een kwartiertjequote:
Ik moet vrijdag waarschijnlijk een dag op en neer naar het buitenland, dan ben ik ook niet echt op tijd thuis.quote:
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werkquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag waarschijnlijk een dag op en neer naar het buitenland, dan ben ik ook niet echt op tijd thuis.
Je mag ook op locatie ergens zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werk
Klus Pool gespot.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werk
nee, ik moet dan een kudde klus polen gaan commanderenquote:
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.quote:
vlaaiquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.
Nee, ik ga zo thuis gezond lunchen. Moet wel om m'n lijn denkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.
ik moet vanavond weer eens checken of er vorderingen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo thuis gezond lunchen. Moet wel om m'n lijn denken. Die begint nu net weer wat terug te komen zo na de kerst en oudjaar
.
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet vanavond weer eens checken of er vorderingen gemaakt zijn.
zou eigenlijk wel moeten.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomen.
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthieldquote:
Cm's weet ik echt nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthield.
Nou ja, zit nu op 71cm en wil naar 69. Heupen zijn nu 98, mag ook nog een cm of twee vanaf en dan zijn we happy:P.
hier moet vooral de (bier)buik omvang wat minderquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomen.
Doe je gewoon minder/gezonder eten of ook meer bewegen/sporten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthield.
Nou ja, zit nu op 71cm en wil naar 69. Heupen zijn nu 98, mag ook nog een cm of twee vanaf en dan zijn we happy:P.
Ja jij bent petitequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm's weet ik echt niet
Ik denk dat mijn heupen 20cm zijn of zo
Moet lukken tochquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier moet vooral de (bier)buik omvang wat minder
Het is een combinatie, weer normaal eetpatroon, niet meer al dat gesnoep en zware eten, maar ook weer meer bewegen en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe je gewoon minder/gezonder eten of ook meer bewegen/sporten?
denk het wel. mijn bier inname deze maand is tot nu toe zeer beperktquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:50 schreef Samzz het volgende:
Het is een combinatie, weer normaal eetpatroon, niet meer al dat gesnoep en zware eten, maar ook weer meer bewegen en zo.
Dus dan gaat t wel snel.
aangezien mijn doel om niet dikker te worden afgelopen paar maanden een beetje gefaald heeft, moet afvallen nu weer even.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Mijn doel is vooral om niet dikker te worden. Afvallen heb ik opgegeven
Ik ga proberen de 200 kilo te vermijden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Dank jequote:
Dat is zeker een goede motivatiequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Wil wel in m'n jurken en jumpsuit blijven passen, goede motivatie
.
Spieren zijn zwaarder dan vetquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben super gespierd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spieren zijn zwaarder dan vet
Ik ook, maar heb ook een beschermlaagje erover heen.quote:
Niks mis met wat isolatie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb ook een beschermlaagje erover heen.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn heel goed geisoleerd.
Nou, niet alles aan mij is petite schatje, huehuehue!quote:
Familie van Henry van Loon?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet alles aan mij is petite schatje, huehuehue!![]()
Ik heb bv een heel groot voorhoofd
Hoezo dat?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:46 schreef aeque het volgende:
Als ik over een paar maanden in een verslavingskliniek zit is het de schuld van mijn huisarts.
Ik heb oxycodon voorgeschreven gekregen.quote:
Groot hoofd, grote hersensquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet alles aan mij is petite schatje, huehuehue!![]()
Ik heb bv een heel groot voorhoofd
Je bent aan de man dus nu mag het.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel echt toe aan de lente/de zomer... Ik heb altijd zo veel meer honger in de winterperiode.
Ik zei net dat ik wel in mijn jurken en jumpsuit moet blijven passenquote:
Lentequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel echt toe aan de lente/de zomer... Ik heb altijd zo veel meer honger in de winterperiode.
Groter kopen, pas je er weer in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik wel in mijn jurken en jumpsuit moet blijven passen.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LenteJa, ik wil ook weer lente
Je was okay.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb oxycodon voorgeschreven gekregen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel vraag je voor één pilletje?
Leugens!quote:
Nog geen idee of het goed werkt, maar als het eindelijk de pijn na 2 maanden weg kan nemen hou ik ze lekker zelf.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel vraag je voor één pilletje?
Ik heb altijd hongerquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Meer Samzz.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik wel in mijn jurken en jumpsuit moet blijven passen.
Ja hequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LenteJa, ik wil ook weer lente
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Groter kopen, pas je er weer in.
Maar ga je parachute springen?
Kan toch, met twee boterhammen tot half 6 doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb altijd honger
Ik heb nog 2 boterhammen liggen, maar moet bog tot half 6, dus ik vrees dat ik nog wel wat uit de snoepapparaat trek. Ook fijn dat die letterlijk 6 meter van mijn werkplek staat
Er is meer dan genoeg Samzzquote:
Jaaquote:
ik wil elke dag wel salarisquote:
Vanochtend 2 boterhammen en bak yoghurt. Rond 11 uur sultana, tegen 13.00 de eerste 2 bammetjes. Net weer een en dan straks de laatste. Dan ga ik echt met honger naar huisquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan toch, met twee boterhammen tot half 6 doen?
[..]
Er is meer dan genoeg Samzz.
die heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Maar wel even openstaande posten betaald bij Zalando en H&M.
Sultana vult ook sowieso niet, het is toch zo goed als snoepquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend 2 boterhammen en bak yoghurt. Rond 11 uur sultana, tegen 13.00 de eerste 2 bammetjes. Net weer een en dan straks de laatste. Dan ga ik echt met honger naar huis
je instagram waardige legging?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest mijn sportkleding nog betalen.
Okay... Ik zou daar wel echt mee vol zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend 2 boterhammen en bak yoghurt. Rond 11 uur sultana, tegen 13.00 de eerste 2 bammetjes. Net weer een en dan straks de laatste. Dan ga ik echt met honger naar huis
Alles waarin je mijn billen ziet is Instagram waardig.quote:
Alles waarin je mijn billen ziet is niet-Instagram waardigquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles waarin je mijn billen ziet is Instagram waardig.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig niet van loonstrookje tot loonstrookje te leven, dus dat valt weer meequote:
Ik ook niet inderdaad, maar ik kijk altijd weer uit naar loondag omdat ik dan weer geld op mijn spaarrekening kan zetten. En ik vind het leuk om mijn spaarrekening te zien groeienquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik hoef gelukkig niet van loonstrookje tot loonstrookje te leven, dus dat valt weer mee
Uhuh, maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles waarin je mijn billen ziet is niet-Instagram waardig!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet inderdaad, maar ik kijk altijd weer uit naar loondag omdat ik dan weer geld op mijn spaarrekening kan zetten. En ik vind het leuk om mijn spaarrekening te zien groeien
ik was altijd heel slecht in sparen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet inderdaad, maar ik kijk altijd weer uit naar loondag omdat ik dan weer geld op mijn spaarrekening kan zetten. En ik vind het leuk om mijn spaarrekening te zien groeien
Als ze goed zijn, mag het gezegd wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh, maak dat de kat wijs.
Ik zeg niet dat ik het post he. Alleen dat het goeie billen zijn.
Ja, preciesquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was altijd heel slecht in sparen.
tegenwoordig gaat dat stukken beter. het geeft inderdaad wel voldoening wat naar je spaarrekening te schuiven. zeker als je het ook nog indeelt in verschillende potjes.
zou wel next level MPD zijnquote:
Ik was er altijd heel goed in, tot alles tegelijk kwam en mijn spaarrekening leeg was. Nu ben ik er wel een stukje slechter in omdat mijn vaste lasten weer hoger zijn en mijn loon niet mee groeide...quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was altijd heel slecht in sparen.
tegenwoordig gaat dat stukken beter. het geeft inderdaad wel voldoening wat naar je spaarrekening te schuiven. zeker als je het ook nog indeelt in verschillende potjes.
Maar inderdaad, fijn om te kunnen sparen, sowieso het gevoel van financiele onafhankelijkheid is echt heel chill.quote:
mijn spaarrekening was altijd zo goed als leeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er altijd heel goed in, tot alles tegelijk kwam en mijn spaarrekening leeg was. Nu ben ik er wel een stukje slechter in omdat mijn vaste lasten weer hoger zijn en mijn loon niet mee groeide...
Als vriend en ik straks samen wonen wordt dat beter. Dan gaat t sparen ook weer goed komen. We hebben al een excel sheet met wat waar naartoe moet
.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er altijd heel goed in, tot alles tegelijk kwam en mijn spaarrekening leeg was. Nu ben ik er wel een stukje slechter in omdat mijn vaste lasten weer hoger zijn en mijn loon niet mee groeide...
Als vriend en ik straks samen wonen wordt dat beter. Dan gaat t sparen ook weer goed komen. We hebben al een excel sheet met wat waar naartoe moet
.
Dat is wel chill!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:18 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nog even een jaar huursubsidie van de belastingdienst vorderen. Ik blijk er wel gewoon recht op te hebben. Ondanks dat ze zeiden van niet.
Lullo's.
Beter dat dan andersom.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:18 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nog even een jaar huursubsidie van de belastingdienst vorderen. Ik blijk er wel gewoon recht op te hebben. Ondanks dat ze zeiden van niet.
Lullo's.
Ik weet echt nooit wat ik wil hebbenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog cadeautjes kopen voor een vriendin die binnenkort jarig is.
En zelf moet ik ook nog een verlanglijstje maken.
Jaaquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar inderdaad, fijn om te kunnen sparen, sowieso het gevoel van financiele onafhankelijkheid is echt heel chill.
Dat kan in mijn Rabobank app ook.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik zweer bij mijn MoneYou rekening. Letterlijk potjes binnen 1 rekening waardoor ik nooit te kort kom op vaste lasten, makkelijk kan inschatten hoe ver ik zit qua spending money, ideaal.
[..]
Ik heb ook geen idee. En om nou geld te vragen, dat verdwijnt dan ook gewoon op de grote kleine hoop.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet echt nooit wat ik wil hebben
Deze is gratis thoughquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan in mijn Rabobank app ook.
Wij moeten nog gaan bepalen bij welke bank we de gezamenlijke rekeningen willen openen. Ik zit te pushen naar de Rabobank.
multiple personality disorderquote:
Ja. Gaat wel om minstens 1500 euro. Best de moeite waard.quote:
Vraag ervaringen! Een lunch, een middagje karten, bioscoop, zo krijg je quality time van vriendenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee. En om nou geld te vragen, dat verdwijnt dan ook gewoon op de grote kleine hoop.
Ja die app ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze is gratis thoughalleen geen gezamenlijke optie, dat is wel erg jammer.
Kan bij ING ook idd, ideaal, zonder vind ik het toch veel lastiger om spaargeld uit te geven, omdat ik anders geen overzicht heb wat ik heb gereserveerd / wil reserveren.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik zweer bij mijn MoneYou rekening. Letterlijk potjes binnen 1 rekening waardoor ik nooit te kort kom op vaste lasten, makkelijk kan inschatten hoe ver ik zit qua spending money, ideaal.
[..]
Je kunt nog niet contactloos betalen?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg toevallig gisteren een mailtje van de Rabobank dat mijn pas binnenkort vervalt.
Heeft wel lang geduurd voor het eenmaal zover was.
Deze foto vat mijn dag wel samen, ik heb echt geen idee wat ik aan het doen ben.quote:
Naar mijn vrienden kan dat nog wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vraag ervaringen! Een lunch, een middagje karten, bioscoop, zo krijg je quality time van vrienden.
Samequote:Op woensdag 22 januari 2020 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze foto vat mijn dag wel samen, ik heb echt geen idee wat ik aan het doen ben.
Dat ja. Ik heb nu 1 potje wat echte een buffer is, daar mag ik niet aankomen. Saldo staat ook verborgen, dus het geld "is er niet". Heel fijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Kan bij ING ook idd, ideaal, zonder vind ik het toch veel lastiger om spaargeld uit te geven, omdat ik anders geen overzicht heb wat ik heb gereserveerd / wil reserveren.
Oooh. Ik ben een boon, sorry.quote:
Geef ze een cactus.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar mijn vrienden kan dat nog wel.
Richting familie vind ik dat dat niet echt kunnen.
Ik zit niet eens bij de Rabobank.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt nog niet contactloos betalen?
Dat heb ik uitgezet. Waardeloos vind ik het.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt nog niet contactloos betalen?
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zit niet eens bij de Rabobank.![]()
Maar bij mijn eigen bank heb ik dat wel uitgezet.
Vraag een cactus.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik moet dingen krijgen....
ik vind het super handig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik uitgezet. Waardeloos vind ik het.
Waarom?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ik dan nog makkelijker met geld smijt en ik ben bang dat ik opgelicht wordquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het super handig.
ook met mn telefoon contactloos betalen
Ik merk echt geen verschil met normaal pinnen, het is voornamelijk makkelijk op de markt en op terrassen. Even dat ding eroverheen huehue.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik ben bang dat ik dan nog makkelijker met geld smijt en ik ben bang dat ik opgelicht word. Dus ik doe er niet aan mee.
Ik moest hier trouwens zelf heel hard om lachen. Kan je nagaan hoe hard ik niks zit te doenquote:
Ik ook, maar vanwege de reden dat om de 5 keer de betaling faalt en je opnieuw je pas moet aanbieden en je PIN code moet invullen. Met Apple Pay betalen daarentegen, sinds kort overgestaptquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik ben niet meer geld gaan uitgeven sinds contactloos en vind het heerlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk echt geen verschil met normaal pinnen, het is voornamelijk makkelijk op de markt en op terrassen. Even dat ding eroverheen huehue.
Wit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Sultana vult ook sowieso niet, het is toch zo goed als snoep
Volkoren boterhammen, of gewoon bruin/meergranen of wit? Niet volkoren vult ook een stuk minder nl.
Dan heb ik ook het opgelicht deel nogquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk echt geen verschil met normaal pinnen, het is voornamelijk makkelijk op de markt en op terrassen. Even dat ding eroverheen huehue.
Ik heb geen appel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook, maar vanwege de reden dat om de 5 keer de betaling faalt en je opnieuw je pas moet aanbieden en je PIN code moet invullen. Met Apple Pay betalen daarentegen, sinds kort overgestapt
Ik ben nog steeds niet opgelicht.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik ook het opgelicht deel nog.
Hoe werkt dat eigenlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook, maar vanwege de reden dat om de 5 keer de betaling faalt en je opnieuw je pas moet aanbieden en je PIN code moet invullen. Met Apple Pay betalen daarentegen, sinds kort overgestapt
Dan nog wil ik er niet aanquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet opgelicht.
Je kunt het meisje wel uit Twente halen, maar Twente niet uit het meisjequote:Op woensdag 22 januari 2020 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog wil ik er niet aan. Onbekend dus eng.
Daar ga je alquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wit.
Ergens in een volgende vakantie weer voorzichtig wat bruin proberen, kijken hoe dat gaat. Volkoren moet ik helemaal niet hebben.
ik kocht er wel meer snoep doorquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit. Ik ben niet meer geld gaan uitgeven sinds contactloos en vind het heerlijk
Wat dat betreft pas ik echt uitstekend in Zeeland, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kunt het meisje wel uit Twente halen, maar Twente niet uit het meisje
Hoe dan? Dat betalen, zowel contactloos als gewoon pinnen, komt pas ná dat je een product hebt gekozen om te kopenquote:
Ik druk twee keer op een knopje aan de zijkant, dan komt er op het scherm een plaatje van m'n bankpas tevoorschijn, even kort met gezicht in de camera kijken en dan in de buurt van de contactloos lezer aan houden, that's itquote:
Ik kreeg laatst een sms'je dat mijn rabopasje ging verlopen, keurig met een linkje erin om op te klikken om de boel te verlengen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg toevallig gisteren een mailtje van de Rabobank dat mijn pas binnenkort vervalt.
Heeft wel lang geduurd voor het eenmaal zover was.
Klinkt me nu al te ingewikkeld.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik druk twee keer op een knopje aan de zijkant, dan komt er op het scherm een plaatje van m'n bankpas tevoorschijn, even kort met gezicht in de camera kijken en dan in de buurt van de contactloos lezer aan houden, that's it
Bruin is toch meestal geverfd wit, dus je kan net zo goed bij wit blijven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wit.
Ergens in een volgende vakantie weer voorzichtig wat bruin proberen, kijken hoe dat gaat. Volkoren moet ik helemaal niet hebben.
Ik zie m'n vader ervoor aan om daar in te trappen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een sms'je dat mijn rabopasje ging verlopen, keurig met een linkje erin om op te klikken om de boel te verlengen.
Ik heb nog nooit iets met de rabobank gedaan
Matige fishingpoging
als ik op het werk rondloop heb ik mn portemonnee nooit bij me, maar mn telefoon wel altijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe dan? Dat betalen, zowel contactloos als gewoon pinnen, komt pas ná dat je een product hebt gekozen om te kopen
Haha, dacht ik al, in de praktijk vind ik het iig erg praktisch, makkelijker dan pas erin steken, pincode opgeven en pas er weer uit halen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt me nu al te ingewikkeld.
Ik krijg dat soort mails altijd van de ABN. Nooit van de Rabobank.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een sms'je dat mijn rabopasje ging verlopen, keurig met een linkje erin om op te klikken om de boel te verlengen.
Matige fishingpoging
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben op wit overgestapt omdat mijn lijf slecht tegen vezels kan, maar daar had ik een paar jaar geleden nog geen last van, dus wellicht dat het nu wel weer meevalt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ga je al
Bruin & meergranen lijken iig qua voedingswaarde erg veel op wit, dus weet niet of je daar veel mee opschiet, maar je kunt het uiteraard proberen
Klinkt niet als heel veel minder moeite, eigenlijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:32 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dacht ik al, in de praktijk vind ik het iig erg praktisch, makkelijker dan pas erin steken, pincode opgeven en pas er weer uit halen.
Ja dan een andere cactus.quote:
Ahquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik op het werk rondloop heb ik mn portemonnee nooit bij me, maar mn telefoon wel altijd.
en bij de snoepautomaat kon je contactloos betalen. dan is de verleiding om even een stroopwafel te pakken opeens weer groter
Lachen om je eigen grappen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hier trouwens zelf heel hard om lachen. Kan je nagaan hoe hard ik niks zit te doen.
Ja ik ben één grotequote:Op woensdag 22 januari 2020 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappen.
Jezelf quoten.
Precies, verandering is eng.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog wil ik er niet aan. Onbekend dus eng.
Ik wil helemaal niet dat alles gekoppeld is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:29 schreef Samzz het volgende:
Een klant van ons betaalt met haar horloge. Volgens mij is dat zo'n Apple watch en is alles automagisch gekoppeld.
Daar zou ik ook bang van worden, al die automatische koppelingen.
contactloos met telefoon is eigenlijk juist veiliger.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AhJa, dat via mijn telefoon heb ik ook bewust nog niet gedaan. Niet omdat ik bang ben dan meer uit te geven, maar omdat ik dat wel nog eng vind. Maar contactloos met mn pasje vind ik awesome
Ik vind de koppeling tussen mijn telefoon en laptop wel heel handig. Maar daar blijft het voorlopig maar even bijquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet dat alles gekoppeld is.
Die heb ik volgens mij ook een tijdje terug ontvangen. Gelijk nummer geblokkeerd en doorgegeven aan mijn provider dat dit spam is. Niet dat ze er iets mee doen waarschijnlijk, maar ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Matige fishingpoging
Maar dan is dat toch juist meer werk dan met een pasje?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
contactloos met telefoon is eigenlijk juist veiliger.
contactloos van je bankpas staat altijd aan, dus kan misbruikt worden. van je telefoon werkt alleen als je de app opstart en inlogt.
Hm, oke. Wist niet dat met telefoon veiliger is. Voelt niet zo, ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
contactloos van je bankpas staat altijd aan, dus kan misbruikt worden. van je telefoon werkt alleen als je de app opstart en inlogt.
Ja, zeg dan even waar ik die persoon van zou kunnen kennen. Ik en namen is geen match.quote:
dat klopt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch juist meer werk dan met een pasje?
Ja, dat heb ik ook. Soms denk ik er wel aan om het aan te zetten, maar dan moet ik weer wat gaan regelen bij de bank, dus ja...quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:35 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik er ooit ook nog wel aan ga. Maar zo lang het zonder contactloos betalen allemaal nog goed gaat, lekker zo.
Monty Pythonquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zeg dan even waar ik die persoon van zou kunnen kennen. Ik en namen is geen match.
Misschien wel voor contactloos met mijn telefoon gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja ik geloof meteen dat het handig is hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt.
maar op momenten dat je je pasje niet bij je hebt is het dus wel handig.
zoals op het werk of als ik ga fietsen. dan kan ik mn portemonne fijn weg laten.
Hier is het ook een stukje luiheid. En ik mis het nog niet. Dus.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Soms denk ik er wel aan om het aan te zetten, maar dan moet ik weer wat gaan regelen bij de bank, dus ja...
Nee, dat sowieso niet. Ook al heb ik bijna geen cash meer, vind het toch wel prettig om altijd wat cash achter de hand te houden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:39 schreef Samzz het volgende:
Ik hoop wel dat cash nooit afgeschaft wordt.
Snap ik ja. Ik wil iig niet meer terugquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt niet als heel veel minder moeite, eigenlijk.
Dat laatste ook. Ik mis het niet. Maar dat had ik ook niet met airco in de auto. En nu (zomers dan) kan ik niet meer zonder.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het ook een stukje luiheid. En ik mis het nog niet. Dus.
Enige waar ik contant betaal is in de kroeg. Voor de rest pin ik alles, bij voorkeur contactloos.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Ook al heb ik bijna geen cash meer, vind het toch wel prettig om altijd wat cash achter de hand te houden.
Ik heb altijd cash in de auto liggen, altijd handig moest er eens wat in de parkeerautomaat moeten, muntje voor t boodschappenkarretje, even snel wat lekkers voor onderweg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat sowieso niet. Ook al heb ik bijna geen cash meer, vind het toch wel prettig om altijd wat cash achter de hand te houden.
Sinds de laatste broodjeszaak bij m'n werk over is op PIN, gebruik ik echt totaal geen cash meer, is er onbewust ingeslopenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enige waar ik contant betaal is in de kroeg. Voor de rest pin ik alles, bij voorkeur contactloos.
muntjes voor parkeerautomaten zijn nog wel eens een probleemquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd cash in de auto liggen, altijd handig moest er eens wat in de parkeerautomaat moeten, muntje voor t boodschappenkarretje, even snel wat lekkers voor onderweg.
Het is niet nodig, maar ik heb het wel.
Snuffelen kost geld.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:46 schreef CherryLips het volgende:
De kringloopwinkel is alleen op woensdag open. Zal ik even gaan of niet. Heb niks nodig, maar snuffelen is leuk. Maar het is koud buiten.
Heel soms pin ik een tientje ofzo, want vind het wel praktisch om contact in huis te hebben. Vooral muntgeld voor collecte.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds de laatste broodjeszaak bij m'n werk over is op PIN, gebruik ik echt totaal geen cash meer, is er onbewust ingeslopen![]()
Heb idd alleen nog wat muntjes in de auto liggen, just in case.
Voor als je wil parkeren bij Zandvoort heb ik muntjes nodig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd cash in de auto liggen, altijd handig moest er eens wat in de parkeerautomaat moeten, muntje voor t boodschappenkarretje, even snel wat lekkers voor onderweg.
Het is niet nodig, maar ik heb het wel.
Dat is toch niet alleen contant? Waar parkeer je?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor als je wil parkeren bij Zandvoort heb ik muntjes nodig.
Dat ook ja inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel soms pin ik een tientje ofzo, want vind het wel praktisch om contact in huis te hebben. Vooral muntgeld voor collecte.
Collecte geef ik nooit. 'Want ik heb geen muntgeld', zei ze dat ik ook gewoon mag pinnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel soms pin ik een tientje ofzo, want vind het wel praktisch om contact in huis te hebben. Vooral muntgeld voor collecte.
Scheelt dat boeken mooie decoratie zijn. Maar je hebt dus niet echt wat nodig. Als is snuffelen wel heel leuk idd... Lastig.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel boeken, maar ik heb er al 30 ongelezen liggen.
Nou ik parkeer daar nooit, maar we wilden naar de Jumbo racedagenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is toch niet alleen contant? Waar parkeer je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen
Tap tap tap
Zodra ze met een iPad aan komen zetten, waar ik voor een 'eenmalig bedrag' een rekeningnummer mag opgeven, gaat bij mij de deur dicht.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Collecte geef ik nooit. 'Want ik heb geen muntgeld', zei ze dat ik ook gewoon mag pinnen.
Ik wist niet dat dat ook al kon.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:49 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen![]()
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen!!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Zodra ik een collectant zie gaan de lichten uitquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra ze met een iPad aan komen zetten, waar ik voor een 'eenmalig bedrag' een rekeningnummer mag opgeven, gaat bij mij de deur dicht.
hier ook. ik wil best geld geven, maar niet mijn gegevens.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Zodra ze met een iPad aan komen zetten, waar ik voor een 'eenmalig bedrag' een rekeningnummer mag opgeven, gaat bij mij de deur dicht.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra ik een collectant zie gaan de lichten uit.
als ik ze door de straat zie gaan of al hoor dat er bij de buren wordt aangebeld ben ik ook al altijd minder genegen om de deur open te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra ik een collectant zie gaan de lichten uit.
"Ik weet niet waar je voor komt, maar ik kan je nu al vertellen dat ik geen interesse heb."quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, dat niet zo zeer, maar bij veel van die clubs sluit je gelijk een 'abonnement' af, zit je eraan vast en moet je ze opbellen om het weer op te zeggen, alvorens ze je nog even wat schuld proberen aan te pratenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook. ik wil best geld geven, maar niet mijn gegevens.
Sinds ik in een woonhuis woon helaas veel meer last van, dan toen ik hiervoor in een appartement zatquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik weet niet waar je voor komt, maar ik kan je nu al vertellen dat ik geen interesse heb."
Maar goed, als het goed is heb ik er geen last meer van. Nadat ik vorige week 2 avonden achter elkaar lui met hezelfde praatje voor de postcodeloterij aan de deur had heb ik een sticker opgehangen dat ik geen behoefte heb aan verkopers, collectes en geloofsovertuigers.
M'n ouders en zus hebben ook zo'n sticker, maar de meeste mensen rammen eerst op de bal voor ze de sticker zienquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Ik weet niet waar je voor komt, maar ik kan je nu al vertellen dat ik geen interesse heb."
Maar goed, als het goed is heb ik er geen last meer van. Nadat ik vorige week 2 avonden achter elkaar lui met hezelfde praatje voor de postcodeloterij aan de deur had heb ik een sticker opgehangen dat ik geen behoefte heb aan verkopers, collectes en geloofsovertuigers.
Nah, ik geef nooit aan collectes. Dat gebedel om geld, heb er een hekel aan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe wel open, maar ik wimpel ze vrij snel af, als ik geen zin heb
Toen ik hier net woonde stond er dus iemand beneden aan de deur die naar binnen wilde voor een of ander goed doel. Ik had daar niet zo'n behoefte aan en wist ook niet of de andere bewoners van het gebouw dat wilden, dus ik heb haar niet binnen gelatenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik in een woonhuis woon helaas veel meer last van, dan toen ik hiervoor in een appartement zat
Die sticker hangt met opzet dan okk precies onder de deurbelquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders en zus hebben ook zo'n sticker, maar de meeste mensen rammen eerst op de bal voor ze de sticker zien
Ja maar ze bellen al aan voor ze goed en wel voor de deur staan, en pas dan zien ze de sticker. eigenlijk moeten ze een heel groot bord al op de oprit zetten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die sticker hangt met opzet dan okk precies onder de deurbel
Ik heb er vooral een hekel aan als ze je aanspreken op straat, 'Mag ik u misschien wat vragen' 'Nee.' Rare blik gelijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik geef nooit aan collectes. Dat gebedel om geld, heb er een hekel aan.
Idem. Al had ik in het appartementencomplex een buurman die voor alle collectes het hele pand door ging. Maar geen last van jehova's of verkopers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
Sinds ik in een woonhuis woon helaas veel meer last van, dan toen ik hiervoor in een appartement zat
Als er zo'n collecteweek is, dan hou ik daar rekening mee en vind ik het ook niet zo erg. Maar hier heb je zo'n fuik bij de kerk met de bijbelbus, de SGP, WWF, Greenpeace, de Gelderlander. Donder op.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er vooral een hekel aan als ze je aanspreken op straat, 'Mag ik u misschien wat vragen' 'Nee.' Rare blik gelijk
Ik loop standaard met een chago kop, mij spreken ze al niet eens aan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb er vooral een hekel aan als ze je aanspreken op straat, 'Mag ik u misschien wat vragen' 'Nee.' Rare blik gelijk
Ik zet meestal een dermate chagerijnig gezicht op dat ze me wel met rust latenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
ja, daarom betaal ik nog altijd maandelijks 10 euro aan kwfquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, dat niet zo zeer, maar bij veel van die clubs sluit je gelijk een 'abonnement' af, zit je eraan vast en moet je ze opbellen om het weer op te zeggen, alvorens ze je nog even wat schuld proberen aan te praten
de bijbelbus?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als er zo'n collecteweek is, dan hou ik daar rekening mee en vind ik het ook niet zo erg. Maar hier heb je zo'n fuik bij de kerk met de bijbelbus, de SGP, WWF, Greenpeace, de Gelderlander. Donder op.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daarom betaal ik nog altijd maandelijks 10 euro aan kwf
het was wel een heel leuk meisje dat aan mijn deur stond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar is het ook een Statenvertaling?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Laatst vroegen ze 'heeft u een bijbel in huis?' Ik moest even heel goed nadenken, want ik heb er ooit wel eentje gehad, maar die is bij een verhuizing ergens blijven steken denk ik. 'Je hoeft niet te liegen!' IK DENK NA.
Waarom ga je trouwens zieltjes winnen in een van de christelijkste dorpen van het land, heeft toch geen zin.
ik heb wel een bijbelquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Laatst vroegen ze 'heeft u een bijbel in huis?' Ik moest even heel goed nadenken, want ik heb er ooit wel eentje gehad, maar die is bij een verhuizing ergens blijven steken denk ik. 'Je hoeft niet te liegen!' IK DENK NA.
Waarom ga je trouwens zieltjes winnen in een van de christelijkste dorpen van het land, heeft toch geen zin.
Van een afstandje is het net een ambulance, maar dan staan ze dus bijbels te verkopen en allerlei folders uit te delen, mensen aan te spreken.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bijbelbus?
die ken ik alleen van hardcore parties
Die komen bij ons nooit meer aan de deur. Wij staan op de zwarte lijst.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb heel soms een Jehova of christelijke aan de deur, maar die zijn meestal wel vriendelijk.
Die je op straat aanspreken zijn wat meer pitbull-achtig.
Is dat niet de bangbus?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de bijbelbus?
die ken ik alleen van hardcore parties
Nee de nieuwe vertaling, voor m'n studie was datquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar is het ook een Statenvertaling?
Ik heb ook een bijbel, ik heb de kaft ervan geschilderd en 'm vervolgens als standaard voor de plant gebruikt.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een bijbel
gekocht bij de kringloopwinkel. gewoon omdat die er heel mooi uitzag voor op het rek
M'n moeder is katholiek en dan nog willen ze haar dan voor zich winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die komen bij ons nooit meer aan de deur. Wij staan op de zwarte lijst.
Zeker onder je bijna dode thea, God straftquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijbel, ik heb de kaft ervan geschilderd en 'm vervolgens als standaard voor de plant gebruikt.
Sinds ik die sticker heb gaat de bel echt alleen nog maar wanneer het écht voor mij is. I love die stickerquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ze bellen al aan voor ze goed en wel voor de deur staan, en pas dan zien ze de sticker. eigenlijk moeten ze een heel groot bord al op de oprit zetten.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
gevaarlijk is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij festivals proberen ze je ook te ronselen.oh, dat is toch een andere bus. de jezusbus bij parties is echt een omgebouwde lijnbus. daar kun je een kopje thee gaan drinken als je aan het spacen bentquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van een afstandje is het net een ambulance, maar dan staan ze dus bijbels te verkopen en allerlei folders uit te delen, mensen aan te spreken.
Heel irritant, want ze staan op m'n route naar de supermarkt en de markt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mijn thea is nog lang niet doodquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zeker onder je bijna dode thea, God straft
Als een echte Fokker.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Na Opsporing Verzocht gister doe ik sowieso niet meer open voor mensen. Pakketjes leggen ze maar voor de deur neer.
Ik betaal maandelijks 5 euro aan kika, omdat ik op dat moment bij iemand anders was om de katten eten te geven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daarom betaal ik nog altijd maandelijks 10 euro aan kwf
het was wel een heel leuk meisje dat aan mijn deur stond
Dan zet je t toch stop als je dat niet meer wilquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik betaal maandelijks 5 euro aan kika, omdat ik op dat moment bij iemand anders was om de katten eten te geven.
heb je hier een foto van?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijbel, ik heb de kaft ervan geschilderd en 'm vervolgens als standaard voor de plant gebruikt.
Ik had laatst trouwens bij de Action zo'n butlerkarretje gekocht voor de plantenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb dat ding vorig jaar ergens al eens weggegooid.quote:
Luciquote:
Fotoquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens bij de Action zo'n butlerkarretje gekocht voor de planten
Ja, kan wel, maar het is ook maar 5 euro, en op zich vind ik dat wel een goed doel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zet je t toch stop als je dat niet meer wil.
Ah zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kan wel, maar het is ook maar 5 euro, en op zich vind ik dat wel een goed doel.
Niets voor mij, Supernatural daarentegenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god ja die serie moet ik ook weer eens afkijken.
Nog iemand die Supernatural waardeertquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Niets voor mij, Supernatural daarentegen
Pas bij seizoen 2, dus nog een hoop te kijken ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog iemand die Supernatural waardeert![]()
![]()
Daar ben ik bij seizoen 6. Maar ik zag dat ze op Prime staan dus misschien ga ik weer eens verder. Het kakte wel enorm in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:05 schreef STING het volgende:
[..]
Niets voor mij, Supernatural daarentegen
Oh wat een leuk dingquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het licht is een beetje kut hier dus je ziet het niet zo heel goed.
Oooh dat vind ik ook leukquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog iemand die Supernatural waardeert![]()
![]()
Boeiend. t Ziet er leuk uit.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje de pauperversie van die van de kringloop en Fonq.
Oh, ik ben 'bij'. Seizoen 15 nu, laatste seizoen ook. Deanquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:06 schreef STING het volgende:
[..]
Pas bij seizoen 2, dus nog een hoop te kijken ook
Doet me aardig aan X-Files denken
Die zien er niet uit alsof ze snel dood gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit een beetje te wachten tot die twee pannenkoekplanten doodgaan
Volgens mij wel gratis te streamen via de dienst die het uitzend. Maar ik ben een piraat wat dat betreftquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooh dat vind ik ook leuk. Jammer dat t niet op Netflix staat
Je steunt het Help-Samzz-de-winter-door-fonds.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik steun geen enkel goed doel.
Ik zou t dan helemaal vanaf seizoen 1 willen kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij wel gratis te streamen via de dienst die het uitzend. Maar ik ben een piraat wat dat betreft
Sowieso.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je steunt het Help-Samzz-de-winter-door-fonds.
kan geregeld worden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Stoppen met water geven.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Zijn taaie rakkers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stoppen met water geven.
En films.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog te veel series te kijken, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen.
Beetje stroop geven en weer zo goed als nieuwquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:09 schreef CherryLips het volgende:
Als het straks afgelopen is ga ik 'm ook van voor tot achter nog eens kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou t dan helemaal vanaf seizoen 1 willen kijken. Dean
.
Ja, boeken voor in de zomervakantie.quote:
Ik wil Sam steeds Dean noemen omdat hij Dean heette in Gilmore Girls. Helemaal van de leg dat eerste seizoen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het straks afgelopen is ga ik 'm ook van voor tot achter nog eens kijkenKijk sinds het begin al mee op het moment dat het beschikbaar is na uitzending
Dean
Vorig jaar 35 boeken gelezenquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, boeken voor in de zomervakantie.Dus iedere zes jaar 1 boek of zo.
Oh dat is wel verwarrend jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil Sam steeds Dean noemen omdat hij Dean heette in Gilmore Girls. Helemaal van de leg dat eerste seizoen.
Boven de verwarming staan vinden ze niet zo leuk.quote:
Kan je ze niet gewoon aan iemand geven?quote:
Onze lepelplant staat inmiddels vanwege een infectie in de voortuin als een soort hospice.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:22 schreef gianni61 het volgende:
mijn kamerplant is langzaam dood aan het gaan. binnenkort maar eens kijken voor een nieuwe
ohw, das misschien nog wel een leuke vervanging.quote:Op woensdag 22 januari 2020 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb toen ik uit huis ging de olifantenpoot meegekregen die mijn ouders hadden gehaald rond mijn geboorte. Die doet het nog steeds
Da's ook een leuke plantquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, das misschien nog wel een leuke vervanging.
er staat nu een dracaena. het waren 5 stammetjes. de kleinste is 2 vorig jaar gestorven en nu is de op 1 na kleintje aan het verpieteren.
Ja, tofquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zoiets is ook wel leuk
https://www.fleur.nl/bonsai-araucaria-cunninghammii-xl.html
denk het niet, alles waar bonsai in de naam staat is redelijk gevoelig geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, tofIs 'ie ook makkelijk in onderhoud tho?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |