Was allemaal veel minder grappig helaasch.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dat is de Wit-Russische voorronde als vanouds![]()
Ook niets grappig-slechts zoals Potato Potato?
We hebben iemand gehad die op een keyboard stond te blazen.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, dat is de Wit-Russische voorronde als vanouds![]()
Ook niets grappig-slechts zoals Potato Potato?
Welkom.quote:
Ah, matigquote:Op maandag 27 januari 2020 11:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben iemand gehad die op een keyboard stond te blazen.
Dit zal bij andere landen soms ook wel zo gaan, maar die zenden het niet uitquote:Op maandag 27 januari 2020 11:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met dit soort meuk moet je gewoon meteen een finale doen met de 8 beste, en als die van hetzelfde niveau zijn, maar intern iets uit Zweden bestellen.
JAAAquote:Op maandag 27 januari 2020 11:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ik mis Naviband zoo... mijn favoriete Wit-Russische inzending ooit
Ja, was eerder ook zo.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stream hapert weerTerwijl dit nog wel een beetje interessant klonk (nummer 20)
Blijft voor mij toch Work Your Magic of I Love Belarusquote:Op maandag 27 januari 2020 11:19 schreef lashatumbai het volgende:
Ik mis Naviband zoo... mijn favoriete Wit-Russische inzending ooit
Bij ons zat Thomas Berge bij de beste 4, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zal bij andere landen soms ook wel zo gaan, maar die zenden het niet uit
Tussen die open inschrijving in 2012 die wij hadden (met die TROS koffer op het plein) zat ook echt zoveel troep wat toen is uitgelektquote:Op maandag 27 januari 2020 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denkt terug aan de Nederlandse NSFs... Ja, ik denk dat dit in ander landen ook zo gaat idd.quote:Op maandag 27 januari 2020 11:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ben Cramer, Antje Monteiro, Gebroeders Ko, wat een bagger zat daar niet tussen inderdaadquote:Op maandag 27 januari 2020 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tussen die open inschrijving in 2012 die wij hadden (met die TROS koffer op het plein) zat ook echt zoveel troep wat toen is uitgelekt
quote:Op maandag 27 januari 2020 11:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben Cramer, Antje Monteiro, Gebroeders Ko, wat een bagger zat daar niet tussen inderdaad
Dat vind ik zelfs een belediging voor de 3JSquote:
Geen idee, maar ze gaan sowieso niet op nummervolgorde. Je kan dus niet makkelijk zien hoeveel er nog te gaan zijnquote:
Oh! En ik maar denken dat dit dus nummer 39 wasquote:Op maandag 27 januari 2020 11:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze gaan sowieso niet op nummervolgorde. Je kan dus niet makkelijk zien hoeveel er nog te gaan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |