Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Maar Krea, wat ik me afvroeg; ben jij zelf weer op zoek dan?
Of straal je de laatste tijd gewoon iets uit waardoor er allerlei vrouwen op je pad vallen?
Ah nee sorry, dan begreep ik hem verkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.
Maar het ging me meer om dat met jezelf praten als je alleen onderweg bent. Dat doe ik best veel. Ik vraag me wel eens af of anderen dat ook (zoveel) doen.
Dat is een vreemd effect, ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Maar Krea, wat ik me afvroeg; ben jij zelf weer op zoek dan?
Of straal je de laatste tijd gewoon iets uit waardoor er allerlei vrouwen op je pad vallen?
Als ik dit in de supermarkt doe, word ik wel eens aangekeken alsof ik haast wel een.psychose moet hebben.quote:
Ik zeg ook weleens gedag tegen andermans hond... de eigenaar negerend.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele gesprekken met mezelf hoor.. En op straat ook tegen de hond. Volgens mij denken ze in de wijk dat ik lokoloko ben.
Ik zag vandaag een meneer met een puppy en hij was er zo tegen aan het praten dat ik echt dacht dat ie niet helemaal 100 was. Toen realiseerde ik me dat ik precies het zelfde doe met mijn hond.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hele gesprekken met mezelf hoor.. En op straat ook tegen de hond. Volgens mij denken ze in de wijk dat ik lokoloko ben.
Ik betrap me zelf ook wel eens op wel afscheid nemen van de hond in het park en dan niks tegen de eigenaar zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens gedag tegen andermans hond... de eigenaar negerend.
Wil niet precies weten wat mensen daarvan vinden geloof ik
Jij hebt in ieder geval zelf nog een hond....quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik betrap me zelf ook wel eens op wel afscheid nemen van de hond in het park en dan niks tegen de eigenaar zeggen.
Ik vind het wel schattig. Kinderen doen het ook vaak, dan roepen ze 'DAG HONDJE' en verder niks.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jij hebt in ieder geval zelf nog een hond....
ik niet. Ik passeer slechts.
Hehe.quote:
Ik snap wel dat je er blij mee bent maar het is wel echt zo'n droevig Nederlands hok met al die schuttingen. Dat je de hele buurt ook hoort als ze buiten zitten. Brrr.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:46 schreef Myraela het volgende:
Mag ik nog één keer blij zijn met mijn tuin?Ik zal morgen nog een foto in licht maken, maar zo met de lampjes is ook tof.
Wanneer is het zomer?
[ afbeelding ]
Zelluf doen hequote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hehe.
Verder moet je voor dat soort dingen altijd een handige scharrel hebben. Die fixt dan alles.
Het is een rijtjeshuis, daar doe je weinig aan. Maar er komt bijna overal nog groen voor. Dus dan verandert dat gevoel hopelijk wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:49 schreef Kreator het volgende:
Ik snap wel dat je er blij mee bent maar het is wel echt zo'n droevig Nederlands hok met al die schuttingen. Dat je de hele buurt ook hoort als ze buiten zitten. Brrr.
Ja heel veel. Vooral in de supermarktquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben niet op zoek. Maar ja, je kunt soms zo in iemands vagina vallen als je spontaan hallo zegt.
Maar het ging me meer om dat met jezelf praten als je alleen onderweg bent. Dat doe ik best veel. Ik vraag me wel eens af of anderen dat ook (zoveel) doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |