Ja dat...en daarna bleef het vooral leuk voor de RTJ kenners (ben ik niet) en dan is het wel een heel groot veld ;-)quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vond ze juist wel tof op BKS. Alleen hadden ze een beetje snel hun kruit verschoten met hun tofste hits.
Eens, en electro terug sil vous plait. The Subs of SebastiAn ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:20 schreef stevieU2 het volgende:
RTJ kon mij niet bekoren op BKS...maar goed ieder zn smaak natuurlijk.
Ik hoop persoonlijk ook meer acts als Weval. Dance maar dan met band overdag, begin avond
Die Eric Prydz show had wel vet geweestquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:28 schreef Niveath het volgende:
[..]
Eens, en electro terug sil vous plait. The Subs of SebastiAn ofzo.
Voorgaande jaren zat daar meer overlap en soeps bij inderdaad...wie weet komt er nog meer bij na de aankondiging van LLquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Op MS Dockville is ook weinig boeiends te vinden voor Lowlands. Die hadden vorig jaar ook Eilish geloof ik.
Als ze het doen zou dat de perfecte Bravo-afsluiter zijn, zoals The National vorig jaar. Ik zie Bon Iver in de Alpha ook nog niet echt zitten, al zou ik wel zeker gaan kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bon Iver als headliner kan echt niet op Lowlands
Haha, je hebt er net eentje genoemd!quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik durf echt nog geen headliner te noemen... echt reuze benieuwd naar dinsdag.
En...quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heheh, ik ben ook best positief over The Opposites. Uiteraard is het plat en moet je er niet al te serieus naar kijken. Maar die vorige show zat echt bomvol energie, en heel die tent ging los. Ik denk ook niet dat ze die show gaan evenaren in ieder geval.
...toch wel, zonder twijfel: grootste hit-catalogus van het festival, verkoopt niet verrassend Ziggy Dome uit (op een paar stoelen achter een paal na op het moment).quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..] Liam Gallagher is denk ik geen Lowlands headliner. [..]
Na het succes van de Hollandse avond vorig jaar op de vrijdag in de x-ray doen we dit Lowlandsweekend 3 Hollandse avonden op de Alpha. Met uw headliners dit weekend: Kensington, the Opposites en Chef Special!quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:54 schreef Niveath het volgende:
Mijn part sluit dan The Opposites de Alpha af.
Haha die zanger van Chef Special doet anders altijd net alsof ie uit USA komtquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:26 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Na het succes van de Hollandse avond vorig jaar op de vrijdag in de x-ray doen we dit Lowlandsweekend 3 Hollandse avonden op de Alpha. Met uw headliners dit weekend: Kensington, the Opposites en Chef Special!
Hij komt gewoon uit Harlem hoor. Is super internationaalquote:Op donderdag 30 januari 2020 16:28 schreef Niveath het volgende:
[..]
Haha die zanger van Chef Special doet anders altijd net alsof ie uit USA komtwat een drol met vingers vind ik dat zeg.
Zeker doen!quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Een periode van 5 jaar geen LL gehad, na 10 jaar op een rij wel het fetsival beozcht te hebben. En ineens begint de vriendengroep er tochw eer over
Misschien dit jara nog 1x dan?
Om t af te leren?
Die zijn toch al bevestigd voor Lowlands?quote:Op donderdag 30 januari 2020 16:38 schreef stevieU2 het volgende:
Heeft Depeche Mode niet nieuw album uit?
Ja vorig jaar al tijdens de 2019 editie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 18:32 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Die zijn toch al bevestigd voor Lowlands?
inmiddels zijn ze al bevestigd voor Rock Werchter: https://festileaks.com/20(...)-rock-werchter-2020/quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Placebo komt met een volledig nieuw album. Ik zou het tof vinden als Bravo afsluiter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |