Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.quote:
Ruilen tegen mijn appel?quote:Op maandag 20 januari 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.
Is goed!quote:
Mijn zoete brooddeeg wilde niet rijzenquote:Op maandag 20 januari 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kwam mijn chocospekken tegen in mijn tas.
Helaasch. Toch vind ik ze best lollig zo.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn zoete brooddeeg wilde niet rijzen
Dus heb een gedeelte nu maar gefritureerd en door de kaneel/kardemomsuiker gerold
[ afbeelding ]
Miep is ze aan het opvreten nu gelukkig, ze denkt dat het poffertjes zijn
vindt dit wel een belediging voor bitterballenquote:
Vrijdag sta ik mezelf weer een patatje toe. Vanavond de vertraagde Thaise curry van gisterenquote:Op maandag 20 januari 2020 14:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met al die frituurpraat krijg ik trek in een vette hap.
Wellicht woensdag.
Vrijdag is standaard pizzadag, maar ik heb zin in patatfriet. Nu eet ik woensdag weer eens in m'n eentje, dus wellicht.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrijdag sta ik mezelf weer een patatje toe. Vanavond de vertraagde Thaise curry van gisteren
Pizza is ook lekker. Dat eet ik niet zo vaak.quote:Op maandag 20 januari 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag is standaard pizzadag, maar ik heb zin in patatfriet. Nu eet ik woensdag weer eens in m'n eentje, dus wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |