Dan denk ik 10 en 48. Vond 20 wel lekker fout.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat vind je het minst slechte tot nu toe?
Er werd eerder al gesproken over zware accenten, laat ik zeggen dat ik niet door heb gehad dat er iemand in het Frans tussen zat tot ik jouw post las en terug ging zoeken.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:50 schreef Em31 het volgende:
Oh dat Franse liedje was niets dus, die vond ik zo nog wel oké, maar live dus niet.
het klinkt als een telecom wachtmuziekjequote:Op maandag 27 januari 2020 11:57 schreef Aoibhin het volgende:
Ik geloof dat ik het wachtmuziekje ook het beste vind van wat ik tot nu toe heb gehoord
Was er een liedje in het Frans?quote:Op maandag 27 januari 2020 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er werd eerder al gesproken over zware accenten, laat ik zeggen dat ik niet door heb gehad dat er iemand in het Frans tussen zat tot ik jouw post las en terug ging zoeken.
Met die domme dansers jaquote:Op maandag 27 januari 2020 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was er een liedje in het Frans?
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er werd eerder al gesproken over zware accenten, laat ik zeggen dat ik niet door heb gehad dat er iemand in het Frans tussen zat tot ik jouw post las en terug ging zoeken.
Pierre Kartner is ingevlogen om punten te gevenquote:Op maandag 27 januari 2020 12:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
Lange koffiepauze. Al sluit ik ook niet uit dat de jury in staking is gegaan.
Echt hequote:
Klinkt een beetje als die hand die langs een autoruit naar beneden gaat in Titanicquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als die hand die langs een autoruit naar beneden gaat in Titanic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |