Kinderen kun je nog ergens dumpen, bij een hond is dat zielig.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kinderen zijn nou eenmaal een probleem.
of 2, of soms zelfs 3
Maar ze heeft kindloze weekenden en hoeft dus alleen opvang voor de hond te regelen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kinderen zijn nou eenmaal een probleem.
of 2, of soms zelfs 3
Er komen mensen vanuit drie kanten naar Zwolle toe.quote:Op maandag 20 januari 2020 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarom dan ook helemaal naar fokking Zwolle. Echt hè.
ik wil best op de hond van zus letten, maar niet op die kinderen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen kun je nog ergens dumpen, bij een hond is dat zielig.
Hond van mijn moeder vindt het juist leuk als hij naar zijn logeeradres (met veel andere honden die hij kent) mag. Dus als je die in de vakantie daarheen brengt heeft hij zelf ook een soort vakantie.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen kun je nog ergens dumpen, bij een hond is dat zielig.
Ik snap nu ook wel waarom ze kindloze weekenden heeft.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er komen mensen vanuit drie kanten naar Zwolle toe.
Dit is voor haar wel het verst, maar dan nog zou het leuk zijn als ze een keer wat enthousiaster reageerde op dit soort dingen
Leg uit.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap nu ook wel waarom ze kindloze weekenden heeft.
Als iemand met dat soort argumenten komt, zit er meestal wat anders achter. Bang om Zwolle te verlatenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het gewoon jammer dat ze niet gewoon kan zeggen: ja leuk!
Zonder meteen dat negatieve. En het gaat om mei of juni, dus het is ook weer niet zo dat ze geen tijd heeft om wat te regelenook als ze de kinderen wél zou hebben.
Blijkbaar ziet ze altijd overal het negatieve in.quote:
Sommige mensen zijn gewoon zo terwijl ze het best leuk vinden.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Als iemand met dat soort argumenten komt, zit er meestal wat anders achter. Bang om Zwolle te verlaten, of gewoon geen zin.
Ik woon een eindje weg en het is eigenlijk altijd moeilijk om wat af te spreken of ik moet naar haar toe gaan. Voor mij is dat kennelijk een stuk dichterbijquote:Op maandag 20 januari 2020 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Als iemand met dat soort argumenten komt, zit er meestal wat anders achter. Bang om Zwolle te verlaten, of gewoon geen zin.
ja, maar dan kan ze niet drinkenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind anderhalf uur rijden wel meevallen, dat doe ik prima heen en terug, maar zij wil liever niet in het donker rijden waardoor z eóf op tijd weg gaat altijd, óf moet blijven slapen.
Gebruikt ze de auto nu ook niet voor woonwerkverkeer dan? het is nog altijd laat licht en vroeg donker.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind anderhalf uur rijden wel meevallen, dat doe ik prima heen en terug, maar zij wil liever niet in het donker rijden waardoor z eóf op tijd weg gaat altijd, óf moet blijven slapen.
Ze werkt zo’n 12 uur in de week (vaak minder) en altijd tussen 9 en 3.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Gebruikt ze de auto nu ook niet voor woonwerkverkeer dan? het is nog altijd laat licht en vroeg donker.
Hotelquote:
Ik ben al aan t oefenen!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja toch.![]()
Ik heb ook nog steeds de hoop om eens bn'er te worden, zodat ik mee kan doen aan widm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |