quote:Op zaterdag 25 januari 2020 22:23 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Die moet ik nog eens kijken! Ben benieuwd.
Die had zeker hoger gekomen!quote:
Klinkt wel leukquote:Op zondag 26 januari 2020 21:44 schreef koffieleuk het volgende:
Deze is wel catchy!
Volgens mij was haar auditie vorig jaar niet zo goed, dus nog maar zien of ze doorgaat
Vind het ook wel ergens jammer dat ik niet kan kijkenquote:Op maandag 27 januari 2020 09:54 schreef Em31 het volgende:
Dit was vorig jaar hilarisch om te volgen![]()
Hopelijk kan ik vanmiddag nog even meekijken
Nummers 8, 19 en 46 vond ik wel te pruimen in de studio, dus hopelijk ook zo live.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Als er 50 "artiesten" voorbij gaan komen hoop ik wel dat er ergens een flinke kwaliteitsstijging ingezet gaat worden.
Jammer dat ze niet op volgorde gaan, had ik kunnen inschatten wanneer ongeveer wat beter op te gaan letten.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:16 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Nummers 8, 19 en 46 vond ik wel te pruimen in de studio, dus hopelijk ook zo live.
Vreselijk onhandig ja.quote:Op maandag 27 januari 2020 10:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet op volgorde gaan, had ik kunnen inschatten wanneer ongeveer wat beter op te gaan letten.
Zal wel zijn om de kandidaten niet te beledigen ofzo. Als iedereen weet dat je van slechtst naar best laat optreden en je geeft iemand nummertje 1 van de 50, tja...quote:
twitter:EuroDivision twitterde op maandag 27-01-2020 om 10:23:16Love the immediate juxtaposition of "i'm broken inside" and "woohoo!" as lyrics. #eurofest reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |