bij stil. Vooral als je een kappa op hebt dan begint de damp wel goed te komen.quote:
Dat doe ik dan weer niet, ben daar te braaf voorquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik damp liever zelf ..... Een jonko
nog nooit op...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik damp liever zelf ..... Een jonko
Morgen niet. Denk wel dat ik vrijdag even ga. Niet dat ik veel kan doen maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik wat gedaan heb. Hopelijk heb ik na de operatie maandag een sneller herstel dan nu met het gips. Er zit totaal geen kracht in die vinger. Kan niet eens een kan melk ermee optillenquote:
Hahahahaha homoquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen niet. Denk wel dat ik vrijdag even ga. Niet dat ik veel kan doen maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik wat gedaan heb. Hopelijk heb ik na de operatie maandag een sneller herstel dan nu met het gips. Er zit totaal geen kracht in die vinger. Kan niet eens een kan melk ermee optillen
Aaaah kak manquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Morgen niet. Denk wel dat ik vrijdag even ga. Niet dat ik veel kan doen maar dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik wat gedaan heb. Hopelijk heb ik na de operatie maandag een sneller herstel dan nu met het gips. Er zit totaal geen kracht in die vinger. Kan niet eens een kan melk ermee optillen
Als je daar te braaf voor bent ,,,quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet, ben daar te braaf voor![]()
quote:
Ja best wel. Ik wil gewoon weer normaal kunnen trainen. Ik word er een beetje verdrietig van.quote:
Stel je aan fattiequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Ja best wel. Ik wil gewoon weer normaal kunnen trainen. Ik word er een beetje verdrietig van.
Misschien zijn er hier nog dames met een flinke voorgevel waarop ik mag uithuilen
Dat je in beperkte mate rebelser bent dan mijquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je daar te braaf voor bent ,,,
Mijn hemel.... Wat zegt dit dan over mij
![]()
![]()
En ook geen chicksquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat je in beperkte mate rebelser bent dan mij![]()
Ik rook zelf niet, misschien dat ik daardoor die behoefte om een jonko te klappen niet heb.
Ik heb wel vaker jonko's geklaptquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen braaf![]()
Het ligt dus echt aan mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker jonko's geklapt
Nu maar afwachten tot ze ze onderzocht hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef puzziepie het volgende:
Er zijn geen resten van Tanja in het graf gevonden lees ik net
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu maar afwachten tot ze ze onderzocht hebben.
Ja, chick heb ik ook niet. Wil het wel. Maar als er niemand is dan is er niemand. En homo worden weiger ikquote:
@puzziepie!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, chick heb ik ook niet. Wil het wel. Maar als er niemand is dan is er niemand. En homo worden weiger ik![]()
![]()
Het is niet zo dat je zomaar homo kan wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, chick heb ik ook niet. Wil het wel. Maar als er niemand is dan is er niemand. En homo worden weiger ik![]()
![]()
Heb je daar ervaringen mee?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je zomaar homo kan worden![]()
![]()
Kon je niet merken dat die homo was dan ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je daar ervaringen mee?![]()
![]()
Er was hier iemand werkzaam die het door zijn eigen domheid elke keer verpeste bij chicks. "Ze begrijpen mij niet" claimde hij altijd. Terwijl als hij zijn verhaal vertelde je zou denken van man man man pas je gedrag eens aan en luister ook eens naar de ander. Hij besloot toen maar om homo te worden en is denk ik nog steeds met diegene samen![]()
![]()
![]()
Ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu maar afwachten tot ze ze onderzocht hebben.
IK BEN GEEN COUGAR!!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
IK BEN GEEN COUGAR!!![]()
Ga je mond spoelen malle jongen !!
Nee, want uit zijn houding en gedrag bleek dat hij hetero was. Zelfs de grootste gaylord zei dat die persoon geen gay is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kon je niet merken dat die homo was dan ?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
IK BEN GEEN COUGAR!!![]()
Ga je mond spoelen malle jongen !!
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, want uit zijn houding en gedrag bleek dat hij hetero was. Zelfs de grootste gaylord zei dat die persoon geen gay is.
Ik ken mensen die na hun 50e pas merkten wat hun geaardheid was.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, want uit zijn houding en gedrag bleek dat hij hetero was. Zelfs de grootste gaylord zei dat die persoon geen gay is.
Dan is ze 'ergens' anders. Dit is net als Madelaine McCain. Haar lichaam is ook nooit gevonden. Bovendien is het onduidelijk of ze nog leeft of niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:34 schreef puzziepie het volgende:
Maar er zijn geen stoffelijke resten van haar gevonden
Ik geloof daar niet zo inquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die na hun 50e pas merkten wat hun geaardheid was.
Over zo een gast die het bij de vrouwen verpestte en uit wanhoop maar homo werd en nu met een gay is getrouwd en al.quote:
Vaak is dat een grote schok voor de persoon met wie ze op dat moment hun leven delen. Zeker als het mensen van de ouderwetse stempel zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken mensen die na hun 50e pas merkten wat hun geaardheid was.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je daar ervaringen mee?![]()
![]()
Er was hier iemand werkzaam die het door zijn eigen domheid elke keer verpeste bij chicks. "Ze begrijpen mij niet" claimde hij altijd. Terwijl als hij zijn verhaal vertelde je zou denken van man man man pas je gedrag eens aan en luister ook eens naar de ander. Hij besloot toen maar om homo te worden en is denk ik nog steeds met diegene samen![]()
![]()
![]()
Ja laatst had een privé-detective gezegd dat ze die hotelkamer niet levend verlaten had, terwijl een andere expert juist zei dat ze ergens in een kelder van een oud huis opgesloten zou zitten en binnenkort weer vrij gelaten zou worden omdat ze inmiddels te oud geworden zou zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan is ze 'ergens' anders. Dit is net als Madelaine McCain. Haar lichaam is ook nooit gevonden. Bovendien is het onduidelijk of ze nog leeft of niet.
Yup, ik ken iemand die met een blauw oog op het werk is op komen dagen nadat hij tegen zijn vrouw en kinderen uit de kast gekomen was.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vaak is dat een grote schok voor de persoon met wie ze op dat moment hun leven delen. Zeker als het mensen van de ouderwetse stempel zijn.
Nee het is geen grap. Misschien dat er een voorfase vooraf ging. Tussen zijn laatste vrouwencontact en eerste mannencontact zat geloof ik iets van 3 maanden. Hij ging er even tussenuit en toen hij terug kwam vertelde hij vol trots dat hij getrouwd is met een man en van een man hield. Op de vraag waarom hij zo rap van stof was hiermee gaf hij als antwoord dat het met vrouwen niet lukt en dan maar met mannen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dit is natuurlijk een compleet bullshit verhaal
![]()
Dus ik ga er vanuit dat je een grapje maakt
o werkt dat namelijk niet . Je wordt niet ineens homo
IK WIL GODVERDOMME HEUL NIETSquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Die zou dat niet willen, die wilt denk ik iemand die ook jonko's klapt
Die leeft niet meerquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan is ze 'ergens' anders. Dit is net als Madelaine McCain. Haar lichaam is ook nooit gevonden. Bovendien is het onduidelijk of ze nog leeft of niet.
Veel conclusies lopen door elkaar heen en al. Maar zij is echt een mysterie geworden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst had een privé-detective gezegd dat ze die hotelkamer niet levend verlaten had, terwijl een andere expert juist zei dat ze ergens in een kelder van een oud huis opgesloten zou zitten en binnenkort weer vrij gelaten zou worden omdat ze inmiddels te oud geworden zou zijn.
Sowieso.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Veel conclusies lopen door elkaar heen en al. Maar zij is echt een mysterie geworden.
Dat is wel heftig inderdaad. Eén van de communicatiemedewerkers kreeg ook klappen van zijn familie toen hij met zijn vriend thuiskwam. Hij heeft toen alle banden met de familie verbroken en is gelukkig met zijn rijke vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik ken iemand die met een blauw oog op het werk is op komen dagen nadat hij tegen zijn vrouw en kinderen uit de kast gekomen was.
Doe een voice message, dan is het duidelijk genoegquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
IK WIL GODVERDOMME HEUL NIETS![]()
Meer capslock kan ik er niet van maken![]()
Ik ken iemand die ook op 50+ leeftijd uit de kast gekomen is en iedereen gaat er prima mee om.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel heftig inderdaad. Eén van de communicatiemedewerkers kreeg ook klappen van zijn familie toen hij met zijn vriend thuiskwam. Hij heeft toen alle banden met de familie verbroken en is gelukkig met zijn rijke vriend.
Maar als je homo bent....waarom heb je dan sex met een vrouw....dan ben je toch bi?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, ik ken iemand die met een blauw oog op het werk is op komen dagen nadat hij tegen zijn vrouw en kinderen uit de kast gekomen was.
Zij kan zich niet identificeren met wat er toen is gebeurd allemaal, ze kent de plek, haar ouders etc niet meer. DNA-matching zou alleen nog een optie zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso.
Mocht ze nog wel leven, dan is het in ieder geval wel duidelijk dat ze niets meer van haar oude leven zou weten, en haar ouders zou ze natuurlijk ook niet meer herkennen (zeker ook omdat ze ouder geworden zijn.)
Maar het lijkt me ook sterk dat ze nog zou leven.
Zolang zijn hand maar niet bij jou in de broek gaat hequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ook op 50+ leeftijd uit de kast gekomen is en iedereen gaat er prima mee om.
Ik had al wel wat vermoedens omdat hij langzaam maar zeker wat meer make-up en ietwat vrouwelijke kleding begon te dragen. Maar ik vind het helemaal prima.
Hoeveel contact hij met wie had doet er niet echt aan toe. En zeker niet in dat soort oppervlakkige contact dingen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee het is geen grap. Misschien dat er een voorfase vooraf ging. Tussen zijn laatste vrouwencontact en eerste mannencontact zat geloof ik iets van 3 maanden. Hij ging er even tussenuit en toen hij terug kwam vertelde hij vol trots dat hij getrouwd is met een man en van een man hield. Op de vraag waarom hij zo rap van stof was hiermee gaf hij als antwoord dat het met vrouwen niet lukt en dan maar met mannen.
Koning Willem II was homo maar moest trouwen en kinderen maken. Zijn vrouw wist het en accepteerde dit want ja, geld/doekoe vrouw hequote:Op woensdag 22 januari 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar als je homo bent....waarom heb je dan sex met een vrouw....dan ben je toch bi?
Klopt, maar veel homo's (met name vroeger) willen niet voor zichzelf erkennen dat ze homo zijn en proberen een normaal huisje-boompje-beestje leven te krijgen, maar in de loop der tijd gaat het toch wel steeds meer wringen à la chateau Meiland.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar als je homo bent....waarom heb je dan sex met een vrouw....dan ben je toch bi?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Zolang zijn hand maar niet bij jou in de broek gaat he
Daar gaat het om, of iemand gelukkig is en al.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoeveel contact hij met wie had doet er niet echt aan toe. En zeker niet in dat soort oppervlakkige contact dingen.
Dat was overduidelijk een grap die hij maakte En dus absoluut niet serieus bedoelt , zo lees ik dat iig .
Maar wel mooi dat hij happy is met zijn man
Ah, was dat de koning die zijn macht opgaf onder druk van de ministers die zijn geaardheid aan de grote klok dreigden te hangen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Koning Willem II was homo maar moest trouwen en kinderen maken. Zijn vrouw wist het en accepteerde dit want ja, geld/doekoe vrouw he![]()
![]()
![]()
Wat je niet moet hebben is een groepje homo's die het vrouwtje in de relatie zijn bij elkaar. Want dan raken ze in hun element. Wel leuk om te zien hoe ze ermee omgaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar veel homo's (met name vroeger) willen niet voor zichzelf erkennen dat ze homo zijn en proberen een normaal huisje-boompje-beestje leven te krijgen, maar in de loop der tijd gaat het toch wel steeds meer wringen à la chateau Meiland.
Geloof je in Area 51 met aliens en al?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een bizar verhaal
Ahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Over zo een gast die het bij de vrouwen verpestte en uit wanhoop maar homo werd en nu met een gay is getrouwd en al.
Ja, dankzij hem wou Willem III niet regeren omdat die dan alleen ja moest knikken. En dat wilde hij niet. Maar desondanks was die Willem III toch lange tijd koning. En hij pakte letterlijk alles wat los en vast zat (net als zijn opa Willem I).quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, was dat de koning die zijn macht opgaf onder druk van de ministers die zijn geaardheid aan de grote klok dreigden te hangen?
Ja leuk maar dan maar niet....hoe kun je dan klaarkomen in een vrouw als je daar niet opvalt...je gaat toch ook niet als hetero ff die anus bewerken moet maar...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar veel homo's (met name vroeger) willen niet voor zichzelf erkennen dat ze homo zijn en proberen een normaal huisje-boompje-beestje leven te krijgen, maar in de loop der tijd gaat het toch wel steeds meer wringen à la chateau Meiland.
Whehehe okee dan!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dankzij hem wou Willem III niet regeren omdat die dan alleen ja moest knikken. En dat wilde hij niet. Maar desondanks was die Willem III toch lange tijd koning. En hij pakte letterlijk alles wat los en vast zat (net als zijn opa Willem I).
Gaat om de wrijving, door die wrijving van het contact kom je klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja leuk maar dan maar niet....hoe kun je dan klaarkomen in een vrouw als je daar niet opvalt...je gaat toch ook niet als hetero ff die anus bewerken moet maar...
Ja misschien dat ze dan toch een beetje bi zijn, ik weet het niet. Of ze fantaseren dat de flamoes een mannen-anus is of zo, geen idee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja leuk maar dan maar niet....hoe kun je dan klaarkomen in een vrouw als je daar niet opvalt...je gaat toch ook niet als hetero ff die anus bewerken moet maar...
Zonder wrijving geen glansquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat om de wrijving, door die wrijving van het contact kom je klaar.
Inderdaad, in dit geval de glans van het prachtig wit wat bij een goede wrijving komtquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zonder wrijving geen glans
Maar je moet je leuter nog wel omhoog zien te krijgen en te houden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je homo bent val je op mannen...hoe dan....ga je sex hebben met een vrouw.....quote:
Ik krijg hem echt niet hard van een man sorry...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Gewoon doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je homo bent val je op mannen...hoe dan....ga je sex hebben met een vrouw.....
Kan me voorstellen dat ze dan in fantasie opgaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je moet je leuter nog wel omhoog zien te krijgen en te houden.
Plak haar een snor en baard op, geef haar een voorbinddildo, doe ff alsof je Stefan Postma bent en dan met ogen dicht voor volk en vaderland precies nadoen wat ze net met jou deed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je homo bent val je op mannen...hoe dan....ga je sex hebben met een vrouw.....
Probeer jouw slurf eens aan de slurf van een ander te houden (docking)quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik krijg hem echt niet hard van een man sorry...
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Plak haar een snor en baard op, geef haar een voorbinddildo, doe ff alsof je Stefan Postma bent en dan met ogen dicht voor volk en vaderland precies nadoen wat ze net met jou deed.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Probeer jouw slurf eens aan de slurf van een ander te houden (docking)![]()
![]()
Eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:00 schreef Geerd het volgende:
Naja zal wel....ik vind het maar raar..
Ja nee waarom ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Probeer jouw slurf eens aan de slurf van een ander te houden (docking)![]()
![]()
Misschien ga je er wel zo gierend hard van klaarkomen dat de laatste proteïnen uit elke cel in je lichaam geperst gaan worden?quote:
HOLD THE LINEquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien ga je er wel zo gierend hard van klaarkomen dat de laatste proteïnen uit elke cel in je lichaam geperst gaan worden?
Ieder zo z'n ding in de vrije tijd. Maar wel overdreven dat wat Stefan deed uit moest komen.quote:
Weet ik hetquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef Geerd het volgende:
Is het voor kasthommo's anders dan om een vrouw te neuken. dan een hetero man een man?
Om te testen of die van jou inderdaad wakker gaat worden of niet. Daarmee kan jij je vraag beantwoorden.quote:
Lijkt me sowieso wel!quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:03 schreef Geerd het volgende:
Is het voor kasthommo's anders dan om een vrouw te neuken. dan een hetero man een man?
Dan ben je geen homo... ik probeer het nog enigszins serieus te houdenquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel!
Een sappig roze vruchtje en een stel tieten versus iets waar een kerel uit zit te schijten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |