@onlogischquote:Op maandag 20 januari 2020 23:17 schreef Oldground het volgende:
Heeft iemand nou het Europa-deel van de OP geknipt?
Timmmmm en Boussaadia hebben allebei transfervrij het forum verlaten; GenerationAlpha wordt tijdelijk verhuurd aan esf zodat hij in een veilige omgeving meer forumervaring kan opdoen.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
Hoe gaat het nou met de grote schoonmaak?
Laatst op verzoek van @Zipportal een OP plaatje aangepast. Geen idee of daarvan de Europese wedstrijden van zijn afgeknipt. Zit nu mobiel. Zal straks even kijken.quote:
twitter:KuipTalk twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 08:48:03Hearing that another striker on Feyenoord's list is Croatian U21 forward Dario Vizinger, who has netted 13 goals in 19 games for Slovenian side NK Celje this season (and gave 7 assists). Seems a lot cheaper, but not as good as Bozenik and thus not the number one option. reageer retweet
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat we vanavond exit beker zijn.
Dit neem ik net zo serieus als je sig.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat zal me niet verbazen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Godverdommetwitter:VI_nl twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 10:26:05Niet Feyenoord maar FC Sochi biedt Kokorin onderdak. https://t.co/BKMibhyk2x reageer retweet
Ja, dat kon wel weg, aangezien we er toch uit liggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst op verzoek van @:zipportal een OP plaatje aangepast. Geen idee of daarvan de Europese wedstrijden van zijn afgeknipt. Zit nu mobiel. Zal straks even kijken.
Over afgelopen wedstrijd was je in ieder geval juist qua uitslag.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 09:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik dacht heel even dat het Bozenik was ipv Kokorin. Je ziet hoe het brein zich al automatisch aanpast aan de faalfrequentie van Feyenoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
Godverdommetwitter:VI_nl twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 10:26:05Niet Feyenoord maar FC Sochi biedt Kokorin onderdak. https://t.co/BKMibhyk2x reageer retweet
begrijp het wel als zo'n club komtquote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
Bozenik waarschijnlijk naar HSV.twitter:fr12nl twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 12:03:50#TT | Feyenoord-target Bozenik rond met HSV https://t.co/noLWTvU5cF reageer retweet
Niks nieuws toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:10 schreef fetX het volgende:
Bozenik waarschijnlijk naar HSV.
Dit begint langzamerhand allemaal iets te lang te duren
Niet echt, nee. Zal uiteindelijk wel weer een of ander afdankertje worden en/of een of andere oude rot.quote:
Het zal wel die 32-jarige bankzitter uit Frankrijk worden, moet nog drie miljoen kosten ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Zal uiteindelijk wel weer een of ander afdankertje worden en/of een of andere oude rot.
#AnnounceKazimquote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel die 32-jarige bankzitter uit Frankrijk worden, moet nog drie miljoen kosten ook
type Mitroglu, heb je gewoon niets aan en zo slecht ging het toch ook niet zonder Jorgensen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Zal uiteindelijk wel weer een of ander afdankertje worden en/of een of andere oude rot.
Mwoah. Jorgensen is wel belangrijk voor het aanvalsspel vind ik. En als hij dan ook nog gaat scoren is het een goede spits voor Feyenoord. Zo'n back-up van in de 30 heb je inderdaad dan niet zoveel aan. Laat dan Bannis maar af en toe spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
type Mitroglu, heb je gewoon niets aan en zo slecht ging het toch ook niet zonder Jorgensen?
Mee eens. Larsson en Sinisterra zijn allebei geen spitsen maar wel in prima vorm.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
type Mitroglu, heb je gewoon niets aan en zo slecht ging het toch ook niet zonder Jorgensen?
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, dat kon wel weg, aangezien we er toch uit liggen.
Sören Larsen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel die 32-jarige bankzitter uit Frankrijk worden, moet nog drie miljoen kosten ook
Bron?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wedstrijd wordt mogelijk afgelast wegens teveel mist.
Leuke omstandigheden, -1 graden, dikke mist en een compleet kutveld.
quote:
twitter:DennisVanEersel twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 17:40:41Flinke mist in het stadion van Fortuna Sittard. Om 18:00 uur wordt er bekeken of de bekerwedstrijd van Feyenoord door kan gaan. reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 17:39:54Nieuws ⚠Om 18:00 uur is er in het stadion van Fortuna Sittard een meting of er vanavond kan worden gespeeld. Dit in verband met de dichte mist. We houden jullie op de hoogte...#forfey #TOTOKNVBBeker reageer retweet
quote:
Voor een mooie pot voetbal moet je sowieso geen Feyenoord kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
ja mooi kut net alles in huis gehaald voor een mooie pot voetbal.
Heb wel zin om te kijken maar in principe hoeft het van mij niet door te gaan.quote:
Meestal komt het er dan op neer dat je het op een minder handig moment moet inhalen. Ik zeg het niet alleen uit eigenbelangquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb wel zin om te kijken maar in principe hoeft het van mij niet door te gaan.
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:08:28📸 Dit is het zicht nu in het Fortuna Sittard Stadion.Jullie mening? 🤔 #forfey #TOTOKNVBBeker https://t.co/FCSQyOkvf9 reageer retweet
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:13:04De wedstrijd tussen Fortuna Sittard en Feyenoord in de TOTO KNVB Beker gaat dinsdagavond vooralsnog gewoon door #forfey https://t.co/ueY0UYJjEx reageer retweet
De tekst:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:13 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7luzWoJSZj/?igshid=3zxqcpzrikqv
De regel is dat je beide goals kan zien vanaf de middenstip toch? Dat lukt nog wel hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:08:28📸 Dit is het zicht nu in het Fortuna Sittard Stadion.Jullie mening? 🤔 #forfey #TOTOKNVBBeker https://t.co/FCSQyOkvf9 reageer retweet
nooit meer binnenlaten ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:13 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7luzWoJSZj/?igshid=3zxqcpzrikqv
Zoals verwacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De tekst:
Update uit Sittard voor de belangstellenden....... 🌫 🌫 Net op het veld de situatie beoordeeld. Om 19.00 uur bekijken we de situatie opnieuw. Vooralsnog kunnen we voetballen. Ik hou jullie op de hoogte. #fortunasittard #feyenoord #knvb
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat van Blom linkte. Van Ayoub ook prima nieuws![]()
Die tekst hoort helemaal niet bij die urlquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De tekst:
Update uit Sittard voor de belangstellenden....... 🌫 🌫 Net op het veld de situatie beoordeeld. Om 19.00 uur bekijken we de situatie opnieuw. Vooralsnog kunnen we voetballen. Ik hou jullie op de hoogte. #fortunasittard #feyenoord #knvb
Mourinho naar spursquote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die tekst hoort helemaal niet bij die url
Dat zie ik nergens staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
De tekst:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De regel is dat je beide goals kan zien vanaf de middenstip toch? Dat lukt nog wel hier.
Edit:twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:35:02Het is gelukkig mooi opengetrokken. Half uurtje geleden zag je door de mist de doelen niet eens. https://t.co/4lknc4kTxh reageer retweet
twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:40:01En daar komt het weer... #spannend https://t.co/1iEsPSc6Ts reageer retweet
WOEST.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 18:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Edit:twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:35:02Het is gelukkig mooi opengetrokken. Half uurtje geleden zag je door de mist de doelen niet eens. https://t.co/4lknc4kTxh reageer retweet
twitter:markvanrijswijk twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 18:40:01En daar komt het weer... #spannend https://t.co/1iEsPSc6Ts reageer retweet
Lijkt me dat ze gewoon kijken wat de situatie is om half 9 ofzo? Mist kan toch nog wegtrekken, anders zijn al die mensen voor niks gereden.quote:
BEDANKT STIJNquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/FOXSportsnl/status/1219683982721396736
Duiding van Kevin met Hans!
GEEN DIKGEDRUKTE LETTERSquote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag wederom geen #ANNOUNCE overigens
Er komt geen spits. Feyenoord heeft geen geld.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag wederom geen #ANNOUNCE overigens
Zal wel een huurspeler worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 19:30 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Er komt geen spits. Feyenoord heeft geen geld.
hmmmquote:
Liever dit kan kunstsprieten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn toch wel enige kwaliteitseisen voor een grasveld? Mijn god
Ja het is zeker in ons nadeel, maar het traint ze wel voor een mogelijke uitwedstrijd tegen Astra Giurgiu deze zomer.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij kan je nog beter op kunstgras spelen.
Eens, zwart is mooierquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze moeten kappen met die witte broekjes europees en in de beker
Puur een meningquote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef Oldground het volgende:
Jullie snappen waarom ze witte broekjes dragen toch? Voor de goede orde.
Gaat wel een lange pot wordenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag vriend, tot nu toe laat Fortuna ons wel lekker tikken.
Ze worden op dit veld vanzelf zwart?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef Oldground het volgende:
Weet ik niet. Ik vermoed gewoon rust.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
Wat heeft Sinisterra dat hij niet speelt?
Zou wel vreemd zijn, het is net winterstop geweest?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vermoed gewoon rust.
Alleen Botteghin kan hetquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je nou als centrale verdediger 2 keer buitenspel staan in 20 min tijd???
Hij is in de tussentijd niet meer terug geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je nou als centrale verdediger 2 keer buitenspel staan in 20 min tijd???
Je antwoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:05 schreef Kerftminister het volgende:
Ja op de flank nota bene een tijdje na het dode spelmoment.quote:
Dat is zo. Wellicht dat Dick het ook een goed moment vond om Larsson te belonen voor zijn goede vorm de laatste weken. Dit weekend speelt Luis echter gewoon weer denk ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel vreemd zijn, het is net winterstop geweest?
Wellicht is het ook logischer om Larsson te gebruiken tegen een Fortuna dat in eerste instantie verdedigender zal spelen en Sinisterra pas in te brengen wanneer de ruimtes groter worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:08 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat is zo. Wellicht dat Dick het ook een goed moment vond om Larsson te belonen voor zijn goede vorm de laatste weken. Dit weekend speelt Luis echter gewoon weer denk ik.
Ja, ook dat klinkt vrij logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wellicht is het ook logischer om Larsson te gebruiken tegen een Fortuna dat in eerste instantie verdedigender zal spelen en Sinisterra pas in te brengen wanneer de ruimtes groter worden.
Moet een tempo hoger leren spelen. Is na de aanname telkens te veel tijd kwijt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:18 schreef Kerftminister het volgende:
Kokcu ook weer door de ondergrens heen
Al lopen er hier nog 4 van rond.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jens. Goeie kerel.
Maar kan echt niet meer.
Heeft echt problemen als hij strak gedekt wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:21 schreef Duveldrinker het volgende:
Larsson basis en raakt weer geen knikker.
Tsja, als je nooit de diepte in gaat en telkens de bal in je voeten wil is het ook wel heel makkelijk om kort te dekken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heeft echt problemen als hij strak gedekt wordt.
Kan maar één trucje, in de bal komen en dan naar binnen dribbelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, als je nooit de diepte in gaat en telkens de bal in je voeten wil is het ook wel heel makkelijk om kort te dekken.
Parkeer garage onder het gras.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:27 schreef Haringkop het volgende:
Dit veld slaat echt nergens op. Hoe krijgen ze dat voor elkaar in Sittard??
Dat is wat je krijgt als dit soort clubs geen kunstgras mogen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:27 schreef Haringkop het volgende:
Dit veld slaat echt nergens op. Hoe krijgen ze dat voor elkaar in Sittard??
Prima aankoop geweestquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:27 schreef Kerftminister het volgende:
Toch bizar dat je enige speler die een aanval kan opzetten deze helft Senesi is.
Wat gaan ze er aan doen?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Parkeer garage onder het gras.
Maakt zijn fouten ja, maar wel beste wat we rond hebben lopen momenteelquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind hem wel erg vaak verkeerd instappen in duels.
Ah zo, geen hond in het stadion, maar je kan wel lekker parkeren. Voetballen daarentegen gaat niet lukken...quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:28 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Parkeer garage onder het gras.
Ik vind het altijd heel raar om te zien. Als je met zoveel overtuiging instapt moet je hem hebben ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maakt zijn fouten ja, maar wel beste wat we rond hebben lopen momenteel
Ja prima! Komt al qua goals voor Feyenoord in de buurt van Jørgensenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
Ciss, goede aankoop voor Feyenoord.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ah zo, geen hond in het stadion, maar je kan wel lekker parkeren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ciss zijn eerste goal voor Feyenoord al gemaakt kan zo in de bus mee terug naar Rotterdam.
Ik zou het niet weten. Dit mocht namelijk wel:quote:Op dinsdag 21 januari 2020 20:59 schreef Oldground het volgende:
ziedendquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik zie helemaal niks. Geef Limburg trouwens maar lekker aan Duitsland wat een kutclubs allemaal daar.
Fouten vallen niet zo opquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In principe is dit wel beter kijken dan de eerste 50 minuten
Ik had niet eens door dat er spelers op het veld stonden met die witte waasquote:Op dinsdag 21 januari 2020 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers zien gewoon alles.
Had ik zelf niet door
Daarentegen geeft Senesi tot nu toe alleen maar goede passesquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:03 schreef Kerftminister het volgende:
Kokcu heeft nog geen goede pass gegeven
Na de rust was het erg dicht. Toen gingen ze weer spelen en werd het minder. Waarschijnlijk ook door de warmte die ontstond door alle bewegende lichamen op t veld.quote:
Dit is een grapje hoop ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Na de rust was het erg dicht. Toen gingen ze weer spelen en werd het minder. Waarschijnlijk ook door de warmte die ontstond door alle bewegende lichamen op t veld.
Die gaan er nu weer vanaf.
Wordt alleen maar erger denk ik.
Wat zuip jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Na de rust was het erg dicht. Toen gingen ze weer spelen en werd het minder. Waarschijnlijk ook door de warmte die ontstond door alle bewegende lichamen op t veld.
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij naar dezelfde slijter als Klaas en die gozer die El Ghazi de beste speler van de Eredivisie vond.quote:
Doe voor mij ook maar ook wat jij slikt, wil nog even wakker blijvenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wel gelachen hoor. Zo bij gebrek aan voetbal toch wel prima vermaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe voor mij ook maar ook wat jij slikt, wil nog even wakker blijven
Ik spreek over bewegende lichamen omdat ik concreet wil hebben hoe de thermologie in elkaar zit op die plek.quote:
Mwah heb tijdens de wedstrijd al genoeg idioots gezien. En dat terwijl we op een gegeven moment niet alles meer zagenquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel gelachen hoor. Zo bij gebrek aan voetbal toch wel prima vermaak.
Waarom zou je dat concreet willen hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik spreek over bewegende lichamen omdat ik concreet wil hebben hoe de thermologie in elkaar zit op die plek.
Right left behindquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:10 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nee, stop maar gewoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik spreek over bewegende lichamen omdat ik concreet wil hebben hoe de thermologie in elkaar zit op die plek.
Wtf is dit voor zinquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:15 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Veld ligt wel een stukje egaler. Plus wat meer bewegende lichamen op het veld en je ziet inderdaad dat dan dus ook de mist een stuk minder dicht is.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:17 schreef ijs. het volgende:
Wel fijn dat we FC Eindhoven ff meepakken
Ja min of meer is dat wel wat er concreet gebeurd. In dat stadion wordt warmte gegenereerd door de energie die vrijkomt doordat er een groep mensen driftig doorheen rent en veel warmte afstoten met hun lichamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je dat concreet willen hebben?
Fijn dat je even de thermologie voor ons concreet steltquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veld ligt wel een stukje egaler. Plus wat meer bewegende lichamen op het veld en je ziet inderdaad dat dan dus ook de mist een stuk minder dicht is.
Mijn godquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja min of meer is dat wel wat er concreet gebeurd. In dat stadion wordt warmte gegenereerd door de energie die vrijkomt doordat er een groep mensen driftig doorheen rent en veel warmte afstoten met hun lichamen.
Door de warmte die vrijkomt van hun lichamen wordt de mist in t stadion minder.
Als ik in Limburg zou wonen zou ik iedere dag hopen op zulke dikke mist.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voetballen in Limburg is dan ook vragen om problemen.
Is toch geen woord Spaans aan? Ik heb het gewoon even over mist en hoe je die eventueel zou kunnen verdrijven. Nu maak je mij onzeker. Ga ik twijfelen of mijn zinsopbouw wel juist is.quote:
Morgen bij de standup even een sprint neerzetten waarin gespard kan worden voor een follow-up van deze wedstrijd.quote:
Op welke manier is dat logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Morgenochtend om 10u afmaken die handel.
Het leven hoeft niet altijd logisch te zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welke manier is dat logisch.
Als ze alweer net zo kut gaan spelen als vanavond, zie ik een verlenging nog wel aankomen hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Enja. Voor een half uurtje voetbal volgende week naar Sittardte gaan doet tpch geen kip. En zit Feyenoord ook niet op te wachten.
Wie zegt er dat die mist morgenochtend wel weg is. Niemand heeft z'n persoonlijke spullen mee. Alles moet op stel en sprong geregeld gaan worden. Hotel, eten en drinken, materiaal, eventueel de camera's voor uitzending. Het is alleen maar onhandig, op de besparing van de reis na.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leven hoeft niet altijd logisch te zijn.
En zou niet de eerste keer zijn. AZ jaren geleden ook eens gehad.
Daar is Basje voor aangenomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wie zegt er dat die mist morgenochtend wel weg is. Niemand heeft z'n persoonlijke spullen mee. Alles moet op stel en sprong geregeld gaan worden. Het is alleen maar onhandig, op de besparing van de reis na.
Je doet net of het 't einde van de wereld is. Het is nog geen twee uurtjes rijden man.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar is Basje voor aangenomen.
Begin je om 12u. Gaan ze lekker kaarten.
Limburg is wel het einde van de wereld. Maar afin. 10u is toch het makkelijkst. Datdie spelers wat persoonlijke spulletjes niet mee hebben is wel de kleinste zorg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je doet net of het 't einde van de wereld is. Het is nog geen twee uurtjes rijden man.Die spelers hoeven ook maar gewoon te zitten en te chillen.
Ik denk dat die primadonna's daar anders over denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Limburg is wel het einde van de wereld. Maar afin. 10u is toch het makkelijkst. Datdie spelers wat persoonlijke spulletjes niet mee hebben is wel de kleinste zorg.
Ach ja, je mist er niks aan joh.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoe kun je hier nog zo slap over lullen. Je ken niks zien dus ken je niet voetballen nie.
Rustig aan maat. Steek er een op.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:28 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik geef die vent dadelijk klappen met zijn klote kantoorjargon joh
twitter:DennisVanEersel twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 22:52:58Dick Advocaat heeft Jeremain Lens gepolst voor een overgang naar Feyenoord, zegt hij voor de camera van FOX. Vooralsnog wil Lens echter blijven bij Besiktas. reageer retweet
Prima. Lekker daar laten.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op dinsdag 21-01-2020 om 22:52:58Dick Advocaat heeft Jeremain Lens gepolst voor een overgang naar Feyenoord, zegt hij voor de camera van FOX. Vooralsnog wil Lens echter blijven bij Besiktas. reageer retweet
Dick out.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
Alsjeblieft zeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
Een goede beslissing van Lens, wil hij anders geen TD worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
Totdat hij er een klap op geeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 23:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Blom is een lieve man hoor
Mijn Belgische vrienden die Club Brugge fan zijn begrijpen hier helemaal niets van.quote:
topscouting wel hoorquote:Op woensdag 22 januari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn Belgische vrienden die Club Brugge fan zijn begrijpen hier helemaal niets van.
Enige waar je op kan hopen is dat ze hem geen meerjarig contract geven maar gewoon huren ofzo, maar Feyenoord kennende zullen ze hem wel 800.0000 per jaar geven en 3 jaar vastleggen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 22 januari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn Belgische vrienden die Club Brugge fan zijn begrijpen hier helemaal niets van.
Dick zet z'n netwerk in.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
Kan alleen penalties scoren zegt er één.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
De trainer van Brugge heeft zelf ook gezegd dat ie niet rendeert in een 4-3-3.quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan alleen penalties scoren zegt er één.
Is niet snel, geen techniek. Kan wel goed afwerken.
Overbodig bij Club Brugge en aangezien die club niks voorstelt volgens @:Caland kan het dus ook niks zijn
Ik zat er al op te wachtenquote:
Never forget.quote:
Mijn god, gelukkig wilt hij niet. Wat moet je met het broertje van Narsinghquote:Op dinsdag 21 januari 2020 22:58 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |