Daar moet je altijd mee uitkijkenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef XanderH het volgende:
Seriebouw woning? Je zou eens kunnen proberen of een sleutel van de buren past.
Wat voor een deur, kozijn en scharnieren gaat het om?
Een slotenmaker bellen werkt natuurlijk ook maar daar zal een prijs aan hangen.
Daar zitten regelrechte oplichters bij als je het soms hoort ..quote:
Zojuist even getest... Hier in huis past de sleutel van de meterkast op de slaapkamer. Weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef XanderH het volgende:
Heel misschien zit op de meterkast een zelfde sleutel?
Er zijn een hoop oplichters / afzetters in deze markt ja. Vooral niet op het bovenste resultaat van Google klikken.quote:
TS wil graag vannacht in haar eigen bed slapenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:30 schreef XanderH het volgende:
[..]
Zojuist even getest... Hier in huis past de sleutel van de meterkast op de slaapkamer. Weet ik dat ook weer.
[..]
Er zijn een hoop oplichters / afzetters in deze markt ja. Vooral niet op het bovenste resultaat van Google klikken.
Maar er zijn natuurlijk ook nette legitieme bedrijven. Probeer te achterhalen met welk bedrijf de lokale woonstichting samenwerkt ofzo, die weten wel met welke partij ze zaken doen.
Morgen overdag pas bellen scheelt ongetwijfeld ook in de kosten.
Dat zag ik staan ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
TS wil graag vannacht in haar eigen bed slapen
Maar waar bestel je z’n sleutel op dit tijdstip?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het "handige" aan deze sloten is dat het sleutelnummer op een plaats zit die je alleen kan zien met de deur open.
logisch toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het "handige" aan deze sloten is dat het sleutelnummer op een plaats zit die je alleen kan zien met de deur open.
Dan heb je soberso al kutvolk in huis.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:45 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
logisch toch?
anders kan iedereen zonder sleutel gewoon de juiste sleutel kopen.
als je geen kutvolk in huis hebt heb je geen sleutel nodig denk ik...quote:Op maandag 20 januari 2020 22:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan heb je soberso al kutvolk in huis.
Mja met kinderen in huis is de mogelijkheid tot afsluiten van een muurkast wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
als je geen kutvolk in huis hebt heb je geen sleutel nodig denk ik...
Ze moeten er idd wel in blijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja met kinderen in huis is de mogelijkheid tot afsluiten van een muurkast wel aantrekkelijk.
Jij snapt het.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze moeten er idd wel in blijven.
In dat geval gewoon even wat sleutels van huisgenoten proberen. Best een grote kans dat daar eentje van past.quote:
ik durf er een paar knaken om te verwedden dat de scharnieren aan de binnenkant zitten...quote:Op maandag 20 januari 2020 23:42 schreef Cybersijp het volgende:
scharnieren eruit tikken , bij een slaapkamer zullen er geen dievenklauwen inzitten denk ik
je hebt in ieder geval mijn 10 cent te pakken !quote:Op maandag 20 januari 2020 23:43 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
ik durf er een paar knaken om te verwedden dat de scharnieren aan de binnenkant zitten...
Ik heb drie slaapkamers in huis waarvan allemaal een ander slot hebben helaas. Van de buren proberen heeft geen zin omdat ik dit slot nog 1.5 jaar geleden heb laten vervangen. De buren zullen dus nog het slot van de woningbouw hebben. De meterkast e.d. hebben toevallig dezelfde sleutel als de andere slaapkamer maar helaas niet dezelfde als die van mij:(quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef XanderH het volgende:
Seriebouw woning? Je zou eens kunnen proberen of een sleutel van de buren past.
Heel misschien zit op de meterkast een zelfde sleutel?
Wat voor een deur, kozijn en scharnieren gaat het om?
Een slotenmaker bellen werkt natuurlijk ook maar daar zal een prijs aan hangen.
Het is inderdaad gewoon een slot van een binnendeur, weet niet wat je er anders mee bedoeld:)quote:Op maandag 20 januari 2020 22:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Daar zitten regelrechte oplichters bij als je het soms hoort ..![]()
Is het gewoon een slot van een binnendeur ?
Ik zit niet binnen, maar buiten de slaapkamer. Dus ik kom niet bij het scharnier.quote:
Inderdaad! En weer heel stom van mij dat ik dat nummer niet eerder ergens heb genoteerd.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En dat heb ik weer wel:)quote:Op maandag 20 januari 2020 22:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan heb je soberso al kutvolk in huis.
Nee, ik woon niet op kamers, maar ben de sleutel al een paar dagen kwijt en ben het zat om op de bank te slapen. Ik heb ook gewoon wat spullen uit mijn kamer nodig.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:50 schreef machtpen het volgende:
Woont ts misschien op kamers ? Anders gewoon op de bank slapen.
Scharnierpennen zitten aan de binnenkant.quote:Op maandag 20 januari 2020 23:42 schreef Cybersijp het volgende:
scharnierpennen eruit tikken , bij een slaapkamer zullen er geen dievenklauwen inzitten denk ik
Nog niet helaas!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:39 schreef XanderH het volgende:
@:Sylvia_25 is het nog gelukt om vannacht binnen te komen?
Succes!quote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:01 schreef Sylvia_25 het volgende:
https://www.onlinedeurbeslagshop.nl/Sleutel-965-Lips-BR
Zo één sleutel is het, en dan met de holle kant aan de linkerkant dus dan zou het de 961, 962, 963 of 964 kunnen zijn uit deze serie maar ze zijn het alle vier niet. Die mocht ik uitproberen van een slotenmaker waar ik langs was geweest gisteren.
Dat kost me dan denk ik even veel geld als gewoon de slotenmaker langs laten komen..quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Als het echt niet anders kan dan de scharnieren door slijpen en die vervangen.
Daar heb je best kans op inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 12:21 schreef Sylvia_25 het volgende:
[..]
Dat kost me dan denk ik even veel geld als gewoon de slotenmaker langs laten komen..
Een opdekdeur dus. Grote kans dat deze inboorpaumelles heeft waar je de deur zo uit kunt tillen. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je in het kozijn voldoende ruimte hebt daarvoor dus daar kom je niet verder mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:57 schreef Sylvia_25 het volgende:
https://www.klusidee.nl/F(...)k-maken-t101268.html
Zo een deur is het.
[...]
Scharnierpennen zitten aan de binnenkant.
@SpiekerJozefquote:Op dinsdag 21 januari 2020 13:16 schreef XanderH het volgende:
[..]
Een opdekdeur dus. Grote kans dat deze inboorpaumelles heeft waar je de deur zo uit kunt tillen. Maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je in het kozijn voldoende ruimte hebt daarvoor dus daar kom je niet verder mee.
Dat wordt lockpicken denk ik.Dat is met dergelijke sloten niet enorm lastig, je kunt een poging wagen natuurlijk. Of toch die slotenmaker.
https://www.lockpickshop.nl/lockpick-set-oude-sloten.htmlquote:Op dinsdag 21 januari 2020 11:01 schreef Sylvia_25 het volgende:
https://www.onlinedeurbeslagshop.nl/Sleutel-965-Lips-BR
Zo één sleutel is het, en dan met de holle kant aan de linkerkant dus dan zou het de 961, 962, 963 of 964 kunnen zijn uit deze serie maar ze zijn het alle vier niet. Die mocht ik uitproberen van een slotenmaker waar ik langs was geweest gisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |