abonnement Unibet Coolblue
pi_191251024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 15:43 schreef Mr-Brightside het volgende:
Can't wait! Omdat er zo weinig geruchten zijn dit jaar heb ik het gevoel dat het de dood of de gladiolen gaat worden dinsdag
"Er touren gewoon geen headliners rond. Daarom hebben we besloten om dat geld in de show van Kensington te stoppen"
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:02:51 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191251053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:35 schreef indiaantje89 het volgende:
KINKpuntnl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 14:12:20 Zou Lowlands Festival open staan voor een volledig vegetarisch en veganistisch aanbod? Tim Op het Broek vroeg het aan festivaldirecteur Eric van Eerdenburg en probeerde ook de eerste Lowlands namen bij hem te ontfutselen. https://t.co/HmSJABCgof reageer retweet
Interview met EvE. Dinsdag eerste namen!. Ook zal er nog gewoon vlees verkrijgbaar zijn op Lowlands. Het afdwingen van geen vlees noemt EvE zelfs Noord-Koreaanse praktijken.
EvE stijgt in mijn achting met die uitspraak
pi_191251067
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

"Er touren gewoon geen headliners rond. Daarom hebben we besloten om dat geld in de show van Kensington te stoppen"
Wel een exclusieve Flevoland show dan!
pi_191251102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:04 schreef Mr-Brightside het volgende:

[..]

Wel een exclusieve Flevoland show dan!
Dat is al uitgesloten, staan al in Almere deze zomer :')
pi_191251541
Caribou zou ik trouwens heel blij mee zijn.
pi_191251550
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is al uitgesloten, staan al in Almere deze zomer :')
Was ook te verwachten, die staan natuurlijk weer op elke straathoek deze zomer
pi_191251561
Als Kensington trouwens serieus komt ergens komende jaren word ik boos. Je wéét dat ze dan een hoge spot krijgen en daar heb ik weinig zin in
pi_191251612
Ik vind Kensington precies even leuk als De Staat, dus het zou me niets verbazen.
pi_191251613
Oh dat doet me eraan denken, ik heb nog een ethernet kabel nodig
pi_191252110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Gisteren ook al genoeg in de media gehoord. Het is blijkbaar ook de grootste van de wereld. Al zal da natuurlijk ook in perspectief geplaatst moeten worden.

Vind het wel bijzonder dat ze dit bekend maken voor de line-up overigens :P.
En dan is het ook pas iets voor volgend jaar, ze gaan in november beginnen met bouwen. Dit nieuws had best later gekund dacht ik zo :P

Past wel mooi in het rijtje met de (toen in ieder geval) grootste overdekte motorparkeerplaats, bij het TT Circuit Assen, https://www.rtvdrenthe.nl(...)ein-met-zonnepanelen :D
pi_191256253
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

"Er touren gewoon geen headliners rond. Daarom hebben we besloten om dat geld in de show van Kensington te stoppen"
Ze gaan het De Staat-trucje uiteraard wel herhalen, dat beviel ze mooi goed. Met als verschil dat het Lowlands-publiek wél massaal op The Opposites zit te wachten, en de Alpha afgeladen gaat zijn. Wel een comeback met de slechtste spanningsopbouw ooit.
pi_191259547
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

"Er touren gewoon geen headliners rond. Daarom hebben we besloten om dat geld in de show van Kensington te stoppen"
Dat is zo goed mogelijk ;{
జ్ఞ‌ా
pi_191259695
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 22:33 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ze gaan het De Staat-trucje uiteraard wel herhalen, dat beviel ze mooi goed. Met als verschil dat het Lowlands-publiek wél massaal op The Opposites zit te wachten, en de Alpha afgeladen gaat zijn. Wel een comeback met de slechtste spanningsopbouw ooit.
Heheh, ik ben ook best positief over The Opposites. Uiteraard is het plat en moet je er niet al te serieus naar kijken. Maar die vorige show zat echt bomvol energie, en heel die tent ging los. Ik denk ook niet dat ze die show gaan evenaren in ieder geval.
pi_191260806
Maar ik durf echt nog geen headliner te noemen... echt reuze benieuwd naar dinsdag.
pi_191260875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar ik durf echt nog geen headliner te noemen... echt reuze benieuwd naar dinsdag.
Echt he. Alleen Foals lijkt nu dus voor 99% zeker een hoge spot te pakken.

Vorig jaar waren we al vrij zeker van Tame Impala, The National en 21Pilots, en werd The Prodigy ook al vaak genoemd. Nu tasten we echt nog redelijk in het duister omtrent de tentafsluiters.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_191260949
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 10:51 schreef Niveath het volgende:

[..]

Echt he. Alleen Foals lijkt nu dus voor 99% zeker een hoge spot te pakken.

Vorig jaar waren we al vrij zeker van Tame Impala, The National en 21Pilots, en werd The Prodigy ook al vaak genoemd. Nu tasten we echt nog redelijk in het duister omtrent de tentafsluiters.
Ja vooral Tame Impala en Twenty One Pilots waren vrij snel zekerheidjes. En wisten toen dat ze een headliner gepikt hadden van de Zwarte Cross.

Bijna alle andere jaren kon je er wel iets van zeggen. Maar nu totaal niet. Zelfs geen naampje uitgelekt ofzo. Doen ze goed ;).

Bon Iver is een duidelijk headliner rond die tijd. Maar durf daar mijn hand niet voor in het vuur te steken. Liam Gallagher is denk ik geen Lowlands headliner.

Ik denk enkel dat we Foals, Michael Kiwanuka, The Opposites en Noisia kunnen opschrijven.
pi_191261031
Ik denk dat we ook Chef Special wel kunnen opschrijven....nieuwe plaat, goeie Alpha middag act
En ik hoop op Chemical Brothers en/of The XX...geen bewijs voor maar de eerste heeft net en club tour na een nieuwe plaat gehad (dus tijd voor festivals) en de tweede komt met nieuwe muziek ;-)
pi_191261057
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:03 schreef stevieU2 het volgende:
Ik denk dat we ook Chef Special wel kunnen opschrijven....nieuwe plaat, goeie Alpha middag act
En ik hoop op Chemical Brothers en/of The XX...geen bewijs voor maar de eerste heeft net en club tour na een nieuwe plaat gehad (dus tijd voor festivals) en de tweede komt met nieuwe muziek ;-)
The XX zou mooi zijn, al is het een beetje kort op de vorige als headliner.. Chemical Brothers hoeft voor mij niet zo.

Hoop dat ze iets als The Weeknd weten te strikken.
pi_191261087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

The XX zou mooi zijn, al is het een beetje kort op de vorige als headliner.. Chemical Brothers hoeft voor mij niet zo.

Hoop dat ze iets als The Weeknd weten te strikken.
Tis meer dat ik even geen andere grote dance Act voor een Alpha spot kan bedenken, behalve Underworld...En ik pak die toch altijd graag mee als het past.
pi_191261096
Vrij apart idd dat er zo weinig bekend is (of lijkt). Foals en Liam Gallagher zijn in mijn ogen meer sub-headliners voor de Alpha, Bon Iver zou eventueel nog wel kunnen als headliner.

Ik acht de kans wel groot dat Underworld als headliner komt, hebben een goed jaar achter de rug met veel nieuw materiaal. Een orginele boeking is het zeker niet, maar passen natuurlijk perfect op LL.

Daarnaast verwacht ik sws één of twee grote hiphop acts als (sub) headliner. Misschien Travis Scott? Run The Jewels gaat met een nieuw plaat komen en gaan dit jaar denk ik eindelijk Lowlands aandoen (staan begin van het seizoen op Amerikaanse festivals)

Voor de rest misschien Nick Cave (nieuwe plaat uit) of The XX inderdaad, maar het blijft allemaal een beetje gokken.
pi_191261121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:08 schreef Mr-Brightside het volgende:
Vrij apart idd dat er zo weinig bekend is (of lijkt). Foals en Liam Gallagher zijn in mijn ogen meer sub-headliners voor de Alpha, Bon Iver zou eventueel nog wel kunnen als headliner.

Ik acht de kans wel groot dat Underworld als headliner komt, hebben een goed jaar achter de rug met veel nieuw materiaal. Een orginele boeking is het zeker niet, maar passen natuurlijk perfect op LL.

Daarnaast verwacht ik sws één of twee grote hiphop acts als (sub) headliner. Misschien Travis Scott? Run The Jewels gaat met een nieuw plaat komen en gaan dit jaar denk ik eindelijk Lowlands aandoen (staan begin van het seizoen op Amerikaanse festivals)

Voor de rest misschien Nick Cave (nieuwe plaat uit) of The XX inderdaad, maar het blijft allemaal een beetje gokken.
Nick Cave staat iig al in de Ziggo Dome. Run The Jewels is geen headliner meer gok ik, wel zeer welkom ja. Travis Scott lijkt me ook wel reëel.
pi_191261164
Het zijn allemaal wel namen die we al een keer op een hoge spot hebben gezein (behalve Bon Iver).
Wie weet komen ze met een minder gevestigde namen. Niet perse uit schaarste wat er tourt maar om weer een progressieve line up te hebben...

Zoals Coldplay en 21 pilots ooit in Charlie zijn begonnen en ze The XX headliner hebben gemaakt
pi_191261179
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nick Cave staat iig al in de Ziggo Dome. Run The Jewels is geen headliner meer gok ik, wel zeer welkom ja. Travis Scott lijkt me ook wel reëel.
De Alpha is sws een maatje te groot voor RTJ idd, maar zou een perfecte Bravo (headliner) artiest zijn. Wacht al sinds 2013 tot die gasten een keer LL aandoen
pi_191261240
RTJ kon mij niet bekoren op BKS...maar goed ieder zn smaak natuurlijk.
Ik hoop persoonlijk ook meer acts als Weval. Dance maar dan met band overdag, begin avond
pi_191261254
Ik vond ze juist wel tof op BKS. Alleen hadden ze een beetje snel hun kruit verschoten met hun tofste hits.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')