quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel al oud genoeg voor
Ja, denk het wel idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Net gebeld door de garage. Voor 360 euro ben ik klaar, nieuwe voorbanden, koplampen afstellen en polijsten, remkabel vervangen en APK.
Volgens mij wel netjes.
Daar kun je niet al teveel over klagen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Net gebeld door de garage. Voor 360 euro ben ik klaar, nieuwe voorbanden, koplampen afstellen en polijsten, remkabel vervangen en APK.
Volgens mij wel netjes.
dat valt op zich nog wel meequote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij wel netjes.
Nou ja, zelf doen is goedkoperquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kun je niet al teveel over klagen zou ik zeggen.
Heel beschaafd.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij wel netjes.
banden vervangen ga ik niet aan beginnen, daar heb ik het gereedschap niet voorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, zelf doen is goedkoper. Maar dit klinkt idd prima.
Hangt beetje af van welke banden je hebtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij wel netjes.
Nee, ik ook niet. Maar die remkabel e.d. kan wel zelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
banden vervangen ga ik niet aan beginnen, daar heb ik het gereedschap niet voor
Geen idee, iets met een S, kon t niet goed verstaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt beetje af van welke banden je hebt
Zwaar Zeeuws-Vlaams accent natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee, iets met een S, kon t niet goed verstaan.
is jojo rabbit goed?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:18 schreef Ang3l het volgende:
• Ford v Ferrari
• The Irishman
• Jojo Rabbit
• Joker
• Little Women
• Marriage Story
• 1917
• Once Upon a Time In... Hollywood
• Parasite
Ik hoef er nog maar 3 te zien, maar ford v ferrari en irishman kunnen me denk ik echt niet boeien. Al dacht ik dat vooraf ook over 1917.Little women is hie rnog niet uit, en ik ken t origineel. Ach.
Ik vond m schitterendquote:
Mwa. Wel oke. Niet z'n beste.quote:once upon a time wil ik ook nog zien.
Bij mij dus juist nietquote:Ford Vs Ferrari klinkt wel als iets dat ik wil zien.
Ja man. Jezus. Vast een prima merk, is gewoon een vakgarage.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zwaar Zeeuws-Vlaams accent natuurlijk.
Mogguh. ja, best fris.quote:
Dat zou een goede reden kunnen zijn ja, maar vandaag mag je dan even iets minder cool zijn lokaal want ik moet op de fietsquote:
Maar ik ben gewoon ZO COOL dat het voelbaar is in het hele land. IK KAN ER NIETS AAN DOEN! IK BEN NU EENMAAL ZO!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou een goede reden kunnen zijn ja, maar vandaag mag je dan even iets minder cool zijn lokaal want ik moet op de fiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |