Ja, reclame in Oekraïne en op de stream gaan ze de liedjes herhalen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
Huh zien jullie haar nu ook weer op de stream?
Graziequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik het goed heb bijgehouden: 5 van de 8
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
Oh bij mij wordt die eerste dame (met dat Hoer Uh liedje) nu geïnterviewd
Volgens mij zijn @koffieleuk, @Mandymetheelveelcijfers en @Dave hier wel goed in. Ik probeer het nu, maar de boel loopt vast?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAA![]()
Ik ben niet een goede gifjesmaker, maar iemand moet dit doen!
Heb hem even in de SC ook geplaatstquote:
quote:
die willen nu vast weten uit welke horrorfilm deze scene komtquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heb hem even in de SC ook geplaatst
Ik had het hele filmpje daar ook al geplaatstquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:54 schreef grazz het volgende:
[..]
die willen nu vast weten uit welke horrorfilm deze scene komt
Giphy. Heb me geregistreerd. Erg eenvoudig te gebruiken!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat gebruik jij eigenlijk om ze te maken?
Die gebruik ik ook ja. Bij mij wilde hij niet laden, mooi dat het bij jou wel luktequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Giphy. Heb me geregistreerd. Erg eenvoudig te gebruiken!
Dan ga ik met je meequote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja ik ga nu richting het Zweden topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |