Ik had liever gezien dat ze met een paar worsten om de oren werd geslagenquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat ze met een paar worsten om de oren werd geslagen![]()
Vind je dat niet knap?quote:
Alleen maar omdat je dat zelf ook kan zekerquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je dat zelf ook kan zeker
Neequote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je dat zelf ook kan zeker
Jammer danquote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan![]()
![]()
Jij hebt vaak zat lapoik zie in ieder topic wel iets met een TT van jou
![]()
Dit is mijn TT![]()
Een vrouw die voet bij stuk houdquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan![]()
![]()
Jij hebt vaak zat lapoik zie in ieder topic wel iets met een TT van jou
![]()
Dit is mijn TT![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw die voet bij stuk houd
Dit is geilquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Die weet niet hoe ze bier moet drinken!
Wil het wel een keer voordoenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Die weet niet hoe ze bier moet drinken!
Morgenquote:
Ziet er ook echt uit als een vrouw ik graag tussen de lakens wil hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
En als je een hekel aan je telefoon hebt, kun je altijd nog dit doen!
[ afbeelding ]Wel zonde van de Punk IPA.
Die krijgt dat glas er mooi erinquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze kan het beter!
[ afbeelding ]
Alleen zou ik die toch wat minder graag tussen de lakens aantreffen dan die rondborstige dame.Iets zegt me dat deze dame misschien ook nog iets heeft bungelen...
In Ethiopië wonen mensen die er gezonder uit zien idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er ook echt uit als een vrouw ik graag tussen de lakens wil hebben
Dit gaat mij te snelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
En als je een hekel aan je telefoon hebt en wil stoppen met roken en drinken, kun je altijd nog dit doen!
En vrouwen die al zo onhandig omgaan met bier zou ik niet graag bij mijn gereedschap in de buurt willen hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
[..]
In Ethiopië wonen mensen die er gezonder uit zien idd.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vrouwen die al zo onhandig omgaan met bier zou ik niet graag bij mijn gereedschap in de buurt willen hebben
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vrouwen die al zo onhandig omgaan met bier zou ik niet graag bij mijn gereedschap in de buurt willen hebben
Gister teveel gezopen of zit er iemand aan je hoofd te zagen?quote:
De stress van het moderatorschap is 'm te veel!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister teveel gezopen of zit er iemand aan je hoofd te zagen?
Nee teveel snotquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gister teveel gezopen of zit er iemand aan je hoofd te zagen?
Ja dat zal het zijn idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De stress van het moderatorschap is 'm te veel!
Snap ik wel en dan ook nog in KLB, daar zou ik ook alcoholist van worden na een paar maandenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De stress van het moderatorschap is 'm te veel!
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel en dan ook nog in KLB, daar zou ik ook alcoholist van worden na een paar maanden
Als ik jou zo hoor valt het je toch best zwaar.quote:
Ja dat ligt toch niet aan klb johquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor valt het je toch best zwaar.
Accepteren is de eerste stap in het verwerkingsproces!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat ligt toch niet aan klb joh
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Accepteren is de eerste stap in het verwerkingsproces!
BNW is ook niet 1 van de makkelijkste subfora. Althans het was goed kut, geen idee hoe het nu is.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel en dan ook nog in KLB, daar zou ik ook alcoholist van worden na een paar maanden
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Accepteren is de eerste stap in het verwerkingsproces!
Kom ik al helemaal nooitquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
BNW is ook niet 1 van de makkelijkste subfora. Althans het was goed kut, geen idee hoe het nu is.
Ik na mijn vertrek ook niet meer. Ja een paar losse keertjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom ik al helemaal nooit
Eckte FOK fans komen alleen in klbquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik na mijn vertrek ook niet meer. Ja een paar losse keertjes.
Nou rot dan lekker op terug daar naar toe he!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eckte FOK fans komen alleen in klb
RUSTAAAAAAAAAGGGGGquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou rot dan lekker op terug daar naar toe he!
Ik zou toch voor de banaan gaan, of mag je daar nog altijd geen vragen over stellen?quote:
Ik dacht dat die krengen zelf juist geen vragen mochten stellen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou toch voor de banaan gaan, of mag je daar nog altijd geen vragen over stellen?
Banaanvragen zijn sowieso altijd een lastig iets geweest op FOK!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht dat die krengen zelf juist geen vragen mochten stellen?
Ja gewoon in een kutbui, godverdomme.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent recalcitrant vandaag
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Banaanvragen zijn sowieso altijd een lastig iets geweest op FOK!
Als het aan mij had gelegen was de helft van de vaste bezoekers van BNW allang door de shredder gehaald (en hun accounts ook!)quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Banaanvragen zijn sowieso altijd een lastig iets geweest op FOK!
Phehehe, begrijpelijk welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen was de helft van de vaste bezoekers van BNW allang door de shredder gehaald (en hun accounts ook!)
Sommigen kunnen je echt het bloed onder de nagels vandaan halen zonder echt note-waardig bezig te zijn en probeer zonder notes maar eens iemand er uit te laten tyfen.quote:
Same here, en ik moet mijn vrouw zo ophalen.quote:
Dat had je kunnen doen tochquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, en ik moet mijn vrouw zo ophalen.
Het liefst had ik de hele dag in m'n nest gelegen.
Ik kom daar bijna nooit, alleen heel af en toe om te lurken als ik echt helemaal niets te doen heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommigen kunnen je echt het bloed onder de nagels vandaan halen zonder echt note-waardig bezig te zijn en probeer zonder notes maar eens iemand er uit te laten tyfen.Sommigen zijn echt gehaaid!
Nadeel van een ban is dat je niet kan posten en op een normale manier mee kan lezenquote:
Zo erg ben jij niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nadeel van een ban is dat je niet kan posten en op een normale manier mee kan lezen![]()
maar ik heb ze overleefd , weet ik ook een keer hoe dat voelt
Staat die tafel scheef ofzo? Dat glas is nat aan de zijkant, en ze pakt hem niet goed vast arme meidquote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
En als je een hekel aan je telefoon hebt en wil stoppen met roken en drinken, kun je altijd nog dit doen!
Wat dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het aan mij had gelegen was de helft van de vaste bezoekers van BNW allang door de shredder gehaald (en hun accounts ook!)
Ik heb ook al meerdere bans gehad vanwege het baggeren in bagger topics van 'bepaalde users'quote:
Huh?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere bans gehad vanwege het baggeren in bagger topics van 'bepaalde users'
Dat gevoel is wel weg. Ben wel kortademig en moet overdreven veel gapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:18 schreef puzziepie het volgende:
Hoest met die scheermesjes in je keel dan ?
Nog niet helemaal in orde dusquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat gevoel is wel weg. Ben wel kortademig en moet overdreven veel gapen.
Soms is gapen ontzettend lekker , maar soms ook nietquote:
Herken je het? Geen voldaan gevoel na gapen of zo, het idee dat je nog dieper moet gapen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Soms is gapen ontzettend lekker , maar soms ook niet
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken je het? Geen voldaan gevoel na gapen of zo, het idee dat je nog dieper moet throaten.
Ja dat is frustrerend !!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken je het? Geen voldaan gevoel na gapen of zo, het idee dat je nog dieper moet gapen.
Ik snap dat welquote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:38 schreef dud0r het volgende:
haags houdt ervan om het diep in zijn keeltje te krijgen
Ik ken het , maar hoe meer je daar mee bezig bent , hoe erger het wordt .quote:
stijfje gekregenquote:
Is het zo erg dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 15:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken het , maar hoe meer je daar mee bezig bent , hoe erger het wordt .
Tip: 'Laat het los , accepteer het probeer het een plekje te geven![]()
Je zei, ik ken hetquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , jij hebt er last van , ik niet
Ja ik denk iedereenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja van dat gapen ,dat heb ik ook wel eens
Ik heb net gegaapdquote:
Zeker wetenquote:
Barbaarquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:32 schreef dud0r het volgende:
en dan je vinger in z'n bek duwen. haha.
niet achter in z'n keel gewoon een klein stukje erin.quote:
Zie je die slagtanden niet? Kijk wel uit.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:32 schreef dud0r het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet achter in z'n keel gewoon een klein stukje erin.
Moet je eens bij je vriendin doen, kan je lachen.
Ow, ik zie een vinger in een poes duwen toch op een iets andere manier!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:32 schreef dud0r het volgende:
Ja ik ookmquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ik zie een vinger in een poes duwen toch op een iets andere manier!
Gekomenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ik zie een vinger in een poes duwen toch op een iets andere manier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |