Daar moet je altijd mee uitkijkenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef XanderH het volgende:
Seriebouw woning? Je zou eens kunnen proberen of een sleutel van de buren past.
Wat voor een deur, kozijn en scharnieren gaat het om?
Een slotenmaker bellen werkt natuurlijk ook maar daar zal een prijs aan hangen.
Daar zitten regelrechte oplichters bij als je het soms hoort ..quote:
Zojuist even getest... Hier in huis past de sleutel van de meterkast op de slaapkamer. Weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef XanderH het volgende:
Heel misschien zit op de meterkast een zelfde sleutel?
Er zijn een hoop oplichters / afzetters in deze markt ja. Vooral niet op het bovenste resultaat van Google klikken.quote:
TS wil graag vannacht in haar eigen bed slapenquote:Op maandag 20 januari 2020 22:30 schreef XanderH het volgende:
[..]
Zojuist even getest... Hier in huis past de sleutel van de meterkast op de slaapkamer. Weet ik dat ook weer.
[..]
Er zijn een hoop oplichters / afzetters in deze markt ja. Vooral niet op het bovenste resultaat van Google klikken.
Maar er zijn natuurlijk ook nette legitieme bedrijven. Probeer te achterhalen met welk bedrijf de lokale woonstichting samenwerkt ofzo, die weten wel met welke partij ze zaken doen.
Morgen overdag pas bellen scheelt ongetwijfeld ook in de kosten.
Dat zag ik staan ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:39 schreef maily het volgende:
[..]
TS wil graag vannacht in haar eigen bed slapen
Maar waar bestel je z’n sleutel op dit tijdstip?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het "handige" aan deze sloten is dat het sleutelnummer op een plaats zit die je alleen kan zien met de deur open.
logisch toch?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Het "handige" aan deze sloten is dat het sleutelnummer op een plaats zit die je alleen kan zien met de deur open.
Dan heb je soberso al kutvolk in huis.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:45 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
logisch toch?
anders kan iedereen zonder sleutel gewoon de juiste sleutel kopen.
als je geen kutvolk in huis hebt heb je geen sleutel nodig denk ik...quote:Op maandag 20 januari 2020 22:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan heb je soberso al kutvolk in huis.
Mja met kinderen in huis is de mogelijkheid tot afsluiten van een muurkast wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:49 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
als je geen kutvolk in huis hebt heb je geen sleutel nodig denk ik...
Ze moeten er idd wel in blijven.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Mja met kinderen in huis is de mogelijkheid tot afsluiten van een muurkast wel aantrekkelijk.
Jij snapt het.quote:Op maandag 20 januari 2020 22:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze moeten er idd wel in blijven.
In dat geval gewoon even wat sleutels van huisgenoten proberen. Best een grote kans dat daar eentje van past.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |