een kwartiertjequote:
Ik moet vrijdag waarschijnlijk een dag op en neer naar het buitenland, dan ben ik ook niet echt op tijd thuis.quote:
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werkquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag waarschijnlijk een dag op en neer naar het buitenland, dan ben ik ook niet echt op tijd thuis.
Je mag ook op locatie ergens zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werk
Klus Pool gespot.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik krijg morgen of vrijdag waarschijnlijk wel te horen of ik ergens een maand in een vakantiehuisje kan gaan zitten voor mn werk
nee, ik moet dan een kudde klus polen gaan commanderenquote:
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.quote:
vlaaiquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.
Nee, ik ga zo thuis gezond lunchen. Moet wel om m'n lijn denkenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag mijn stuk vlaai wel pakken, ik hoef het niet.
ik moet vanavond weer eens checken of er vorderingen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo thuis gezond lunchen. Moet wel om m'n lijn denken. Die begint nu net weer wat terug te komen zo na de kerst en oudjaar
.
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomenquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet vanavond weer eens checken of er vorderingen gemaakt zijn.
zou eigenlijk wel moeten.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomen.
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthieldquote:
Cm's weet ik echt nietquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthield.
Nou ja, zit nu op 71cm en wil naar 69. Heupen zijn nu 98, mag ook nog een cm of twee vanaf en dan zijn we happy:P.
hier moet vooral de (bier)buik omvang wat minderquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Mijn taille is bijna 4 cm afgenomen.
Doe je gewoon minder/gezonder eten of ook meer bewegen/sporten?quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk dat ik vooral best wat vocht vasthield.
Nou ja, zit nu op 71cm en wil naar 69. Heupen zijn nu 98, mag ook nog een cm of twee vanaf en dan zijn we happy:P.
Ja jij bent petitequote:Op woensdag 22 januari 2020 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm's weet ik echt niet
Ik denk dat mijn heupen 20cm zijn of zo
Moet lukken tochquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier moet vooral de (bier)buik omvang wat minder
Het is een combinatie, weer normaal eetpatroon, niet meer al dat gesnoep en zware eten, maar ook weer meer bewegen en zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe je gewoon minder/gezonder eten of ook meer bewegen/sporten?
denk het wel. mijn bier inname deze maand is tot nu toe zeer beperktquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:50 schreef Samzz het volgende:
Het is een combinatie, weer normaal eetpatroon, niet meer al dat gesnoep en zware eten, maar ook weer meer bewegen en zo.
Dus dan gaat t wel snel.
aangezien mijn doel om niet dikker te worden afgelopen paar maanden een beetje gefaald heeft, moet afvallen nu weer even.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Mijn doel is vooral om niet dikker te worden. Afvallen heb ik opgegeven
Ik ga proberen de 200 kilo te vermijden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Dank jequote:
Dat is zeker een goede motivatiequote:Op woensdag 22 januari 2020 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Wil wel in m'n jurken en jumpsuit blijven passen, goede motivatie
.
Spieren zijn zwaarder dan vetquote:Op woensdag 22 januari 2020 11:59 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben super gespierd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spieren zijn zwaarder dan vet
Ik ook, maar heb ook een beschermlaagje erover heen.quote:
Niks mis met wat isolatie.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb ook een beschermlaagje erover heen.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn dijen zijn heel goed geisoleerd.
Nou, niet alles aan mij is petite schatje, huehuehue!quote:
Familie van Henry van Loon?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet alles aan mij is petite schatje, huehuehue!![]()
Ik heb bv een heel groot voorhoofd
Hoezo dat?quote:Op woensdag 22 januari 2020 12:46 schreef aeque het volgende:
Als ik over een paar maanden in een verslavingskliniek zit is het de schuld van mijn huisarts.
Ik heb oxycodon voorgeschreven gekregen.quote:
Groot hoofd, grote hersensquote:Op woensdag 22 januari 2020 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, niet alles aan mij is petite schatje, huehuehue!![]()
Ik heb bv een heel groot voorhoofd
Je bent aan de man dus nu mag het.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel echt toe aan de lente/de zomer... Ik heb altijd zo veel meer honger in de winterperiode.
Ik zei net dat ik wel in mijn jurken en jumpsuit moet blijven passenquote:
Lentequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel echt toe aan de lente/de zomer... Ik heb altijd zo veel meer honger in de winterperiode.
Groter kopen, pas je er weer in.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik wel in mijn jurken en jumpsuit moet blijven passen.
Ik ook.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LenteJa, ik wil ook weer lente
Je was okay.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb oxycodon voorgeschreven gekregen.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel vraag je voor één pilletje?
Leugens!quote:
Nog geen idee of het goed werkt, maar als het eindelijk de pijn na 2 maanden weg kan nemen hou ik ze lekker zelf.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel vraag je voor één pilletje?
Ik heb altijd hongerquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Meer Samzz.quote:Op woensdag 22 januari 2020 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik wel in mijn jurken en jumpsuit moet blijven passen.
Ja hequote:Op woensdag 22 januari 2020 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LenteJa, ik wil ook weer lente
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Groter kopen, pas je er weer in.
Maar ga je parachute springen?
Kan toch, met twee boterhammen tot half 6 doenquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb altijd honger
Ik heb nog 2 boterhammen liggen, maar moet bog tot half 6, dus ik vrees dat ik nog wel wat uit de snoepapparaat trek. Ook fijn dat die letterlijk 6 meter van mijn werkplek staat
Er is meer dan genoeg Samzzquote:
Jaaquote:
ik wil elke dag wel salarisquote:
Vanochtend 2 boterhammen en bak yoghurt. Rond 11 uur sultana, tegen 13.00 de eerste 2 bammetjes. Net weer een en dan straks de laatste. Dan ga ik echt met honger naar huisquote:Op woensdag 22 januari 2020 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan toch, met twee boterhammen tot half 6 doen?
[..]
Er is meer dan genoeg Samzz.
die heb ik gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Maar wel even openstaande posten betaald bij Zalando en H&M.
Sultana vult ook sowieso niet, het is toch zo goed als snoepquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend 2 boterhammen en bak yoghurt. Rond 11 uur sultana, tegen 13.00 de eerste 2 bammetjes. Net weer een en dan straks de laatste. Dan ga ik echt met honger naar huis
je instagram waardige legging?quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest mijn sportkleding nog betalen.
Okay... Ik zou daar wel echt mee vol zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend 2 boterhammen en bak yoghurt. Rond 11 uur sultana, tegen 13.00 de eerste 2 bammetjes. Net weer een en dan straks de laatste. Dan ga ik echt met honger naar huis
Alles waarin je mijn billen ziet is Instagram waardig.quote:
Alles waarin je mijn billen ziet is niet-Instagram waardigquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles waarin je mijn billen ziet is Instagram waardig.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig niet van loonstrookje tot loonstrookje te leven, dus dat valt weer meequote:
Ik ook niet inderdaad, maar ik kijk altijd weer uit naar loondag omdat ik dan weer geld op mijn spaarrekening kan zetten. En ik vind het leuk om mijn spaarrekening te zien groeienquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik hoef gelukkig niet van loonstrookje tot loonstrookje te leven, dus dat valt weer mee
Uhuh, maak dat de kat wijs.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles waarin je mijn billen ziet is niet-Instagram waardig!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet inderdaad, maar ik kijk altijd weer uit naar loondag omdat ik dan weer geld op mijn spaarrekening kan zetten. En ik vind het leuk om mijn spaarrekening te zien groeien
ik was altijd heel slecht in sparen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet inderdaad, maar ik kijk altijd weer uit naar loondag omdat ik dan weer geld op mijn spaarrekening kan zetten. En ik vind het leuk om mijn spaarrekening te zien groeien
Als ze goed zijn, mag het gezegd wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhuh, maak dat de kat wijs.
Ik zeg niet dat ik het post he. Alleen dat het goeie billen zijn.
Ja, preciesquote:Op woensdag 22 januari 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was altijd heel slecht in sparen.
tegenwoordig gaat dat stukken beter. het geeft inderdaad wel voldoening wat naar je spaarrekening te schuiven. zeker als je het ook nog indeelt in verschillende potjes.
zou wel next level MPD zijnquote:
Ik was er altijd heel goed in, tot alles tegelijk kwam en mijn spaarrekening leeg was. Nu ben ik er wel een stukje slechter in omdat mijn vaste lasten weer hoger zijn en mijn loon niet mee groeide...quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was altijd heel slecht in sparen.
tegenwoordig gaat dat stukken beter. het geeft inderdaad wel voldoening wat naar je spaarrekening te schuiven. zeker als je het ook nog indeelt in verschillende potjes.
Maar inderdaad, fijn om te kunnen sparen, sowieso het gevoel van financiele onafhankelijkheid is echt heel chill.quote:
mijn spaarrekening was altijd zo goed als leeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er altijd heel goed in, tot alles tegelijk kwam en mijn spaarrekening leeg was. Nu ben ik er wel een stukje slechter in omdat mijn vaste lasten weer hoger zijn en mijn loon niet mee groeide...
Als vriend en ik straks samen wonen wordt dat beter. Dan gaat t sparen ook weer goed komen. We hebben al een excel sheet met wat waar naartoe moet
.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er altijd heel goed in, tot alles tegelijk kwam en mijn spaarrekening leeg was. Nu ben ik er wel een stukje slechter in omdat mijn vaste lasten weer hoger zijn en mijn loon niet mee groeide...
Als vriend en ik straks samen wonen wordt dat beter. Dan gaat t sparen ook weer goed komen. We hebben al een excel sheet met wat waar naartoe moet
.
Dat is wel chill!quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:18 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nog even een jaar huursubsidie van de belastingdienst vorderen. Ik blijk er wel gewoon recht op te hebben. Ondanks dat ze zeiden van niet.
Lullo's.
Beter dat dan andersom.quote:Op woensdag 22 januari 2020 14:18 schreef Samzz het volgende:
En ik moet nog even een jaar huursubsidie van de belastingdienst vorderen. Ik blijk er wel gewoon recht op te hebben. Ondanks dat ze zeiden van niet.
Lullo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |