Geef het even de tijd (dus: een paar keer luisteren en je bent #TeamCicciolinaquote:Op woensdag 29 januari 2020 09:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar verwachtte ik dus heel veel van. Gisteren even beluisterd, en het viel me heel erg tegen.
Zit m nu op repeat te luisteren, daar is dat nummer heel geschikt voorquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:05 schreef lashatumbai het volgende:
Sansa haar nummer is hier te downloaden
https://wetransfer.com/do(...)0200129110843/4e993e
Beetje Dua lippa achtig, klinkt lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:05 schreef lashatumbai het volgende:
Sansa haar nummer is hier te downloaden
https://wetransfer.com/do(...)0200129110843/4e993e
Ja, dit is so far de beste voor mij.quote:
Lekker hoor, deze vind ik tot nu toe de bestequote:
Dacht aan het begin even dat ik dit zou horenquote:
Ook niet slecht deze, en iets minder controversieel dan Cicciolinaquote:
Dit kan live een behoorlijke carcrash worden gok ik zoquote:
Dit is serieus het slechtste lied wat ik ooit heb gehoord in m'n leven. Ik maak geen grapquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
De laatste!
Voor mij klinkt dit als het equivalent van een slechte achtbaan.
Beetje zonde voor haar stem![]()
Zag al meer mensen het zo omschrijvenquote:Op donderdag 30 januari 2020 23:23 schreef Nexum het volgende:
[..]
Dit is serieus het slechtste lied wat ik ooit heb gehoord in m'n leven. Ik maak geen grap
Sterkte gewenstquote:Op vrijdag 31 januari 2020 00:00 schreef ato het volgende:
Heb nu dat Eternity in mijn hoofd, vlak voordat ik ga slapen
Niet slecht, maar wel erg songfestival 2004. Ik weet wel dat ze live sterk is, dus wie weet....quote:Op donderdag 30 januari 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
De laatste!
Voor mij klinkt dit als het equivalent van een slechte achtbaan.
Beetje zonde voor haar stem![]()
Er hebben wel Nederlanders meegeschreven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:03 schreef grazz het volgende:
[..]
Niet slecht, maar wel erg songfestival 2004. Ik weet wel dat ze live sterk is, dus wie weet....
Mijn voorkeur heeft Cicciolina gevolgd door Lover view.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |