https://www.ad.nl/show/sa(...)en-met-hij~a0030768/quote:They have been candid about their struggle with body confidence.
But Sam Smith looked happy and carefree as they shared a snap running naked along a beach to Instagram on Saturday, with the caption: 'PURA VIDA.'
The How Do You Sleep? hitmaker, 27, was faced away from the camera to protect their modesty, but showcased their nude derriere in the shot.
Zeker wel. Dat domme gelul incl. dat je dan die mensen in meervoud moet aanspreken want anders 'ben je intolerant'. En volgens sommige staatsregimes (hallo Canada, hallo UK) zelfs strafbaar en helaas komt alles vanaf de AngelSaksische kant (zeker dit soort hysterische shit) op termijn hierheen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou en. Laat ze lekker joh. Heb jij toch geen last van?
Laat hen eens even met rust joh, genderqueerofoob.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:58 schreef De_Onnoembare het volgende:
Sam Smith, een homo met een piepstem en verder gewoon XY-chromosmen doet gezellig mee aan de laatste hype en is 'non-binary'. Deze gast beweert dat hij noch man noch vrouw is en of je even aan taal-AIDS wilt doen om hem voortaan in meervoud aan te spreken.
[ afbeelding ]
En dan doen kranten dat ook nog
[..]
https://www.ad.nl/show/sa(...)en-met-hij~a0030768/
https://www.dailymail.co.(...)body-confidence.html
Klacht: debiele sneeuwvlokjeshype waar mensen nog aan meedoen ook.
Anti-klacht: Boy George noemt het wat het is: aandachttrekkerij.
https://metro.co.uk/2020/(...)on-seeking-12029170/
Wat doe jij toch de hele tijd tof tegen mij, wat heb ik jou in godsnaam geflikt ouwe keyboard commandoquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:07 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Als je gay bent vind je dat lekker ja.
Haha iemand is op zijn roze gelakte teentjes getraptquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat doe jij toch de hele tijd tof tegen mij, wat heb ik jou in godsnaam geflikt ouwe keyboard commando
Niet inzien waar dit toe gaat leidenquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
Je zal je hier maar druk om maken.
Haal tissues uit je handtasje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:11 schreef jigggy het volgende:
[..]
Wat doe jij toch de hele tijd tof tegen mij, wat heb ik jou in godsnaam geflikt ouwe keyboard commando
Je kunt natuurlijk ook de vraag stellen waarom deze mensen het zo belangrijk vinden om ineens zo aangesproken te willen worden. Want het slaat echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
Je zal je hier maar druk om maken.
Niet zo transfobisch doen, dat levertje je straks een enkeltje tolerantiekamp op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha iemand is op zijn roze gelakte teentjes getrapt
Nee nee, dat mag niet, dan ben je 'intolerant' en 'fobisch' en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook de vraag stellen waarom deze mensen het zo belangrijk vinden om ineens zo aangesproken te willen worden. Want het slaat echt helemaal nergens op.
Echt he. Leven en laten leven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jij moet mij voortaan aanspreken met Dark Lord De_Onnoembare.quote:
No thanksquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:21 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jij moet mij voortaan aanspreken met Dark Lord De_Onnoembare.
Nog niet. Tot er opeens zo'n figuur op je werkplek verschijnt en ook van jou eist dat je "het" in meervoud aanspreekt en wanneer je verzuimd dat te doen je vervolgens je baan verliest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
They/them is gewoon enkelvoud hoor. Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Singular_theyquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:23 schreef very het volgende:
[..]
Nog niet. Tot er opeens zo'n figuur op je werkplek verschijnt en ook van jou eist dat je "het" in meervoud aanspreekt en wanneer je verzuimd dat te doen je vervolgens je baan verliest.
En dat gebeurt al in het VK. Waar bv een vent met baard eiste als 'They' te worden aangesproken wat een echte vrouw haar baan koste. En de rechter was nog boos op haar ook:quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:23 schreef very het volgende:
[..]
Nog niet. Tot er opeens zo'n figuur op je werkplek verschijnt en ook van jou eist dat je "het" in meervoud aanspreekt en wanneer je verzuimd dat te doen je vervolgens je baan verliest.
quote:Rowling tweeted about Maya Forstater, who lost her job at an international thinktank after a series of tweets, including one in which she said: "Men cannot change into women."
Rowling, who has 14.6 million followers, said in the tweet: "Dress however you please (...) But force women out of their jobs for stating that sex is real?" She referenced the case using the hashtag #IStandWithMaya.
Forstater lost her job as a visiting fellow at the Centre for Global Development, an anti-poverty thinktank that has offices in London and Washington.
She was accused at the employment tribunal of having retweeted transphobic material, including a newspaper cartoon of a person flashing two women at a London swimming pond, with the caption "It's alright - it's a woman's penis".
Niet als voorzetsel doelend op een specifiek persoon.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
They/them is gewoon enkelvoud hoor. Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Singular_they
Ja, gewoon niet dus. Fuck die achterlijke shitquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
They/them is gewoon enkelvoud hoor. Zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Singular_they
In het Nederlands is het wel gewoon duidelijk enkelvoud. hen/hun.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:37 schreef heywoodu het volgende:
Een ander enkelvoudig woord zou wel handiger zijn dan een woord dat over meervoud gaat (in elk geval in het Nederlands), maar verder: nou en.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In het Nederlands is het wel gewoon duidelijk enkelvoud. hen/hun.
Hen gaat naar hun favoriete restaurant.
Het ziet er wat raar uit, maar is gewoon even wennen.
quote:In the early 21st century, use of singular they with known individuals, as in the following example, emerged for those who do not identify as male or female.[10]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:17 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Haal tissues uit je handtasje.
Die jigggy afbrand kliek is gearriveerd , verbaast me dat qd er nog niet isquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haha iemand is op zijn roze gelakte teentjes getrapt
Uit je eigen link:quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
Als je bij een woke bedrijf gaat werken weet je dat je met zulke onzin te maken kan krijgen, daar kies je dan zelf voor. En het is de vraag of dat ontslag wel rechtmatig is volgens de Nederlandse wet- en regelgeving, dus misschien je daar wel een mooie zaak en levert het je een mooie oprotpremie op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:23 schreef very het volgende:
[..]
Haags gaat er ook al in meequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou en. Laat ze lekker joh.
quote:Sam Smith - Stay With Me Lyrics
Guess it's true
I'm not good at a one night stand
But I still need love 'cause I'm just man
Zelfde in het Engels hoor:quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In het Nederlands is het wel gewoon duidelijk enkelvoud. hen/hun.
Hen gaat naar hun favoriete restaurant.
Het ziet er wat raar uit, maar is gewoon even wennen.
transgender rainbow unicorn gespot.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Oh nee, iemand in het buitenland vindt iets over zichzelf. Sneeuwvlok TS is direct over de rooie.
In het land der gekken wel:quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik me nou als vrouw laat registreren in mijn paspoort heb ik dan ook recht op een baarmoederhalstest?
Heb jij je uitstrijkje al laten maken?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Oh nee, iemand in het buitenland vindt iets over zichzelf. Sneeuwvlok TS is direct over de rooie.
Let nou maar op dat dit het eerste bij de overheid geïntroduceerd gaat worden. Daar heb je al 'diversiteit en inclusiviteits'-trainingen incl. dit soort bullshit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Als je bij een woke bedrijf gaat werken weet je dat je met zulke onzin te maken kan krijgen, daar kies je dan zelf voor. En het is de vraag of dat ontslag wel rechtmatig is volgens de Nederlandse wet- en regelgeving, dus misschien je daar wel een mooie zaak en levert het je een mooie oprotpremie op.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:03 schreef Kopiko het volgende:
Sam Smith heeft overigens een probleem:
[..]
Gemeente Amsterdam is dan wederom ook een woke organisatie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:25 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Let nou maar op dat dit het eerste bij de overheid geïntroduceerd gaat worden. Daar heb je al 'diversiteit en inclusiviteits'-trainingen incl. dit soort bullshit.
Oh die ongetwijfeld ook, maar ik weet van intimi dat het ook al bij minimaal 2 Ministeries in Den Haag is gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Gemeente Amsterdam is dan wederom ook een woke organisatie.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Spreek mij voortaan maar aan met opperpapoea danquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |