Myst?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:34 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb vroeger wel Myst gespeeld . En Tekken en Mortal Combat. Dat deed ik toen ook zomaar best wel goed. Geen idee hoe het werkte of wat ik nou precies deedMaar vond die laatste 2 games wel ontzettend tof
Jaren 90 game gedoe
![]()
Mijn zoon speelde Doom, World of Warcraft en Diablo
Ik was al ff in de warquote:Op maandag 20 januari 2020 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Myst?Qua sfeer vond ik dat spel wel erg interessant, maar ik kon er echt niet doorheen komen!
Nu in het juiste topic!
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was al ff in de war![]()
![]()
Nu pas door
quote:
tldr.....quote:Op maandag 20 januari 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
Op het WK '98 kreeg Arthur Numan van scheidsrechter Arturo Bricio Carter twee keer een gele kaart en dus een rode kaart.
De bal kwam toen bij Ariel Ortega die poogde langs Jaap Stam te gaan maar zich te makkelijk liet vallen. Hierdoor kwam Arturo Brizio Carter aanzetten met een gele én een rode kaart want Ortega gaf toen een kopstoot (met z'n 1m70) tegen Edwin van der Sar (met zijn 1m97). Nederland won uiteindelijk door een doelpunt van Dennis Bergkamp na een lange pass van Frank de Boer.
De rest is geschiedenis...
Heb je een nieuwe lover of heb je die al langer?quote:Op maandag 20 januari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n vriendje.....maar da's doordeweeks niet zo praktisch helaas.....aftellen naar het weekend
Half jaar ongeveer nuquote:Op maandag 20 januari 2020 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe lover of heb je die al langer?
Ow, helemaal niet meegekregenquote:
Jaaa de leukste! Uit verveling (ziektewet) Tinder geprobeerd en eerste date meteen raakquote:Op maandag 20 januari 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, helemaal niet meegekregen![]()
Maar tof!![]()
Leuke vent?
Oh, is ie weer voor de baas aan het werk ver bij jou vandaan...man man manquote:Op maandag 20 januari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n vriendje.....maar da's doordeweeks niet zo praktisch helaas.....aftellen naar het weekend
Nou zo heel ver niet.....hij komt ook weleens doordeweeks naar hier al blijft hij dan niet slapen helaas......quote:Op maandag 20 januari 2020 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, is ie weer voor de baas aan het werk ver bij jou vandaan...man man man![]()
Maar je hebt in ieder geval wel iets om naar uit te kijken!
Aha, ja. Wees er zuinig op Cinda. Niet iedereen is gezegend met dat soort geluk!quote:Op maandag 20 januari 2020 22:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou zo heel ver niet.....hij komt ook weleens doordeweeks naar hier al blijft hij dan niet slapen helaas......
Komt goed!quote:Op maandag 20 januari 2020 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, ja. Wees er zuinig op Cinda. Niet iedereen is gezegend met dat soort geluk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |