Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.quote:
Ruilen tegen mijn appel?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.
Is goed!quote:
Mijn zoete brooddeeg wilde niet rijzenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.
Helaasch. Toch vind ik ze best lollig zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zoete brooddeeg wilde niet rijzen
Dus heb een gedeelte nu maar gefritureerd en door de kaneel/kardemomsuiker gerold
[ afbeelding ]
Miep is ze aan het opvreten nu gelukkig, ze denkt dat het poffertjes zijn
vindt dit wel een belediging voor bitterballenquote:
Vrijdag sta ik mezelf weer een patatje toe. Vanavond de vertraagde Thaise curry van gisterenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met al die frituurpraat krijg ik trek in een vette hap.
Wellicht woensdag.
Vrijdag is standaard pizzadag, maar ik heb zin in patatfriet. Nu eet ik woensdag weer eens in m'n eentje, dus wellicht.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag sta ik mezelf weer een patatje toe. Vanavond de vertraagde Thaise curry van gisteren
Pizza is ook lekker. Dat eet ik niet zo vaak.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag is standaard pizzadag, maar ik heb zin in patatfriet. Nu eet ik woensdag weer eens in m'n eentje, dus wellicht.
Die is vooral vrij sterk van de "echte maaltijden", dus met groente erbij, anders blijft 'ie vreten. Dus sommige dingen (soep is er ook zo een) schuif ik naar m'n alleen-eet-dagen, helemaal nu ik m'n woensdagavondsport niet meer heb. (Frituurspul opboeren tijdens het sporten is viez.)quote:Op maandag 20 januari 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pizza is ook lekker. Dat eet ik niet zo vaak.
Joop doet niet aan patat? Dat is toch van plantjes?
Dit is de iets te compacte restquote:Op maandag 20 januari 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaasch. Toch vind ik ze best lollig zo.
Sorry meneerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vindt dit wel een belediging voor bitterballen
Doet mij aan hele vieze koekjes denken van vroeger.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is de iets te compacte rest![]()
[ afbeelding ]
O ja. Propvol van één bol?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor koekjes?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Doet mij aan hele vieze koekjes denken van vroeger.
O ja, sommige mensen zijn zoquote:Op maandag 20 januari 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is vooral vrij sterk van de "echte maaltijden", dus met groente erbij, anders blijft 'ie vreten. Dus sommige dingen (soep is er ook zo een) schuif ik naar m'n alleen-eet-dagen, helemaal nu ik m'n woensdagavondsport niet meer heb. (Frituurspul opboeren tijdens het sporten is viez.)
Dat ziet er goed uit!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk van wel jaquote:
Ja, geen idee, beetje van die zachte koekjes, wat boller waren ze. Met zachte inhoud. echt geen idee verder.quote:
Gelijk ontslagen zekerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toevallig zei een collega vanmorgen nog tegen mij; hey je begint nu echt kaal te worden.
ik noem het aerodynamischquote:
Oh nouja die fjorden worden ook dieper en dieper en bovenop ook wel flink hoofdhuid er door.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Mijn inhammen worden langzaam fjorden, maar bovenop is het nog goed bedekt wel
Meteen salarisverhoging gecanceld?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toevallig zei een collega vanmorgen nog tegen mij; hey je begint nu echt kaal te worden.
Bitterkoekjes?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, geen idee, beetje van die zachte koekjes, wat boller waren ze. Met zachte inhoud. echt geen idee verder.
Ik zit nu gelijk bovenop mijn hoofd te voelenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nouja die fjorden worden ook dieper en dieper en bovenop ook wel flink hoofdhuid er door.
Ik niet. Zit gel in, zonde!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu gelijk bovenop mijn hoofd te voelen
Begrijpelijke vergissing.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik keek of ik mijn broek wel aan had.
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja, bitterkoekjes dus!
Gore dingen dat.
Ik heb nooit gel. Mijn haar weet na 42 jaar wat er verwacht wordtquote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet. Zit gel in, zonde!
Uit zo'n gele pot?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet. Zit gel in, zonde!
Ja, als 'ie alleen eet, maakt 'ie er ook wel eens een bende van.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, sommige mensen zijn zoIk eet ook rustig soep. Ik heb ook weleens een appeltaartje naar binnen geschoven als avondeten
Heb jij ooit iets gebakken wat ik wel zou lusten?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Saai vooral. Maar dit zijn broodjes met topping, en smaken heel anders
Waarschijnlijk vind jij deze ook vies hoor, daar niet van
Ik leef gewoon de single leefquote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als 'ie alleen eet, maakt 'ie er ook wel eens een bende van.Maar da's niet mijn probleem verder.
Ik weet vrij zeker van nietquote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets gebakken wat ik wel zou lusten?
Ik vind alleen kippensoep lekker. Zelfgemaakt, zo dik van het vlees en de vermicelli dat de lepel overeind blijft staan.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als 'ie alleen eet, maakt 'ie er ook wel eens een bende van.Maar da's niet mijn probleem verder.
Beter dan deze leefquote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik leef gewoon de single leef
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter dan deze leef![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-door-kokend-water
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit gel. Mijn haar weet na 42 jaar wat er verwacht wordt
Oeps!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter dan deze leef![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-door-kokend-water
Lekker chemische troep in je haar flikkerenquote:
Maakt je ook kaalquote:Op maandag 20 januari 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker chemische troep in je haar flikkeren
Wax on, wax offquote:
Ik vind mijn haar gewoon niet mooi zonder..quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet tegen dat plakgevoel in mijn haar
Lelijk haar past beter bij de rest van mequote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind mijn haar gewoon niet mooi zonder..
Nou dat zal toch wel meevallenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lelijk haar past beter bij de rest van me
Van The Village People Patrick Hernandez.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
Born to be alive draait op de radio en ik moet meteen grinniken door flashbacks aan mastermovies en nichtrider![]()
Hier heb ik mijn haar bijna standaard in een knotjequote:Op maandag 20 januari 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Als m'n haar niet wil, gaat het in een staart.
Klassiekertjequote:Op maandag 20 januari 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van The Village People Patrick Hernandez.
Soms denk ik, was ik maar een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Als m'n haar niet wil, gaat het in een staart.
Hoe was het weekend Albanië?quote:
Neequote:Op maandag 20 januari 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat zal toch wel meevallen
Als man zijnde kun je ook best je haar laten groeien, al weet ik niet iet of ik jou moet aanradenquote:Op maandag 20 januari 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms denk ik, was ik maar een vrouw
Hey bedankt hequote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als man zijnde kun je ook best je haar laten groeien, al weet ik niet iet of ik jou moet aanraden
Gewoon realistisch johquote:Op maandag 20 januari 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]niet zo laatdunkend over jezelf joh.
Elke maand aan de bonkjes en sliertjesquote:Op maandag 20 januari 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms denk ik, was ik maar een vrouw
Ja, daar ben ik niet jaloers opquote:Op maandag 20 januari 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke maand aan de bonkjes en sliertjes
Whehequote:Op maandag 20 januari 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke maand aan de bonkjes en sliertjes
Te kort.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:52 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, de pagina werd even niet bijgewerkt, vandaar.
Snel weer terug!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Te kort.
Nee was heerlijk, echt fantastische genoten en voelde me weer helemaal thuis. Dus nu even Albanië blues zeg maar. Komt wel weer goed, heb ik altijd last van als ik terug ben van daar.
quote:Op maandag 20 januari 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van The Village People Patrick Hernandez.
Dacht al, ze zijn wel wat gewend hierquote:Op maandag 20 januari 2020 15:52 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, de pagina werd even niet bijgewerkt, vandaar.
Lange dag broquote:Op maandag 20 januari 2020 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een uurtje trek ik huiswaarts
Na zo’n dag verdien je macaroni!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Over een uurtje trek ik huiswaarts
Was het maar waar.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na zo’n dag verdien je macaroni!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:04 schreef bitterbal het volgende:
portret van de baasSprekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Godver hoezo mijn naam er no #u weer in
Leuke reisjes zijn altijd te kort!quote:Op maandag 20 januari 2020 15:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Te kort.
Nee was heerlijk, echt fantastische genoten en voelde me weer helemaal thuis. Dus nu even Albanië blues zeg maar. Komt wel weer goed, heb ik altijd last van als ik terug ben van daar.
portret van de baas‘t Blijft een beetje een chocolade paashaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je het niet had gezegd, was het niet opgevallenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
Godver hoezo mijn naam er no #u weer in
Dit denk ik 2 uur nu. ben paar keer opnieuw begonnen en klik ook vaak weg. Korte concentratiequote:
Ja geloof ergens verweg Deense herkomst.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je het niet had gezegd, was het niet opgevallen
maar dat is wel vrij Scandinavisch
portret van de baasDie lijkt op mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heyquote:Op maandag 20 januari 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit denk ik 2 uur nu. ben paar keer opnieuw begonnen en klik ook vaak weg. Korte concentratie![]()
Dit soort:
[ afbeelding ]
Dit soort denk ik ruim 20 uur. Maar denk dat dit wel de top van de top is
Heeft ze een penis?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Probeer nu uit te zoeken hoe ik het detail kan vergroten
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dan was dat 'detail' vergroten wel grappig geweest.
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dan was dat 'detail' vergroten wel grappig geweest.
Kan diegene wel lezen?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Figuren die geschreven instructies niet nakomen.. brrr..
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Figuren die geschreven instructies niet nakomen.. brrr..
Dat zegt zoals jij ook weet, helemaal nietsquote:Op maandag 20 januari 2020 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heeft z’n handtekening voor gelezen er onder gezer :’)
Aaaaaah maybe noquote:Op maandag 20 januari 2020 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zegt zoals jij ook weet, helemaal niets
Ook als het een boot is van meer dan een paar tientjes?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
Begin ook meestal gewoon eerst, als ik er niet uit kom eens de gebruiksaanwijzing lezen
Hier ook :pquote:Op maandag 20 januari 2020 16:27 schreef Karzai het volgende:
Begin ook meestal gewoon eerst, als ik er niet uit kom eens de gebruiksaanwijzing lezen
Ja het is niet overal even slimquote:Op maandag 20 januari 2020 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook als het een boot is van meer dan een paar tientjes?
Lasagne van de hema. Jij?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Als je hooggeleid bent in technisch inzicht heb je geen gebruiksaanwijzing heul niet nodig!quote:
Kijk karzai gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 16:33 schreef Karzai het volgende:
ik heb bij de slager een ribeye steak gehaald die eet ik zo met sla en gebakken aardappeltjes
Kook jij ook weleens zelf?quote:
Past wel bij zijn FOK! Persoonlijkheid. Kwantiteit boven kwaliteit dus zo kort en vaag mogelijke posts zodat hij lekker alles kan blijven postenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Vind het zon droge vraag ook van jou
Somsquote:Op maandag 20 januari 2020 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Kook jij ook weleens zelf?![]()
Gevulde pasta met broccoli vanavond hier
Nee meer alsof die dan hoopt bij het lezen dat zijn vrouw dat dan ook gaat maken :pquote:Op maandag 20 januari 2020 16:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Past wel bij zijn FOK! Persoonlijkheid. Kwantiteit boven kwaliteit dus zo kort en vaag mogelijke posts zodat hij lekker alles kan blijven posten
Wat maakte je toen?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SomsBen geen ster in de keuken. Heb er ook wel een shijthekel aan. Maar heb gisteren zelf gekookt.
Lekker man, bloemkool, altijd goedquote:Op maandag 20 januari 2020 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarschijnlijk iets van bloemkool ofzo, overigens.
Daar ben ik tenminste niet allergisch voor.
Rode kool met appeltjes, aardappelgratin en speklapjes.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht ik al![]()
Vind het zon droge vraag ook van jou
Geroosterd brood met Nutellaquote:Op maandag 20 januari 2020 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Ja, kan gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2020 16:42 schreef bitterbal het volgende:
oh![]()
R&P / Verliefd maar nu dikke afknapper
Da's toch geen avondmaal?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geroosterd brood met Nutella
En jij?
Boh! Lekker!quote:Op maandag 20 januari 2020 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rode kool met appeltjes, aardappelgratin en speklapjes.
Had 1 pan nodig. Voor de rest een oven en een magnetron
Wij eten ‘s middags 3 gangen.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Da's toch geen avondmaal?
Okéquote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij eten ‘s middags 3 gangen.
En dan ‘a avonds een ‘snack’ wat koks zien als een halve warme maaltijd.. maar dat is voor mij een beetje too much. En vaak veel te vet.
Die hebben prima spullen tochquote:Op maandag 20 januari 2020 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja smaakte goedBeide van ah huismerk. Goed te doen.
Kun je dan kiezen uit flippenvoer en Europees voer? Of alleen eerste?quote:Op maandag 20 januari 2020 16:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij eten ‘s middags 3 gangen.
En dan ‘a avonds een ‘snack’ wat koks zien als een halve warme maaltijd.. maar dat is voor mij een beetje too much. En vaak veel te vet.
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens heb ik het coronavirus?
Ja.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens heb ik het coronavirus?
Dips op je fok botjes!quote:
Denk dat meer mensen het ondertussen al hebben alleen in mildere variant.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent wel het eerste geval in Europa
Terechte klachtquote:Op maandag 20 januari 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
Ik zie mensen met die ranzige nepbiertjes in hun handen voor me
Limoentje, niet citroentje.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
Omdat het hip is, met je citroentje lekker fris
Wij krijgen de Filipijnse interpretatie van Nederlands eten. Wat ze aangeleerd is door een Brit.quote:Op maandag 20 januari 2020 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je dan kiezen uit flippenvoer en Europees voer? Of alleen eerste?
Klinkt nu als ranzig!quote:Op maandag 20 januari 2020 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij krijgen de Filipijnse interpretatie van Nederlands eten. Wat ze aangeleerd is door een Brit.
Hartige pannenkoekenquote:Op maandag 20 januari 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Pannenkoek met gebraden gehakt. Spek was op. ‘Also pork’
Nu moet ik sowieso geen hartige pannenkoeken..
Liever pannenkoeken met stroop of met perenschijfjesquote:
quote:Op maandag 20 januari 2020 17:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Pannenkoek met gebraden gehakt. Spek was op. ‘Also pork’
Nu moet ik sowieso geen hartige pannenkoeken..
Mooie loft!quote:Op maandag 20 januari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga verhuizen
https://www.funda.nl/koop(...)892-handelsplein-90/
Koopjequote:Op maandag 20 januari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga verhuizen
Heb ik gedaan en allergisch voor.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:15 schreef Karzai het volgende:
neem je broccoli en de sperziebonen zijn in de aanbieding tenminste bij de vomar
Whehehequote:Op maandag 20 januari 2020 17:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat valt uit mijn broekzakken als ik ren
Ik zou er kunnen wonen. Al is het Rotterdam.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga verhuizen
Wil je niet dood gevonden wordenquote:Op maandag 20 januari 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er kunnen wonen. Al is het Rotterdam.
Ja is toch mooi. Zelfs leuke omgeving denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou er kunnen wonen. Al is het Rotterdam.
Tja, mijn hele familie komt uit Rotterdam. Maar zelf heb ik er weinig meequote:Op maandag 20 januari 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil je niet dood gevonden worden
Hmmmquote:Op maandag 20 januari 2020 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, mijn hele familie komt uit Rotterdam. Maar zelf heb ik er weinig mee
Mooie achtergrondquote:Op maandag 20 januari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
Mijn pc krijgt het nu wat moeilijker
[ afbeelding ]
Als je dan toch 'echt' Mexicaans bier wilt kun je beter voor Modelo Negra gaanquote:Op maandag 20 januari 2020 17:02 schreef Molo het volgende:
Ik zie mensen met die ranzige nepbiertjes in hun handen voor me
Nog nooit gehad, kun je dat ook hier in NL kopen?quote:Op maandag 20 januari 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dan toch 'echt' Mexicaans bier wilt kun je beter voor Modelo Negra gaan
Misschien online wel bij een drankenhandel maar in de winkel denk ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, kun je dat ook hier in NL kopen?
Ik heb hem iig nog nooit in een winkel gezien. Ook niet echt heen gekeken eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien online wel bij een drankenhandel maar in de winkel denk ik niet.
Ze doen er stiekem gewoon ook echte inquote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mora oven vegetarische kipcorns zijn prima te doen. Kunt ze gewoon voor echte verslijten. Lijkt er genoeg op
Vind het qua prijs nog best wel meevallen als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 20 januari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga verhuizen
Zal er vast niet bij blijvenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het qua prijs nog best wel meevallen als ik eerlijk ben.
Ik kom alleen niet uit die plattegrond, is die huiskamer nu echt zo ontzettend klein of wat ziet mijn oog?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het qua prijs nog best wel meevallen als ik eerlijk ben.
Tofquote:Op maandag 20 januari 2020 17:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga verhuizen
Nee denk dat je gelijk hebt vanwege die trappen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet uit die plattegrond, is die huiskamer nu echt zo ontzettend klein of wat ziet mijn oog?
Dat is de "woonkamer" op de verdieping die naar het dakterras gaat; die is erg klein. De woonkamer op de verdieping waar je binnenkomt is een stuk groter.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet uit die plattegrond, is die huiskamer nu echt zo ontzettend klein of wat ziet mijn oog?
Niet. Dit is wat boven mijn budget :pquote:Op maandag 20 januari 2020 19:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof. Wanneer is de Fok house warming?
Echte kipcorns in de vegetarische?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze doen er stiekem gewoon ook echte in
Scheelt een hoop productontwikkeling en ze zijn niet van de echte te onderscheiden.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echte kipcorns in de vegetarische?
Ik zie het nu ja, nog niet heel erg groot maar al wel beter.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is de "woonkamer" op de verdieping die naar het dakterras gaat; die is erg klein. De woonkamer op de verdieping waar je binnenkomt is een stuk groter.
Rijke FOK!-man zoekenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet. Dit is wat boven mijn budget :p
Heb je last van stress?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop toch dat ik vannacht goed slaap
Gekkkkkquote:Op maandag 20 januari 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
Zoete aardappelfrietjes smaken naar zoete aardappel
Ikquote:Op maandag 20 januari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat er hier in de sc 1 aanwezig is?
Er is leven buiten de scquote:Op maandag 20 januari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk je dat er hier in de sc 1 aanwezig is?
De echte valt ook weinig kip in te herkennen dus zo gek is dat nietquote:Op maandag 20 januari 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mora oven vegetarische kipcorns zijn prima te doen. Kunt ze gewoon voor echte verslijten. Lijkt er genoeg op
quote:Op maandag 20 januari 2020 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is leven buiten de sc![]()
Kijk bv eens in wgr of vbl
Gewoon even het salaristopic in de gaten houden en daarna je slag slaanquote:Op maandag 20 januari 2020 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is leven buiten de sc![]()
Kijk bv eens in wgr of vbl
Bestaat dat ja?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon even het salaristopic in de gaten houden en daarna je slag slaan
Dat is best een goed punt eigenlijkquote:Op maandag 20 januari 2020 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De echte valt ook weinig kip in te herkennen dus zo gek is dat niet
Mijn kipcorns zijn tegenwoordig vegetarisch dus ik was het nietquote:Op maandag 20 januari 2020 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze kippen zijn te pakken genomen vannacht, ws een bunzing
Ik gok dat jij niet onder onze poort door past.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kipcorns zijn tegenwoordig vegetarisch dus ik was het niet![]()
Ik vind het daar altijd wel prima voer hoor. Gewoon wat je van en fastfoodtent kunt verwachten. Ze hebben andere dingen dan en McD of een BK, niveau is hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het de moeite waard om een keer naar de KFC te gaan?
Ik heb nog nooit wat van hem gegeten
Dit ja, alsnog prima snackvoer trouwensquote:Op maandag 20 januari 2020 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De echte valt ook weinig kip in te herkennen dus zo gek is dat niet
Of een vos? Sneu, allemaal dood nu?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze kippen zijn te pakken genomen vannacht, ws een bunzing
Deze manquote:Op maandag 20 januari 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua snack dan liever een kroket of mexicano, een kipkorn vind ik op de een of andere manier toch telkens weer teleurstellen.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja, alsnog prima snackvoer trouwens
Die pannekoek hierboven, gad-ver-dam-me!!!
01: Bedrijfstak: Projectmanagement bij overheden (bureauzijde)quote:Op maandag 20 januari 2020 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou per direct een dickpic DM'enquote:Op maandag 20 januari 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
01: Bedrijfstak: Projectmanagement bij overheden (bureauzijde)
02: Functie: senior projectmanager
03: Opleiding: bestuurskunde
04: Leeftijd: 33
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40-45
06: Aantal vakantiedagen: 31
07: 13e maand: nee, wel bonus. Afgelopen jaar ruim 11k. Daarnaast ook in bezit van wat aandelen. Leverde vorig jaar zo'n 5k netto op aan dividend.
08: Bruto maand salaris: 5425
09: Netto maand salaris: weet ik nog niet, is afhankelijk van loonbelasting dit jaar. Denk ca. 3400.
10: Overuren betaald: nee.
11: Werkervaring: 7.5 jaar
12: Goodies: 2x per jaar op stap met team naar het buitenland (1x skien en 1x in de zomer), laptop, OV altijd vrij, telefoon met abonnement, etentjes etc
13: Tevreden?: Yes. Superleuke sfeer en collega's en erg uitdagende opdrachten waar ik veel plezier aan heb.
14: (Door)Groei mogelijkheden: managementpositie binnen het bureau in het vooruitzicht.
User heet Vlagen.
Ik heb minder vakantiedagenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
01: Bedrijfstak: Projectmanagement bij overheden (bureauzijde)
02: Functie: senior projectmanager
03: Opleiding: bestuurskunde
04: Leeftijd: 33
05: Aantal uren per week dat je werkt: 40-45
06: Aantal vakantiedagen: 31
07: 13e maand: nee, wel bonus. Afgelopen jaar ruim 11k. Daarnaast ook in bezit van wat aandelen. Leverde vorig jaar zo'n 5k netto op aan dividend.
08: Bruto maand salaris: 5425
09: Netto maand salaris: weet ik nog niet, is afhankelijk van loonbelasting dit jaar. Denk ca. 3400.
10: Overuren betaald: nee.
11: Werkervaring: 7.5 jaar
12: Goodies: 2x per jaar op stap met team naar het buitenland (1x skien en 1x in de zomer), laptop, OV altijd vrij, telefoon met abonnement, etentjes etc
13: Tevreden?: Yes. Superleuke sfeer en collega's en erg uitdagende opdrachten waar ik veel plezier aan heb.
14: (Door)Groei mogelijkheden: managementpositie binnen het bureau in het vooruitzicht.
User heet Vlagen.
vos Kan niet in de tuin komen, Ado zag iets laag bij de gronds donker gekleurds wegschieten toen we gingen kijken.quote:
Ik zou liever 14-18 uur werken.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb minder vakantiedagen
Donker? Een das? Hebben we dassen in Nederland? Eten die kippen?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
V
[..]
vos Kan niet in de tuin komen, Ado zag iets laag bij de gronds donker gekleurds wegschieten toen we gingen kijken.
We hadden er twee en ze zijn idd beide dood
Trek je je daar echt wat van aan?quote:Op maandag 20 januari 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat salaristopic word ik echt niet vrolijk van eerlijk gezegd. Niets zegt ZO duidelijk "kijk, mijn leven is mislukt".
Mag ik die van jou sturen dan. Heb geen dick.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou per direct een dickpic DM'en
ik zit er soms wel met verwondering in te kijkenquote:Op maandag 20 januari 2020 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat salaristopic word ik echt niet vrolijk van eerlijk gezegd. Niets zegt ZO duidelijk "kijk, mijn leven is mislukt".
Had ik je die nog niet gestuurd?quote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mag ik die van jou sturen dan. Heb geen dick.
Ja er zijn dassen, en otters en marters, maar niet hier. Had het opgezocht en bunzings schijnen hier best veel te zitten... wist ik helemaal nietquote:Op maandag 20 januari 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Donker? Een das? Hebben we dassen in Nederland? Eten die kippen?
#durftevragen
Iedereen is toch benieuwd hoe die het doet in vergelijking met anderen, anders post je daar niet. Maar goed, je kunt er natuurlijk de gekste onzin neerzetten. Dat kan.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek je je daar echt wat van aan?
Misschien moet je het pic-stadium even overslaanquote:Op maandag 20 januari 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had ik je die nog niet gestuurd?
Hij kan wel een beetje groot uitvallen, dusbhet kan zijn dat je niet genoeg gb's hebt op je pc om hem in full hd op te slaan
Het is natuurlijk interessant, maar je moet je er ook niet blind op staren. Dan kwel je alleen jezelf.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen is toch benieuwd hoe die het doet in vergelijking met anderen, anders post je daar niet. Maar goed, je kunt er natuurlijk de gekste onzin neerzetten. Dat kan.
Nee nog niet. Heb genoeg ruimte op mijn pc volgens Fles.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij kan wel een beetje groot uitvallen, dusbhet kan zijn dat je niet genoeg gb's hebt op je pc om hem in full hd op te slaan
Ik voel me niet echt geroepen om daar te posten.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit er soms wel met verwondering in te kijkenheb ook een er in gepost
Van goede vrienden van mij weet ik het wel; om het gewoon te delen op het internet schiet niet zo op voor mijn gevoel.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen is toch benieuwd hoe die het doet in vergelijking met anderen, anders post je daar niet. Maar goed, je kunt er natuurlijk de gekste onzin neerzetten. Dat kan.
quote:Op maandag 20 januari 2020 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld krijgen is stukken makkelijkerquote:Op maandag 20 januari 2020 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten werken is voor arme mensen
Ik weet wel dat kippen ratten aantrekken.quote:Op maandag 20 januari 2020 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja er zijn dassen, en otters en marters, maar niet hier. Had het opgezocht en bunzings schijnen hier best veel te zitten... wist ik helemaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |