Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.quote:
Ruilen tegen mijn appel?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.
Is goed!quote:
Mijn zoete brooddeeg wilde niet rijzenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.
Helaasch. Toch vind ik ze best lollig zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zoete brooddeeg wilde niet rijzen
Dus heb een gedeelte nu maar gefritureerd en door de kaneel/kardemomsuiker gerold
[ afbeelding ]
Miep is ze aan het opvreten nu gelukkig, ze denkt dat het poffertjes zijn
vindt dit wel een belediging voor bitterballenquote:
Vrijdag sta ik mezelf weer een patatje toe. Vanavond de vertraagde Thaise curry van gisterenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met al die frituurpraat krijg ik trek in een vette hap.
Wellicht woensdag.
Vrijdag is standaard pizzadag, maar ik heb zin in patatfriet. Nu eet ik woensdag weer eens in m'n eentje, dus wellicht.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag sta ik mezelf weer een patatje toe. Vanavond de vertraagde Thaise curry van gisteren
Pizza is ook lekker. Dat eet ik niet zo vaak.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag is standaard pizzadag, maar ik heb zin in patatfriet. Nu eet ik woensdag weer eens in m'n eentje, dus wellicht.
Die is vooral vrij sterk van de "echte maaltijden", dus met groente erbij, anders blijft 'ie vreten. Dus sommige dingen (soep is er ook zo een) schuif ik naar m'n alleen-eet-dagen, helemaal nu ik m'n woensdagavondsport niet meer heb. (Frituurspul opboeren tijdens het sporten is viez.)quote:Op maandag 20 januari 2020 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pizza is ook lekker. Dat eet ik niet zo vaak.
Joop doet niet aan patat? Dat is toch van plantjes?
Dit is de iets te compacte restquote:Op maandag 20 januari 2020 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaasch. Toch vind ik ze best lollig zo.
Sorry meneerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vindt dit wel een belediging voor bitterballen
Doet mij aan hele vieze koekjes denken van vroeger.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is de iets te compacte rest![]()
[ afbeelding ]
O ja. Propvol van één bol?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor koekjes?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Doet mij aan hele vieze koekjes denken van vroeger.
O ja, sommige mensen zijn zoquote:Op maandag 20 januari 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is vooral vrij sterk van de "echte maaltijden", dus met groente erbij, anders blijft 'ie vreten. Dus sommige dingen (soep is er ook zo een) schuif ik naar m'n alleen-eet-dagen, helemaal nu ik m'n woensdagavondsport niet meer heb. (Frituurspul opboeren tijdens het sporten is viez.)
Dat ziet er goed uit!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:16 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk van wel jaquote:
Ja, geen idee, beetje van die zachte koekjes, wat boller waren ze. Met zachte inhoud. echt geen idee verder.quote:
Gelijk ontslagen zekerquote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toevallig zei een collega vanmorgen nog tegen mij; hey je begint nu echt kaal te worden.
ik noem het aerodynamischquote:
Oh nouja die fjorden worden ook dieper en dieper en bovenop ook wel flink hoofdhuid er door.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus? Mijn inhammen worden langzaam fjorden, maar bovenop is het nog goed bedekt wel
Meteen salarisverhoging gecanceld?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toevallig zei een collega vanmorgen nog tegen mij; hey je begint nu echt kaal te worden.
Bitterkoekjes?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, geen idee, beetje van die zachte koekjes, wat boller waren ze. Met zachte inhoud. echt geen idee verder.
Ik zit nu gelijk bovenop mijn hoofd te voelenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nouja die fjorden worden ook dieper en dieper en bovenop ook wel flink hoofdhuid er door.
Ik niet. Zit gel in, zonde!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu gelijk bovenop mijn hoofd te voelen
Begrijpelijke vergissing.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik keek of ik mijn broek wel aan had.
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef Arch-Indar het volgende:
Ja, bitterkoekjes dus!
Gore dingen dat.
Ik heb nooit gel. Mijn haar weet na 42 jaar wat er verwacht wordtquote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet. Zit gel in, zonde!
Uit zo'n gele pot?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik niet. Zit gel in, zonde!
Ja, als 'ie alleen eet, maakt 'ie er ook wel eens een bende van.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, sommige mensen zijn zoIk eet ook rustig soep. Ik heb ook weleens een appeltaartje naar binnen geschoven als avondeten
Heb jij ooit iets gebakken wat ik wel zou lusten?quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Saai vooral. Maar dit zijn broodjes met topping, en smaken heel anders
Waarschijnlijk vind jij deze ook vies hoor, daar niet van
Ik leef gewoon de single leefquote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als 'ie alleen eet, maakt 'ie er ook wel eens een bende van.Maar da's niet mijn probleem verder.
Ik weet vrij zeker van nietquote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb jij ooit iets gebakken wat ik wel zou lusten?
Ik vind alleen kippensoep lekker. Zelfgemaakt, zo dik van het vlees en de vermicelli dat de lepel overeind blijft staan.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als 'ie alleen eet, maakt 'ie er ook wel eens een bende van.Maar da's niet mijn probleem verder.
Beter dan deze leefquote:Op maandag 20 januari 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik leef gewoon de single leef
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter dan deze leef![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-door-kokend-water
quote:Op maandag 20 januari 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit gel. Mijn haar weet na 42 jaar wat er verwacht wordt
Oeps!quote:Op maandag 20 januari 2020 14:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Beter dan deze leef![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)en-door-kokend-water
Lekker chemische troep in je haar flikkerenquote:
Maakt je ook kaalquote:Op maandag 20 januari 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker chemische troep in je haar flikkeren
Wax on, wax offquote:
Ik vind mijn haar gewoon niet mooi zonder..quote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan niet tegen dat plakgevoel in mijn haar
Lelijk haar past beter bij de rest van mequote:Op maandag 20 januari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind mijn haar gewoon niet mooi zonder..
Nou dat zal toch wel meevallenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lelijk haar past beter bij de rest van me
Van The Village People Patrick Hernandez.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
Born to be alive draait op de radio en ik moet meteen grinniken door flashbacks aan mastermovies en nichtrider![]()
Hier heb ik mijn haar bijna standaard in een knotjequote:Op maandag 20 januari 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Als m'n haar niet wil, gaat het in een staart.
Klassiekertjequote:Op maandag 20 januari 2020 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van The Village People Patrick Hernandez.
Soms denk ik, was ik maar een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2020 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Als m'n haar niet wil, gaat het in een staart.
Hoe was het weekend Albanië?quote:
Neequote:Op maandag 20 januari 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat zal toch wel meevallen
Als man zijnde kun je ook best je haar laten groeien, al weet ik niet iet of ik jou moet aanradenquote:Op maandag 20 januari 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms denk ik, was ik maar een vrouw
Hey bedankt hequote:Op maandag 20 januari 2020 15:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als man zijnde kun je ook best je haar laten groeien, al weet ik niet iet of ik jou moet aanraden
Gewoon realistisch johquote:Op maandag 20 januari 2020 15:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]niet zo laatdunkend over jezelf joh.
Elke maand aan de bonkjes en sliertjesquote:Op maandag 20 januari 2020 15:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms denk ik, was ik maar een vrouw
Ja, daar ben ik niet jaloers opquote:Op maandag 20 januari 2020 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke maand aan de bonkjes en sliertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |