Of het praktische, maar uit dat gewoon onhandig.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar ziet ze altijd overal het negatieve in.
Het is goed om praktisch te denken en dat moet ook wel als je kinderen en n hond hebt, maar gewoon een keer: ‘ja, leuk, ik zorg dat ik er ben!’ zou zoooo fijn zijn.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of het praktische, maar uit dat gewoon onhandig.
Je zou bijna gaan denken dat de media een grote invloed hebben op de bevolking.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:45 schreef HeatWave het volgende:
14 minuten anti-trump gelul en niet EEN van de demonstranten weet waarom precies en geeft Trump de schuld van dingen die Obama gedaan heeft, en als ze daarop gewezen worden "I don't wanna talk to you anymore" etc, etc.
Reden X is geen reden om iemand te impeachen, volgens the Constition. Oh, nou hij moet toch weg, want hij is slecht etc..
Bijna wel he?quote:Op maandag 20 januari 2020 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat de media een grote invloed hebben op de bevolking.
Was ook zo'n filmpje waarin ze op een campus (ik wil zeggen Berkely, maar weet het niet meer zeker) vragen gingen stellen aan studenten. Een uitspraak, en dan moesten ze zeggen van wie de uitspraak was. Biden, of Trump.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna wel he?.
Het is hilarisch om te zien, de bochten waar ze zich in wringen om maar niet toe te hoeven geven dat ze fout zitten.
Precies zulke interviews heb je ook met pro trump figuren.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna wel he?.
Het is hilarisch om te zien, de bochten waar ze zich in wringen om maar niet toe te hoeven geven dat ze fout zitten.
Tuurlijk is het een beetje cherry picking, ik zie het ook niet als een politiek statement van mijn kant ofzo, gewoon meer een grappig filmpjequote:Op maandag 20 januari 2020 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook zo'n filmpje waarin ze op een campus (ik wil zeggen Berkely, maar weet het niet meer zeker) vragen gingen stellen aan studenten. Een uitspraak, en dan moesten ze zeggen van wie de uitspraak was. Biden, of Trump.
Degenen die er naast zaten, lieten ze zien natuurlijk. Er waren er wel een paar tussen die daarna zeiden: "hmm, dit is toch anders dan ik dacht. Misschien moet ik niet op Biden gaan stemmen straks."
Viel me alles mee.
Whutquote:Op maandag 20 januari 2020 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]In Spanje hebben ze sneeuw.
Waarschijnlijk. Ik had alleen gehoord dat ze daar sneeuw hadden, maar geen idee waar precies.quote:
Bergen inderdaad. Op andere plekken ook behoorlijk noodweerquote:Op maandag 20 januari 2020 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ik had alleen gehoord dat ze daar sneeuw hadden, maar geen idee waar precies.
Ja, in Australië is Ragnarok losgebarsten of zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Australië heeft ook wat noodweer nu. Hagelstenen en zandstormen
Thorquote:Op maandag 20 januari 2020 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, in Australië is Ragnarok losgebarsten of zo.
Hele leuke filmquote:Op maandag 20 januari 2020 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Zal wel niet zo zijn dat de film om te smullen is.
Goeie timing, het is blue mondayquote:Op maandag 20 januari 2020 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
De dag is vandaag wel echt omgevlogen.
Denk dat ik wat blauwe plekken ga krijgen van het sporten
quote:Op maandag 20 januari 2020 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goeie timing, het is blue monday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |