Komt echt wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:08 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ze hebben naast Oekraïne de enige uptempo in de tweede helft en alle nummers van Eden zijn veel toegankelijker. Die vliegt echt naar de finale met al haar nummers.
En medeproducer van Toy.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dat lied van die producer van Netta's Banana lied toch?
Niet vergeten natuurlijk dat ze niet eens een week de tijd had om dit in te leren. Als dit gekozen wordt mogen we vgm een x10 versie verwachten op het ESF.quote:
Ja anders krijg je van die Roemenië taferelen waar Loreen even een halfuur op moet tredenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:09 schreef lashatumbai het volgende:
Ik snap ook wel dat het niet live is opgenomen. Ze moet in korte tijd anders echt snel van look wisselen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:10 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het optreden, dat doet zij goed. Maar liedje vind ik nu wat minder goed overkomen.
Niet vergeten natuurlijk dat ze niet eens een week de tijd had om dit in te leren. Als dit gekozen wordt mogen we vgm een x10 versie verwachten op het ESF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |